worn_and_wicked Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Ψιλοάσχετο, αλλά θυμήθηκα τότε, στις αρχές του 90 που γελάγαμε με τα πρώτα Hyundai,κάτι ανεκδιήγητα Excel και SCoupe... Τώρα ποιος γελάει με τους κορεάτες; εγω παλι θα διαφωνησω.το πηρε ο πατερας μου εκεινη την εποχη excel 1500 και πανω σε αυτο μαθαμε εγω και τα 2 αδερφια μου.το αμαξι στα 15 χρονια που το ειχε οι μονες ζημιες που εβγαλε ηταν μια αντλια βενζινης και τσιμουχες βαλβιδων.το πηρε ο επομενος και ακομα και τωρα το βλεπω να κυκλοφορει στο δρομο και εχουν περασει 10 χρονια απο την πωληση Κι εγώ θα διαφωνήσω, το πρώτο μου 4τροχο ήταν ένα Excel 1300 GL. Το είχε αγοράσει ο πατέρας μου από άλλο ιδιοκτήτη, μάθαμε 2 άτομα να οδηγούμε με αυτό (εγώ και ο αδελφός μου) και συνολικά το κρατήσαμε μία καλή 10ετία. Το κοντέρ είχε πάνω 180.000 χιλιόμετρα όταν το δώσαμε για απόσυρση. Πέρα από κάτι πλαστικά που έτριζαν και τα τυπικά του σέρβις (λάδια-παραφλού-μπουζί-φίλτρα και ένα ιμάντα χρονισμού στα 140.000), δε ζήτησε ποτέ σοβαρή επισκευή, ούτε με άφησε ποτέ στη μέση του δρόμου. Ναι, ήταν άσχημο σαν παιδί από αιμομιξία. Ναι, του έλειπαν σοβαρά λουξ (υδραυλικό τιμόνι, ABS, air-condition), αλλά ήξερα ότι όσο είχε βενζίνη στο ντεπόζιτο και νερό στο ψυγείο δεν θα έλεγε όχι σε ταξίδι.
parlapipas25 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Παλια θυμαμαι λεγαμε hyundai και τα χαμε τα τελευταια της κοινωνιας. Τελικα αποδειχθηκαν σκυλια αξιοπιστιας και τιμια αυτοκινητα. Απο οτι βλεπω εχει πολλα να δωσει ακομα αυτη η εταιρεια.
Dare-Devil Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Παλια θυμαμαι λεγαμε hyundai και τα χαμε τα τελευταια της κοινωνιας. Τελικα αποδειχθηκαν σκυλια αξιοπιστιας και τιμια αυτοκινητα. Απο οτι βλεπω εχει πολλα να δωσει ακομα αυτη η εταιρεια. Αξιοπιστα ήταν πάντοτε . Απλώς κάποτε ήταν ένα κάρο με 4 ρόδες σε άριστη τιμή. Τίποτα το ιδιαίτερο . Τώρα όμως δεν είναι αυτό . Είναι αυτοκίνητα που κοιτάνε στα μάτια ευρωπαικούς κατασκευαστές ιαπωνικούς ακόμα και την bmw .
georgetsl Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 ο κορεατης πλεον εχει ξεπερασει σε τεχνολογια και αξιοποστια τον Ιαπωνα και τον γερμανο μακραν ,τους γαλλους ,ιταλους και αμερικανους απλα να ακολουθουν......ο κορεατης στοχευει στην μικρη και στη μεσαια αγορα καταναλωτων.....το σακι τους ομως εχει προιοντα και για τους πλουσιους αμα λαχει στα αυτοκινητα .... το ολο θεμα με τα κορεατικα αμαξια και των υπολοιπων τα αμαξια στις ακριβες κατηγοριες εχει να κανει θεμα με το Brand και οχι την αξιοπιστια.....το image και το pristige που λεμε.....ο πλουσιος θα παρει μια μερσεντες φυσικα λογο κυρους κοινωνικου και της πολυτελειας φυσικα .....αλλα σαφως περισσοτερο ζημιαρικα απο ενα "ταπεινο" μπεστ σελερ i10 ..........εαν θελει ομως μπορει ανετα να "βαρεσει" στις κατηγοριες φεραρι και πολυ φθηνοτερα και τεχνολογικα ανωτερο ,αλλα το "σημα" της δεν θα προσδωσει το απαραιτητο prestige που περιμενει να παρει ο πλουσιος......τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο.....ολα εχουν να κανουν με τον πελατη που στοχευουν να παρουν με το μερος τους οι εταιρειες ......η hyndai στοχευει στον απλο καθημερινο καταναλωτη που ειναι σαφως και η μεγαλυτερη αγορα . 1
21century Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Είναι αρκετά αξιόπιστη εταιρία με φθηνά γνήσια ανταλλακτικά και το όχημα που εχω εδώ και 15 χρόνια είναι σαν καινούργιο.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα