Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ηλεκτρολόγο θέλεις από την άλλη εβδομάδα. Μην τα χάνεις κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο σε ζημιά - κόστος.

 

P.S 1 Μερικές φορές το αμάξι δεν βγάζει τίποτα για πολλά χρόνια και άλλες τα βγάζει μαζεμένα.

 

P.S 2 Εννοείται ότι δεν το χρησιμοποιείς. Μόνο μέχρι το συνεργείο.

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κατέβηκα πριν στο αυτοκίνητο.Βρήκα την φούσκα,αισθητήρας πως να το πω δεν ξέρω μεσω τηλεφωνου απο ενα φιλο.Είναι ακριβως κάτω απο ενα κολάρο, απο το οποίο εσταζε απο ενα σφικτιρακι λίγο λίγο λάδι και επεφτε πάνω στον αισθητήρα.Μαύρος έγινε και γέμισε λάδια.Μαλλον βραχυκύκλωσε.Τον βγάζω, γυρίζω τον διακόπτη και η θερμοκρασία είναι στους 60 βαθμούς.Τον κουμπώνω πάλι και εμφανίζει θερμοκρασία 110 βαθμούς ενω δεν εχω βαλει καθόλου μπροστά το αυτοκίνητο.Αυτό πρέπει να είναι.Έριξα σπρέυ καθαρισμού επαφών, το ξεκούμπωσα και το άφησα να στεγνώσει.Να δούμε....

Δημοσ.

Το λάδι στάζει απο την κόκκινη κουκίδα που δείχνει το βέλος στην εικόνα.

ακριβώς απο κάτω είναι το φίς αυτό που λέω και στάζει πάνω του.

Τα λάδια του με κρύα μηχανή παγωμένη είναι λίγο κάτω απο την ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ γραμμή της μεζούρας ας πώ.

post-213342-0-72082000-1461932777_thumb.jpg

Δημοσ.

αν εχεις πολυμετρο ψαξε να βρεις βιντεο να τεσταρεις τον αισθητήρα σου σε μια κατσόρολα με κρυο και ζεστό νερό αντιστοιχα

20ευρώ εχει , ολο και καποιο μαγαζι με ανταλακτικά θα βρεις αυριο

Δημοσ.

Αυτό το μαραφέτι είναι στη φωτογραφία.

Απο πάνω του κουμπώνει το καλώδιο που μαλλον στέλνει τις εντολές απο την μηχανη προς τον εγκέφαλο.Πάνω στο φις που στέλνει τις εντολές εσταζε το λάδι και θελω να πιστεύω πως φταίει αυτο.Δηλαδή λερωμενο-βραχυκυκλωμενο (αν υπαρχει βραχυκυκλωση...) είναι το φις που κουμπώνει πάνω στο θερμοστατη της φωτογραφίας και οχι ο ίδιος ο θερμοστατης.

Υπαρχει περίπτωση να υπαρχει θεμα εγκεφάλου;


 

post-213342-0-74244800-1461953824_thumb.jpg

Δημοσ.

Επειδή παρόμοιο θέμα είχα σε Corsa C έδειχνε στα ΄υψη θερμοκρασία κινητήρα και χαμηλή σταθμή λαδιού κινητήρα η αιτία ήταν η βαλβίδα πίεσης λαδιού απο την οποία έσταζε και σταγόνα λάδι όταν ο κινητήρας ήταν σε λειτουργία.

Κόστος αντικατάστασης με γνήσια μόνο 15 ευρώ

Βέβαια το καλύτερο θα ήταν να το συνδέσεις στο διαγνωστικό να σου βγάλει και το κωδικό βλάβης.Ανάβει καθόλου το check engine?

Δημοσ.

Οχι για μηχανή δεν εμφανιζει ενδειξη.Μονο την ενδειξη θερμοκρασίας ανάβει μετα απο μισο λεπτο αφου το βαλω μπροστα και ενω η μηχανη ειναι κρυα.

Δημοσ.

Αυτό το μαραφέτι είναι στη φωτογραφία.

 

Απο πάνω του κουμπώνει το καλώδιο που μαλλον στέλνει τις εντολές απο την μηχανη προς τον εγκέφαλο.Πάνω στο φις που στέλνει τις εντολές εσταζε το λάδι και θελω να πιστεύω πως φταίει αυτο.Δηλαδή λερωμενο-βραχυκυκλωμενο (αν υπαρχει βραχυκυκλωση...) είναι το φις που κουμπώνει πάνω στο θερμοστατη της φωτογραφίας και οχι ο ίδιος ο θερμοστατης.

 

Υπαρχει περίπτωση να υπαρχει θεμα εγκεφάλου;

 

 

 

Αυτό π στάζει νομίζω είναι το σωληνάκι των αναθυμιάσεων του λαδιού αν το λέω σωστά

Έχουμε παρόμοιο κινητήρα , και σε μένα είχε σπάσει κόστος από ebay ιμιτασιοναρα 10-14€ από αντ/πεια πολλά παραπάνω ,σιγουρεψω αν δουλεύει ο αισθητήρας της θερμοκρασίας κ δεν είναι από αυτον κ μετά προσπάθησε ν καθαρίσεις το φυσακι π λες

  • 5 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα ρε παιδιά.. καινούργια εδώ μέσα..
Έχω ένα Hyundai Getz 1300 cc 2004. Μόλις μου το έδωσε ο πατέρας μου. Έκανε όσες αλλαγές μπορούσε όπως λάστιχα Toyo, ευθυγράμμιση, Μπαταρία, τακάκια- σιαγόνες , μπουζί μπουζοκαλωδια, φούσκες αμορτισέρ, ντιζακια βάσης μηχανής, ψυγείο θερμοστάτη παραφλου,
Λίγο διάστημα τώρα όμως έχει 2 θέματα.
Όταν το αυτοκίνητο έχει να χρησιμοποιηθεί ώρα δεν παίρνει μπροστά ποτέ με την πρώτη. Πρέπει να κλείσω διακόπτη και θα πάρει με την δεύτερη και ίσως και με την τρίτη.
Και δεύτερον την στιγμή που παίρνει μπρος ακούγεται για 1-2 δευτερόλεπτα ένας ήχος τύπου σαν γρανάζι. Είχε ρωτήσει παλιότερα μάστορα γ για αυτό του είχε πει ότι έχει να κάνει με την μηχανή μάλλον κάτι με τον στρόφαλο. Και ότι δεν συμφέρει να κατεβάσει μηχανή να κάνει ρεκτιφιε. Αλλά πιο πολύ να αλλάξει μηχανή.
Μια βοήθεια;;

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Kikhnt είπε

Καλησπέρα ρε παιδιά.. καινούργια εδώ μέσα..
Έχω ένα Hyundai Getz 1300 cc 2004. Μόλις μου το έδωσε ο πατέρας μου. Έκανε όσες αλλαγές μπορούσε όπως λάστιχα Toyo, ευθυγράμμιση, Μπαταρία, τακάκια- σιαγόνες , μπουζί μπουζοκαλωδια, φούσκες αμορτισέρ, ντιζακια βάσης μηχανής, ψυγείο θερμοστάτη παραφλου,
Λίγο διάστημα τώρα όμως έχει 2 θέματα.
Όταν το αυτοκίνητο έχει να χρησιμοποιηθεί ώρα δεν παίρνει μπροστά ποτέ με την πρώτη. Πρέπει να κλείσω διακόπτη και θα πάρει με την δεύτερη και ίσως και με την τρίτη.
Και δεύτερον την στιγμή που παίρνει μπρος ακούγεται για 1-2 δευτερόλεπτα ένας ήχος τύπου σαν γρανάζι. Είχε ρωτήσει παλιότερα μάστορα γ για αυτό του είχε πει ότι έχει να κάνει με την μηχανή μάλλον κάτι με τον στρόφαλο. Και ότι δεν συμφέρει να κατεβάσει μηχανή να κάνει ρεκτιφιε. Αλλά πιο πολύ να αλλάξει μηχανή.
Μια βοήθεια;;

To αμάξι έχει συνδεθεί σε διαγνωστικό ώστε να γίνει έλεγχος εάν έχει αποθηκευμένο κωδικό .

Συμπτώματα μπορεί να είναι είτε η κεραία immobilizer ή και ο αισθητήρας στροφάλου , πολλές δέν εμφανίζεται στο διαγνωστικό ως βλάβη .

Εάν αφήσεις να σβήσουν τα λαμπάκια- έλεγχος και δώσεις μίζα παίρνει με τη πρώτη ;

 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, meletis_m είπε

To αμάξι έχει συνδεθεί σε διαγνωστικό ώστε να γίνει έλεγχος εάν έχει αποθηκευμένο κωδικό .

Συμπτώματα μπορεί να είναι είτε η κεραία immobilizer ή και ο αισθητήρας στροφάλου , πολλές δέν εμφανίζεται στο διαγνωστικό ως βλάβη .

Εάν αφήσεις να σβήσουν τα λαμπάκια- έλεγχος και δώσεις μίζα παίρνει με τη πρώτη ;

 

Οχι δεν παίρνει....

Υπάρχει περίπτωση να είναι αντλία βενζίνης;;; Ο αισθητήρας στροφαλου απαιτεί ρεκτιφιε;; Αυτό που είπε ο μάστορας για να κατεβάσει τι μηχανή και πως δεν συμφέρει;;

Αν ήταν immobilizer δεν θα μου άναβε το λαμπάκι με το αυτοκίνητο και το κλειδί;;; Επίσης μέχρι να μιζαρω στο Getz δεν σβήνουν τα λαμπάκια ελέγχου όσο και να περιμένω μεχρι να μιζαρω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...