Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ποστάρω σίγουρα στο φορουμ  βλέπουμε.
 

 

Δεν διαβασα αν μετρησε συμπιεση,αν εβαζες συχνα νερο,αν στην βεργα νερου ειχε φουσκαλες,πρησμενα κολαρα,πιεση ή λαδια στο δοχειο διαστολης(νερου) και πρηξιμο κολαρων κατα το μαρσαρισμα,ασπρο καπνο εξατμισης κτλ

 

Αν μετρησε συπίεση θα σε γελάσω.Λογικά δεν επρεπε να το είχε κάνει;
Νερό ναι στην αρχή εβαζα αρκετό καθε 2 μερες περιπου 1 λιτρο (αλλα απ'οτι μου ειπε) το εχανε απο ενα κολαρο που ειχε παλιώσει.Το αλλαξε αυτο και απο τοτε δεν χανει νερο.

Τώρα για πίεση στο δοχείο λαδιού επίσης δεν ξερω αν και κατα πόσο το εχει δεί ο μηχανικος.Εγω παντως βλεπω πως οταν ειναι ζεστή η μηχανη η σταθμη του νερου στο δοχειο ανεβαίνει ελαφρώς και καθως ανοιγω το καπακι του κανει ενα ελαφρυ χαρακτηριστικο ήχο ετσι φφφφσσσσσσσσσ!! :)

Ασπρο καπνό οχι δεν βγάζει η εξατμιση παρα μονο ορισμένες φορες "φτύνει" νερα.Ειχα μυρισει τα υγρα που εφτυνε μηπως και ηταν βενζινη αλλα δεν φαινονταν να μυριζουν βενζινη αρα μαλλον ηταν νερα.

και κατι ακόμα που θελω την αποψη σας και απο την εμπειρια σας.Χρωστάω και στον καθένα καποια χρηματα.Να τους πληρώσω;;Απο την στιγμή που αντιμετωπίζω αυτα τα προβλήματα ειναι σωστό να πληρωθούν;1000 ευρω μηχανικος + 1000 ευρω ρεκτιφιατζης θα μου βγουν χωρις να εχω αυτοκινητο ουσιαστικα!

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αν και δεν γνωρίζω ακριβώς τι συμφωνία είχες κάνει, ο μηχανικός γιατί να μην πληρωθεί για το κατέβασμα/ανέβασμα της μηχανής?

Εκτός αν σου πρότεινε ο ίδιος τον άνθρωπο που έκανε το ρεκτιφιέ (ο θεός να το κάνει), οπότε φέρνει σημαντικό μερίδιο ευθύνης και ο ίδιος.

Εγώ προσωπικά στον άνθρωπο που πήγες για ρεκτιφιέ, δεν θα πήγαινα ούτε μαχαίρι για ακόνισμα. Τέτοια εγκληματική βλακεία δεν έχω συναντήσει ποτέ σε μηχανικό ή/και επισκευαστή, και έχω γνωρίσει πολλούς.

 

Αν και δεν αναφέρεις κωδικό κινητήρα, ένας 1.6 απο A4 που κοίταξα στα γρήγορα (βγάζει 2-3 παραλλαγές), θέλει σφίξιμο σε 3 στάδια.

1ο στάδιο σφίξιμο 40Nm (4 κιλά).

2ο στάδιο σφίξιμο 90 μοίρες

3ο στάδιο σφίξιμο 90 μοίρες.

 

Καταλαβαίνεις και εσύ φαντάζομαι οτι τα 9 κιλά που έλεγε ο ένας και τα 12 κιλά που έλεγε ο άλλος δεν έχουν καμία επαφή με αυτά που θέλει και έχει ορίσει ο κατασκευαστής. Έπεσες σε επαγγελματίες ΓΤΠ (για τα πανηγύρια) δυστυχώς.

Δημοσ.

Τελικά το πήγα ξανα στο ρεκτιφιε το αυτοκίνητο να ξανασφίξει τις βίδες μηπως και σταματουσε η διαροη του λαδιου απο την φλατζα.

Το αποτέλεσμα;;;Φυσικα συνεχίζει να χανει λαδι απο την φλατζα κεφαλής.(δεν σταζει ομως κατω στο εδαφος οποτε καταλαβαινετε για ποσο λαδι μιλαμε.)Σκούπισα το λάδι απο την μηχανη εκανα περιπου 5 χιλιομετρα ανοιξα ξανα το καπό και είχε παλι λάδι αρα δεν ειχαμε αποτελεσμα.

Οπότε χρειάζεται αλλαγή φλάντζας, πρέπει να ξαναλυθεί το καπάκι.

 

Οταν το βαλαμε στον εγκεφαλο να δουμε αν βγαζει καποιο error εμφανισε μηνυμα για τον αισθητήρα HALL.To αυτοκινητο πλέον ακομα και μετα το ξανα-σφίξιμο της μηχανης ενω συνεχιζει να χανει λαδια φτανει εως τις 5.200 στροφες και μετα πιάνει κόφτη.Υπο φυσιολογικες συνθηκες και πριν το ρεκτιφιε ο κοφτης επιανε στις 6.200 στροφες περιπου αρα μιλαμε για 100 στροφες κάτω. Καποιος μου είπε πως αν χανει λάδι η φλάτζα αυτοματως μειώνετε και η δυναμη του κινητήρα οπως επισης οτι μετα το ρεκτιφιε θα εχει μια επιπλεον αποδοση 10-20%.Αυτο που καταλαβαινω παντως στην δυναμη του αυτοκινητου ειναι πως βρισκετε στα ιδια επιπεδα ισως και λιγο προς τα κάτω του...

5.200 αντί για 6.200 είναι 1.000 στροφές κάτω, όχι 100. Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι η περίπτωση να μπαίνει ο εγκέφαλος σε safe mode λόγω του προβλήματος στο HALL που εντοπίζει, και έτσι να ρίχνει τις στροφές που επεμβαίνει ο κόφτης.

 

Όσο για τα υπόλοιπα που σου είπαν, απλά δεν ισχύουν. Όταν χάνει λάδι από τη φλάντζα δεν μειώνεται η δύναμη του, εκτός και αν χάνει και συμπίεση. Επίσης ο κινητήρας μετά το ρεκτιφιέ είναι σφιχτός, κατά κανόνα δεν πάει τόσο καλά όπως πριν, όσο δουλεύεται ανοίγει και πάει καλύτερα.

 

Υπαρχει περιπτωση να φταιει ο ιδιος ο κινητηρας και οχι ο αισθητηρας HALL απλα να εμφανιζει ο εγκεφαλος οτι αυτος εχει το προβλημα;;

 

Αν αλλαξω τον αισθητηρα και τελικα συνεχιζει να μην ανεβαζει τις στροφες θα εχω πεταξει απο το παραθυρο 150 ευρω επιπλεον μαζι με τα εργατικα του!

Και ο HALL μέρος του κινητήρα είναι. Δεν νομίζω να φταίει κάτι άλλο, εφόσον βγάζει βλάβη στον HALL εκεί είναι το πρόβλημα.

 

Η λύση είναι να κάνεις συμφωνία με τον μηχανικό. Εφόσον είναι σίγουρος πως φταίει ο HALL για το συγκεκριμένο σύμπτωμα, να τον πληρώσεις μόνο αν διορθωθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα.

και κατι ακόμα που θελω την αποψη σας και απο την εμπειρια σας.Χρωστάω και στον καθένα καποια χρηματα.Να τους πληρώσω;;Απο την στιγμή που αντιμετωπίζω αυτα τα προβλήματα ειναι σωστό να πληρωθούν;1000 ευρω μηχανικος + 1000 ευρω ρεκτιφιατζης θα μου βγουν χωρις να εχω αυτοκινητο ουσιαστικα!

Στο έχω γράψει ήδη 2 φορές, πάω για τρίτη. Πήγαινε στον φίλο σου στο ρεκτιφιέ και απαίτησε λύση στο πρόβλημα σου! Φυσικά και δεν πρέπει να τον εξοφλήσεις πριν το φτιάξει όπως πρέπει(να μην χάνει λάδια).

 

Όσο για τον μηχανικό, όπως είπαν και παραπάνω, δεν βλέπω το λόγο να μην πληρωθεί.

Δημοσ.

Παντως δεν μου ειπε πως ειχε στραβωσει κατι μεσα στη μηχανη αλλα μια φορα σαν να μου πεταξε πως ειχε ενα ραγισμα αλλα αντεχει και κατι τετοια.

 

 

Εδώ είναι το ζουμί. Ψάξτε για ραγίσματα. Και το παραμικρό δημιουργεί προβλήματα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο έχω γράψει ήδη 2 φορές, πάω για τρίτη. Πήγαινε στον φίλο σου στο ρεκτιφιέ και απαίτησε λύση στο πρόβλημα σου! Φυσικά και δεν πρέπει να τον εξοφλήσεις πριν το φτιάξει όπως πρέπει(να μην χάνει λάδια).

 

Όσο για τον μηχανικό, όπως είπαν και παραπάνω, δεν βλέπω το λόγο να μην πληρωθεί.

Ναι οκ σημερα μιλησαμε και ειπε θα μου το φτιαξει μετα τις γιορτες.Απλα προσπαθω να καταλαβω τι παιζει και αν στην τελικη μπορει να γινει η μηχανη η απλα θα ειναι για πεταμα.Επίσης σκεφτομαι να παω και εγω οταν κατεβασει κεφαλαρι να την δω μηπως υπαρχει καποιο ραγισμα που μου το κρυβει η η η η ....Αλλα δεν εχω ξαναδει εσωτερικα κινητηρα και δεν ξερω αν καταλαβω και πολλα τι να πω.

 

λάδια χάνει από το καπάκι βαλβίδων ή από την κεφαλή;

Σιγουρα χανει απο φλατζα κεφαλης.Μεσα σε περιπου 2 μηνες εχει χασει συνολικα 150-200 γραμμαρια λαδι.

Ακομα και 5 λεπτα να δουλεψει η μηχανη και ενω εχω σκουπισει το σημειο που εμφανιζονται τα λαδια αμεσως βγαζει καινουργιο λαδι.

Επεξ/σία από xarda
Δημοσ.

πολύ περίεργο να χάνει λάδια από τη φλάντζα κεφαλής γιατί η δουλειά της είναι να σφραγίζει τους κυλίνδρους ώστε να έχουν συμπίεση και να μη χάνει νερά από τις διόδους του κορμού προς την κεφαλή.

για να χάνει λάδια από φλάντζα κεφαλής,σημαίνει ότι χάνει και συμπίεση και νερά.

 

επίσης η φλάντζα κεφαλής είναι κάτω από την εξαγωγή και εισαγωγή του κινητήρα,από ποιο σημείο χάνει ακριβώς;

Δημοσ.

Εγω το μονο που θελω να πω οτι ο ts ξεκινησε λαθος..

Γιατι να μπαινει στον ρολο του μαστορα αφου ηταν διατεθειμενος να πληρωσει(καλοπληρωσει) την επισκευη..???

 

Σε τετοιες πολυδαπανες επισκευες απαιτεις απο τον μαστορα να σου δωσει την καλυτερη συνεπεια και σαφως δεν δινεις ολα τα χρηματα μεχρι να επιβεβαιωσεις το τελικο αποτελεσμα..

 

Τον βαζεις να φτιαξετε και ενα χαρτι για να του επηρεασεις την ψυχολογια του..

 

Καλα ας τους ειχα εγω..

 

Για καλη σου τυχη δεν εχεις δωσει ολα τα χρηματα.. Φραγκο μην δωσεις αν δεν δεις το αποτελεσμα που πρεπει..

Δημοσ.

Οταν κανουμε ρεκτιφιε παμε στο μαστορα και το πρεσσαρει για τυχον ραγιατα εκτος απο τις αλλες εργασιες που κανει.

 

Πχ αν ειναι σπασμενο.

 

Τωρα να μην εκατσες σωστα στους οδηγους να κουνηθηκε η φλατζα, ωστε με το σφιξιμο να την εκοψε, κατι θα παιχτηκε.

 

Μονο με ανοιγμα θα το.διαπιστωσει, εφοσον το ξαναεσφιξε.

 

 

Επρεπε να το ψαξεις τοσο πχ μια μηχανη τοσο η επισκευη, αυτη την εγγυηση εχω με την μια λυση αυτα με την αλλη.

 

Αλλα εφοσον αλλαξε φλατζακεφαλης θα πηρε σετ οπου θα τις εβαζε ολες καινουργιες υποθετο

Το καπακι κεφαλης με τον βαλβιδων εχει κατι μισοφεγγαρα οπου και αυτα παίζουν ρολο σε αυτο που μπορει να επαθες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Επανέρχομαι!

Τελικά το πήγα και εγινε αλλαγή φλάτζας κεφαλής (θέλω να πιστεύω οτι την αλλαξε...) και πλέον δεν χανει λάδι απο την φλάτζα και απο πουθενα γιατι δεν φαίνονται καπου σταγόνες η βρωμια απο λάδι.

Εκανα 5000 χιλιόμετρα και τώρα πρέπει να παω για το πρώτο σέρβις.Οταν αλλαξα την φλάτζα ειχα κανει 3500 χιλιομετρα και είχε συμπληρώσει λιγότερο απο ενα λίτρο λάδι ο μαστορας.
Ετσι οταν ειδα τα λάδια, φαινόταν οτι ήταν μεχρι πάνω στο σημαδάκι δηλαδή ΦΟΥΛ.Μετα απο 2000 χιλιόμετρα και καποια μεγαλα ταξιδια φαινετε οτι εχει κάψει λιγο λαδι και πλεόν τωρα οταν βλεπω τα λαδια βρίσκεται λίγο πάνω απο τη μέση της ακίδας των λαδιών.
Ειναι νορμαλ αυτο το κάψιμο των λαδιων μετα απο το ρεκτιφιε η να με ανησυχει καθως στο μελλον θα αρχισει να καει περισσοτερο;
Γενικα παντως νομιζω πως ειναι ενταξει και η δυναμη του αυτοκινητου και τα πάντα.

Δημοσ.

Επανέρχομαι!

 

Τελικά το πήγα και εγινε αλλαγή φλάτζας κεφαλής (θέλω να πιστεύω οτι την αλλαξε...) και πλέον δεν χανει λάδι απο την φλάτζα και απο πουθενα γιατι δεν φαίνονται καπου σταγόνες η βρωμια απο λάδι.

 

Εκανα 5000 χιλιόμετρα και τώρα πρέπει να παω για το πρώτο σέρβις.Οταν αλλαξα την φλάτζα ειχα κανει 3500 χιλιομετρα και είχε συμπληρώσει λιγότερο απο ενα λίτρο λάδι ο μαστορας.

Ετσι οταν ειδα τα λάδια, φαινόταν οτι ήταν μεχρι πάνω στο σημαδάκι δηλαδή ΦΟΥΛ.Μετα απο 2000 χιλιόμετρα και καποια μεγαλα ταξιδια φαινετε οτι εχει κάψει λιγο λαδι και πλεόν τωρα οταν βλεπω τα λαδια βρίσκεται λίγο πάνω απο τη μέση της ακίδας των λαδιών.

Ειναι νορμαλ αυτο το κάψιμο των λαδιων μετα απο το ρεκτιφιε η να με ανησυχει καθως στο μελλον θα αρχισει να καει περισσοτερο;

Γενικα παντως νομιζω πως ειναι ενταξει και η δυναμη του αυτοκινητου και τα πάντα.

Λάδι, έστω και λίγο, πάντα καταναλώνουν όλοι οι κινητήρες.

 

Για λίγο καιρό μετά το ρεκτιφιέ είναι φυσιολογικό να έχει αυξημένη κατανάλωση λαδιού, είναι μέχρι να πατήσουν σωστά τα ελατήρια.

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ο κινητήρας απ'οτι φαινεται τελικα ειναι ενταξει καθως μετα απο 7000 χιλιομετρα δεν καιει σταγονα λάδι.Το τελευταιο πρόβλημα (θελω να ελπίζω) είναι οτι δυσκολευεται (σκοτσαρει) οταν παω να το βαλω μπροστα και επισης φτανει εως τις 5000 στροφες και αμεσως πιανει κοφτη.Ο εγκαφαλος λεει αισθητηρας στροφαλου (HALL) και μόνο αυτό.Ο χρονισμός της μηχανης απ'οτι ειπε ο μαστορας ειναι ενταξει...αλλα πρεπει να παω τωρα σε αλλαγη αισθητηρα;; Αλλοι μου λενε θελει αλλαγη καταλυτη!Τι να πω...!

Δημοσ.

Ο κινητήρας απ'οτι φαινεται τελικα ειναι ενταξει καθως μετα απο 7000 χιλιομετρα δεν καιει σταγονα λάδι.Το τελευταιο πρόβλημα (θελω να ελπίζω) είναι οτι δυσκολευεται (σκοτσαρει) οταν παω να το βαλω μπροστα και επισης φτανει εως τις 5000 στροφες και αμεσως πιανει κοφτη.Ο εγκαφαλος λεει αισθητηρας στροφαλου (HALL) και μόνο αυτό.Ο χρονισμός της μηχανης απ'οτι ειπε ο μαστορας ειναι ενταξει...αλλα πρεπει να παω τωρα σε αλλαγη αισθητηρα;; Αλλοι μου λενε θελει αλλαγη καταλυτη!Τι να πω...!

Όταν ο εγκέφαλος του κινητήρα βλέπει μεγάλη απόκλιση από τις αναμενόμενες τιμές σε διάφορες μετρήσεις, μπαίνει σε κατάσταση ανάγκης(safe mode). Μετατοπίζει τον κόφτη στροφών σε χαμηλότερο σημείο(μερικές φορές επεμβαίνει και στο καύσιμο), ώστε να μπορέσεις να το πας στο συνεργείο χωρίς να πάθει μεγαλύτερη ζημιά. Φυσικά και πρέπει να τον αλλάξεις.

 

Τώρα αυτούς που σου λένε ότι θέλει αλλαγή καταλύτη επειδή ο εγκέφαλος λέει αισθητήρα στροφάλου ή επειδή δεν ανεβάζει πάνω από 5000rpm, απλά τους αγνοείς.

Δημοσ.

Είχαμε νέα γεγονότα!Μίλησα με τεχνικό απο το επίσημο συνεργείο της audi του εξήγησα το ιστορικό και μου είπε πως μπορεί ο μάστορας να έχει χρονισει σωστα τη μηχανή αλλα μαλλον εχει τοποθετησει απο την ανάποδη πλευρα ( 180 μοίρες ) τον ίδιο τον στρόφαλο.Ο στρόφαλος επανω εχει δύο σημάδια και αντί ας πούμε να το βάλει στο ένα σημάδι να το έχει τοποθετήσει στο άλλο και γι αυτο ισως δεν μπορεί να ανεβάσει στρόφες και να το κόβει ο εγκέφαλος όπως πολυ ωραία περιγράφει ο Joshua21.Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;; (αν βγάλατε συμπέρασμα απο την περιγραφή μου :) )

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...