Invader Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2015 Εαν γίνει σωστή επισκευή δε βλέπω λόγο να μη το κανει κάποιος.Το θέμα είναι να μην μπλέξεις με μαστοράτζες που τα ξέρουν όλα και τελικά δεν ξέρουν τίποτα.Απλά έχει βρωμίσει ο τόπος από ανταλλακτικά,και το να αλλάξεις μηχανή είναι το πιο εύκολο. 1
panos2171 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Εξαρτάται όμως και από την κατάσταση του μοτέρ. Αν το μοτέρ κόλλησε για το χ,ψ λόγο που μυρίζομαι είτε ανεπαρκή λίπανση είτε υπερθέρμανση τότε ζωτικής σημασίας εξαρτήματα του κινητήρα έχουν πάθει σοβαρή ζημιά που ακόμα και με ρεκτιφιέ δε νομίζω να έρθουν στα καλά τους. Άλλο το να χεις κάνει 500.000χλμ πχ και απλά να θέλει λίγο να ''ίσιωμα''.
xarda Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Μαστορατζες που τα ξερουν ολα και τελικα οχι απλα δεν ξερουν τιποτα αλλα ειναι και επικινδυνοι!Επι του θεματος το αυτοκινητο πριν κολησει η μηχανη φαινοταν οτι ηταν στα τελευταια του.Το ειχα παει και στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι η μηχανη θελει αλλαγη.Τελος παντων αφου αρχισε να καιει λαδια και συμπληρωνωντας μετα απο την επισκεψη εκει πηγε αλλα 2 χρονια.Τελικα σε ενα ταξιδι 150 χιλιομετρων ολα καλα φτανω και σβηνω το αυτοκινητο.Την αλλη μερα πηγα να το βαλω μπροστα και δεν επερνε μεχρι που το φορτωσα και βουρ στο συνεργειο.Εκει αρχισε και ο γολγοθας.Κολλησε γιατι δεν ανεβασε λαδι στον κινητηρα ενω ειχε το δοχειο λαδιου.Οταν ανοιξε την μηχανη μεσα ειχε γινει σαν πισσα το λαδι Παντως δεν μου ειπε πως ειχε στραβωσει κατι μεσα στη μηχανη αλλα μια φορα σαν να μου πεταξε πως ειχε ενα ραγισμα αλλα αντεχει και κατι τετοια.Τι να πω ειναι και φιλος μου ο καραγκιοζης αλλα για μπατσες ειναι οπως και να το σκεφτει κανεις.Τωρα με αυτη την κατασταση σκεφτομαι να το παω σε αλλο ρεκτιφιε να το δει καποιος που ξερει να δω τι θα μου πει.Αλλα πρεπει και παλι να κατεβει η μηχανη ετσι δεν ειναι οποτε αλλα τοσα λεφτα;Τι λετε;;
dollyyy19 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 δεν βοηθας και πολυ.....το προβλημα της μηχανης το βρηκατε εντελη;το διορθωσε ο μαστορης;το να κατεβασεις την μηχανη ειναι ευκολο.τι θα κανεις μετα ειναι το θεμα.στην θεση σου,με αγνωστο προβλημα μηχανης,θα αλλαζα μηχανη....δεν μπορω να καταλαβω βεβαια,πως σβηνεις την μηχανη,και μετα δεν δουλευει,ΧΩΡΙΣ ενδειξεις ενοσω δουλευε......δλδ καποιον θορυβο δεν εκανε;απωλεια δυναμης δεν ειχε;εμπαινε σε λειτουργεια αμεσως;ειχε απωλεια ψυκτικου υγρου;λαδιου;ειχε καποια υπερθερμανση;γραφεις για συσταση αλλαγης μηχανης λογω καψιματος λαδιων,αλλα με συμπληρωμα σε πηγε αλλα δυο χρονια.ΤΟΤΕ επρεπε να την σενιαρεις.το λαδι γιατι το εκαιγε;κυλινδροι βρακια;σπασμενα ελατηρια- λουκια πιστονιων;ειχε χαραγμενους κυλινδρους;η μεγαλη ζημια εγινε απο εκει και μετα.
panos2171 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Μην ασχοληθείς άλλο με ρεκτιφιέ, όπως είπα και πριν απαξ και κολλήσει το μοτέρ έχει πάθει σοβαρή ζημιά που κατά πάσα πιθανότητα δε λύνεται με ρεκτιφιέ και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πειραματιστείς. Σε όποιον ρεκτιφιερά και να πας θα σου πει πως γίνεται, λεφτά θέλει να πάρει οπότε γιατί να σε διώξει. Είτε βρες κανένα τροπέτο με το μοτέρ του είτε πούλα το όσο όσο και πάρε κάποιο άλλο φτηνό. Με το συγκεκριμένο μοτέρ μόνο λεφτά θα πετάς. 1
παπι Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Με σωστή δουλειά το αμάξι θα γίνει καινούριο. Το θέμα είναι πως δεν συμφέρει η σωστή δουλειά στη Ελλάδα. Πχ σου πήρε 1000 ευρώ για ρεκτιφιε. Κάτι το οποίο αντε να στοιχίζει 2 μεροκάματα. Δυστυχώς, αν παθεις ζημιά η οποία θέλει άνοιγμα μοτέρ, το καλύτερο είναι να πάρεις άλλο αμάξι. Τα λεφτά που ζητάνε, είναι εξωπραγματικά. Ασε που μπορεί να πέσεις σε άσχετο όπως η περίπτωση σου.
Joshua21 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Μαστορατζες που τα ξερουν ολα και τελικα οχι απλα δεν ξερουν τιποτα αλλα ειναι και επικινδυνοι! Επι του θεματος το αυτοκινητο πριν κολησει η μηχανη φαινοταν οτι ηταν στα τελευταια του.Το ειχα παει και στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι η μηχανη θελει αλλαγη.Τελος παντων αφου αρχισε να καιει λαδια και συμπληρωνωντας μετα απο την επισκεψη εκει πηγε αλλα 2 χρονια. Τελικα σε ενα ταξιδι 150 χιλιομετρων ολα καλα φτανω και σβηνω το αυτοκινητο.Την αλλη μερα πηγα να το βαλω μπροστα και δεν επερνε μεχρι που το φορτωσα και βουρ στο συνεργειο.Εκει αρχισε και ο γολγοθας. Κολλησε γιατι δεν ανεβασε λαδι στον κινητηρα ενω ειχε το δοχειο λαδιου.Οταν ανοιξε την μηχανη μεσα ειχε γινει σαν πισσα το λαδι Παντως δεν μου ειπε πως ειχε στραβωσει κατι μεσα στη μηχανη αλλα μια φορα σαν να μου πεταξε πως ειχε ενα ραγισμα αλλα αντεχει και κατι τετοια.Τι να πω ειναι και φιλος μου ο καραγκιοζης αλλα για μπατσες ειναι οπως και να το σκεφτει κανεις. Τωρα με αυτη την κατασταση σκεφτομαι να το παω σε αλλο ρεκτιφιε να το δει καποιος που ξερει να δω τι θα μου πει.Αλλα πρεπει και παλι να κατεβει η μηχανη ετσι δεν ειναι οποτε αλλα τοσα λεφτα;Τι λετε;; Σου έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα τι πρέπει να κάνεις, έπρεπε να είχες ήδη πάει στο φίλο σου στο ρεκτιφιέ απαιτώντας λύση στο πρόβλημα σου. Υποχρέωση του είναι. Συνήθως τα ρεκτιφιέ δίνουν εγγύηση 12 μήνες για τις εργασίες τους, ο φίλος σου δεν σου είπε ούτε καν να πας να σου σφίξει σωστά το καπάκι μπας και σταματήσουν τα λάδια? Αν πας σε άλλο ρεκτιφιέ, τι περιμένεις να σου πουν? Θα σου πουν να πας σε μηχανικό για να λύσει το καπάκι ώστε να το δώσεις σε αυτούς να το ελέγξουν για ρήγμα, αν δεν έχει ρήγμα να του κάνουν οτιδήποτε χρειαστεί, και μετά να το επιστρέψουν στο μηχανικό για να το βάλει πάνω με νέα φλάντζα. Κινητήρας δεν χρειάζεται να ξανακατέβει, κατεβαίνει μόνο στην περίπτωση ολικής ανακατασκευής, δλδ όταν πρόκειται να γίνει ρεκτιφιέ και καπακιού/βαλβίδων/εδρών, και κυλίνδρων, και στροφάλου/κουζινέτων.
xarda Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 δεν βοηθας και πολυ.....το προβλημα της μηχανης το βρηκατε εντελη;το διορθωσε ο μαστορης;το να κατεβασεις την μηχανη ειναι ευκολο.τι θα κανεις μετα ειναι το θεμα.στην θεση σου,με αγνωστο προβλημα μηχανης,θα αλλαζα μηχανη....δεν μπορω να καταλαβω βεβαια,πως σβηνεις την μηχανη,και μετα δεν δουλευει,ΧΩΡΙΣ ενδειξεις ενοσω δουλευε......δλδ καποιον θορυβο δεν εκανε;απωλεια δυναμης δεν ειχε;εμπαινε σε λειτουργεια αμεσως;ειχε απωλεια ψυκτικου υγρου;λαδιου;ειχε καποια υπερθερμανση;γραφεις για συσταση αλλαγης μηχανης λογω καψιματος λαδιων,αλλα με συμπληρωμα σε πηγε αλλα δυο χρονια.ΤΟΤΕ επρεπε να την σενιαρεις.το λαδι γιατι το εκαιγε;κυλινδροι βρακια;σπασμενα ελατηρια- λουκια πιστονιων;ειχε χαραγμενους κυλινδρους;η μεγαλη ζημια εγινε απο εκει και μετα. Η μηχανη κολησε και δεν επερνε ουτε καν μπροστα μετα απο ενα ταξίδι.Ξαναλεω πως πριν απο δυο χρονια αρχισε να καιει λαδια και συμπληρωνα το "χοντρο" - "λεπτο" λάδι δεν θυμαμαι ποιο ακριβως πρεπει να προσθετεις σε αυτες τις περιπτώσεις (μαλλον χοντρο).Το επομενο πρωι οταν πηγα να το βαλω μπροστα ζορίστικε η μηχανη.Οταν ξαναπροσπάθησα για δευτερη φορα εκανε ενα βαρυγδουπο ηχο και εμεινε εκει ειδα τα λαδια και φανηκε οτι ειχε οταν ομως μετα στο συνεργειο ανοιξαμε το καπακι της μηχανης και ειδαμε τον στροφαλο φανηκε οτι δεν ειχε λαδι παρα μονο κατι σαν πισσα.Θερμοκρασία κτλ δεν ειχε ανεβασει ποτε.Τωρα αν ειχε χαραγμενους κυλινδρους σπασμενα ελατηρια κτλ απ'οτι μου ειπε οχι δεν φανηκε πως εχει τετοιο θεμα.Το μονο που μου πεταξε κατα λαθος;;; μια φορα σαν κατι να ειπε για ραγισμα αλλα το εβαλε σε κατι πιεσεις ειπε μετα και αντεξε!(τι βλακειες εκανε αυτος ξερει)Αυτα για το πρίν την επισκευη.... Με σωστή δουλειά το αμάξι θα γίνει καινούριο. Το θέμα είναι πως δεν συμφέρει η σωστή δουλειά στη Ελλάδα. Πχ σου πήρε 1000 ευρώ για ρεκτιφιε. Κάτι το οποίο αντε να στοιχίζει 2 μεροκάματα. Δυστυχώς, αν παθεις ζημιά η οποία θέλει άνοιγμα μοτέρ, το καλύτερο είναι να πάρεις άλλο αμάξι. Τα λεφτά που ζητάνε, είναι εξωπραγματικά. Ασε που μπορεί να πέσεις σε άσχετο όπως η περίπτωση σου. Ναι πραγματι και εγω αυτο πιστευω.Αν ο μαστορας ηξερε τι να κανει και πως να το κανει θα ειχα "νεα" μηχανη.Για αυτο ειπα πιο πανω πως οχι μονο ειναι ασχετοι αλλα και επικινδυνοι-κλεφτες καθως η μηχανη μπορει να σηκωνει ρεκτιφιε και αν γινουν ολα οπως πρεπει να παει το αυτοκινητο αλλη μια δεκαετια.Αυτος απ'οτι φανηκε δεν ειχε ιδεα πως να σφιξει τον κινητηρα ποσο μαλλον να τον πλανιαρει ν ατα βαλει ολα οπως πρεπει κτλ.Ο κατασκευαστης ελεγε με βαση τις μοιρες και αυτος εσφιγγε με κιλα.Μαλιστα μου ειχε πει οτι το εσφιξε παραπανω 1 κιλο!(Μετα απο αυτο αμφιβαλω αν ξερει να σφιγγει με μοιρες.)Αρα συμπεραινω οτι εσφιξε τερμα τις βιδες.Αρα απο τα 8 κιλα που το εσφιξε και ηταν τερμα οι βιδες , ο κατασκευαστης ελεγε πως πρεπει να σφιχτει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ στα 12 κιλα (με βαση τις μοιρες). και τελος.Ο κινητηρας ειναι αλουμινιο.Θα περπατησει το αυτοκινητο καποια χιλιομετρα 1000-2000 και μετα θα πρεπει να το ξαναπαω για σφιξιμο κατι το οποιο με βαση τον κατασκευαστη δεν πρεπει να γινει. Σου έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα τι πρέπει να κάνεις, έπρεπε να είχες ήδη πάει στο φίλο σου στο ρεκτιφιέ απαιτώντας λύση στο πρόβλημα σου. Υποχρέωση του είναι. Συνήθως τα ρεκτιφιέ δίνουν εγγύηση 12 μήνες για τις εργασίες τους, ο φίλος σου δεν σου είπε ούτε καν να πας να σου σφίξει σωστά το καπάκι μπας και σταματήσουν τα λάδια? Αν πας σε άλλο ρεκτιφιέ, τι περιμένεις να σου πουν? Θα σου πουν να πας σε μηχανικό για να λύσει το καπάκι ώστε να το δώσεις σε αυτούς να το ελέγξουν για ρήγμα, αν δεν έχει ρήγμα να του κάνουν οτιδήποτε χρειαστεί, και μετά να το επιστρέψουν στο μηχανικό για να το βάλει πάνω με νέα φλάντζα. Κινητήρας δεν χρειάζεται να ξανακατέβει, κατεβαίνει μόνο στην περίπτωση ολικής ανακατασκευής, δλδ όταν πρόκειται να γίνει ρεκτιφιέ και καπακιού/βαλβίδων/εδρών, και κυλίνδρων, και στροφάλου/κουζινέτων. Μιλησα μαζι του.Ειναι ολο ναι και ναι (καταλαβαινεις...).Μεσα στην εβδομαδα θα με παρει τηλεφωνο να το παω να το ξανασφιξει. Το θεμα μου ομως ειναι οτι δεν τον εχω καμια απολυτως εμπιστοσυνη πλεον.Εδω σου λεω οτι τον πηρα τον ρεκτιφιατζη και πηγαμε παρεα στον μηχανικο που κατεβασε και ανεβασε την μηχανη.Οταν τον ρωτησε ο μηχανικος γιατι χανει λαδια απο εκεινο το σημειο του ειπε οτι το εσφιξε 8 κιλα.Αμεσως ο μηχανικος (ο οποιος δουλευε σε ρεκτιφιε παλαιοτερα και ξερει..) του ειπε πως δεν πρεπει να σφιγγει με κιλα αλλα με μοιρες σε αυτο τον κινητητρα.Απορω εγω απο την πλευρα μου αν ο ρεκτιφιατζης δεν ξερει αυτο το αυτονοητο το οποιο οπως το ακουει το αυτι ενος ασχετου (για εμενα μιλαω) του φαινετε παραλογο και εξωπραγματικο , τοτε τι διαολο μπορει να κανει στο ρεκτιφιατζηδικο ;;; Αν μπορω εστω και τωρα να σωσω την κατασταση θα πρεπει να το κανω γιατι επιστροφη σε αυτη την περιπτωση δεν υπαρχει.Πραγματι απ'οτι ρωτησα και ενα θειο μου ειπε αυτο το πραγμα.Πως οι βιδες δεν σηκωνουν σφιξιμο και αν δεν πιασει εστω και μια θα ξελασκαρει.Μετα θα πρεπει να παρω αλλες βιδες και αλλη φλατζα και να χρεωθω εγω την ασχετοσυνη του ρεκτιφιατζη χωρις βεβαια να εχω σιγουρο αποτελεσμα!! Ναι αυτο θελω να μαθω στην περιπτωση που παει σε αλλο ρεκτιφιε τι μπορουν να κανουν;;Απ΄οτι λες δεν θα χρειαστει κατεβασμα/ανεβασμα μηχανης αλλα μονο να λυθει το καπακι;Αν γινει κατι τετοιο θα διαπιστωθει αν εχει 1) ραγισμα 2)εχουν περαστει ολα μεσα καινουργια γιατι αυτο λεει ο ρεκτιφιατζης αλλα αμφιβαλω πλεον... 3)ποσο μπορει να κοστισει η διαδικασια αυτη;;
Joshua21 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 @xarda: Σου εξήγησα αναλυτικά τι μπορούν να κάνουν αν πας σε άλλο ρεκτιφιέ, δεν έχει νόημα να λέμε συνέχεια τα ίδια.
xarda Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Ωραια αρα πηγαινω στο μηχανικο βγαζει το καπακι και μετα πηγαινω στο ρεκτιφιε να το δουν.Ποσο μπορει να κοστισει αυτη η διαδικασία;
panos2171 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Η μηχανη κολησε και δεν επερνε ουτε καν μπροστα μετα απο ενα ταξίδι.Ξαναλεω πως πριν απο δυο χρονια αρχισε να καιει λαδια και συμπληρωνα το "χοντρο" - "λεπτο" λάδι δεν θυμαμαι ποιο ακριβως πρεπει να προσθετεις σε αυτες τις περιπτώσεις (μαλλον χοντρο).Το επομενο πρωι οταν πηγα να το βαλω μπροστα ζορίστικε η μηχανη.Οταν ξαναπροσπάθησα για δευτερη φορα εκανε ενα βαρυγδουπο ηχο και εμεινε εκει ειδα τα λαδια και φανηκε οτι ειχε οταν ομως μετα στο συνεργειο ανοιξαμε το καπακι της μηχανης και ειδαμε τον στροφαλο φανηκε οτι δεν ειχε λαδι παρα μονο κατι σαν πισσα.Θερμοκρασία κτλ δεν ειχε ανεβασει ποτε.Τωρα αν ειχε χαραγμενους κυλινδρους σπασμενα ελατηρια κτλ απ'οτι μου ειπε οχι δεν φανηκε πως εχει τετοιο θεμα.Το μονο που μου πεταξε κατα λαθος;;; μια φορα σαν κατι να ειπε για ραγισμα αλλα το εβαλε σε κατι πιεσεις ειπε μετα και αντεξε!(τι βλακειες εκανε αυτος ξερει)Αυτα για το πρίν την επισκευη.... Aυτά τα χρόνια απλά συμπλήρωνες; Αλλαγή λαδιών στα πόσα χλμ έκανες;
Joshua21 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Ωραια αρα πηγαινω στο μηχανικο βγαζει το καπακι και μετα πηγαινω στο ρεκτιφιε να το δουν.Ποσο μπορει να κοστισει αυτη η διαδικασία; Είναι η ίδια διαδικασία σαν να είχε κάψει φλάντζα, 200-250€ minimum. Εγώ πάντως θα δοκίμαζα πρώτα να σφίξω το καπάκι όπως πρέπει μπας και στρώσει.
xarda Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Aυτά τα χρόνια απλά συμπλήρωνες; Αλλαγή λαδιών στα πόσα χλμ έκανες; συμπληρωνα λαδι και οταν επρεπε το εκανα και το σερβις του μαζι με αλλαγη λαδιων.Τωρα ακριβως τα χιλιομετρα δεν τα θυμαμαι.
xarda Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Τελικά το πήγα ξανα στο ρεκτιφιε το αυτοκίνητο να ξανασφίξει τις βίδες μηπως και σταματουσε η διαροη του λαδιου απο την φλατζα.Το αποτέλεσμα;;;Φυσικα συνεχίζει να χανει λαδι απο την φλατζα κεφαλής.(δεν σταζει ομως κατω στο εδαφος οποτε καταλαβαινετε για ποσο λαδι μιλαμε.)Σκούπισα το λάδι απο την μηχανη εκανα περιπου 5 χιλιομετρα ανοιξα ξανα το καπό και είχε παλι λάδι αρα δεν ειχαμε αποτελεσμα.Οταν το βαλαμε στον εγκεφαλο να δουμε αν βγαζει καποιο error εμφανισε μηνυμα για τον αισθητήρα HALL.To αυτοκινητο πλέον ακομα και μετα το ξανα-σφίξιμο της μηχανης ενω συνεχιζει να χανει λαδια φτανει εως τις 5.200 στροφες και μετα πιάνει κόφτη.Υπο φυσιολογικες συνθηκες και πριν το ρεκτιφιε ο κοφτης επιανε στις 6.200 στροφες περιπου αρα μιλαμε για 100 στροφες κάτω. Καποιος μου είπε πως αν χανει λάδι η φλάτζα αυτοματως μειώνετε και η δυναμη του κινητήρα οπως επισης οτι μετα το ρεκτιφιε θα εχει μια επιπλεον αποδοση 10-20%.Αυτο που καταλαβαινω παντως στην δυναμη του αυτοκινητου ειναι πως βρισκετε στα ιδια επιπεδα ισως και λιγο προς τα κάτω του...Υπαρχει περιπτωση να φταιει ο ιδιος ο κινητηρας και οχι ο αισθητηρας HALL απλα να εμφανιζει ο εγκεφαλος οτι αυτος εχει το προβλημα;;Αν αλλαξω τον αισθητηρα και τελικα συνεχιζει να μην ανεβαζει τις στροφες θα εχω πεταξει απο το παραθυρο 150 ευρω επιπλεον μαζι με τα εργατικα του!Τωρα το κοστος αλλαγης του αισθητηρα HALL μαζι με τα εργατικα ειναι 150 ευρω + 150 ευρω για αντλια τιμονιου που χρειαζεται.Εγω σκεφτομαι τι να κανω πλεον καθως εχω μπλεξει πραγματικα με απατεωνες.Απ'οτι καταλαβαινω ξερουν τι συμβαινει και δεν μου λενε για να συνεχισω να τους ταιζω.
kage Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Audi-club.gr http://forum.audisportsclub.gr Θα σου βρουν καποιον να ασχολειται ΚΥΡΙΩΣ με audi /vag group.. Το καλο απ αυτα τα φορουμ ειναι οτι δεν θελουν να χασουν πελατεια που δημιουργησαν οποτε δεν κανουν μλκιες Αν δεν εχει πιεση στους κυλινδρους γενικοτερα σωστες ρυθμισεις αερα καυσιμου κτλ ο αισθητηρας θα χτυπαει...αστον αυτον για τωρα. Δεν διαβασα αν μετρησε συμπιεση,αν εβαζες συχνα νερο,αν στην βεργα νερου ειχε φουσκαλες,πρησμενα κολαρα,πιεση ή λαδια στο δοχειο διαστολης(νερου) και πρηξιμο κολαρων κατα το μαρσαρισμα,ασπρο καπνο εξατμισης κτλ http://www.getatool.gr/set-elegxoy-diarrohs-kyklwmatos-cy3hs-aytokinhtoy-3952.html καποιοι χρησιμοποιουν τετοια στα συνεργεια ή απλα αναλυτες καυσιμων εξατμισης! Κανενα μη official διαγνωστικο δεν θα διαβασει σωστα το λαθος! Αν επαιρνες νεοτερο αμαξι θα ειχες καλυτερη οικονομια βενζινης ,καλυτερη παθητικη ενεργητικη ασφαλεια ανεση κτλ... 2 φλατζες επηρεαζουν αυτο που συζητατε. κεφαλης κυλινδρου που χει 4 κυκλους η φλατζα http://media.mister-auto.com/corteco/phlantza-kephal-kulindr-u/210x200/140414795p-1.jpg και η ανω φλαφζα ,βαλβιδων -ψευτοκαπακο.. http://media.mister-auto.com/elring/phlantza-kalumma-kulindr-kephal-s/624x390/010332-800-1.jpg Διαβασε και εδω για τις βιδες http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=3079798#p3079798 Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2015 από kage 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα