Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν απο περιπου 3 μηνες κόλησε η μηχανή του αυτοκινήτου 380.000km ειχε.(audi a4 1999 μοντέλο).

Είχα 3 επιλογές:

1.Πώληση σκελετού χωρίς μηχανή
2.Αγορά μεταχειρισμένης μηχανής
3.Επισκευή ρεκτιφιέ!

Τελος παντων για δικους μου λόγους επελεξα την τρίτη λυση δηλαδή το ρεκτιφιέ...

Το ρεκτιφιέ της μηχανής το έκανε ενας φίλος που δουλεύει σε μηχανουργείο και απ'οτι μου ειπε τα έβαλε μέσα ΟΛΑ καινούργια.Κόστος 1000 ευρώ στρόγγυλα!!

Το ανέβασμα κατεβασμα μηχανης , αλλαγη ιμαντα χρονισμού,μπουζι και τα γύρω μπιχλιμπίδια το εκανε ενας μηχανικος.Κόστος 850 ευρω!!

Τελος πάντων....

Παίρνω το αυτοκίνητο την πρώτη μερα πάω να το βάλω μπροστά δεν παίρνει.Με μια δεύτερη προσπάθεια παίρνει μπροστά αλλα φαίνετε οτι ζορίζεται.Αυτο συνεχίζεται για περιπου μια εβδομάδα οπου απο εκει και μετα παίρνει με την πρώτη μπροστα ΑΛΛΑ και πάλι φαίνεται οτι ζορίζεται και τρίζει ολόκληρη η μηχανη μεχρι να αρπάξει.
Σε μία κουβεντα με τον μηχανικο μου ειπε να το παω σε ηλεκτρολόγο να το δει...

Επίσης μετα απο λίγες ημέρες αρχίζει να χτυπάει η αντλία τιμονιου και κάνει σαν τρακτερ κυριολεκτικα αλλα αυτο το θεμα δεν εχει να κανει με το ρεκτιφιε της μηχανης....





Μετα απο το "στρώσιμο" της μηχανης καθως το κυκλοφορουσα προσεκτικα μεχρι τις 3.000-3500 χιλιαδες στροφες το βασικο προβλημα μου είναι το εξής:Παρατηρώ εδω και μια εβδομάδα οτι χανει λίγα λάδια η μηχανή διαπιστωμενα απο το μερος οπου εγινε η επισκευη.Ανοιχτηκε το πλαστίκο μήπως και χάνει απο τον στρόφαλο αλλα τελικα δεν χανει απο εκει.Ο μηχανικος μου ειπε χανει απο την φλατζα κεφαλής δηλαδη απο εκει που επισκευαστηκε!!!Παιρνει τηλεφωνο τον φιλο μου αυτον που εκανε την επισκευη και τον ρωτησε καποια πραγματα.Τελικά ο φίλος επειδη απ'οτι φανηκε ειναι αχαμπάριστος εσφιξε την μηχανη στα 8 κιλά!! παρ'ολο που ο συγκεκριμένος κινητηρας επρεπε να σφιξει με μοίρες!!Τελικα ο μηχανικος κατεληξε στο οτι θα επρεπε τουλαχιστον να σφίξει στα 12 κιλά και οτι κατα πασα πιθανοντητα χανει λαδια λογω αυτου του θέματος.Επίσης μου ειπε πως οι νεας τεχνολογιας φλάτζες κεφαλής ειναι κατασκευασμένες για να σφίγγουν μία φορα μόνο και δεν χρειαζεται να το ξαναενοχλησεις!



Επίσης αφου εκανα περιπου 1500 χιλιομετρα έβαλε ο μηχανικος να δει στον εγκεφαλο μηπως εμφανιζει καποια βλαβη και πραγματι εμφανισε προβλημα στον αισθητηρα HALL.


Με βαση την εμπειρια και την λογικη περι ρεκτιφιε και τετοιων εργασιών τι προτείνετε να κάνω;;;Θα γίνει η μηχανη αν την ξανασφίξει ή να ζητησω πισω τα λεφτα καθως εχει σοβαρο προβλημα και δεν θα κυκλοφορησει το αυτοκινητο;;;Τι συμβαινει σε αυτες τις περιπτωσεις;



 

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καταρχην θα πρεπει να πας να σου ξανασφιξει την κεφαλη.σε ολα τα ρεκτιφιε αυτο κανεις,το παιρνεις,κανεις τα χιλιομετρα σου (καμια 1000) και το παρακολουθεις και μετα το ξαναπας για σφιξιμο.

για τον ηλεκτρολογο,ναι μπορει να εχει ηλεκτρολογικο προβλημα και να μην δουλευει σωστα.για να τριζει οπως λες,μπορει ειτε απο ρελαντι ειτε να δουλευει 3κυκλινδρο.

πηγαινε να σου σφιξει την κεφαλι παλι,βρειτε απο που χανει λαδια και τα υπολοιπα τα βλεπεις στην πορεια.

Δημοσ.

Οταν το πήρα το αυτοκίνητο απο το ρεκτιφιέ μου λεει οτι το εχω σφίξει 1 κιλο παραπάνω ( 8 κιλά ) απο όσο πρέπει δεν μπορεσα να το σφιξω αλλο γιατι θα κοπουν οι βίδες!!!Στέκουν αυτα τα πραγματα;;;

Ο μηχανικος που το ειδε οτι χανει λαδι τον ειπε τον ρεκτιφιατζη οτι ηθελε τουλαχιστον αλλα 4 κιλά σφιξιμο (με βαση τις μοιρες...).Επίσης οτι η φλατζα κεφαλης αυτης της τεχνολογίας είναι για σφιξιμο ΜΙΑ και μοναδικη φορα.Εγω σκεφτομαι οπως ειναι η κατασταση να το παω σε καποιο αλλο μηχανουργειο τουλαχιστον να σωθει αν μπορει να σωθει η κατασταση για να μην μου βγαλει αλλα θεματα μετα απο 5 - 10 χιλ.χιλιομετρα.

Δημοσ.

Οταν το πήρα το αυτοκίνητο απο το ρεκτιφιέ μου λεει οτι το εχω σφίξει 1 κιλο παραπάνω ( 8 κιλά ) απο όσο πρέπει δεν μπορεσα να το σφιξω αλλο γιατι θα κοπουν οι βίδες!!!Στέκουν αυτα τα πραγματα;;;

 

Ο μηχανικος που το ειδε οτι χανει λαδι τον ειπε τον ρεκτιφιατζη οτι ηθελε τουλαχιστον αλλα 4 κιλά σφιξιμο (με βαση τις μοιρες...).Επίσης οτι η φλατζα κεφαλης αυτης της τεχνολογίας είναι για σφιξιμο ΜΙΑ και μοναδικη φορα.Εγω σκεφτομαι οπως ειναι η κατασταση να το παω σε καποιο αλλο μηχανουργειο τουλαχιστον να σωθει αν μπορει να σωθει η κατασταση για να μην μου βγαλει αλλα θεματα μετα απο 5 - 10 χιλ.χιλιομετρα.

Αν υπάρχουν τα κιλα; ναι. Δυναμόμετρο (νομιζω) πως λεγεται, και εφαρμοζεις ακριβως τη δυναμη που χρειαζεται.

 

Η πατεντα θελει το μαστορα της. Τοσο παλιο αμαξι και ρεκτιφιε; Θα σε ταλαιπωρησει λιγο αλλα θα την βρεις την ακρη.

Δημοσ.

δυναμοκλειδο λεγεται.

παλιο το α4 του 99;

δλδ το τ4 του 91 να το πεταξω;

το σιβικ 93' και αυτο στα σκουπιδια;

οταν βγαζει προβλημα η μηχανη,την κανουμε επισκευη.ειναι η καλυτερη λυση.το αν αξιζει ο μαστορας,ειναι αλλουνου παπα βαγγελιό.η επισκευη αξιζει ,εφοσον ειναι και το υπολοιπο σκαφος καλο.

Δημοσ.

Οχι δεν ειμαι Αθήνα.Κοιταξτε το αυτοκίνητο μεχρι και την στιγμή που κόλησε η μηχανη ηταν ατσάλι.Αρκετα τα χιλιόμετρα του ,ατρακάριστο,γκαραζομενο πάντα,με ολα του τα σερβις και το εσωτερικό σε πολυ καλη κατασταση αν εξαιρεσεις το τιμόνι που εχει ξεφτίσει πλέον και ειναι το πρωτο και τελευταιο αυτοκινητο του πατερα μου και δικο μου και ηθελα να το επισκευασω (Νομίζω οτι ειναι και απο τα λίγα πλεον που απο την αρχη εως και σήμερα εχει κασέτα   :-D  !!)
.Αυτοι ειναι οι λογοι για το ρεκτιφιε.Ομως εχω αμφιβολίες σοβαρες αν τελικά θα πιάσει η επισκευή.Τελικα αυτο που καταλαβαινω ειναι πως μας δουλευουν κανονικα τα συνεργεια.Δεν ξερω ελληνικη νοοτροπία καθυστερημενου τι να πω....

Απο όσα διαβασα απο εδω και απο εκει καταλαβα οτι μετα την επισκευη πρεπει να κανει καποια χιλιομετρα το αυτοκίνητο να λασκαρει ξελασκαρει η μηχανη και μετα απο 1000-2000 χιλιομετρα το ξαναπηγαινεις για επιπλέον συσφιξη.Ομως ειναι δυνατον (ενω επρεπε απο την αρχή να σφιξει με βαση μοιρες και οχι με βαση κιλά!!!!) την πρώτη φορα που το εσφιξε να μπορεσε maximum 8 κιλά ενω επρεπε να σφιξει στα 14 κιλα περιπου ωστε να μην χανει απο πουθενα και μετα απο τα 1000-2000 χιλιομετρα να ξελασκαρει τοσο πολυ ωστε να μπορεσει να φτασει στα 14 κιλά;;;Υπαρχει περιπτωση να δημιουργησει αλλα προβληματα η μηχανη , η φλατζα κτλ η μηχανη;;;;

Δημοσ.

Αυτο το λασκαρισμα ξελασκαρισμα που λετε εχει σταματησει να υπαρχει εδω και αρκετες δεκαετιες.Πλεον οι περισσοτερες βιδες εαν ξεσφιξουν μια φορα ειναι για πεταμα και οχι δεν κανουν για να ξανασφιξεις καπακι.

Δημοσ.

Ομως ειναι δυνατον (ενω επρεπε απο την αρχή να σφιξει με βαση μοιρες και οχι με βαση κιλά!!!!) την πρώτη φορα που το εσφιξε να μπορεσε maximum 8 κιλά ενω επρεπε να σφιξει στα 14 κιλα περιπου ωστε να μην χανει απο πουθενα και μετα απο τα 1000-2000 χιλιομετρα να ξελασκαρει τοσο πολυ ωστε να μπορεσει να φτασει στα 14 κιλά;;;

Το σφίξιμο γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, οι οποίες είναι συνήθως σε στάδια.

 

Πχ:

Πρώτο σφίξιμο 2 κιλά

Δεύτερο σφίξιμο 90 μοίρες

Αναμονή 10 λεπτά και τρίτο σφίξιμο 90 μοίρες

Εκκίνηση κινητήρα, μόλις ζεσταθεί σβήσιμο και αναμονή 15 λεπτά, τελικό σφίξιμο 20 μοίρες.

 

Δεν ξέρω ούτε ποιες είναι οι οδηγίες της Audi για τον συγκεκριμένο κινητήρα, ούτε τι ακριβώς έκανε το ρεκτιφιέ. Το μόνο σίγουρο είναι πως έπρεπε ήδη να το είχες πάει στο ρεκτιφιέ απαιτώντας λύση στο πρόβλημα σου.

  • Like 1
Δημοσ.

ακριβως και εγω κατι τετοιο καταλαβαινω αλλα δεν ειμαι ρεκτιφιατζης για να τα ξερω οποτε ρωταω...Παντως απ'οτι φαινετε κατα τυχη την εσφιξε την μηχανη οτι να ναι δηλαδη...Μου ειπε βεβαια να το παω ξανα το αυτοκινητο να το σφιξει αλλα δεν τον εμπιστευομαι πλεον μετα απο οσα μου ειπε ο μηχανικος και εσεις!Ο Expertr πιο πανω γραφει πως δεν μπορει να ξανασφιξει τις βιδες.Μαλλον οταν το παω θα αρχισει τις αλχημειες γιατι καταλαβα οτι δεν εχει ιδεα πως πρεπει να δουλεψει και ποιος ξερει αν εχει δημιουργησει προβλημα στην φλατζα στις βιδες εσωτερικα στη μηχανη κτλ!!Αν ναι και χρειαζεται νεα ανταλλακτικα σιγα μην τα χρεωθει αυτος,σιγουρα θα κανει πατεντες για να μην παρει τιποτα καινουργιο.

Τι να κανω τωρα;;Να το παω στην audi μηπως;; να μου δωσει τις οδηγιες και να του τις δωσω;Αλλα δεν ξερει πως να το κανει ακομα και με τις οδηγιες ειμαι σιγουρος.Να το παω σε αλλο ρεκτιφιε;

Δημοσ.

Να βρειτε ενα autodata να δειτε με ποσα κιλα και με ποσες μοιρες πρεπει να σφιξετε το καπακι.Πλεον ολα τα συνεργεια εχουν.Ενα απλο προγραμματακι ειναι

Δημοσ.
Που να βρω το autodata??Να παρω τηλεφωνο την αντιπροσωπεια;Θα μου το πουν;

Ισως να βρεις και κανα σπασμενο στο ιντερνετ...Στην αντιπροσωπεια αν δεν εχεις γνωστο δεν νομιζω να σου δωσουν τετοια πληροφορια
Δημοσ.

κανω τωρα εγκατασταση autodata

 

perimene ligo


δύστυχος εφαγα ακυρο και πρεπει να κανω καποιες ενημερωσεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...