savoukos Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Έχω αντιμετωπίσει το ίδιο θέμα από το ίδιο κατάστημα.Στο χαρτί που σου έδωσαν ότι πήγε για service στις παρατηρήσεις εμένα έγραφε οκ pins.Μήπως το γράφει και σε σένα? Δεν ειχαν γράψει κάτι εκτός από τις παρατηρήσεις που τους ειπα. 1
savoukos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Update 25/10/16 Εκδόθηκε πιστωτικό αξίας όσο της mobo μετά από "απειλές"για καταγγελία. 1
vb23 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 PSU σταθερού υπολογιστή μου αντικατέστησαν με καινούριο μετα απο πρόβλημα στα 4 και κατι χρονια με αναμονή περίπου δυο εβδομάδες. 5ετη εγγύηση 1
BlueBlood7 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 PSU σταθερού υπολογιστή μου αντικατέστησαν με καινούριο μετα απο πρόβλημα στα 4 και κατι χρονια με αναμονή περίπου δυο εβδομάδες. 5ετη εγγύηση Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Και σε έναν φίλο μου καινούργιο τροφοδοτικό των 100+ ευρώ (gold) είχε πρόβλημα το fan και του αντκατέστησαν άμεσα με καινουργιο πάλι με πρόβλημα στο fan.
FasTaker Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Προσωπικα το 90% των αγορων μου ειναι απο e-shop. Μια φορα ειχα τυχει να παρω ελαττωματικη mobo την Z87X συγκεκριμενα και λογο DOA μου στειλανε καινουργια σε 2 μερες. Η μια κακη εμπειρια μου ειπανε οτι εχει προβλημα ο σκληρος και κανανε αλλαγη ενω ο σκληρος ακομα λειτουργει κανονικα. Φυσικα μου κοψανε πιστωτικο και πηρα κατι αλλο που ηθελα και (σε αυτο δεβ φταει αποκλειστικα το e-shop) περιμενα 3 εβδομαδες να ερθει μια ψυκτρα που παραγγειλα. Αν θελω κατι και το θελω γρηγορα προτιμω να πληρωσω κατι παραπανω και να το παρω απο το πλαισιο. 1
ASDIC Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 πριν 1 χρονο ειχα αγοραζει το Coolermaster Devastator combo ( ποντικι και πληκτρολογιο ). Εκτος του οτι το ποντικι εκανε τρελο θορυβο στην ροδελα (γνωστο θεμα απο την αρχη της σειρας) μετα απο 6 μηνες ειχε κολλησει και το αριστερο κλικ του ποντικιου. Το πηγα στο καταστημα Χαριλαου και μετα απο 2-3 μερες τεχνικου ελεγχου με ειδοποιησαν οτι θα αντικατασταθει με νεο σετ και νεα αποδειξη-νεα εγγυηση οπως και εγινε. Πρεπει να ειχε πολυ θεμα η σειρα και μαλλον η Coolermaster τα αντικαθιστουσε οπως οπως. Παντως ειχα θετικη εμπειρια και απο eshop μονο προσφορες αγοραζω,
Fulgore Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Πρεπει να ειχε πολυ θεμα η σειρα και μαλλον η Coolermaster τα αντικαθιστουσε οπως οπως. Δυστηχως ναι κυριως το ποντικι.Κριμα γιατι σαν combo keyboard+mouse φωτιζομενα με 2χρονια εγγυηση επαιζε σχεδον μπαλα μονο του σε αυτη την τιμη.
The_Judas Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 και εγώ είχα ένα πιο ακριβό ποντίκι από το devastator (CoolerMaster storm) και μου χάλασε στον χρόνο. Εκείνη την περίοδο δεν είχε κάτι καλό το eshop και τελικά πήρα ένα πιο απλό logitech (G100s).
Heatspreader Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Δυστηχως ναι κυριως το ποντικι.Κριμα γιατι σαν combo keyboard+mouse φωτιζομενα με 2χρονια εγγυηση επαιζε σχεδον μπαλα μονο του σε αυτη την τιμη. Το ποντίκι ακούγεται ότι δεν είναι καλό πράγματι. Το είχα πουλήσει με το που το πήρα την ίδια μέρα αφού ήθελα το πληκτρολόγιο μόνο. Από το πληκτρολόγιο είμαι πολύ ευχαριστημένος. Όλα τέλεια!
ΔημήτρηςΚΤΝ Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει αν ξέρει ..αν το eshop κάνει επιστροφή χρημάτων στην περίπτωση που επιστρέψω το προϊόν οπως το παρέλαβα ? (Δηδ χωρίς να το έχω ανοίξει )? ευχαριστώ
Fulgore Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει αν ξέρει ..αν το eshop κάνει επιστροφή χρημάτων στην περίπτωση που επιστρέψω το προϊόν οπως το παρέλαβα ? (Δηδ χωρίς να το έχω ανοίξει )? ευχαριστώ Προφανως και σου κανει επιστροφη χρηματων αν παραδωσεις το προιον οπως το παρελαβες σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα (7-14μερες συνηθως ειναι). 1
ΔημήτρηςΚΤΝ Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Σήμερα το παρέλαβα (ενα τροφο μαζί με ενα κουτί ) θέλω όμως να επιστρέψω μόνο τροφο λέτε ν έχω κάποιο πρόβλημα αν πάω το σαββατο ? Δεν έχω ανοίξει τίποτα από τα δυο
BlueBlood7 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει αν ξέρει ..αν το eshop κάνει επιστροφή χρημάτων στην περίπτωση που επιστρέψω το προϊόν οπως το παρέλαβα ? (Δηδ χωρίς να το έχω ανοίξει )? ευχαριστώ Δεν αποφασίζει το e-shop αλλά ο νόμος και σου δίνεται η δυνατότητα γι αυτό που ζητάς αρκεί να μην ψαρώσεις αν σου πουν εξυπνάδες.
BlueBlood7 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Του τύπου δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων αλλά μπορούμε να δώσουμε πιστωτικό. Κάτι που δεν ισχύει βέβαια. Θα απαιτήσεις σύμφωνα με τον νόμο επιστροφή χρημάτων από τη στιγμή που επιστρέφεις το προϊόν άθικτο, όπως δηλ. το αγόρασες εντός 14 ημερών.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα