adminaros Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 και εγώ έχω παραγγείλει πάνω από 60-70 προϊόντα απο το e-shop.gr Κανένα πρόβλημα (άξιο αναφοράς) Ευγε στο e-shop.gr που μας άνοιξε τα μάτια (σε τιμές και διαθεσιμότητα) σε αυτή τη χώρα! υ.γ. η δικια σου περιπτωση μαλλον ειναι ατυχία ....στο υποκαταστημα σου φιλε 3
Fulgore Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 και εγώ έχω παραγγείλει πάνω από 60-70 προϊόντα απο το e-shop.gr Κανένα πρόβλημα (άξιο αναφοράς) Ευγε στο e-shop.gr που μας άνοιξε τα μάτια (σε τιμές και διαθεσιμότητα) σε αυτή τη χώρα! υ.γ. η δικια σου περιπτωση μαλλον ειναι ατυχία ....στο υποκαταστημα σου φιλε Να το το σχολιο που περιμεναμε. Αντε πες πιο παλια να ισχυε αυτο αλλα πλεον μονο για γελια ειναι ειδικα για τις τιμες το eshop οπως και τη διαθεσιμοτητα. Οποιος θελει τα παραπανω καθεται και ασχολειται με amazon(εστω και με capital control)δεν περιμενει το eshop για να κανει την δουλεια του,και βλεπεις και ομορφες προσφορες που και που σε αντιθεση με το eshop που πλεον στις τιμες κοροιδευει τον κοσμο. Ελεος που μας ανοιξε τα ματια το eshop γελανε και οι πετρες 8
Στεφανος123 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Φιλε adminaros,το οτι δεν σου εχει κατσει εσενα ακομη στραβη με το καταστημα δεν παει να πει οτι ειναι 100% εμπιστο,ενταξει?Εχουν ειπωθει εδω μεσα εκατονταδες προβληματα που ειχαν συμφορουμιτες με το καταστημα και ενα απο αυτα που δεν εχω και δεν προκειται νε ξεχασω ειναι οτι πουλησε το eshop καρτα γραφικων "καινουργια" σε συμφορουμιτη και ειχε προβλημα και τη πηγε πισω και δεν την δεχοντουσαν για rma και οταν απευθυνθηκε με email στην εταιρια του απαντησε οτι το καταστημα την αγορασε την καρτα πολυ φθηνοτερα απο οτι επρεπε γιατι ειναι χωρις εγγυηση.Ξεκολληστε με την καραμελα που λετε πολλοι οτι τοσες αγορες εχετε κανει και ηταν παντα σωστοι,ειναι μεχρι να σας κατσει η στραβη για να αλλαξετε γνωμη. 1
Fulgore Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Μιλαμε για το καταστημα που πουλησε μεταχειρισμενη καρτα σε συμφορουμιτη για καινουργια που την ειχε αγορασει απο την εταιρια εκτως εγγυησης και οταν παρουσιαστηκε προβλημα πριν το τελος της εγγυησης κανανε τους κινεζους. Μιλαμε για καταστημα που εχει πουλησει κινητο σε συμφορουμιτη σφραγισμενο και μεσα ειχε χωρα προελευσης Γερμανια νομιζω και ειχε και το κινητο μεσα ξενη sim...... Μιλαμε γενικα για καταστημα που οποιος γραψει στο google για θεματα eshop η λιστα με τα post δεν τελειωνει. Το οτι εχει μεγαλη ποικιλια ισχυει,βεβαια δεν εχει και τιποτα ετοιμοπαραδοτο πραγματικα και περισσοτερο προσπαθει να λειτουργει σαν ενα Ελληνικο ''amazon'' αλλα ακριβως οποιος θελει ποικιλια,τιμες και service κοιταζει απεξω.
Dr_73 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Το οτι εχει μεγαλη ποικιλια ισχυει,βεβαια δεν εχει και τιποτα ετοιμοπαραδοτο πραγματικα και περισσοτερο προσπαθει να λειτουργει σαν ενα Ελληνικο ''amazon'' αλλα ακριβως οποιος θελει ποικιλια,τιμες και service κοιταζει απεξω. Συγνώμη , αλλά πάνω σε αυτό , αν πας στο κεντρικό στο μενίδι , έχει το 90% των πραγμάτων του site του ετοιμοπαράδοτα. Και έχει το αβαντάζ ότι πας με το ΙΧ σου και το παρκάρεις απ'έξω ΔΩΡΕΑΝ. (Ενώ αλλού πλήρώνεις parking 2€/ώρα). 1
savoukos Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Λοιπόν για ακόμα μια φορά το eshop ξαναχτύπησε..Είχα το pc της υπογραφής μου μέχρι που πρίν λίγο καιρό είχε ξεκινησεί κάτι περίεργα(εκανε ρρ από μόνο του,δεν άνοιγε,άνοιγε έκλεινε κα.).Πήρα νέο τροφοδοτικό θεωρώντας ότι αυτός ήταν ο φταίχτης αλλά μετά απο δοκιμές ήταν η mobo.Την επιστρέφω στο κατάστημα στην συγγρού και μιλώντας με το σαίνι υπάλληλο που την εξέτασε (αφού τον ενημέρωσα για τα προβλήματα που αντιμετώπιζα και εφόσον του είπα οτι δεν έχει κανένα πινάκι στραβωμένο η κάτι καμμένο πάνω -είχε ελεχτεί από άλλο μηχάνημα και το έλεγξε και αυτός κ συμφώνησε μαζί μου κιολας-)την έστειλε στα κεντρικά.Και λαμβάνω ένα mail με μια φωτογραφία που μ αναφέρουν ότι ένα πινάκι είναι στραβωμένο και αυτό φταίει και ότι ο υπάλληλος που την παρέλαβε το είδε κ το επισήμανε.Στην συνέχεια της αλληλογραφίας και εφόσον τους επησήμανα ότι είναι ελεγμένη και οτι οτάν την παρέδωσα ο υπάλληλος την έλεγξε μου είπαν ότι στράβωσε το πινάκι καθώς έβγαλα τον επεξεργαστή(LOL?).Kαι τώρα περιμένω την απάντηση από τα κεντρικά για να ξέρω τι να απαντήσω στο ΙΝΚΑ γτ α)Εφόσον στράβωσε αφού τον έβγαλα σύμφωνα με τα λεγομένα τους το πρόβλημα που είχα δεν σχετίζεται με αυτόβ)Μετά αυτό το φιάσκο δεν θέλω πιστωτικό θέλω επιστροφή των χρημάτων μου γ)Και για να κάνω και εγώ ενημέρωση για το εν λόγο "μαγαζι"p.s έχω φτιάξει τόσα pc δικά μου κ φίλων δεν υπάρχει περίπτωση να στράβωσα κάτιp.s 2 Αγόρασα από το "καλο" μάγαζο γτ είχα έκπτωση 25-35%
The_Judas Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 και εγώ έχω παραγγείλει πάνω από 60-70 προϊόντα απο το e-shop.gr Κανένα πρόβλημα (άξιο αναφοράς) Ευγε στο e-shop.gr που μας άνοιξε τα μάτια (σε τιμές και διαθεσιμότητα) σε αυτή τη χώρα! υ.γ. η δικια σου περιπτωση μαλλον ειναι ατυχία ....στο υποκαταστημα σου φιλε Ομοίως και σε μένα. Εχω κάνει δεκάδες αγορές με κανένα πρόβλημα. Το 99% των προιόντων είχε φτάσει σε μια μέρα. Συμφωνώ και με το άλλο σχόλιο για το eshop. Είναι από τα λίγα καταστήματα με μεγάλη ποικιλία και από τα οποία μπορείς να παραλάβεις ακόμη και μικροπράγματα σε παράρτημα χωρίς να μπλέξεις με περίεργα καταστήματα και με μεταφορικά έξοδα. Μέχρι και κλιματιστικό έχω πάρει από εκεί. Το οποίο μάλιστα ήρθε σπασμένο στην μεταφορά, λίγο στο σημείο που έχει γρίλιες. Μετά από μια μέρα τους πήρα τηλέφωνο και μου έστειλαν καινούργιο. Με αυτά που διάβαζα εδώ, περίμενα να με ταλαιπωρήσουν ή να μην το αλλάξουν. Στο θέμα της εγγύησης και του σερβις δεν είναι βέβαια ιδιαίτερα γρήγοροι. 10-15 μέρες συνήθως. Σε αντίθεση με πλαίσιο που μπορεί να σου το ελέγξουν και επι τόπου και να στο αλλάξουν. 2
supernino Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Φίλος αγόρασε λαπτοπ Dell πριν μερικούς μήνες. Έφυγε για σπουδές Σουηδία, εκεί μετά από μερικές μέρες έβγαλε πρόβλημα η οθόνη εμφανιζε άσπρες γραμμές.Βρηκε το τηλ. Της αντιπροσωπιας στην Στοκχόλμη τους περιέγραψε το πρόβλημα τους είπε ότι το έχει φέρει από Ελλάδα ζήτησαν το κωδικό του laptop να δούνε ότι είναι εντός εγγύησης την άλλη μέρα ήρθαν σπίτι του του άλλαξαν οθόνη εντελώς δωρεάν!!!
hitman 21 original Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 και εγώ έχω παραγγείλει πάνω από 60-70 προϊόντα απο το e-shop.gr Κανένα πρόβλημα (άξιο αναφοράς) Ευγε στο e-shop.gr που μας άνοιξε τα μάτια (σε τιμές και διαθεσιμότητα) σε αυτή τη χώρα! υ.γ. η δικια σου περιπτωση μαλλον ειναι ατυχία ....στο υποκαταστημα σου φιλε Κλασικος υπαλληλακος .....
nik0laus Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 @supernino Αν δεν ήταν Dell ή αν δεν ήταν στη Σουηδία θα σου έλεγα τι θα έπαιρνε.... :-D :-D 5
supernino Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Από το e shop είχα και εγώ θέμα με το service όταν είχα αγοράσει σύστημα υδροψιξης της thermaltake ξαφνικά σταμάτησε η αντλία να δουλεύει τους πήρα τηλ. Και μου είπαν να την πάω στο κατάστημα στο Χαλάνδρι για να εξυπηρετηθω γρηγορότερα. Κάπου εκεί άρχισαν τα προβλήματα μετά από 15 μέρες μου στέλνουν e mail λέγοντας μου ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν υπάρχει και μου προτείνουν ένα άλλο το οποίο ήταν τέλειος άσχετο με αυτό που είχα στα τηλέφωνα που τους καλουσα τους έλεγα ότι δεν δέχομαι αυτό που μου προτεινουν και ήθελα το συγκεκριμένο ή το αμέσως επόμενο μοντέλο. Όποτε σηκωναν το τηλέφωνο εισεπραττα ειρωνεία μέχρι που πήγα στο e shop στουρναρη έκανε φασαρία και πήρα το αμέσως επόμενο μοντέλο.
Ghost_Rider Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 οποτε ποιο το συμπερασμα??μακρια απο hardware software κλπ κλπ απλες σιγουρες αγορες
catman11 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Οι παλιοσειραδες hardwarades δεν πατανε e shop/plaisia ουτε για πλακα. για αυτο και δεν ειναι στο scrutz τα εν λογω καταστηματα =λογω μαυρου που εχουν φαει
supernino Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Από το 2004 κάνω αγορές από το e-shop. Τα 10+ χρόνια μόνο δύο φορές είχα πρόβλημα μαζί τους και έχω κάνει μεγάλες αγορές. Το πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα η κάθε αλυσίδα καταστημάτων το θέμα εγγύηση το φέρνει στα μέτρα της ψάχνοντας για παραθυρακια για να στο βγάλει εκτός και στο τέλος φαίνεται ότι μας κάνουν χάρη αν το κινηγισουμε.Εγω πάντως δεν σταματάω να αγοράζω από το συγκεκριμένο κατάστημα γιατί δεν με έχει πείσει ο ανταγωνισμός ότι λειτουργεί καλύτερα 1
nik5163 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Οι παλιοσειραδες hardwarades δεν πατανε e shop/plaisia ουτε για πλακα. για αυτο και δεν ειναι στο scrutz τα εν λογω καταστηματα =λογω μαυρου που εχουν φαει Καλά έκανες εγγραφή για να πεις τη γνώμη σου; πολύ μας βοήθησες 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα