ilias ts Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Ακόμη καμία απάντηση από την εταιρία.
BlueBlood7 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Ο συνήγορος τι λέει? Υπάρχει επόμενο βήμα?
ilias ts Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2016 Θα επικοινωνήσω και πάλι με το συνήγορο.
web_assasin Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 γενικοτερα πριν εκθεσετε μια αλυσιδα καλο θα ηταν να τα βαλετε πρωτα με το συγκεκριμενο υποκαταστημα πχ η γενικη ταχυδρομικη ειναι κομπλε σαν εταιρια,αλλα στην καλαματα ειναι για κλωτσιες. το ιδιο συμβαινει σιγουρα και με το e-shop και με ολες τις αλυσιδες,καπου θα υπαρχει καποιος εκδιδομενης γιος αφεντικο που κανει οτι να'ναι στο μαγαζι του. οσες φορες χρειαστηκε να με καλυψει η εγγυηση απο το συγκεκριμενο υποκαταστημα της καλαματας ολα κυλησαν αψογα,εκτος απο 2:στη μια ειχε θεμα το πληκτρολογιο ενοςλαπτοπ, οπου το βγαλαν εκτος απο φυσικη φθορα και με χρεωσαν και τον ελεγχο,και στην αλλη απλα μου πιστωσαν λιγοτερα χρηματα απο μια καρτα γραφικων,επειδη ειχε περασει καιρος και ειχε πεσει η τιμη της.αυτο το τελευταιο ποτε δεν το χωνεψα,αλλα τελος παντων.
neggo Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Σταματήστε να κάνετε παραγγελίες από e-shop, απλό είναι. Εγώ δεν ξανακάνω πιά.
ilias ts Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Μετά τη δεύτερη ενόχληση από το συνήγορο του καταναλωτή και μετά από πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και πολλαπλές ενοχλήσεις από μέρους μου και επαφές επί επαφών τηλεφωνικών και μέσω E-mail, τελικά το κατάστημα δέχθηκε να εκδόσει πιστωτικό. Πραγματικά πολύ μεγάλη ταλαιπωρία. Το ποσό στο οποίο αναφερόμαστε είναι μικρό,αλλά για την τάξη των πραγμάτων και το ηθικό και δίκαιο του πράγματος, πείσμωσα και ασχολήθηκα τόσο πολύ με το θέμα. Βέβαια όλα αυτά μου έχουν γίνει μάθημα για τις μελλοντικές μου αγορές... 3
Apostol. Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δεν ξέρω αλλά μου φαινεται ότι διαβάζω υπερβολές εδώ μέσα. Από το e-shop έχω παρραγγείλει πανω απο 100 φορές (κυριολεκτικά) για μενα για γνωστους και για φίλους. Μια φορα αγορασα ενα tray που (λαθος δικο μου)δεν εκανε αυτο που ηθελα. Ενω το ειχα ανοίξει, το πηγα πίσω μου πιστωσαν τα χρηματα και πηρα αυτο που ήθελα. Αλλη φορα φτιαχνω συστημα για φίλο με σκληρο δίσκο. Μετα από καμποσους μήνες ο δισκος γιοκ. Τον πάω πίσω τους λεω τάδε τάδε και μου πιστωσαν ολόκληρο το ποσό του δισκου και μετα πηρα εναν ssd για το συστημα του φίλου.Μάλιστα μου εκανε εντυπωση μετα απο μηνες χρήσης οχι απλα δεν μου ειπαν βρες τα με την wd, αλλα πηραν το δισκο πισω και πιστωσαν το ποσο που αγοραστηκε.Δεν νομιζω αλλο καταστημα να το εκανε αυτο Ισως να φταίει και το υποκατάστημα σου φίλε μου, αλλα εγω πότε δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
BlueBlood7 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δεν ξέρω αλλά μου φαινεται ότι διαβάζω υπερβολές εδώ μέσα. Από το e-shop έχω παρραγγείλει πανω απο 100 φορές (κυριολεκτικά) για μενα για γνωστους και για φίλους. Μια φορα αγορασα ενα tray που (λαθος δικο μου)δεν εκανε αυτο που ηθελα. Ενω το ειχα ανοίξει, το πηγα πίσω μου πιστωσαν τα χρηματα και πηρα αυτο που ήθελα. Αλλη φορα φτιαχνω συστημα για φίλο με σκληρο δίσκο. Μετα από καμποσους μήνες ο δισκος γιοκ. Τον πάω πίσω τους λεω τάδε τάδε και μου πιστωσαν ολόκληρο το ποσό του δισκου και μετα πηρα εναν ssd για το συστημα του φίλου.Μάλιστα μου εκανε εντυπωση μετα απο μηνες χρήσης οχι απλα δεν μου ειπαν βρες τα με την wd, αλλα πηραν το δισκο πισω και πιστωσαν το ποσο που αγοραστηκε.Δεν νομιζω αλλο καταστημα να το εκανε αυτο Ισως να φταίει και το υποκατάστημα σου φίλε μου, αλλα εγω πότε δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Απολύτως κανένα 3
vb23 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Εμενα η εμπειρία μου ειναι πολύ καλή. Είχα θέμα με τροφοδοτικό ένα μήνα πριν τελειώσει η εγγύηση (3χρονια) και μου το άλλαξαν με καινούριο. Βέβαια περίμενα 1 μήνα γιατί το έστειλαν στην εταιρία . Καλό ειναι επιλέγουμε επώνυμα προϊόντα για να μπορείς να απευθυνθείς και κάπου άλλου . Innovator μόνο eshop service άρα θελεις προσπάθεια ... Θα τα καταφέρεις στο τέλος ειναι το μόνο σίγουρο
BlueBlood7 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Το ότι 100 άτομα έτυχαν της αναμενόμενης αντιμετώπισης από το eshop -της σωστής δηλ. αντιμετώπισης- και ένα άτομο είχε κακή αντιμεπώπιση με ευθύνη του eshop σημαίνει ότι απλά το eshop δεν συμπεριφέρθηκε σωστά. Ακόμα και όταν πρόκειται για ένα και μόνο άτομο. Αλλά δυστηχώς τα άτομα δεν είναι ένα αλλά αρκετά. Τι σημαίνει ότι το ποσοστό του eshop κυκαίνεται π.χ. 98% σωστά και 2% κακώς? Ότι επειδή είναι μεγάλο το ποσοστό σημαίνει ότι είναι εντάξει σαν κατάστημα? Το 2% το γράφετε στα παλιά σας τα παπούτσια? Επίσης Α) Και προσέξτε τα απαράδεκκτα περιστατικά από πλευράς eshop είναι τα καταγεγραμμενα ας το γράψω έτσι. Πόσος κόσμος λοιπόν που δεν έχει ιδέα από τεχνολογία έχει καλή ή κακή αντιμετώπιση? Αυτούς τους λογαριάζετε? Β) Αναφέρετε συνεχώς ότι εμένα μου αντικατέστησαν π.χ. το χαλασμένο τροφοδοτικό ή σκληρό δίσκο. Ε τι θα έκαναν αφού ήταν χαλασμένο? Θα σου έλεγαν ότι λειτουργεί? Αν όμως το τροφοδοτικό είχε λίγο coil whine που κάποιες φορές δεν ακούγεται? Σε τέτοια περιστατικά το eshop ενώ θα έπρεπε να κάνει την αντικατάσταση δεν την έκανε. Σε αυτές λοιπόν τις πονηρές περιπτώσεις το eshop κάνει την πάπια. 4
Moderators Inuyasha Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Moderators Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Το ότι 100 άτομα έτυχαν της αναμενόμενης αντιμετώπισης από το eshop -της σωστής δηλ. αντιμετώπισης- και ένα άτομο είχε κακή αντιμεπώπιση με ευθύνη του eshop σημαίνει ότι απλά το eshop δεν συμπεριφέρθηκε σωστά. Ακόμα και όταν πρόκειται για ένα και μόνο άτομο. Αλλά δυστηχώς τα άτομα δεν είναι ένα αλλά αρκετά. Τι σημαίνει ότι το ποσοστό του eshop κυκαίνεται π.χ. 98% σωστά και 2% κακώς? Ότι επειδή είναι μεγάλο το ποσοστό σημαίνει ότι είναι εντάξει σαν κατάστημα? Το 2% το γράφετε στα παλιά σας τα παπούτσια? Επίσης Α) Και προσέξτε τα απαράδεκκτα περιστατικά από πλευράς eshop είναι τα καταγεγραμμενα ας το γράψω έτσι. Πόσος κόσμος λοιπόν που δεν έχει ιδέα από τεχνολογία έχει καλή ή κακή αντιμετώπιση? Αυτούς τους λογαριάζετε? Β) Αναφέρετε συνεχώς ότι εμένα μου αντικατέστησαν π.χ. το χαλασμένο τροφοδοτικό ή σκληρό δίσκο. Ε τι θα έκαναν αφού ήταν χαλασμένο? Θα σου έλεγαν ότι λειτουργεί? Αν όμως το τροφοδοτικό είχε λίγο coil whine που κάποιες φορές δεν ακούγεται? Σε τέτοια περιστατικά το eshop ενώ θα έπρεπε να κάνει την αντικατάσταση δεν την έκανε. Σε αυτές λοιπόν τις πονηρές περιπτώσεις το eshop κάνει την πάπια. Συνφωνο μαζί σου αλλά για το coil whine στα τροφοδοτικά οι σωστές εταιρίες το θεωρούν πρόβλημα τι γίνεται σε κάρτες γραφικών όμως που εκεί στο 90% ακόμα και η εταιρία της καρτα δεν εγκρίνει αντικατάσταση? Εγώ ίσες φορές χρειάστηκα το service τους ευτυχώς δεν είχα κανένα πρόβλημα, βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο και με ποιον θ μιλήσεις, πχ θεσσαλονίκη στο κατάστημα Σταυρούπολης 2 φορές έτυχε να πάμε κάτι DOA και μας αντιμετώπισαν αρνητικά, έφυγα πήγα στο κατάστημα της Χαρίλαου μόλις Εξηγήσα στα παιδιά το θέμα (στην μια περίπτωση ήταν τηλεόραση που δεν ανάβε καν) την έβαλε στην Μπριζα και μου έκανε επιστροφή χρημάτων (όχι πιστωτικο) χωρίς τίποτα από ερωτήσεις, με ρώτησε αν θέλω να μου παραγγείλει κάποια άλλη η την ίδια για να την έχουμε την επόμενη μέρα αν ήταν διαθέσιμη, οπότε καταλήγω ότι μεγάλο ρόλο παίζει το άτομο που θα μιλήσεις και το πως θα μιλήσεις
benign Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Συνφωνο μαζί σου αλλά για το coil whine στα τροφοδοτικά οι σωστές εταιρίες το θεωρούν πρόβλημα τι γίνεται σε κάρτες γραφικών όμως που εκεί στο 90% ακόμα και η εταιρία της καρτα δεν εγκρίνει αντικατάσταση? Εγώ ίσες φορές χρειάστηκα το service τους ευτυχώς δεν είχα κανένα πρόβλημα, βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο και με ποιον θ μιλήσεις, πχ θεσσαλονίκη στο κατάστημα Σταυρούπολης 2 φορές έτυχε να πάμε κάτι DOA και μας αντιμετώπισαν αρνητικά, έφυγα πήγα στο κατάστημα της Χαρίλαου μόλις Εξηγήσα στα παιδιά το θέμα (στην μια περίπτωση ήταν τηλεόραση που δεν ανάβε καν) την έβαλε στην Μπριζα και μου έκανε επιστροφή χρημάτων (όχι πιστωτικο) χωρίς τίποτα από ερωτήσεις, με ρώτησε αν θέλω να μου παραγγείλει κάποια άλλη η την ίδια για να την έχουμε την επόμενη μέρα αν ήταν διαθέσιμη, οπότε καταλήγω ότι μεγάλο ρόλο παίζει το άτομο που θα μιλήσεις και το πως θα μιλήσεις Παρολο που πριν ενα χρονο μου εκαναν αδικια και μενα,ενω πριν ηταν αψογοι, ισχυει αυτο που ειπαν εδω μερικοι φιλοι,οτι σε καθε υποκαταστημα ειναι διαφορετικη η συμπεριφορα. Καθε καταστημα ειναι σε ενα μεγαλο βαθμο οι υπαλληλοι που δουλευουν εκει.Αν ειναι σωστοι και προθυμοι να εξυπηρετησουν ολα πανε καλα και ο κοσμος ειναι ευχαριστημενος,αν οχι ,υπαρχουν προβληματα. Θα επρεπε ομως,να υπαρχει μια διοικητικη μεριμνα απο καποιο στελεχος στην εταιρια για αυτο,και ατομα για τα οποια γινονται συχνα παραπονα να απολυονται,αλλα απο οτι φαινεται αυτο καθυστερει. Το θεμα ειναι οτι στην ελεεινη κατασταση που ειναι η οικονομια στην χωρα μας,και ολα τα καταστηματα σχετικα με υπολογιστες,το μονο που εχει μια σχετικα αξιοπρεπη ποικιλια προιοντων και μεγαλυτερη διαθεσιμοτητα ειναι αυτοι και κανενας αλλος.Απο αναγκη λοιπον συνεχισα να αγοραζω απο αυτους για μενα η φιλους και συγγενεις που τους φτιαχνω εγω τα συστηματα τους σαν χομπι,γιατι αυτοι δεν ξερουν. Δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα. Παιρνω ομως τα μετρα μου τωρα για να ειμαι ασφαλης. Για παραδειγμα,ενα προβληματικο προιον,το φωτογραφιζω με το κινητο,μια μητρικη ας πουμε,για να μην εχουν να μου λενε οτι στραβωσα πινακια η κατι αλλο παρομοιο. Και οταν την παραδιδω και την κοιταει πρωτα εκει ο υπαλληλος,του το λεω οτι εχω κρατησει φωτο με ημερομηνια για να αποφυγω καποιο λαθος απο τον τεχνικο τους. 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Moderators Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Το ξέρω πότε δεν είπα ότι είναι άγιο κατάστημα, βέβαια φταει λίγο και ο Έλληνας που όταν πηγαίνεις κάτι σε ένα κατάστημα πλέον σε κοιτάνε με μισό μάτι (πχ αλλαγές κάρτες γραφικών που η χρήστες που στα 2 η 3 χρόνια πάρα ένα μήνα εκαιγαν κάρτες για να πάρουν καινούργια) Όσο για της μητρικές εγώ για να μην πρέπει να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας πάντα κάνω παραλαβή από κατάστημα και την έλεγχο μέσα στο κατάστημα μαζί με κάποιον υπάλληλο λουκι η διαδικασία αλλά γλυτωνω το ρίσκο μιας και τα στραβωμενα πιν είναι εύκολο να σου πούνε ότι ξες τα έκανες εσύ από χαζομάρα σου
BlueBlood7 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Ένα παράδειγμα έφερα με τα τροφοδοτικά που αν υπάρχει coil whine οι εταιρίες τους τα αντικαθιστούν. Αυτό με της κάρτες γραφικών που αναφέρεσαι ισχύει. Αλλά είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Όταν η ίδια εταιρεία π.χ. corsair σου λέω ότι αντικαθιστώ πρέπει να γίνει αντικατάσταση. Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι μου εδωσαν μεταχειρισμένο σκληρό δίσκο και ήθελαν να μου πιστώσουν 70 ευρώ αντί για 90 που ήταν η αξία του. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα