Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοίτα, κ τα ενισχυτικά που λες μερικοί λένε ότι όντως κάνουν δουλειά. Φίλος χρησιμοποιούσε τα motorkote κ τώρα χρησιμοποιεί τα cera tec κ βλέπει όντως διαφορά.

Ναι, saxo έχω. Εγώ ξέρω πως όλα τα μοτέρ αλουμινίου παίρνουν g12 υγρό, κ μου το πρότεινε άτομο που είναι εισαγωγέας της yacco στη Θεσσαλονίκη κ τον εμπιστεύομαι απόλυτα. Το ίδιο άτομο μου είχε πει να βάζω απιονισμένο νερό.

Αυτό το άτομο που μου το είπε και τον εμπιστεύομαι ισχύει γενικώς πολύ και ίσως αυτός είναι ο λόγος που τα saxoralla δεν βγάζουν σχεδόν πάνω απο 250k km, γενικώς δεν υπάρχει τόση τεχνογνωσία στους οδηγούς καθώς οι περισσότεροι μηχανικοί δεν ξέρουν την τύφλα τους γιατί δεν πάνε στα σεμηνάρια των κατασκευαστών. Προσωπικά ακολουθώ το κανόνα των γερμανών. Δεν βάζω τίποτα διαφορετικό από αυτό που λέει ο κατασκευαστής μου (παρολο που έχω γαλλικό).  Ούτε καλύτερο, ούτε χειρότερο, το ΙΔΙΟ. Έτσι έχουν κτίσει οι γερμανοί την αξιοπιστία τους, μάλλον είχαν (βλ. Vw Group).

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

απιονισμενο,δεν ειναι αφαλατομενο.το αφαλατομενο ειναι καλυτερο,και τα δυο καλυτερα απο της βρυσης,και δεν προκαλουν ηλεκτρολυση οταν αναμειχθουν με το αντιψυχτικο και οχι χρωματισμενο νερο,στην σωστη αναλογια .....

Δημοσ.
1.
Αντιψυκτικό δεν προβλέπεται να συμπληρώνεται σε κλειστό κύκλωμα.
Αν χρειάζεται συμπλήρωση, μάλλον υπάρχει διαρροή που θα πρέπει να ελεγχθεί.
 
2.
Η στάθμη που ελέγχουμε με κρύο κινητήρα είναι διαφορετική από ό,τι με ζεστό κινητήρα.
Σε περίπτωση συμπλήρωσης μερικής ποσότητας,
χρήσιμο είναι να τσεκάρουμε την αραίωση με κατάλληλο όργανο μέσα στα όρια που προτείνει ο κατασκευαστής (πχ 40-60% πυκνότητα).
Όσο μεγαλύτερη η ποσότητα του ενός υγρού μέρους που συμπληρώνουμε,
τόσο αλλοιώνεται η αρχική αναλογία των μερών αντιψυκτικού-νερού.
Σε περίπτωση γεμίσματος ολόκληρου του κυκλώματος, ελέγχουμε την αραίωση ευκολότερα βάσει της αναλογίας
έχοντας ταυτόχρονα διασφαλίσει την αφαίρεση του αέρα από το κύκλωμα ψυγείου-μπλοκ κινητήρα-ρεζερβουάρ-καλοριφέρ-σωληνώσεων.
 
3.
Διαφορετικοί κατασκευαστές προτείνουν διαφορετικούς τύπους αντιψυκτικού σε διάφορα μοντέλα διαφορετικών χρονολογιών και θερμοκρασιών κλίματος.
Διαφορετικά υλικά κατασκευής και διαφορετικοί τύποι υγρού δημιουργούν ασυμβατότητες
με αποτέλεσμα μελλοντικές διαβρώσεις στο κύκλωμα ή ακατάλληλη θερμική απόδοση.
Καλό είναι να ελέγχουμε την απόδοση του καλοριφέρ μετά από προσθήκη αντιψυκτικού.
 
4.
Ανανέωση του αντιψυκτικού τυπικά δεν προβλέπεται από πολλούς κατασκευαστές, 
αλλά προτείνεται από τις εταιρείες των υγρών με το αιτιολογικό πως με το χρόνο αλλοιώνονται κυρίως τα πρόσθετα και δευτερευόντως τα συστατικά με την αντιψυκτική δράση.
Ανανέωση σε βάθος πάμπολλων ετών ή πάμπολλων χιλιομέτρων
ή σε πρώτη ευκαιρία όταν διανοιγεί το κύκλωμα (πχ αλλαγή σε θερμοστάτη, αντλία νερού, αισθητήρες κλπ).
Χρήσιμο να προηγηθεί ενίοτε και η πλύση του κυκλώματος με σκέτο νερό, για την απομάκρυνση σκουριάς και λάσπης.
 
5.
Νερό που προτείνεται για την αραίωση από πολλούς κατασκευαστές είναι μάλλον το 'distilled' δηλαδή το απεσταγμένο,
αλλά συχνά προτείνουν και το απιονισμένο.
Νερό βρύσης σε έκτακτη χρήση μέχρι το συνεργείο ή το do-it-yourself όπου θα γίνει η πλήρης ανανέωση του υγρού μίγματος στο κύκλωμα.
Για όποιον έχει την αμφιβολία υπάρχουν τα έτοιμα διαλύματα.
Προσοχή στις προδιαγραφές πχ άλλο G12, άλλο G12 plus-plus, άλλο G13 κοκ.
 
λχ

 

 

Draining and filling coolant polo-mk5-4114.pngSpecial tools and workshop equipment required t Refractometer -T10007- t Hose clip pliers -VAS 6340- t Cooling system charge unit -VAS 6096-
Draining
achtung.jpg   WARNING
Steam may escape when expansion tank is opened. Wear eye protection and protectiveclothing to avoid eye injuries and scalding. Cover cap with cloth and open carefully. –  Open filler cap on coolant expansion tank. –  Remove engine splash protection.     –  To drain coolant from radiator, open drain plug -arrow-.
hinweis.gif  Note
Observe environmental regulations for disposal. Filling
hinweis.gif  Note
An influencing factor of the effectiveness of the coolant is the amount of water used. Due to the various qualities in the various countries Volkswagen has decided to define the quality of the water to be used in the coolant system. Distilled water fulfils all requirements. It is therefore recommendedthat distilled water be mixed with the coolant when the coolant is topped up or completely replaced in older models. For new models (model year 2010 ▶) it is compulsory to use distilled water.
Vorsicht.jpg   Caution
It is only permissible to use distilled water for mixing with G12 plus-plus. The use of distilled water ensures optimum protection against corrosion.
hinweis.gif  Note
t In vehicles as of model year 2008, only G 12 plus-plus according to TL VW 774 G may be used as coolant additive. t For vehicles up to and including model year 2007 coolant additive G 12 plus according to TL VW 774 F and G 12 plus-plus according to TL VW 774 G can be used. t It is only permissible to use distilled water for mixing. t The coolant additive G 12 plus-plus can be mixed with the previous coolant additive G 12 plus. Identification: both are coloured purple. t Coolant additives marked conforming to „TL VW 774 G“ or conforming to „TL VW 774 F“ prevent frost and corrosion damage, scaling and also raise boiling point of coolant. Therefore, the cooling system must be filled all year round with frost and corrosion protection additives. t Because of its higher boiling point, the coolant improves engine reliability under heavy loads, particularly in countries with tropical climates. t Frost protection is required down to about -25 °C (in countries with arctic climates: down to about -35 °C). t The coolant concentration must not be reduced by adding distilled water even in the warm season or in hot countries. The coolant additive concentration must be at least 40 %. t If for climatic reasons greater frost protection is required, the amount of coolant additive can be increased, but only up to 60 % (frost protection to about -40 °C). Otherwise frost protection and cooling effectiveness are reduced again. t If radiator, heat exchanger, cylinder head or cylinder head gasket is renewed, do not reuse old coolant. Recommended mixing ratios (use only distilled water for mixing):   polo-mk5-4115.png Frost protection
to Amount of anti-freeze Coolant additive→ Remark Distilled water→ Remark -25 °C
-35 °C 40 %
50 % 2.25 l
2.8 l 3.35 l
2.8 l
1) The quantity of coolant can vary depending upon vehicle equipment.     –  Screw drain plug into radiator. –  Install engine splash protection. With cooling system charge unit -VAS 6096- –  Fill coolant circuit using cooling system charge unit -VAS 6096- → Operating instructions for cooling system charge unit 6096. Without cooling system charge unit -VAS 6096-   polo-mk5-4115.png –  Fill with coolant up to max. mark on expansion tank. With or without cooling system charge unit -VAS 6096- –  Fit expansion tank cap. –  Turn off heater controls. –  Start engine and maintain an engine speed of about 2000 rpm for about 3 minutes. –  Run engine until radiator fan cuts in.
achtung.jpg   WARNING
Steam may escape when expansion tank is opened. Wear eye protection and protectiveclothing to avoid eye injuries and scalding. Cover cap with cloth and open carefully. –  Check coolant level and top-up if necessary. When the engine is at normal operating temperature, the coolant level must be at the max. mark; when the engine is cold, between the min. and max. marks.

 

  • 5 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, 

αγορασα ένα αντίψυκτικό g11 όπως μου ειχε πει ο μηχανικός για να βάλω στο αμάξι γιατί έχει πάει η στάθμη κάτω από το min. Το ερώτημα μου είναι τι αναλογία νερού χρειάζεται να βάλω μαζί με το g11 και εάν πρέπει να είναι απιονισμενο;

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, colombiano747 είπε

Καλησπέρα παιδιά, 

αγορασα ένα αντίψυκτικό g11 όπως μου ειχε πει ο μηχανικός για να βάλω στο αμάξι γιατί έχει πάει η στάθμη κάτω από το min. Το ερώτημα μου είναι τι αναλογία νερού χρειάζεται να βάλω μαζί με το g11 και εάν πρέπει να είναι απιονισμενο;

Τις απαντήσεις αυτές θα τις βρεις πάνω στο μπουκάλι που αγόρασες, γράφει και την αναλογία ανάλογα την αντοχή στο κρύο που επιθυμείς, και τι νερό πρέπει να χρησιμοποιήσεις (συνήθως απιονισμένο).

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, colombiano747 είπε

Καλησπέρα παιδιά, 

αγορασα ένα αντίψυκτικό g11 όπως μου ειχε πει ο μηχανικός για να βάλω στο αμάξι γιατί έχει πάει η στάθμη κάτω από το min. Το ερώτημα μου είναι τι αναλογία νερού χρειάζεται να βάλω μαζί με το g11 και εάν πρέπει να είναι απιονισμενο;

Δεν έχεις το manual ; τι αναφέρει σχετικά ;

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Δεν έχεις το manual ; τι αναφέρει σχετικά ;

Η δοσολογία ανάμιξης είναι θέμα του κατασκευαστή του αντιψυκτικού, όχι του κατασκευαστή του αυτοκινήτου.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, colombiano747 είπε

Καλησπέρα παιδιά, 

αγορασα ένα αντίψυκτικό g11 όπως μου ειχε πει ο μηχανικός για να βάλω στο αμάξι γιατί έχει πάει η στάθμη κάτω από το min. Το ερώτημα μου είναι τι αναλογία νερού χρειάζεται να βάλω μαζί με το g11 και εάν πρέπει να είναι απιονισμενο;

Για τι απώλεια μιλάμε και στα ποσά χιλιόμετρα ; Δες και με ένα φακό τη αντλία νερού μήπως χάνει .

Συνήθως γράφει επάνω στη συσκευασία

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η δοσολογία ανάμιξης είναι θέμα του κατασκευαστή του αντιψυκτικού, όχι του κατασκευαστή του αυτοκινήτου.

Το τι αντιψυκτικό θα μπει , εάν χρειάζεται μίξη η είναι premixed , σε τι αναλογία θα χρησιμοποιηθεί το  νερό (distilled η deionized) καθώς και η χωρητικότητα του κυκλώματος ψύξης αναφέρεται στο manual στο κάθε αυτοκινήτου.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Το τι αντιψυκτικό θα μπει , εάν χρειάζεται μίξη η είναι premixed , σε τι αναλογία θα χρησιμοποιηθεί το  νερό (distilled η deionized) καθώς και η χωρητικότητα του κυκλώματος ψύξης αναφέρεται στο manual στο κάθε αυτοκινήτου.

Εφόσον ισχύουν αυτά στα bold, τότε πως εξηγείς ότι στην αγορά υπάρχουν και συμπυκνωμένα και μη συμπυκνωμένα G11 τα οποία υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές πχ VW Norm G11?

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εφόσον ισχύουν αυτά στα bold, τότε πως εξηγείς ότι στην αγορά υπάρχουν και συμπυκνωμένα και μη συμπυκνωμένα G11 τα οποία υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές πχ VW Norm G11?

Δεν με ενδιαφέρει τι υπάρχει στην αγορά , αν θέλει κάποιος μπορεί να βάλει και νεράκι της βρύσης η να πάει by the book , όταν λέει το manual πχ το αμάξι παίρνει το Toyota Long Life Collant παίρνει αυτό το οποίο είναι pre-mixed ,όταν λέει παίρνει το Paraflu Up + 50% distilled water παίρνει το Paraflu Up αναμεμειγμένο με 50% απεσταγμένο νερό.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dark_Nightfall είπε

Δεν με ενδιαφέρει τι υπάρχει στην αγορά , αν θέλει κάποιος μπορεί να βάλει και νεράκι της βρύσης η να πάει by the book , όταν λέει το manual πχ το αμάξι παίρνει το Toyota Long Life Collant παίρνει αυτό το οποίο είναι pre-mixed ,όταν λέει παίρνει το Paraflu Up + 50% distilled water παίρνει το Paraflu Up αναμεμειγμένο με 50% απεσταγμένο νερό.

Ούτε εμένα με ενδιαφέρει τι προτείνει η κάθε αντιπροσωπεία, αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής είναι να χρησιμοποιείται αντιψυκτικό που να καλύπτει κάποια συγκεκριμένη προδιαγραφή.

Πάντως το αν εσένα σ΄αρέσει να χρυσοπληρώνεις την αντιπροσωπεία είναι άσχετο με το θέμα μας, ο φίλος παραπάνω δεν αγόρασε "Toyota Long Life Collant", ένα απλό g11 αγόρασε, οπότε θα το χρησιμοποιήσει με βάση τις οδηγίες που θα βρει πάνω στη συσκευασία.

Δημοσ.

Αναλόγως τι γράφει πάνω το μπουκάλι. Αν είναι premixed το βάζεις απευθείας για το συμπλήρωμα. Αλλιώς χρειάζεται πρώτα ανάμειξη με απεσταγμένο νερό σύμφωνα με τις οδηγίες που θα έχει πίσω για να φτάσεις την αντιψυκτική προστασία που έχεις ήδη στο κύκλωμα του ψυγείου, και έπειτα να το συμπληρώσεις στο δοχείο.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Παιρνετε ακομη ψυκτικα που θελουν αραιωμα, οταν υπαρχουν δεκαδες ετοιμες προς χρηση επιλογες, σε ολες τις προδιαγραφες και χρωματα.Ειναι απειρως πιο βολικο, απο το καθεσαι να μετρας την δοσολογια.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ούτε εμένα με ενδιαφέρει τι προτείνει η κάθε αντιπροσωπεία, αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής είναι να χρησιμοποιείται αντιψυκτικό που να καλύπτει κάποια συγκεκριμένη προδιαγραφή.

Πάντως το αν εσένα σ΄αρέσει να χρυσοπληρώνεις την αντιπροσωπεία είναι άσχετο με το θέμα μας, ο φίλος παραπάνω δεν αγόρασε "Toyota Long Life Collant", ένα απλό g11 αγόρασε, οπότε θα το χρησιμοποιήσει με βάση τις οδηγίες που θα βρει πάνω στη συσκευασία.

Εγώ δεν ανέφερα τι προτείνει η κάθε αντιπροσωπεία , είπα ότι πάω by the book. Εντάξει συμφωνούμε ότι μπορεί ο καθένας να χρησιμοποιεί ότι αντιψυκτικό θέλει (το ανέφερα εξάλλου) και μιας και μιλάμε για το Toyota Logn Life Coolant στην αντιπροσωπεία το βρίσκεις 7 ευρώ το λίτρο (άντε λίγο λιγότερο αν το βρεις από αλλού) σε σχέση με το πιο φθηνό συμβατό να έχει διαφορά 3-4-5 ευρώ. Αν θέλει ο καθένας να κοιτάει  για 3-4-5 ευρώ διαφορά (αντί να πάρει το γνήσιο να έχει το κεφάλι του ήσυχο) να πάει να παίρνει αντιψυκτικά από τα Lidl ,για μια αλλαγή που ως επί το πλείστον χρειάζεται περίπου ανά 5 χρόνια , δηλαδή θα δώσει 30-40 ευρώ στην πενταετία , 8 ευρώ το χρόνο 🤣 , ας βάλει νεράκι της βρύσης η ας πάρει ηλεκτρικό πατίνι , και κάτι τελευταίο @αμώ τις αντιπροσωπείες ούτε δουλεύω εκεί ούτε τις υποστηρίζω😂, άλλο λέω κατάλαβες τι θέλω να πω.

 

2 ώρες πριν, piiii είπε
58 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Παιρνετε ακομη ψυκτικα που θελουν αραιωμα, οταν υπαρχουν δεκαδες ετοιμες προς χρηση επιλογες, σε ολες τις προδιαγραφες και χρωματα.Ειναι απειρως πιο βολικο, απο το καθεσαι να μετρας την δοσολογια.

Σιγά το δύσκολο.

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...