Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά μια ερώτηση. Έχει έρθει στην κατοχή μου εδώ και λίγους μήνες ένα opel ascona c 1.6 του 1987. Το αυτοκίνητο ήταν του θείου μου και είναι σε κατάσταση σαν να βγήκε τώρα από το εργοστάσιο. Πήγα σε γνωστό βενζινάδικο να μου κάνει μέτρηση τα νερά και είναι στους -20. Αντιψυκτικό βάζει ένα μπλε συμπυκνωμένο. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής, αν και είμαι βόρεια Ελλάδα ή θερμοκρασία είναι OK άρα δεν προσθέτω τίποτα. Όταν με τον καιρό η στάθμη κατέβει (ο θείος λέει ότι θα κατέβει λίγο μετά από μήνες, λογικό για τα χρόνια του) τι θα κάνω; Θα βάλω μόνο αντιψυκτικό ή θα το κάνω αραίωση με νερό;

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κατι γινεται λαθος εδω! -20? εχει τοσο κρυο εκει περα πανω? Αν οχι τετοια θερμοκρασια νερου δεν παιζει να εχει! Πριν συμπληρωσει.. τι χρωμα ειχε μεσα? πρασινο? ροζ? Αν ειχε μπλε, καλως.. αλλιως θες μαλλον αλαγη σε ολο το κυκλωμα.. Απο οσο ξερω.. το coral(shell) "antifreeze" ειναι μπλε.. τετοιο εβαλες? Γενικα.. καλο ειναι να εχεις 1 τυπο μεσα και να εχεις και το ιδιο να συμπληρωνεις.. αλλα το θεμα ειναι.. απο που εχεις διαρροή ? 

Δημοσ.

Παιδιά μια ερώτηση. Έχει έρθει στην κατοχή μου εδώ και λίγους μήνες ένα opel ascona c 1.6 του 1987. Το αυτοκίνητο ήταν του θείου μου και είναι σε κατάσταση σαν να βγήκε τώρα από το εργοστάσιο. Πήγα σε γνωστό βενζινάδικο να μου κάνει μέτρηση τα νερά και είναι στους -20. Αντιψυκτικό βάζει ένα μπλε συμπυκνωμένο. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής, αν και είμαι βόρεια Ελλάδα ή θερμοκρασία είναι OK άρα δεν προσθέτω τίποτα. Όταν με τον καιρό η στάθμη κατέβει (ο θείος λέει ότι θα κατέβει λίγο μετά από μήνες, λογικό για τα χρόνια του) τι θα κάνω; Θα βάλω μόνο αντιψυκτικό ή θα το κάνω αραίωση με νερό;

Κανονικά δεν πρέπει να κατέβει καθόλου μετά από μήνες, αν κατέβει σημαίνει πως κάποιο πρόβλημα έχει και πρέπει να το παρακολουθείς στενά.

 

Στην περίπτωση που κατέβει δεν υπάρχει πρόβλημα να συμπληρώσεις λίγο νερό, φτάνει το λίγο να είναι λίγο και όχι τίποτα λίτρα, εκεί θα αραιωθεί πολύ και δεν θα είναι πλέον -20.

 

Επίσης έχε υπόψιν ότι το αντιψυκτικό προβλέπεται να αλλάζεται κάθε διετία.

Κατι γινεται λαθος εδω! -20? εχει τοσο κρυο εκει περα πανω? Αν οχι τετοια θερμοκρασια νερου δεν παιζει να εχει! Πριν συμπληρωσει.. τι χρωμα ειχε μεσα? πρασινο? ροζ? Αν ειχε μπλε, καλως.. αλλιως θες μαλλον αλαγη σε ολο το κυκλωμα.. Απο οσο ξερω.. το coral(shell) "antifreeze" ειναι μπλε.. τετοιο εβαλες? Γενικα.. καλο ειναι να εχεις 1 τυπο μεσα και να εχεις και το ιδιο να συμπληρωνεις.. αλλα το θεμα ειναι.. απο που εχεις διαρροή ?

Λάθος κατάλαβες, η μέτρηση αυτή σου δείχνει την αντοχή του αντιψυκτικού, τη χαμηλότερη θερμοκρασία που αντέχει πριν γίνει πάγος.

  • Like 2
Δημοσ.

Την θερμοκρασία αυτή έδειξε ένας μετρητής "ειδικός" λέμε τώρα που έχει ο βενζινάς. Περιοχή Πτολεμαϊδα είμαι αλλά δεν υπάρχει λόγος να είναι τόσο κρύα τα νερά και μάλιστα το αυτοκίνητο είναι πάντα σε γκαράζ. Το αντιψυκτικό που έβαζε πάντα από τον ίδιο βενζινά :) είναι μάρκα WEG μπλέ συμπυκνωμένο.

Κανονικά δεν πρέπει να κατέβει καθόλου μετά από μήνες, αν κατέβει σημαίνει πως κάποιο πρόβλημα έχει και πρέπει να το παρακολουθείς στενά.

 

Στην περίπτωση που κατέβει δεν υπάρχει πρόβλημα να συμπληρώσεις λίγο νερό, φτάνει το λίγο να είναι λίγο και όχι τίποτα λίτρα, εκεί θα αραιωθεί πολύ και δεν θα είναι πλέον -20.

 

Επίσης έχε υπόψιν ότι το αντιψυκτικό προβλέπεται να αλλάζεται κάθε διετία.

 

Λάθος κατάλαβες, η μέτρηση αυτή σου δείχνει την αντοχή του αντιψυκτικού, τη χαμηλότερη θερμοκρασία που αντέχει πριν γίνει πάγος.

Ναι έχει αλλαχτεί πρίν δύο χρόνια. Ή απώλεια που έχει είναι της πλάκας μισό δάχτυλο τούς 4-5 μήνες. Έχεις δίκιο ότι με λίγο νερό είμαι οκ απλά επειδή μου έδωσε και 3 μπουκάλια του λίτρου από το αντιψυκτικό (τα είχε και για τα αλλά αμάξια της οικογένειας) είναι και φθηνό 5€ υπάρχει πρόβλημα αν κάνω μια στο τόσο συμπλήρωση "μόνο" με αντιψυκτικό (επειδή είναι συμπυκνωμένο).

Δημοσ.

Αν αλλάχτηκε πριν δυο χρόνια, τότε χρειάζεται πάλι αλλαγή.

 

Μισό δάχτυλο στο παγούρι δεν είναι καν άξιο αναφοράς, είτε με νερό συμπληρώσεις είτε με συμπυκνωμένο αντιψυκτικό δεν θα υπάρχει μετρήσιμη διαφορά.

  • Like 1
Δημοσ.

Άμα συμπληρώσεις με νερό (απιονισμένο) να ξέρεις ότι αλλάζει κ το τοις εκατό στο μείον. Πχ πρέπει να λέει στο weg: 50% αντιψυκτικό κ 50%ν ερό = -37°C, 36% αντιψυκτικό κ 64% νερό = -20°C κλπ.

Όπως είπε κ ο Joshua, άμα έχει αλλαχτεί πριν 2 χρόνια θα πρέπει να τα αλλάξεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Άμα συμπληρώσεις με νερό (απιονισμένο) να ξέρεις ότι αλλάζει κ το τοις εκατό στο μείον. Πχ πρέπει να λέει στο weg: 50% αντιψυκτικό κ 50%ν ερό = -37°C, 36% αντιψυκτικό κ 64% νερό = -20°C κλπ.

 

Όπως είπε κ ο Joshua, άμα έχει αλλαχτεί πριν 2 χρόνια θα πρέπει να τα αλλάξεις.

 

 

Ο μύθος των ελλήνων μηχανικών για να παίρνουν λεφτά είναι αυτό. Το απιονισμένο νερό προκαλεί ηλεκτρόλυση με αποτέλεσμα να τρυπάει το κορμό. Το νερό της βρύσης είναι καλύτερο μεν, αλλά τα άλλατα μπορούν να προκαλέσουν πουρί και να φράξει το ψυγείο.

Η λύση είναι η κατασκευαστική οδηγεία του κατασκευαστή και τίποτα άλλο, δυνήθως παραφλού μπλε στα παλιά αυτοκίνητα (πριν 2000) και το G12 στα νεότερα.

 

 

 

 

Τώρα ξέρω θα αρχίσουν τα σαίνια, διχως γνώσεις χημείας και μηχανολογίας να λένε εγώ στο αμάξι μου απιονισμένο έχω και δεν έπαθα τίποτα κτλ κτλ. Άλλωστε ο έλληνας είναι γνωστός ξερόλας ημιμαθείς, και για τους "άπιστους" προκαλώ να διαβάσετε στο internet οδηγείες GM,VW,PSA,Jeep.

 

 

 

Δημοσ.

Ο μύθος των ελλήνων μηχανικών για να παίρνουν λεφτά είναι αυτό. Το απιονισμένο νερό προκαλεί ηλεκτρόλυση με αποτέλεσμα να τρυπάει το κορμό. Το νερό της βρύσης είναι καλύτερο μεν, αλλά τα άλλατα μπορούν να προκαλέσουν πουρί και να φράξει το ψυγείο.

Η λύση είναι η κατασκευαστική οδηγεία του κατασκευαστή και τίποτα άλλο, δυνήθως παραφλού μπλε στα παλιά αυτοκίνητα (πριν 2000) και το G12 στα νεότερα.

 

 

 

 

Τώρα ξέρω θα αρχίσουν τα σαίνια, διχως γνώσεις χημείας και μηχανολογίας να λένε εγώ στο αμάξι μου απιονισμένο έχω και δεν έπαθα τίποτα κτλ κτλ. Άλλωστε ο έλληνας είναι γνωστός ξερόλας ημιμαθείς, και για τους "άπιστους" προκαλώ να διαβάσετε στο internet οδηγείες GM,VW,PSA,Jeep.

 

 

 

 

Αυτό που λες για το νερό της βρύσης το έχω ακούσει από πολλούς που έχουν bmw. Κ γω έχει κανένα χρόνο που έβαλα απιονισμένο νερό με g12 οργανικό αντιψυκτικό.

Δημοσ.

Ο μύθος των ελλήνων μηχανικών για να παίρνουν λεφτά είναι αυτό. Το απιονισμένο νερό προκαλεί ηλεκτρόλυση με αποτέλεσμα να τρυπάει το κορμό. Το νερό της βρύσης είναι καλύτερο μεν, αλλά τα άλλατα μπορούν να προκαλέσουν πουρί και να φράξει το ψυγείο.

Η λύση είναι η κατασκευαστική οδηγεία του κατασκευαστή και τίποτα άλλο, δυνήθως παραφλού μπλε στα παλιά αυτοκίνητα (πριν 2000) και το G12 στα νεότερα.

 

 

 

 

Τώρα ξέρω θα αρχίσουν τα σαίνια, διχως γνώσεις χημείας και μηχανολογίας να λένε εγώ στο αμάξι μου απιονισμένο έχω και δεν έπαθα τίποτα κτλ κτλ. Άλλωστε ο έλληνας είναι γνωστός ξερόλας ημιμαθείς, και για τους "άπιστους" προκαλώ να διαβάσετε στο internet οδηγείες GM,VW,PSA,Jeep.

 

 

 

Και το G12 πως το αραιώνουμε αν όχι με απιονισμένο νερό ή νερό βρύσης?

Δημοσ.

Και το G12 πως το αραιώνουμε αν όχι με απιονισμένο νερό ή νερό βρύσης?

Συνήθως λένε από πίσω με tab water, still water, νερό βρύσης ή μπουκαλιού. Γενικά τα αντιψυκτικά που είναι μόνα τους αραιωμένα τα θεωρώ καλύτερα.

 

Αλλά το απιονισμένο νερό κάνει παπάδες με τη διάβρωση, ενώ της βρύσης επικάθεται "χοντρικά" το πουρί πάνω στο μέταλλο και δεν διαβρώνεται τόσο.

 

Προφανώς δεν συμβαίνει και κάτι αν το έχεις 1-2 χρόνια, αλλά από 7ετία και πάνω λογικό είναι να τον "γδάρει" άσχημα τον κορμό.

 

 

 

Στα chrysler touring, υπήρχε γνωστό θέμα διάβρωσης κορμού. Το '02 σε σεμινάριο που έγινε στους μηχανικούς από την εταιρία, ρωτούσαν όλοι γιατί γίνεται αυτό. Ο άνθρωπος απάντησε γιατί στην ευρώπη βάζετε απιονισμένο και στο αμέρικα βρύσης, και παρόλο που έλεγε νερό το διαλυτικό του παραφλού, οι μηχανικοί πρότειναν το απιονισμένο ως πιο καθαρό. 

 

Δημοσ.

Συνήθως λένε από πίσω με tab water, still water, νερό βρύσης ή μπουκαλιού. Γενικά τα αντιψυκτικά που είναι μόνα τους αραιωμένα τα θεωρώ καλύτερα.

 

Αλλά το απιονισμένο νερό κάνει παπάδες με τη διάβρωση, ενώ της βρύσης επικάθεται "χοντρικά" το πουρί πάνω στο μέταλλο και δεν διαβρώνεται τόσο.

 

Προφανώς δεν συμβαίνει και κάτι αν το έχεις 1-2 χρόνια, αλλά από 7ετία και πάνω λογικό είναι να τον "γδάρει" άσχημα τον κορμό.

 

 

 

Στα chrysler touring, υπήρχε γνωστό θέμα διάβρωσης κορμού. Το '02 σε σεμινάριο που έγινε στους μηχανικούς από την εταιρία, ρωτούσαν όλοι γιατί γίνεται αυτό. Ο άνθρωπος απάντησε γιατί στην ευρώπη βάζετε απιονισμένο και στο αμέρικα βρύσης, και παρόλο που έλεγε νερό το διαλυτικό του παραφλού, οι μηχανικοί πρότειναν το απιονισμένο ως πιο καθαρό. 

 

Κάτι δεν μας λες καλά μου φαίνεται. Από τη μία ισχυρίζεσαι πως η αραίωση με απιονισμένο και νερό βρύσης είναι ακατάλληλη για ένα αυτοκίνητο που παίρνει G12(ή έστω το πρώτο είναι πιο ακατάλληλο από το δεύτερο), αλλά από την άλλη μας λες πως η λύση είναι η αραίωση με νερό βρύσης! Λίγο αντιφατικά τα βρίσκω αυτά.

 

Όσο για την απάντηση του ανθρώπου της Chrysler, μου φαίνεται πως ήταν βλακεία. Εφόσον στην Ευρώπη βάζουμε απιονισμένο νερό αντί για νερό βρύσης, γιατί διάβρωση κορμού παθαίνει μόνο το touring και όχι όλα τα υπόλοιπα μοντέλα? Εκτός βέβαια αν στα υπόλοιπα βάζουμε μόνο νερό βρύσης...

 

Επίσης μια και έχεις γνώσεις μηχανολογίας και χημείας, μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί το απιονισμένο νερό προκαλεί ηλεκτρόλυση και το νερό βρύσης όχι? Από όσο ξέρω το απιονισμένο νερό είναι καθαρό νερό χωρίς άλατα, συνεπώς δεν εμφανίζει αγωγιμότητα στον ηλεκτρισμό και δεν προκαλεί οξειδώσεις στα μέταλλα. Τι μου διαφεύγει?

Δημοσ.

Με μια αναζήτηση πολύ πρόχειρη δες εδώ.

http://www.autotecparts.gr/lipantika-chimika/valeo/valeo-protectiv-112-g12-antifreeze-1l.html

http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_24/8504.pdf

 

Το δεύτερο είναι που φοράω στο αυτοκίνητο μου. Αντιψυκτικό που λες αραιωμένο από μόνο του μάλλον εννοείς το παραφλού.

Δημοσ.

Εγώ ρε παλικάρια ο καημένος που άνοιξα το θέμα το μπλε το συμπυκνωμένο αντιψυκτικό (όχι παραφλού) με τι θα το κάνω αραίωση; Θα μου πεις με τον δεινόσαυρο που έχω και γκαζόζα να βάλω δεν θα έχω πρόβλημα :)

Δημοσ.

Με μια αναζήτηση πολύ πρόχειρη δες εδώ.

http://www.autotecparts.gr/lipantika-chimika/valeo/valeo-protectiv-112-g12-antifreeze-1l.html

http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_24/8504.pdf

 

Το δεύτερο είναι που φοράω στο αυτοκίνητο μου. Αντιψυκτικό που λες αραιωμένο από μόνο του μάλλον εννοείς το παραφλού.

 

 

Επίσης μη ξεχνάς οτί εταιρίες σαν την Total, διαφημίζουν τα ενισχυτικά λαδιού ως κάτι καλό για την μαρκοζωία του κινητήρα.

 

Saxo vts, αν εχεις saxo vts, υπάρχει συγκεκριμένη οδηγεία για τους κορμούς των 1,6Lt, που θέλει το ειδικό ψυκτικό του group και από όσο θυμάμαι δεν ειναι G12.

 

 

 

Εγώ ρε παλικάρια ο καημένος που άνοιξα το θέμα το μπλε το συμπυκνωμένο αντιψυκτικό (όχι παραφλού) με τι θα το κάνω αραίωση; Θα μου πεις με τον δεινόσαυρο που έχω και γκαζόζα να βάλω δεν θα έχω πρόβλημα :)

 

Τι να σου πω, με αυτά που έχω διαβάσει νερό βρύσης θα σου έλεγα. Με αυτά που λένε οι μηχανικοί νερό απιονισμένο.

Δημοσ.

Επίσης μη ξεχνάς οτί εταιρίες σαν την Total, διαφημίζουν τα ενισχυτικά λαδιού ως κάτι καλό για την μαρκοζωία του κινητήρα.

 

Saxo vts, αν εχεις saxo vts, υπάρχει συγκεκριμένη οδηγεία για τους κορμούς των 1,6Lt, που θέλει το ειδικό ψυκτικό του group και από όσο θυμάμαι δεν ειναι G12.

 

 

 

 

Τι να σου πω, με αυτά που έχω διαβάσει νερό βρύσης θα σου έλεγα. Με αυτά που λένε οι μηχανικοί νερό απιονισμένο.

 

Κοίτα, κ τα ενισχυτικά που λες μερικοί λένε ότι όντως κάνουν δουλειά. Φίλος χρησιμοποιούσε τα motorkote κ τώρα χρησιμοποιεί τα cera tec κ βλέπει όντως διαφορά.

Ναι, saxo έχω. Εγώ ξέρω πως όλα τα μοτέρ αλουμινίου παίρνουν g12 υγρό, κ μου το πρότεινε άτομο που είναι εισαγωγέας της yacco στη Θεσσαλονίκη κ τον εμπιστεύομαι απόλυτα. Το ίδιο άτομο μου είχε πει να βάζω απιονισμένο νερό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...