Προς το περιεχόμενο

Απαραδεκτο το service της LG


Antretng

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σας, μολις ειχα μια περιπετεια με την LG θα ηθελα να την μοιραστω μαζι σας με μια τηλεοραση που την εστειλα για επισκευη μεσω εγγυησης.

 

Εχω μια smart tv που εχει μια ρυθμιση av sync για να διορθωνεις την σχεση ηχου εικονας. Η κλιμακα που εχει ειναι -5 ως +15. Δεν ξερω ακριβως ποσα ms ηταν η καθε βαθμιδα αλλα η διορθωση που εκανε στο +15 χωρις υπερβολη ηταν μια λεξη μετα στην ομιλια. Μια μερα εκει που διορθωνα τον ηχο ξαφνικα βλεπω οτι δεν αλλαζει τη σχεση. Αυτο εγινε το καλοκαιρι, μιλαω και με τεχνικο αλλα δεν την εστειλα τοτε γιατι δεν ηθελα να αφησω την οικογενεια μου χωρις tv τοτε. Πριν λιγες μερες επειδη εληγε η εγγυηση αποφασιστηκα και το κανονισα να την παρουν. Και εδω αρχιζει η περιπετεια.

 

Με αυτον που μιλησα στο τηλεφωνο μου ειπε οτι θα υπαρξει χρεωση σε περιπτωση που δεν της βρουμε προβλημα. Τον ρωταω "στο απιστευτο ενδεχομενο που δεν εχει προβλημα, ποσο θα ειναι η χρεωση"... δεν μου απαντησε ποτε, αρκεστηκε στο "καποια χρεωση οχι ιδιαιτερη μην ανησυχειτε... και μαλιστα θα σας φερουμε και τηλεοραση 32αρα για αντικατασταση οσο καιρο θα την εχουμε στο service". Την επομενη μερα παιρνουν τηλεφωνο και λενε δεν εχουμε τηλεοραση, θελετε να το παμε μια βδομαδα μετα που θα χουμε διαθεσιμη; Μα αυτο δεν γινεται γιατι ληγει η εγγυηση... οποτε δεχτηκα να την παρουν χωρις να φερουν τηλεοραση. Μας ενημερωνουν οι ανθρωποι που πηραν τη τηλεοραση οτι "αν δεν βρουμε προβλημα θα χρεωθειτε". Ρωταμε ποσο θα χρεωθουμε; Μας απαντανε "λιγο μην ανησυχειτε". Ετσι οπως το ειπαν μεχρι στιγμης εμοιαζε απλα εκφοβισμος για να μην στελνουν για ψιλου πηδημα και οτι δεν υπαρχει καν χρεωση.

 

Παιρνουν το πατερα μου τηλεφωνο και του λενε "δεν βρισκουμε προβλημα θα χρεωθειτε 40 ευρω". Το συζηταει μαζι μου ο πατερας μου και την επομενη που ξαναμιλησαν του λενε "ειναι εκτος εγγυησης για αυτο θα χρεωθειτε". Τους λεει ο πατερας μου οχι εντος ειναι, οταν την πηρατε ηταν εντος εγγυησης. Α οκ λεει ο ανθρωπος οποτε ισχυει. Περναω απο εκει, χανοντας χρονο και ψυχικη ηρεμια, να τους δειξω το προβλημα και εκει αρχιζει αλλο πανηγυρι. Η αληθεια ειναι πως οντως αλλαζε τη σχεση αλλα σε καμια περιπτωση αυτο που εκανε πριν. Αν πχ την αλλαζε 500 ms μεγιστο παλια τωρα την αλλαζε max 100. Ο ελεγχος τους ηταν με το ματι και ειχαμε διαλογοα αν το αλλαζει πολυ ή οχι οπως το βλεπουμε... του κανω του τεχνικου "μα καλα τετοιο ελεγχο κανετε; Ειναι δυνατον; Ακομα και γω που δεν ειμαι hardwaras θα συνδεα μια συσκευη με ηχεια να στελνει σημα στο hdmi και να παιζει ταυτοχρονα η tv... αλλαζοντας την σχεση θα βλεπαμε ποσο αλλαζει ο ηχος της tv σε σχεση με ηχεια". Απαραδεκτοι!

 

Μετα ερχεται ο προϊσταμενος και μου λεει εχετε δικιο αλλα δεν ειναι βλαβη. Αλλαξε λογω update και μικρυνε το ευρος. Του κανω ναι αλλα αν το συνδεσω με ενισχυτη και θελω να διορθωσω τον ηχο, με τοσο μικρο ευρος θα μπορω; Για να μην μιλησω για out of sync αρχεια που δεν θα μπορω να διορθωσω; Τεσπα επειδη δεν ηθελα να το τρεναρω αλλο, μιας και ειχα αφησει τους δικους μου χωρις τηλεοραση, ειπα οκ και θα την εστελναν την επομενη σπιτι.

 

Την φερνουν και ζητανε 40 ευρω. Ενω ουτε ειχαν ενημερωσει για το ποσο πριν την παρουνε (στην ερωτηση ποσο θα κοστισει αν δεν εχει προβλημα η απαντηση ηταν λιγο μην ανησυχειτε)... ενω ειχαμε μιλησει τηλεφωνικα και ειπαν οκ δεν πληρωνετε τιποτα παρεξηγηση... ενω περασα απο εκει και τους εδειξα οτι ηταν δικαιολογημενο οτι τους την εστειλα. Α ναι, αυτο ηταν το κατι λιγο... 40 ευρω :D . Να σημειωθει οτι τηλεοραση αντικαταστασης δεν εφεραν ποτε. Δεν θα χα προβλημα να τα πληρωσω αν με ειχαν εστω ενημερωσει για το ποσο (που και παλι δεν την ειχα στειλει αδικαιολογητα). Πραγματικα απογοητευτηκα απο το support της LG. Δηλαδη πραγματικα γιατι καποιος να παρει LG και οχι μια αγνωστη εταιρεια αν ειναι να μην εχει support?

Επεξ/σία από Antretng
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί το κακό είναι ότι επειδή ένα παράρτημα σε κάποια χώρα, ή ένας υπάλληλος με το συμπάθιο είναι μα...ς δεν φταίει η εταιρία εξολοκλήρου, η εταιρία είναι τεράστια και σε κάθε χώρα έχει παραρτήματα ή καταστήματα τρίτων που κάνουν εξουσιοδοτημένο και καλά Service. Παρόμοιες εμπειρίες μου έχουν συμβεί και με άλλες εταιρίες, οπότε μην την παίρνεις μονόκεντρο. Αν πχ πήγαινε η τηλεόραση στα κεντρικά της εταιρίας στην Αθήνα για παράδειγμα (αν έχουν δεν το γνωρίζω) και σου πρόσφεραν την χάλια εξυπηρέτηση τότε δεκτό αλλά και πάλι θα σου δυνόταν η ευκαιρία να μιλήσεις με κάποιον ανώτερο ώστε να εκφράσεις τα παράπονα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολες ετσι είναι αφου σκοπο εχουν μονο να παρουν λεφτα και τιποτα άλλο...εδώ οι LG χανουν τις hdmi εξοδους υστερα από 3 4 ετη...μεγαλο πρόβλημα που εχει βουιξει το διαδικτυο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αθηνα λες; Που την πηγες; Μανωλοπουλο;

Ναι εκει. 

ολες ετσι είναι αφου σκοπο εχουν μονο να παρουν λεφτα και τιποτα άλλο...εδώ οι LG χανουν τις hdmi εξοδους υστερα από 3 4 ετη...μεγαλο πρόβλημα που εχει βουιξει το διαδικτυο....

Δεν ξερω, αλλα ολο και χειροτερευει το after sale service των μεγαλων εταιρειων στην Ελλαδα και πατανε στο οτι ο μεσος ελληνας καταναλωτης δεν γνωριζει τα δικαιωματα του. Αλλα ειναι κουραστικο να πρεπει να αποδεικνυεις/διεκδικεις τα προφανη... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά δεν ήταν βλάβη όμως σωστά; με κάποιο update άλλαξαν το εύρος όπως σου είπαν;

Δεν μπορω να ξερω αν ηταν αληθεια ή οχι το οτι προεκυψε λογω update... αλλα ειχα κουραστει και ειπα οκ και δεν ηθελα να αφησω τους δικους μου και αλλες μερες χωρις tv (τηλεοραση για αντικατασταση δεν φεραν ποτε). Ακομα και ο τροπος που την ελεγχανε ηταν απαραδεκτος... καθομασταν και διαφωνουσαμε αν και ποσο αλλαζει ο ηχος απλα με το ματι... και πολλα αλλα που ειπωθηκαν αλλα δεν θελω να σας κουρασω, μικρη σημασια εχουν.

 

Πριν ομως παω απο εκει, σε δευτερο τηλεφωνημα που εγινε ισχυριστηκαν οτι η χρεωση 40 ευρω που μας ειπαν στη προηγουμενη κληση ηταν επειδη νομιζαν πως ειμαστε εκτος εγγυησης... Και ξαναλεω πριν την παρουν δεν μας ειπαν ποτε συγκεκριμενο ποσο παρα το οτι ρωτησα ξανα και ξανα. Αρκεστηκαν στη προταση "κατι λιγο..."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι εκει. 

Δεν ξερω, αλλα ολο και χειροτερευει το after sale service των μεγαλων εταιρειων στην Ελλαδα και πατανε στο οτι ο μεσος ελληνας καταναλωτης δεν γνωριζει τα δικαιωματα του. Αλλα ειναι κουραστικο να πρεπει να αποδεικνυεις/διεκδικεις τα προφανη... 

 

Πολυ παλιο μαγαζι για επισκευες ηλεκτρικων/ηλεκτρονικων συσκευων, ειχε εξαιρετικη εξυπηρετηση πριν μπολικα χρονια και πολυ καλο ονομα γενικα. κι εγω του ειχα παει LG που ειχα πριν 6-7 χρονια και ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος. Αλλα απο οταν πηρε αποκλειστικοτητα και οσο περναει ο καιρος ολο και διαβαζω περισσοτερα παραπονα για αυτον παρα καλα λογια....συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση λεει ο σοφος λαος :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειται πως οχι. Αλλα οχι επειδη παραδεχτηκαν το σφαλμα τους ζητωντας συγνωμη. Απλα οταν μου καναν στο τηλεφωνο με επικριτικο τονο "δεν καταλαβαινω, γιατι τοση συζητηση ποιος ο λογος να το συζηταμε για τετοιο ποσο" εκει τους απαντησα "αν σας φαινονται λιγα γιατι δεν τα πληρωνετε εσεις τοτε;". Και καπου εκει τελειωσε η ιστορια. Απλα ξενερα... 

Χρονο εχασα που αναγκαστηκα να παω απο εκει... ψυχικη ηρεμια εχασα... ψεμματα ακουσα οτι με ειχαν ενημερωσει τοσο για το ποσο οσο και για το αν θα παρω ή οχι τηλεοραση για αντικατασταση (αφου τις ηχογραφουν τις κλησεις απορω πως τολμησαν να το ισχυριστουνε...) και ασυνεννοησια πληρη γιατι σε προηγουμενη κληση μου χαν πει "ενταξει δεν θα χρεωθειτε". Και στη τελικη δεν την πηγα αδικαιολογητα, πως θα μπορουσα να ξερω οτι αλλαξε λογω update? Δηλαδη δεν φτανει που χανεις καποια δυνατοτητα της τηλεορασης, σε τιμωρουν κιολας; Οτι να ναι.... 

LG πλεον μονο για τυχον τιμη ή προϊον... ποτε ξανα για το ονομα και το ανυπαρκτο after sale service. Μετανιωσα που αγορασα και κινητο LG αντι κινεζιας... το πολυ πολυ αν χαλαγε αγοραζεις αλλο μα το 1/3 της τιμης εχουν. Εκει μας φτασαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως έχω εξαιρετική εμπειρία από το service της LG. Όταν ήρθε το digea τους έστειλα μια 23" μονιτορ-TV για αναβάθμιση λογισμικού (εντος εγγύησης) για να υποστηρίζει την καρτούλα Neotion για decoder. Πλήρωσαν τα μεταφορικά πήγαινε-ελα courrier από Πάτρα και φυσικά έκαναν την αναβάθμιση χωρίς να δώσω τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Κι εγώ συνάντησα ένα πρόβλημα με την LG42LE8500 Infinia. Όταν την αγόρασα παρατήρησα ότι αν βρισκόμουν στο κέντρο της τηλεόρασης μπορούσα να αλλάξω κανάλια και οτιδήποτε άλλο από το τηλεχειριστήριο όταν πήγαινα δεξιά της τηλεόρασης όλα κανονικά όταν όμως πήγαινα αριστερότερα από το κέντρο δεν μπορούσα να κάνω κανένα χειρισμό.Παρατήρησα λοιπόν ότι το Led  Infra ο δέκτης δηλαδή της τηλεόρασης δεν είναι ευθυγραμμισμένος με το πάνελ και είναι μονόπαντα από την μία πλευρά τοποθετημένος από το εργοστάσιο οπότε δεν υπάρχει οπτική ευθυγράμμιση του τηλεχειριστηρίου με τον δέκτη.Ε εντάξει λέω δεν είναι βλάβη άστο δεν τρέχει και τίποτα όποιος είναι στον καναπέ από την μία πλευρά ας τεντώσει λίγο το χέρι του να αλλάξει κανάλι. Μην δώσουμε καινούρια τηλεόραση να την ξεκοιλιάσουν για να βιδώσουν το μάτι στη σωστή θέση. Λίγο πριν συμπληρώσω τα δύο χρόνια περίπου 10 ημέρες πριν τη λήξη της εγγύησης με πήραν τηλέφωνο από την LG για να κάνω επέκταση εγγύησης άλλα δύο χρόνια και ζητούσαν αν θυμάμαι καλά 200 ευρώ. Τους εξήγησα το πρόβλημα που είχα εδώ και δύο χρόνια γιατί λέω εντάξει να κάνω επέκταση εγγύησης ,αλλά τουλάχιστον τώρα, δύο χρόνια μετά ,που έχει παλιώσει και λίγο η τηλεόραση μπορώ να την δώσω για επισκευή. Μου λέει θα την δώσει βλάβη και θα μου τηλεφωνήσουν για να έρθουν να την πάρουν. Πράγματι τρεις μέρες μετά και αφού υπήρξε τηλεφωνική συνεννόηση έρχεται ένας τεχνικός με δικό του τηλεχειριστήριο για να δει γιατί δεν λειτουργεί το δικό μου τηλεχειριστήριο. Του λέω δεν είναι πρόβλημα τηλεχειριστηρίου είναι πάνω στην τηλεόραση το πρόβλημα και του δείχνω δια γυμνού οφθαλμού τον δέκτη Led ο οποίος είναι τοποθετημένος λανθασμένα πάνω στην τηλεόραση.Μου λέει δεν φταίει αυτό. Του λέω τι φταίει τότε??Μου λέει φταίει ο φωτισμός του σαλονιού φταίνε οι λάμπες Led που έχω στο σαλόνι μου σε συνεργασία με τις λάμπες οικονομίας. Του λέω ακόμα κι αν φταίγανε όλα αυτά αφού είναι σβησμένα και δεν ανάβουν αυτήν την στιγμή τότε πως συμπέρανες αμέσως και βρήκες την αιτία??Μου λέει εγώ δεν είμαι τεχνικός είμαι μόνο μεταφορέας αλλά εχω δει παρόμοιες βλάβες που έφταιγαν τα φώτα του σαλονιού. Χριστιανέ μου τι είναι αυτά που λές ??Εγώ έχω σβησμένα τα φώτα. Μετά μου λέει τι πόρτα είναι αυτή που έχεις στον διάδρομο μεταξύ σαλονιού και διαδρόμου?? Του λέω είναι αυτόματη ασφαλείας . Μου λέει ΑΥΤΗ ΦΤΑΙΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ. Χριστιανέ μου η πόρτα είναι ακίνητη και ανοιχτή δεν λειτουργεί αυτήν την στιγμή.........καλά....καλά.....μου λέει εγώ θα την πάρω την τηλεόραση κι ότι σου πουν από το service του Μανωλόπουλου. Για να μην σας κουράζω μια βδομάδα μετά ήρθε η τηλεόραση από το service δεν με πήραν ποτέ τηλέφωνο στο σπίτι και όπως ακριβώς έφυγε η τηλεόραση έτσι ήρθε κι όλας ,φυσικά δεν επέκτηνα ποτέ την εγγύηση της τηλεόρασης και δεν θέλω να ακούσω ξανά για Service LG. Δεν με ενδιαφέρει αν η μαμά εταιρία είναι γαμάτη και βγάζει προιόντα πολύ καλά με ενδιαφέρει ότι η εδώ αντιπροσωπεία δεν έκανε καθόλου την δουλειά της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαινοταν με το ματι οτι ηταν σταβα τοποθετημενος ο δεκτης και ασχολουντουσαν με ολα τα αλλα; Τεσπα αφου δεν εχεις εγγυηση πια, ανοιξε την και βιδωσε το. 

Ναι και μενα αυτη την εντυπωση μου εδωσαν. Πολυ ερασιτεχνικο το τεχνικο τμημα. Διαβασες πως ελεγξαν τον ηχο σε μενα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...