Προς το περιεχόμενο

Star Trek: Beyond


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Άφησε το SUV χωρίς χειρόφρενο σε κατηφόρα, πήγε να κλείσει την πόρτα (πίσω από το όχημα) και το όχημα κύλησε κι έπεσε στην πόρτα ενώ αυτός ήταν ανάμεσα από τα 2...

 

...Darwin Award

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ε μάλλον μηχανική βλάβη... Αν είχε απλά ξεχάσει να βάλει χειρόφρενο, το αμάξι θα ξεκινούσε να κυλάει πριν αυτός καλά καλά κατέβει από αυτό, οπότε και θα το έπερνε χαμπάρι.

Δημοσ.

διαβασε το αρθρο, δεν ηταν μηχανικη βλαβη. εβαλε καταλαθος τον αυτοματο λεβιε στην θεση Neutral αντι για Parking.

 

Δημοσ.

διαβασε το αρθρο, δεν ηταν μηχανικη βλαβη. εβαλε καταλαθος τον αυτοματο λεβιε στην θεση Neutral αντι για Parking.

 

 

Αν το είχε αφήσει σε νεκρά, θα ξεκίναγε να κυλάει με το άφησε το φρένο. Για να τον σκοτώσει, πρέπει να είχε ή μεγάλη κλίση ο δρόμος, άρα ούτε που θα προλάβαινε να αφήσει το φρένο πριν κινηθεί το όχημα ή μικρή κλίση και μεγάλη απόσταση από το σημείο σύγκρουσης προκείμενου να πάρει αρκετή φόρα το όχημα. Ακόμα και στο δεύτερο σενάριο, συνήθως καταλαβαίνεις ότι κινείται το όχημα με το που κατεβαίνεις από την πόρτα ή αφού απομακρυνθείς 2-3 μέτρα. Έχουμε δει όλοι πιστεύω σκηνικά που άνθρωποι σταματάνε με τα χέρια οχήματα για να σταματήσουν να κυλάνε.

Ειδικός σε τροχαία δεν είμαι, αυτά καταλαβαίνω με την λογική μου και με όσα περιστατικά εχω ζήσει ή δει σχετικά με το θέμα καθότι ζω σε περιοχή με μεγάλες κλίσεις.

Μπορεί φυσικά να ήταν απλά πολύ άτυχος.

Κρίμα πάντως για νέο άνθρωπο

Δημοσ.

δεν χρειαζεται να εχει μεγαλη κλιση ο δρομος η μεγαλη αποσταση. το jeep εχει τεραστιο μαζα, και με μικρη ταχυτητα η ορμη του θα ηταν αρκετη να κανει ζημια στην συγκρουση.

ουτε ειναι απαραιτητο να ξεκιναει να φευγει μονο του μολις το εβαλε στην νεκρα, παλι λογω μαζας η τριβη στον δρομο θα το συγκρατουσε οριακα μεχρι που το jeep την υπερνικησε.

φυσικα ολα αυτα εγιναν μεσα σε ελαχιστο χρονο, ισως και λιγοτερ απο λεπτο.

 

υγ. αν διαβασεις το λινκ, θα δεις δεκαδες πειργραφες δεκαδων περιστατικων οπου το τζιπ αρχισε να τσουλαει ενω ο οδηγος ειχε απομακρυνθει απο αυτο, δεν ειναι κατι που γινεται ακαριαια.

Δημοσ.

διαβασε το αρθρο, δεν ηταν μηχανικη βλαβη. εβαλε καταλαθος τον αυτοματο λεβιε στην θεση Neutral αντι για Parking.

 

Για ελαττωματικό ηλεκτρικό κιβώτιο δε μιλάει το άρθρο; (το οποίο όντως δε διάβασα, πέρα από μερικά από τα παραδείγματα ατυχημάτων που αναφέρονται λόγω κιβωτίου)

Δηλαδή ξέρουμε κατά πόσο ήταν εν τέλει δικό του λάθος και κατά πόσο ο χειρισμός του κιβωτίου ήταν ενδεχομένως υπερβολικά ευαίσθητος και επιρρεπής για λάθη;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

oχι ρεσυ, δεν εχει σχεση με μηχανικη βλαβη. απλως οι ηλιθιοι αμερικανοι μπερδευονται με το νεο ηλεκτρονικο λεβιε ταχυτητων που βαλανε στα τελευταια Jeep και αντι να το βαζουν στο Parking oταν παρκαρουν, το βαζουν στο Neutral.

γιαυτο ενας απο τους πωλητες των τζιπς εβγαλε το παραπανω βιντεο, ως tutorial για το πως να βαζουν ταχυτητες οι οδηγοι με τον νεο λεβιε. 

 

γιαυτο και το recall των τζιπ ηταν εθελοντικο, δηλαδη οποιος ηθελε επεστρεφε το τζιπ του για να παρει το μοντελο με τον κανονικο λεβιε. διαφορετικα μπορουσαν να κρατησουν το τζιπ αν θελανε, και να περιμενανε μεχρι να σχεδιασουν τον λεβιε με καλυτερη πληροφορηση στο τι θεση εχει μπει, και να ερθει τεχνικος να τους τον αλλαξει επιτοπου. απο οτι λενε ο Yelchin αρνηθηκε να επιστρεψει το τζιπ του.

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.

Είχα Jeep, στη θέση P "κλείδωνε", δεν κουνιόταν, αλλά έβαζα και χειρόφρενο, εννοείται! Τι διάολο γίνεται τώρα; Καταργήσαν το χειρόφρενο;

Δημοσ.

α οχι, εκανα λαθος, το χειροφρενο υπαρχει ακομη ξεχωριστα. αλλα τωρα καταλαβα το προβλημα.
αν δειτε στο βιντεο, ο λεβιες μενει παντα στην ιδια θεση παρολο που αλλαζει ταχυτητες. σε τι ταχυτητα ειναι φαινεται μονο απο το μικρο εικονιδιο πανω στο λεβιε και στο καντραν.
ο παλιος λεβιες ομως αλλαζε θεση αναλογα με την ταχυτητα, πηγαινε μπρος/πισω, οποτε καταλαβαινε αμεσως ο οδηγος τι ταχυτητα ειχε βαλει.
 
η ανακληση ειχε ξεκινησει τον απριλιο:

http://money.cnn.com/2016/04/22/autos/chrysler-gearshift-recall/
 
 

Fiat Chrysler is recalling 1.1 million cars and SUVs worldwide because the gear selector makes it too easy for drivers to forget to put the vehicle in "Park" before getting out.
Doing this could allow the vehicle to roll away.

 

Δημοσ.

Δε ξέρω αν λέμε το ίδιο (edit: το ίδιο λέμε) πάντως αυτό που καταλαβαίνω ότι λέει το άρθρο είναι ότι ο νέος (ηλεκτρονικός) λεβιές έχει ουσιαστικά μια θέση στην οποία παραμένει (και άλλες δυο που δεν παραμένει, πάνω και κάτω για επιλογή), με αποτέλεσμα οι οδηγοί να μπερδεύονται. Οι παλιοί (μηχανικοί) λεβιέδες είχαν 4-6 θέσεις, ανάλογα το μοντέλο (P, R, Ν, D, 3, 1 ή P, R, Ν, D, 1 ή κάτι τέτοιο). Όταν σταματούσες, τον έβαζες πάνω-πάνω στη θέση P και τέλος.

 

Πχ, εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχαστείς με τίποτα!

2008-jeep-grand-cherokee-4wd-4-door-srt-

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...