Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

Έχω ένα θέμα με το WiFi στο σπίτι. Εν συντομία όποτε ανοίγει ο συγκάτοικος το macbook εγώ σέρνομαι σ το ίντερνετ πόσο μάλλον στο gaming online.

Δεν μπορώ να βάλω καλώδιο ethernet από σαλόνι ως το δωμάτιοό μου γιατί δεν θέλει να τρυπήσω τοίχο, δεν μπορώ να πάρω το modem στο δωμάτιο γιατί δεν έχει καλό σήμα αυτός.

Υπάρχει τρόπος να του "δίνω" λιγότερο bandwith? Θα ήταν λύση κάποιος ασύρματος repeter στο σαλόνι κι εγώ να έχω το modem στο δωμάτιο με ethernet? ή πάλι τα ίδια θέματα θα έχω?

Είμαι άσχετος με δίκτυα κτλ. δυστυχώς, οπότε αν μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει αναλυτικά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

Ενα ZTE αλλα δεν βλεπω καπου μοντελο!Σ αυτα που μου προτεινεις υπαρχει καποια ρυθμηση οπου οριζω bandwith με βαση την συσκευη;Η εκπεμπει σε δυο "συχνοτητες" καπως;Συγγνωμη για την ασχετοσυνη.. :/

Δημοσ.

Έχει δυνατότητα να ρυθμίζεις το διαθέσιμο bandwidth ανάλογα την διεύθυνση του υπολογιστή.

Π.χ. αν ο συγχρονισμός είναι 12Mbps, μπορείς να ορίσεις ο υπολογιστή σου να χρησιμοποιεί τα 10Mbps και ο φίλος σου τα 2. Το ίδιο γίνεται και για το upload, που ουσιαστικά αυτό είναι που επηρεάζει τα παιχνίδια.

Βέβαια με την ασύρματη σύνδεση που χρησιμοποιείς, χάνεις ούτως ή άλλως σε απόκριση.

Δημοσ.

Μαλιστα οποτε προτεινεις αυτο ή να βαλω repeater στον σαλονι και να παρω το ρουτερ στο δωματιο για να ειμαι με ethernet? ή και τα δύο; :P

Δημοσ.

Μπορείς να βάλεις ένα Repeater (π.χ. TL-WA854RE ή TL-WA850RE) και να έχεις το Modem δίπλα σου για να συνδέεσαι ενσύρματα.

Το θέμα είναι ότι χωρίς bandwidth management, αν ο συγκάτοικος τρέχει κάτι βαρύ (π.χ. κατεβάζει ή streaming) πάλι θα έχεις θέμα έστω και μικρότερο.

Προσωπικά θα πήγαινα στη λύση του modem/router TD-W8960N, αλλά από την άλλη αν μοιράζεσαι οικονομικά την γραμμή με το συγκάτοικο, θα πρέπει να μοιράσετε εξίσου το bandwidth.

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πολύ!