dalas10 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Αυτοι στην vodafone ειναι απαραδεκτοι,μια εβδομαδα περασε και κανεις δεν πηρε τηλεφωνο για το προβλημα με το error SA005.
CosmosKGR Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, dalas10 είπε Αυτοι στην vodafone ειναι απαραδεκτοι,μια εβδομαδα περασε και κανεις δεν πηρε τηλεφωνο για το προβλημα με το error SA005. Υποθέτω επειδή δεν έχουν τίποτα ουσιαστικό και νέο να σου πουν... Τηλεφώνα στο τεχνικό τους τμήμα 13840, αν μπορείς και 3 φορές τη μέρα, κάθε μέρα... Μπορεί να πάρει άλλη βαρύτητα το θέμα σου ή και να πετύχεις κανέναν πιο μερακλή τεχνικό. Θα σου πρότεινα μάλιστα να παίρνεις και κάπως αργά το βράδυ, μετά τις 22:00' δηλαδή. Έχω την αίσθηση πως το ψάχνουν καλύτερα έτσι αργά.
terry308 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κι εδώ τα ίδια... αν περάσει από την οθόνη έχετε συνδεθεί (κουμπί συνέχεια) που δεν πατιέται... Πατάμε μια στο τηλεκοντρόλ και αναβοσβήνει 10.... Εδώ ραντεβού για τηλεφωνική επικοινωνία... Έβγαλα το box και το ξανασυνδεσα.. Sa002 επάνω δεξιά.. Δεν υπάρχει σύνδεση με την υπηρεσία Sa005 στο μέσο της τηλεόρασης... Επικοινώνησαν και ζήτησαν το κωδικό cas id που υπάρχει στο κάτω μέρος του tv box, θα ξανακαλεσουν είπαν... Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2018 από terry308
dalas10 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 ακομα μια μερα και ουτε ενα τηλεφωνο,συνολο 8 ημερολιαγικες και αναμενω τηλεφωνο.οσα τηλεφωνα και να παρω ακουω συνεχως οτι εχει αναλαβει το αρμοδιο τμημα και θα σας παρει τηλεφωνο. εχει καταντησει κουραστικο. το τηλεκοντρολ το συνδεεις με κιτρινο κουμπι και 3 πατημενα 3-4 δευτερολεπτα.
bill27 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Γνωριζει καποιος αν μπορω να βρω καπου το apk του vf tv everywhere να το κανω χειροκινητη εγκατασταση??
dalas10 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, bill27 είπε Γνωριζει καποιος αν μπορω να βρω καπου το apk του vf tv everywhere να το κανω χειροκινητη εγκατασταση?? εχεις πμ
kinezos69 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Γνωρίζουμε αν ο νέος δέκτης έχει σύνδεση wifi ή παραμένει μόνο ethernet?
TiMoRiS Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Εχθές μου έστειλαν το ρούτερ, λογικά τις επόμενες μέρες θα έρθει και το TV ε?
dalas10 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 11 ώρες πριν, kinezos69 είπε Γνωρίζουμε αν ο νέος δέκτης έχει σύνδεση wifi ή παραμένει μόνο ethernet? Πρέπει να έχει wifi γιατί είναι Android δέκτης αλλά δεν λειτουργεί. 10 ώρες πριν, TiMoRiS είπε Εχθές μου έστειλαν το ρούτερ, λογικά τις επόμενες μέρες θα έρθει και το TV ε? Κάνουν κάτι μετρήσεις 72 ώρες και μετά παίρνει το σύστημα ενημέρωση και το στέλνουν. Εγώ τον παρέλαβα την προηγούμενη Τρίτη . από τότε δεν έμπαινε καν στο μενού και το είπα στο τεχνικό τμήμα. 200 τηλέφωνα και μέχρι σήμερα κανένας δεν με κάλεσε. Σήμερα έμαθα ότι ενεργοποιηθηκε και επειδή είμαι δουλειά είπα στον αδερφό μου να το κοιτάξει.Ούτε ένα κανάλι παίζει,το eurosport μόνο ήχο και ένα κανάλι νοβασπορτς τρελά κολλήματα. Απορώ τι δίνουν τηλεόραση.
bill27 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Το οτι εχεις εσυ προβλημα δεν σημαινει οτι η υπηρεσια ειναι χαλια.Σε εμενα ας πουμε δουλευει μια χαρα απο το 2014 που εχω την υπηρεσια. Μπορει να ειναι δικο σου καλωδιακο προβλημα και να μην ευθυνεται καθολου η vf,η μπορει να μην μπορει να δωσει την υπηρεσια,VDSL εχεις? 1
dalas10 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 7 λεπτά πριν, bill27 είπε Το οτι εχεις εσυ προβλημα δεν σημαινει οτι η υπηρεσια ειναι χαλια.Σε εμενα ας πουμε δουλευει μια χαρα απο το 2014 που εχω την υπηρεσια. Μπορει να ειναι δικο σου καλωδιακο προβλημα και να μην ευθυνεται καθολου η vf,η μπορει να μην μπορει να δωσει την υπηρεσια,VDSL εχεις? Adsl εχω,vdsl τους εχω πει να βαλω απο την αρχη και μου ειπαν οτι να συνδεθω πρωτα και μετα βλεπουμε αν υποστηριζει η καμπινα μου και αλλα τετοια. καλωδιακο προβλημα αποκλειεται να εχω.δεν αντιλεγω οτι θα δουλευει μια χαρα,εδω παρανομα iptv παιζουν καλα,δεν θα μπορει μια vodafone με τετοια υποδομη να δωσει σωστες υπηρεσιες? αλλα θεωρω απαραδεκτο να δημιουργειται ενα προβλημα και να μην εποικοινωνει καποιος εδω και 10 μερες ημερολογιακες εστω να μου πει κατι.
bill27 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Κατ'αρχην ας τα παρουμε απο την αρχη,ενεργοποιηθηκες στην vf η οχι ακομα?Τι IP παιρνεις? Τωρα οσον αφορα οτι δεν σε εχουν ενημερωσει σωστα για να ξερεις και εσυ τι σου γινεται εχεις δικιο
dalas10 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 με ενεργοποιησαν το μεσημερι,δεν με ενημερωσαν ποτε για το τιποτα,ουτε καν οτι θελουν το id του δεκτη και καταλαθος με ρωτησε ενας τεχνικος μετα απο μια εβδομαδα τηλφωνηματων. πιξεχιαλιαζει πολυ η εικονα,χανει την συνδεση και γενικα δεν μπορεις να δεις τπτ.δουλεψε για λιγο οταν αποσυνδεσα τα παντα και το wifi.οσες συσκευες και αν ειχα συνδεμενες δεν τραβανε ιντερνετ.τι εννοεις τι ιπ παιρνω?ιντερνετικη η τοπικη στον δεκτη?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα