Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
 

DSL Connection  
Link Information
DSL Type: ADSL2 spacer.gif

Current Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 694 / 9910 spacer.gif

Max Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 694 / 10800 spacer.gif

Data Transferred (Sent/Received) [b/B]: 494111 / 6466332 spacer.gif

Output Power (Up/Down) [dBm]: 12.0 / 19.5 spacer.gif

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 30.0 / 19.5 spacer.gif

SN Margin (Up/Down) [dB]: 7.2 / 7.4 spacer.gif

Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0 spacer.gif

Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0 spacer.gif

FEC (Up/Down): 11 / 607 spacer.gif

CRC (Up/Down): 0 / 0

 

 

Internet
Connection Information
Uptime: 01:09:08 spacer.gif

Data Transferred (Sent/Received) [b/B]: 12616648 / 294470289

Connection Settings
 PVC Info (VPI.VCI): 8.35 spacer.gif Type: PPPoE spacer.gif Max. MTU: 1492
PPP Settings
 User Name:   spacer.gif
Password:  spacer.gif
Connection Mode: Always On spacer.gif S
ervice Name: - spacer.gif
Concentrator Name: -
TCP/IP Settings
IP Address: 188.4.100.235 spacer.gif
Default Gateway: 213.16.246.11 spacer.gif
Primary DNS: 193.92.3.11 spacer.gif
Secondary DNS: 193.92.150.2 spacer.gif
IPv6 Connection Type: Stateless (RFC-4862 SLAAC) spacer.gif
WAN IPv6 Address: 2a02:2149:ff07:3941:54c4:3e46:5a4e:eeb5/64 spacer.gif
IPv6 Default Gateway: fe80::e6c7:22ff:fe57:69a6 spacer.gif
IPv6 Primary DNS: 2a02:2148:82:8053::53 spacer.gif
IPv6 Secondary DNS: 2a02:2148:81:8053::8053
spacer.gif WAN Link-Local Address: fe80::54c4:3e46:5a4e:eeb5/64 spacer.gif
AFTR Address: -

 

 

 

Έκανα μόλις τη σύνδεση 24 Mbps και πιάνω μόνο 8,5.Τι μπορεί να φταίει? Είμαι πολύ κοντά στον ΟΤΕ.

Παίζει κάποιο ρόλο αυτό SN Margin (Up/Down) [dB]: 7.2 / 7.4 spacer.gif

Όποιος ξέρει ας βοηθήσει.Ευχαριστώ!

Επεξ/σία από Nexus.gr
Δημοσ.

Καλησπέρα. Από το Line Attenuation βλέπω έχεις απόσταση περίπου 1.5 χιλιόμετρο από το κοντινότερο DSLAM και εδώ θεωρητικά θα έπρεπε να ήσουν κοντά στα 17-18 mbps και πάνω, μετά έρχεται το SN Margin που θα έπρεπε να είναι προεπιλεγμένο το 6 και θα κέρδιζες περίπου 1 mbps, και τέλος το Output Power το οποίο είναι οριακά. Οπότε πάρε τηλέφωνο και πες τους να σου κάνουν αλλαγή προφίλ. Όλα αυτά στα λέω, με βάση αυτά που βλέπω, τώρα αν είχες άλλη σύνδεση πριν και είχες καλύτερη ταχύτητα, τότε λογικά θα δεις διαφορά.

Δημοσ.

Δεν έχει σημασία το SN Margin Up για την ταχύτητα κατεβάσματος, άλλα για την ταχύτητα ανεβάσματος, αν και από ότι βλέπω και εκεί είσαι χαμηλά, θα έπρεπε να ήσουν κοντά στο 1mbps (1024kbps) με την αλλαγή προφίλ θα φτιάξει και αυτό. Ναι άπλα τους λες ότι έχεις πολύ χαμηλές ταχύτητες και θες αλλαγή προφίλ θα καταλάβουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Οποιος εχει καποια αλλη ιδεα ας βοηθησει..

Επεξ/σία από Nexus.gr
Δημοσ.

Το τηλ. δουλευει? Οι τιμες διχνουν για μονοπολο(ενα απο τα δυο καλωδια της γραμμης σου να ειναι κομμενο). Παρτους και δηλωσε βλαβη. Οταν διορθωθει θα πρεπει να πιασεις σχεδον την διπλασια ταχυτητα

Δημοσ.

Aν βλέπω καλά στα στατιστικά σου, το έχεις σε adsl2 (up to 12 mbps) και όχι σε adsl2+ (up to 24 mbps).
Το αλλάζεις μέσα από το web interface του router σου.

Δημοσ.

Adsl2+ είναι,το τσέκαρα.Τώρα ενώ τα λαμπάκια στο router φαίνονται κομπλέ και συνδέομαι στο δίκτυο με φουλ σήμα, δεν φορτώνει καθόλου τις σελίδες. Τι μπορεί να φταίει?

Δημοσ.

Εφόσον το τηλ. δεν δουλεύει πάει να πει ότι έχεις πρόβλημα στην γραμμή( φαίνεται και από τον συγχρονισμό σου), όπως σου είπα και πιο πάνω. 

Δοκίμασε και σε άλλη τηλ πρίζα να δεις αν δουλεύει. Αν δουλεύει τότε βάλε εκεί και το router και δες πόσο πιάνει. Μετά φωνάζεις ηλεκτρολόγο να σου ελέγξει την καλωδίωση. 

Αν δεν δουλεύει ούτε σε άλλη πρίζα τότε:

α)έχεις πρόβλημα στην καλωδίωση σου, είτε οριζόντια(μέσα στο διαμέρισμα) είτε κάθετη (από την εισαγωγή/κουτί ΟΤΕ έως το διαμέρισμα) Το ελέγχεις με ηλεκτρολόγο(στην εισαγωγή) και αν εκεί δουλεύει, τον βάζεις να βρει το πρόβλημα στα καλώδιά σου. Αν δεν δουλεύει ούτε στην εισαγωγή τότε τους παίρνεις τηλ και δηλώνεις βλάβη για να έρθει τεχνικός τους.

β)Έχει πρόβλημα η γραμμή(dslam,KV,κ.α.)

Αν έρθει ο τεχνικός τους και βρει το πρόβλημα στο σπίτι σου, τότε χρεώνεσαι την επίσκεψη(το λέω για την περίπτωση που δεν κάνεις τον έλεγχο με ηλεκτρολόγο). Αλλιώς παίρνει μετρήσεις της γραμμής και το δηλώνει βλάβη στον ΟΤΕ, χωρίς κάποια επιβάρυνση σε σένα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...