Nexus.gr Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) DSL Connection Link InformationDSL Type: ADSL2 Current Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 694 / 9910 Max Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 694 / 10800 Data Transferred (Sent/Received) [b/B]: 494111 / 6466332 Output Power (Up/Down) [dBm]: 12.0 / 19.5 Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 30.0 / 19.5 SN Margin (Up/Down) [dB]: 7.2 / 7.4 Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0 Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0 FEC (Up/Down): 11 / 607 CRC (Up/Down): 0 / 0 InternetConnection InformationUptime: 01:09:08 Data Transferred (Sent/Received) [b/B]: 12616648 / 294470289 Connection Settings PVC Info (VPI.VCI): 8.35 Type: PPPoE Max. MTU: 1492 PPP Settings User Name: Password: Connection Mode: Always On S ervice Name: - Concentrator Name: - TCP/IP SettingsIP Address: 188.4.100.235 Default Gateway: 213.16.246.11 Primary DNS: 193.92.3.11 Secondary DNS: 193.92.150.2 IPv6 Connection Type: Stateless (RFC-4862 SLAAC) WAN IPv6 Address: 2a02:2149:ff07:3941:54c4:3e46:5a4e:eeb5/64 IPv6 Default Gateway: fe80::e6c7:22ff:fe57:69a6 IPv6 Primary DNS: 2a02:2148:82:8053::53 IPv6 Secondary DNS: 2a02:2148:81:8053::8053 WAN Link-Local Address: fe80::54c4:3e46:5a4e:eeb5/64 AFTR Address: - Έκανα μόλις τη σύνδεση 24 Mbps και πιάνω μόνο 8,5.Τι μπορεί να φταίει? Είμαι πολύ κοντά στον ΟΤΕ. Παίζει κάποιο ρόλο αυτό SN Margin (Up/Down) [dB]: 7.2 / 7.4 Όποιος ξέρει ας βοηθήσει.Ευχαριστώ! Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2015 από Nexus.gr
mafiozoskotsos Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 Καλησπέρα. Από το Line Attenuation βλέπω έχεις απόσταση περίπου 1.5 χιλιόμετρο από το κοντινότερο DSLAM και εδώ θεωρητικά θα έπρεπε να ήσουν κοντά στα 17-18 mbps και πάνω, μετά έρχεται το SN Margin που θα έπρεπε να είναι προεπιλεγμένο το 6 και θα κέρδιζες περίπου 1 mbps, και τέλος το Output Power το οποίο είναι οριακά. Οπότε πάρε τηλέφωνο και πες τους να σου κάνουν αλλαγή προφίλ. Όλα αυτά στα λέω, με βάση αυτά που βλέπω, τώρα αν είχες άλλη σύνδεση πριν και είχες καλύτερη ταχύτητα, τότε λογικά θα δεις διαφορά.
Nexus.gr Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 Το SN Margin Up πρέπει μήπως να είναι μεγαλύτερο από το 7.2 που έχω? Να πώ για αλλαγή προφίλ απλά? Θα καταλάβουν?
mafiozoskotsos Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 Δεν έχει σημασία το SN Margin Up για την ταχύτητα κατεβάσματος, άλλα για την ταχύτητα ανεβάσματος, αν και από ότι βλέπω και εκεί είσαι χαμηλά, θα έπρεπε να ήσουν κοντά στο 1mbps (1024kbps) με την αλλαγή προφίλ θα φτιάξει και αυτό. Ναι άπλα τους λες ότι έχεις πολύ χαμηλές ταχύτητες και θες αλλαγή προφίλ θα καταλάβουν.
Nexus.gr Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Οποιος εχει καποια αλλη ιδεα ας βοηθησει.. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2015 από Nexus.gr
mitsus Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2015 Το τηλ. δουλευει? Οι τιμες διχνουν για μονοπολο(ενα απο τα δυο καλωδια της γραμμης σου να ειναι κομμενο). Παρτους και δηλωσε βλαβη. Οταν διορθωθει θα πρεπει να πιασεις σχεδον την διπλασια ταχυτητα
Nexus.gr Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Όχι δεν δουλεύει.Μπορεί να υπάρχει και θέμα με τα καλώδια τελικά δεν ξέρω.
Nexus.gr Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Μπορείς να μου περιγράψεις πως γίνεται και τι ακριβώς κάνει?
l337 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Aν βλέπω καλά στα στατιστικά σου, το έχεις σε adsl2 (up to 12 mbps) και όχι σε adsl2+ (up to 24 mbps).Το αλλάζεις μέσα από το web interface του router σου.
Nexus.gr Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Adsl2+ είναι,το τσέκαρα.Τώρα ενώ τα λαμπάκια στο router φαίνονται κομπλέ και συνδέομαι στο δίκτυο με φουλ σήμα, δεν φορτώνει καθόλου τις σελίδες. Τι μπορεί να φταίει?
mitsus Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Εφόσον το τηλ. δεν δουλεύει πάει να πει ότι έχεις πρόβλημα στην γραμμή( φαίνεται και από τον συγχρονισμό σου), όπως σου είπα και πιο πάνω. Δοκίμασε και σε άλλη τηλ πρίζα να δεις αν δουλεύει. Αν δουλεύει τότε βάλε εκεί και το router και δες πόσο πιάνει. Μετά φωνάζεις ηλεκτρολόγο να σου ελέγξει την καλωδίωση. Αν δεν δουλεύει ούτε σε άλλη πρίζα τότε: α)έχεις πρόβλημα στην καλωδίωση σου, είτε οριζόντια(μέσα στο διαμέρισμα) είτε κάθετη (από την εισαγωγή/κουτί ΟΤΕ έως το διαμέρισμα) Το ελέγχεις με ηλεκτρολόγο(στην εισαγωγή) και αν εκεί δουλεύει, τον βάζεις να βρει το πρόβλημα στα καλώδιά σου. Αν δεν δουλεύει ούτε στην εισαγωγή τότε τους παίρνεις τηλ και δηλώνεις βλάβη για να έρθει τεχνικός τους. β)Έχει πρόβλημα η γραμμή(dslam,KV,κ.α.) Αν έρθει ο τεχνικός τους και βρει το πρόβλημα στο σπίτι σου, τότε χρεώνεσαι την επίσκεψη(το λέω για την περίπτωση που δεν κάνεις τον έλεγχο με ηλεκτρολόγο). Αλλιώς παίρνει μετρήσεις της γραμμής και το δηλώνει βλάβη στον ΟΤΕ, χωρίς κάποια επιβάρυνση σε σένα.
Nexus.gr Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Problem solved. Είχαν περάσει λάθος username στη σύνδεση μου. Ότι νάναι... Ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν με το θέμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα