Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χτύπησα κι εγώ έναν, προσωπικά δεν είχα ποτέ περίπτωση ακύρωσης από το Amazon, και έχω αγοράσει δεκάδες (αν όχι εκατοντάδες) πράγματα από αυτούς τα τελευταία χρόνια. Βέβαια, ποτέ δεν είχα πέσει σε τόσο κραυγαλέα διαφορά τιμής....

 

EDIT: Μόλις τέλειωσε μάλλον η προσφορά, για να δούμε τι θα γίνει.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Good day,

we have important information about your current order 306-8813166-0361107.

They had bought the following item (s) with us:

Intel SSD DC S3510 Series 1.2TB 6.35 cm 2.5 inch S

 

The item has been honored by us on the website by mistake at an incorrect price. We had him therefore cancel out your order. Of course, he is not charged to you.

We ask for your understanding - maybe you have indeed already wondered themselves about the unusual price.

According to our terms and conditions of the purchase contract on a product without first talking with sending the shipment confirmation e-mail comes. However, the alternative, we declare the rescission due to mistake.

Please excuse the spelling mistakes that we have now been corrected.

Thank you for your understanding.

(This is an automatically sent e-mail. Please do not reply to this letter, because the e-mail address is only set up to send but not to receive e-mails.)

Δημοσ.

Ενώ έχει ακυρωθεί η παραγγελία μου ήρθε αυτό:

 

ImageProxy.mvc?bicild=&canary=w%2BJHrcx0   Your Orders  |  Your Account  |  Amazon.de Order Confirmation Order: #028-.....  Hello,

Thanks for your order. We’ll let you know once your item(s) have dispatched.

Your estimated delivery date is indicated below. You can view the status of your order or make changes to it by visiting Your orders on Amazon.de.

 

Your estimated delivery date is: 
Tuesday, 1. March - 
Monday, 11. April

Your delivery option: 
Standard Shipping

ImageProxy.mvc?bicild=&canary=w%2BJHrcx0

Your order will be sent to: 
.....

  ImageProxy.mvc?bicild=&canary=w%2BJHrcx0 
  Order Details Order: #028-....
Placed on 11. Dezember 2015 31zsbHW70UL._SCLZZZZZZZ__SY115_SX115_.jp INTEL SSD DC S3510 Series 1.2TB 6,35 cm 2.5 Zoll S 
Sold by: Amazon EU S.a.r.L. 

  ImageProxy.mvc?bicild=&canary=w%2BJHrcx0 ImageProxy.mvc?bicild=&canary=w%2BJHrcx0 ImageProxy.mvc?bicild=&canary=w%2BJHrcx0

EUR 152,50   Item Subtotal: EUR 123,98 Delivery and Handling: EUR 6,22

 

Subtotal before VAT.: EUR 130,20 VAT: EUR 29,95

 

Order Total Including VAT: EUR 160,15 Selected Payment Method: Mastercard    

Need to make changes to your order? Visit our Help page for more information and video guides.

We hope to see you again soon. 
Amazon.de

 

 

Ότι να ναι...

Δημοσ.

Και εμένα πρώτα μου ήρθε το email της ακύρωσης/λάθους και μετά αυτό.

Από αύριο λογικά οι τουμπανιαρικες ακυρωσεις

Δημοσ.

@vdeseris: νομίζω ότι ειναι αυτοματοποιημένο μήνυμα αυτό και ισως δεν πρόλαβαν να το σταματήσουν. Βεβαια μπορεί και να μπερδευτούν και να στο στειλουν  :P

Δημοσ.

@vdeseris: νομίζω ότι ειναι αυτοματοποιημένο μήνυμα αυτό και ισως δεν πρόλαβαν να το σταματήσουν. Βεβαια μπορεί και να μπερδευτούν και να στο στειλουν  :P

Ναι το πιο πιθανό είναι να έφυγε αυτόματα αλλά μου έκανε εντύπωση γιατί ήρθε μετά από 4 ώρες...  :P

Δημοσ.

Και επειδη πολυ δεν μιλανε γερμανικα

 

 


 

Good day,. We have important information about your current order ****** you have bought the following item (s) with us: Intel SSD DC S3510 Series 1.2TB 6.35 cm 2.5 inch S The article was prepared on the Website mistakenly awarded an incorrect price. We had him therefore cancel out your order. Of course, he is not charged to you. We ask for your understanding - maybe you have even wondered already own about the unusual price. According to our terms and conditions of the purchase contract comes about a product without first talking with sending the shipment confirmation e-mail about. However, the alternative, we declare the rescission due to mistake. We are sorry for the spelling mistakes, which we have now been corrected. We apologize for any inconvenience. (This is an automatically sent e-mail. Please do not reply to this letter, because the e-mail address is only set up to send but not to receive e-mails.) Kind regards Customer 

 

 

***SLAP AND SUPER FAIL** :)

 

θα στειλω mail στο customer να κλαφτω μηπως και μου δωσουν κανενα κουπονι.

 

Επισης το amazon.fr μου εστειλε κουπονι 10 ευρω για αγορα απο 50 ευρω και πανω.Μεχρι 24/12

Δημοσ.

ας μπει ένα "τελος-ακυρα" στο τίτλο τότε.
βεβαια αν ήταν απο ελλάδα θα είχαμε ξεκινήσει τα "θα τους το κλεισουμε το μαγαζακι" "καταγγελίες"  κτλ, τώρα που είναι απο το amazon ούτε γάτα ούτε ζημιά :P

  • Like 7
Δημοσ.

βεβαια αν ήταν απο ελλάδα θα είχαμε ξεκινήσει τα "θα τους το κλεισουμε το μαγαζακι" "καταγγελίες"  κτλ, τώρα που είναι απο το amazon ούτε γάτα ούτε ζημιά :P

 

Γενικά δεν έχεις άδικο, με μία διαφορά όμως.

Άλλο ένα λάθος (ή δύο ή πέντε) σε εκατομμύρια κωδικούς το οποίο διορθώθηκε σε ώρες, άλλο συνεχόμενα λάθη σε πολύ πολύ λιγότερους κωδικούς, κυρίως Παρασκευές, που "λιμνάζουν" για μέρες παρότι έχουν επισημανθεί ώστε να μαζεύουν clicks.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...