Προς το περιεχόμενο

Η Γαλλία επιθυμεί να κατασκευάσει φθηνό, ηλεκτρικό αυτοκίνητο


Perambulator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας κυκλοφορήσουν τα ηλεκτρικά και να πληρώνουμε τα ίδια όπως με την αμόλυβδη, το σημαντικότερο πέρα από ένα ασφαλή όχημα είναι να ελαχιστοποιήσουμε την μόλυνση του περιβάλλοντος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

VW Golf εχεις?

 

Επειδη εδω και 3 μηνες αρχισα να δουλευω σε μια επιχειρηση φιλου μου με ανταλακτικα αυτοκινητων (επιχειρηση της ταξης των 30.000€ τζιρο το μηνα),θα σου πω οτι αν μια μερα κατα ενα μαγικο τροπο καποιος εκλεινε το VW Group και εξαφανιζε ολα τα Seat,Scoda,Audi,VW απο τους δρομους,θα τον εκοβε η λορδα τον φιλο μου.Ας ειναι καλα τα Γιαπωνεζικα που δεν προλαβαινουμε να δινουμε μπαλακια,ακρομπαρα και μπιλιοφορους και τα "Γερμανικα" που δεν χορταινουν καβουκια θερμοστατη,σετ κλειδαριων πορτας,φλαντζες,μουαγιε,ρουλεμαν,ακρομπαρα κτλ.Τα γαλλικα ειναι απο τα πιο αξιοπιστα.Απο οτι εχω συζητησει με τον φιλο μου,μου εχει πει οτι ειναι τα μονα αυτοκινητα που ζητανε 20.000€ πχ και αξιζουν για 20.001€.

 

Τεσπα,τι καθομαι και γραφω.lol.

 

Οσο για τα ηλεκτροκινητα,πιστευω οτι εκτος πολης(οχι οτι εντος συμφερουν) ειναι χαμενη υποθεση.Μερικοι ενθουσιαζονται απο την χαμηλη καταναλωση και δεν σκεφτονται μακροπροθεσμα.Θυμαμαι εναν τυπο που ειχε ερθει πριν κανενα μηνα με ενα υβριδικο Honda και ρωτουσε για μπαταρια.Τελικα βρηκαμε μονο γνησια η οποια κοστιζε 4.500€.Να ησασταν απο μια μερια να βλεπατε τι γκριματσες αρχισε να κανει μολις ακουσε το νουμερο.Τεσπα,την ευελιξια-κοστος επισκευης ενος βενζινοκινητου,δεν μπορει να την πλησιασει κανενα,ουτε τα diesel(ουτε κατα διανοια ομως).

Καλά, τα προβληματάκια τους με ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά τα έχουν ακόμα, αλλά σίγουρα καμία σχέση με τα αίσχη που παρουσιάζανε για αυτοκίνητα πριν από κάποια χρόνια. Επειδή από το περιβάλλον μου περάσανε πολλά γαλλικά και ιταλικά, και επομένως δεν το λέω χωρίς να έχω γνώση, τα ιταλικά μπορεί να έβγαζαν ψιλοζημιές, αλλά δε θυμάμαι κάποιο από τα γαλλικά (και πέρασαν ουκ ολίγα: renault 19, renault laguna, peugeot 406, citroen xsara, citroen c3 και citroen c4) που να μην είχε τρελαθεί να βγάζει ηλεκτρολογικά προβλήματα. Στο δε 406 πάταγες να ανάψουν φλας και γύρναγαν οι υαλοκαθαριστήρες! Τραγικά πράγματα. Ενώ ο γεράκος που είχα (FIAT Tempra '91) με πήγε 130.000 χλμ μέσα σε δύο χρόνια με μόνη βλάβη έναν ιμάντα δυναμό (20€) και έναν καθαρισμό -όχι αλλαγή- πεταλούδας γκαζιού. Το ζουμί είναι ότι ενώ αυτά τα προβλήματα έχουν περιοριστεί αισθητά ή και ίσως έχουν εξαλειφθεί στα καινούρια μοντέλα, δυστυχώς έχει κολλήσει η "ρετσινιά". Όπως έχει καρφωθεί στο μυαλό του μέσου έλληνα πως ο,τι είναι γερμανικό είναι και το καλύτερο/ποιοτικότερο μπλα μπλα μπλα... Που μας πάει στο επόμενο...

 

Με τους, γνωστούς μου, λάτρεις της "γερμανικής ποιότητας" γελούσα κάθε φορά που έτρεχαν στα συνεργεία για πεσμένο τζάμι, κατεστραμμένο κιβώτιο, αντλίες βενζίνης, ηλεκτρολογικά και ο,τι άλλο θες, αλλά κορόιδευαν τα γαλλικά/ιταλικά ως αναξιόπιστα...

 

Όσο για τα Κορεάτικα, που αναφέρει ο φίλος πιο πάνω, μια χαρά αξιόπιστα είναι. Μπορεί να μην έχουν τη σχεδίαση/ποιότητα των ευρωπαϊκών (αν και ως προς αυτό έχουν βελτιωθεί τρομερά), αλλά είναι σκυλιά και δε βγάζουν εύκολα σοβαρό πρόβλημα. Αντίθετα θα έλεγα ότι τα ιαπωνικά έχουν χάσει κάτι από την σιγουριά που σου έδιναν παλιότερα. Παραμένουν φυσικά πολύ καλές περιπτώσεις ως προς την αντοχή.

 

Σε τελική ανάλυση, ο,τι πληρώνεις -συνήθως- παίρνεις.

 

Γεγονός πάντως είναι ότι οι τελευταίες γενιές αυτοκινήτων τείνουν να εξαλείψουν "παραδοσιακά" προβλήματα που "στοίχειωναν" όλες σχεδόν τις εταιρείες. Και μάλλον, πλέον, κοινός παρονομαστής είναι τα ηλεκτρονικά των αυτοκινήτων.

Κατά τα άλλα, δεν πρέπει να είναι και άφθαρτα! Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κλέφτες να γίνουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...