Petros24ath Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Προχθές 07/12/2015 δέχθηκα κλήση από τον αριθμό 2106299700, όπου μια ευγενέστατη κοπέλα, αφού μου συστήθηκε ότι τηλεφωνεί από το τμήμα προσφορών της Cosmote, με ρώτησε τι πρόγραμμα έχω στο κινητό μου τηλέφωνο και αν διαθέτω και σταθερό. Ως συνήθως αν δεν έχω κάποια δουλειά ακούω πάντα με προσοχή τις εκάστοτε προσφορές των εταιρειών. (Δε ξέρεις ποτέ, μπορεί να κάτσει κάποια αρκετά καλή προσφορά). Της είπα ότι στο κινητό μου έχω το πρόγραμμα RED 1 της Vodafone το οποίο μου κοστίζει τελική τιμή 38.90 ευρώ, αφού πέραν της έκπτωσης που έχω στο πάγιο από την επιδότηση παγίου, έχω και έξτρα έκπτωση μιας και είμαι κάτοχος σταθερού HOL. Οπότε της λέω ότι 38.90 συν 17.98 το σταθερό πληρώνω 57 ευρώ περίπου και για τα 2. (Το σταθερό περιλαμβάνει απεριόριστα σταθερά, 300 λεπτά σε κινητά και φυσικά 24mbps Internet). Ωωωωω είστε πολύ τυχερός κ. Μ@@@κα μου λέει. (Από δώ και στο εξής έτσι θα αναφέρομαι σε μένα μιάς και όπως θα δείτε παρακάτω, για τέτοιους μας περνάνε οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα). Έχω να σας κάνω μια καταπληκτική προσφορά. Το έργο ξεκινάει και η ευγενική κοπελίτσα από το Ροβανιέμι, με ρωτάει αν είμαι καλυμένος από το πακέτο του κινητού και του σταθερού. Της λέω ότι τα 1500 λεπτά που μου προσφέρει το κινητό και το 24αρι Internet του σταθερού με υπεκαλύπτουν και ότι θα μπορούσα να πέσω σε λεπτά ομιλίας του κινητού. Οπότε και εκείνη με την σειρά της μου προτείνει για το κινητό το πρόγραμμα Cosmote προς όλους 50 (750' λεπτά προς όλους, 150 sms και 400mb internet συν 500mb ακόμα δώρο) από 34,12 τελική τιμή 25.90 ευρώ και για το σταθερό το πρόγραμμα με (24αρι Internet, 250' λεπτά σε σταθερά και 30' λεπτά σε κινητά) από 30,90 τελική τιμή 20,90. Σύνολο δηλαδή 46,80 ευρώ. Της λέω ότι μου ακούγεται πολύ καλή η προσφορά και ότι πραγματικά θα με ενδιέφερε να προχωρήσω όμως επειδή θέλω να το σκεφτώ της ζήτησα να μου δώσει 1-2 μέρες περιθώριο για να τα βάλω κάτω και να δω αν με συμφέρει. Τότε η κοπελίτσα με ύφος (τρέξτε να προλάβετε) μου λέει ότι δυστυχώς δεν ξέρει αν θα ισχύει η προσφορά τις επόμενες ημέρες και ότι καλό θα ήταν να μην τη χάσω. Δεν μου αρέσει να κάνω βιαστικές κινήσεις σε τόσο σημαντικά θέματα. Επειδή όμως υπήρχε περίπτωση να χάσω όντως μια καλή προσφορά αποφάσισα εκείνη την ώρα να τα βάλω κάτω και να δω πόσο θα κερδίσω από μία τέτοια κίνηση. Όντως το πρόγραμμα του κινητού μου, ήταν αρκετό. Δηλαδή τα 750' λεπτά που θα είχα με την Cosmote θα με κάλυπταν. Φυσικά σε τιμή θα κέρδιζα αυτόματα και 10 ευρώ περίπου. Για το σταθερό η προσφορά που μου έκανε ήταν σαφώς χειρότερη από αυτά που ήδη έχω. Θα το άλλαζα όμως μόνο και μόνο με την προοπτική ότι θα έχω καλύτερη ταχύτητα λόγω ΟΤΕ. Τα λεπτά ομιλίας δεν με ενδιέφεραν μιας και δεν το χρησιμοποιώ. Συνοψίζοντας λοιπόν εάν προχωρούσα σε φορητότητα κινητού και σταθερού θα κέρδιζα περίπου 11 ευρώ με λιγότερες παροχές μεν αλλά με προγράμματα που θα με κάλυπταν και φυσικά με την προοπτική ότι θα έχω και καλύτερη ταχύτητα Internet στο σπίτι. Εντάξει της λέω. Λέω να προχωρήσω γιατί όντως είναι πολύ καλή η προσφορά σας. Όμως υπάρχουν κάποια προβλήματα. Τι ακριβώς εννοείτε μου λέει. Αν φύγω αυτή τη στιγμή από τη Vodafone της λέω, θα πρέπει να πληρώσω κάποια πέναλτι και για το κινητό αλλά και για το σταθερό. Και κάπου εδώ ξεκινάει η μεθοδολογία της Cosmote... Αααααα αυτό δε θέλω να σας ανησυχεί καθόλου μου λέει... (Εκεί είναι που όντως αρχίζω και ανησυχώ, γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που μπαίνω σε περιπέτειες με παρόχους κινητής τηλεφωνίας). Οπότε η κοπελίτσα γεμάτη αυτοπεποίθηση μου λέει ξεκάθαρα (πρόσεξτε εδώ την παγίδα) ότι: σε περίπτωση που σας πάρουν από την Vodafone και σας πούν ότι το πέναλτι σε περίπτωση φορητότητας σε άλλη εταιρεία είναι Χ, τότε θα με καλέσετε εκ νέου στο τηλ. 2108006300 και θα ζητήσετε εμένα (όνομα δεν βάζω, όμως είναι στη διάθεση οποιουδήποτε). Τότε μου λέει όσο είναι το ποσό για το πέναλτι ή δεν θα πληρώσετε τα πάγια που αντιστοιχούν ή θα σας κάνουμε μεγαλύτερη έκπτωση ώστε να μην βγείτε ζημιωμένος. (πραγματικά με συγκινούν εκεί στην Cosmote. είναι τόσο φιλότιμοι). Αλλά μου λέει μην στεναχωριέστε λογικά δεν θα σας πάρουν. Ικανοποιημένος λοιπόν της λέω να προχωρήσουμε σε αιτημα φορητότητας. Ξεκινάει η κλασσική διαδικασία ηχογράφησης με στοιχεία κτλ και καταλήγουμε ότι σε 3 μέρες θα ερχόταν τεχνικός του ΟΤΕ για να μου φέρει το ρούτερ και σε 4 μέρες courier με τα συμβόλαια για υπογραφή. Μετά από αυτή τη συνομιλία ρωτάω εκ νέου αν όλες οι τιμές είναι τελικές, πράγμα που μου το επιβεβαίωσε πολλές φορές και της λέω ότι στο διάστημα μέχρι να έρθουν τα συμβόλαια αν μου τηλεφωνούσαν από τη Vodafone ώστε να μάθουν το λόγο που έφευγα καθώς και το ποσό που θα πλήρωνα φεύγοντας πρόωρα, θα επικοινωνούσα πάλι μαζί της ώστε να κανονίσουμε την έξτρα έκπτωση. Ναι μου λέει κ. Μ@@@κα μην ανησυχείτε, θα είμαι στη διάθεσή σας για ότι χρειαστείτε. Κλείνουμε το τηλέφωνο και σκέφτομαι μήπως δεν κατάλαβα κάτι σωστά ή παραπλανήθηκα ώστε να προχωρήσω σε ακύρωση πριν να είναι αργά. Τσεκάρω τον αριθμό 2108006300 που μου έδωσε και βρίσκω στο google ότι πρόκειται για το τμήμα προσφορών της Cosmote αλλά με αρνητικά σχόλια από χρήστες. Σκέφτομαι τι θα μπορούσε να πάει στραβά στην όλη υπόθεση... Έστω ότι μέσα σε αυτές τις 3-4 μέρες δεν με παίρνουν από την Vodafone για να μου πουν τι θα οφείλω σε περίπτωση που φύγω. Έρχεται λοιπόν ο κούριερ, υπογράφω τα συμβόλαια, αλλάζουν οι γραμμές μου σε Cosmote και ξαφνικά σε ένα μήνα έρχεται λογαριασμός από τη Vodafone που θα περιλαμβάνει τα πέναλτι που ανέφερα παραπάνω. Τότε τι θα συμβεί; Οι συνομιλίες με την κοπελίτσα ναι μεν καταγράφονταν όμως τα συμβόλαια δεν θα έλεγαν πουθενά ότι οι 2-3 πρώτοι μήνες πχ θα είναι δωρεάν ή τα πάγια μειωμένα, ώστε να γλυτώσω την επιβάρυνση της Vodafone. Πράγμα που σημαίνει ότι θα πλήρωνα πολύ ακριβά την φορητότητα. Αποφασίζω λοιπόν να πάω μόνος μου σε ένα κατάστημα Vodafone ώστε να μάθω τι θα πλήρωνα σε περίπτωση φορητότητας. 90 ευρώ για το κινητό και 120 ευρώ για το σταθερό. Υπερβολικά; Ναι, αλλά υπέγραψα συμβόλαια, οποτε δεν θα μπορούσα να μην τα πληρώσω. Τηλεφωνώ την επόμενη μέρα αργά το απόγευμα στο 2108006300 ζητάω την κοπελίτσα από το Ροβανιέμι και μου λένε κ. Μ@@@κα θα σας καλέσει εκείνη. Όντως με κάλεσε γεμάτη χαρά και τότε της ξεφουρνίζω το δικό μου παραμύθι. Το πέναλτι είναι σύνολο 210 ευρώ της λέω. (προσέξτε εδώ άλλη παγίδα). κ. Μ@@@κα να σας ρωτήσω. Σας κάλεσε η Vodafone ή τους πήρατε εσείς, μου λέει. Και επειδή είχα καταλάβει που πάει η δουλειά της λέω ότι με κάλεσαν αυτοί. (Προφανώς αν έλεγα ότι τους πήρα εγώ θα μου έλεγε παραμύθια του στυλ "Δεν είχαν σκοπό να σας βάλουν πέναλτι και κακώς τους πήρατε κτλ..."). Μάλιστα μου απαντάει. Τότε θα πρέπει να μιλήσω με τον προιστάμενό μου ώστε να δούμε τι θα κάνουμε. Σήμερα 09/12/2015 ο Άγιος Βασίλης δεν ήρθε... Ενημερώθηκα από την κοπελίτσα ότι δυστυχώς δεν μπορούν να καλύψουν αυτό το ποσό. Εκεί στην Cosmote μαζευτήκανε όλοι οι έξυπνοι φαίνεται. Φυσικά όπως καταλαβαίνετε αν δεν είχα κινηθεί κατά αυτόν τον τρόπο, τώρα μάλλον θα μιλούσα με τις ώρες με τα τμήματα φορητότητας των εταιρειών προσπαθώντας να βγάλω άκρη... Ζητώ συγγνώμη για το μέγεθος του post. Όσοι το διαβάσατε ελπίζω να βοηθηθήκατε έστω και λίγο, ώστε να αποφύγετε στο μέλλον παρόμοιες μεθόδους των ελληνικών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. (Είμαι σίγουρος ότι κάπως έτσι κινούνται και οι υπόλοιπες εταιρείες). Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2015 από paredwse 11 1
KNSM Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Με παιρνουν τηλ για προσφορα και τους το κλεινω αμεσως. Ουτε μα, ουτε μου! Οταν τελειωνει το προγραμμα που εχω τοτε θα κατσω να ασχοληθω. 2
groot Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Όταν είχε βγει το VSDL από την Cosmote, με είχε πάρει έμενα μία γυναίκα. Στην εξήγηση του πακέτου μου είπε κατά λέξη ότι "θα έχω ταχύτητα internet ΙΣΗ με X Mb". Το οποίο ήταν κάτι σαν 24Mb. Την ξαναρωτάω "δηλαδή, μου λέτε ότι η ταχύτητά μου θα ΕΙΝΑΙ Χ Mb και όχι ΜΕΧΡΙ Mb;" και μου λέει ναι. Κάνω το συμβόλαιο για αναβάθμιση και, φυσικά, η ταχύτητα ήταν ΜΕΧΡΙ X Mb. Κάνω παράπονα λέγοντας ότι "την τάε του μηνός κτλ κτλ, η συνομιλία είναι ηχογραφημένη και απαιτώ να μου πείτε τι να κάνω και που να παραπονεθώ για να ληφθεί το παράπονό μου υπόψη στην επόμενη αξιολόγηση για τις πιστοποιήσεις που παίρνει η εταιρία σας". Επίσης, έκανα ξεκάθαρο ότι θα πάω και στον συνήγορο του πολίτη για εξαπάτηση από την εταιρία. Σε 1 ημέρα με πήραν εκείνη και μου είπαν ότι είχα δίκιο κτλ. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εφόσον σου είχαν πει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι θα καλύψουν εκείνοι το ποσό και ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ αναφέρει μέγιστη τιμή που μπορούν να καλύψουν, τότε δικαιούσαι να τους ξεφτιλίσεις. Μην το αφήσεις, κυνήγησέ το. Επίσης, κυνήγησε να βλάψεις την εταιρία σχετικά με τις πιστοποιήσεις που παίρνει για την εξυπηρέτηση πελατών και τις μεθόδους πωλήσεων. 3
KNSM Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Καλα απο Cosmote ειναι για μπουνιες, παλιοτερα ειχα 24 Mbps Hol και πηραν τη μανα μου τηλεφωνο και την επεισαν να παει σ'αυτους γιατι θα ειναι πολυ φθηνοτερα. Τελικα για να βγει φθηνοτερα μας κατεβασαν την ταχυτητα στα 4 Mbps κι εγω να βγαζω αφρους απο τα νευρα! Την δουλεψαν κανονικα την δολια τη μανα! ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ανεφεραν μειωση της ταχυτητας! Τους παιρνω σε μια φαση τηλ και τους λεω οτι οι πρακτικες σας ειναι για τον φουτσο και αμα κοψω τελειως σταθερο και ιντερνετ θα μου βγει ακομα φθηνοτερα...
idomeneas7 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Θα σε νευριάσω κι άλλο τώρα...εμείς το RED το πληρώνουμε 28,80 και ενας συνάδελφος του άντρα κάπου 24-25. .
KNSM Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Εμεις 19 το σταθερο + 4 αριθμοι (RED) x 25 ευρω = 119
zio10 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Τελικά έμεινες στη vodafone; Αν ναι μικρό το κακό (από την άποψη ότι δεν θα βγεις ζημιωμένος)
Tsino Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 τελικά τι έκανες? ακύρωσες την αίτηση φορητότητας ?
Gtr34 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Όποιος θέλει να απαλλαγεί από τηλεφωνήματα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, ας ρίξει μια ματια στο παρακάτω link : http://www.adslgr.com/content/content/688-%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%9C%CE%B7%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF%CF%85-11-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CF%8C%CF%87%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1%CF%82
Super Moderators paredwse Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Ενημερώνονται τα μέλη οτι αφαιρέθηκαν χαρακτηρισμοί από τον τίτλο και το μήνυμα. Σε περίπτωση που δημοσιευθούν εκ νέου μηνύματα με χαρακτηρισμούς θα διαγραφούν στο σύνολό τους.
Petros24ath Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Το ότι πληρώνετε λιγότερα για το Red 1 ισως να οφείλεται σε 2-3 συνδεσεις οικογενειακές. Δεν ξέρω. Δεν μπορώ να παίρνω τηλέφωνα και να λέω ότι σε άλλους κάνετε καλύτερες τιμές μιας και σε μένα όντως έχουν κάνει. Κατά τα άλλα όχι δεν προχώρησα σε φορητότητα. Τα 210 που θα πρέπει να πληρώσω στη Vodafone ειναι αρκετά και δεν μου περισσεύουν. Θα αφήσω τα πράγματα ως έχουν. Όσο για τους χαρακτηρισμούς, δεν θέλω σε καμία περίπτωση να βλάψω το site. Οι περισσότεροι όμως που θα διαβάσουν την ιστορία μου και που ίσως να τους έτυχε κάτι παρόμοιο θα συμφωνήσουν ότι αυτές οι πρακτικές απο πλευράς των εταιρειών θα πρέπει να δημοσιοποιούνται ώστε να μη βρεθεί κανένας προ εκπλήξεως και πληρώνει τα μαλλιοκέφαλά του... 1
gokuthelegend Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Προς τον TS. Καταρχήν το τι είπατε στο τηλέφωνο δεν πιάνει μία και ας ηχογραφείται. Βγήκε πρόσφατα νόμος που λέει ότι καταργούνται πλέον τα ηχογραφημένα συμβόλαια, πρέπει να υπάρχει γραπτό συμβόλαιο το οποίο πρέπει να είναι και υπογεγραμμένο. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής, όταν σου έφερε το συμβόλαιο ο κούριερ, το διάβασες πρώτα ή το υπέγραψες χωρίς να το δεις και του το έδωσες αμέσως πίσω; Αν το υπόγραψες χωρίς να το δεις εδώ είναι το πρώτο φάουλ ακόμη και αν το συμβόλαιο ήταν σωστό και έγραφε ότι συμφωνήσατε και στο τηλέφωνο. Δεύτερον, υποθέτω ότι κράτησες αντίγραφο, σωστά; Μπορείς να δεις αν γράφει κάτι για έκπτωση σε περίπτωση που έχεις πέναλντι από τον προηγούμενο πάροχο; Είμαι σίγουρος ότι δεν θα γράφει κάτι τέτοιο, και αν δεν γράφει τότε δεν είναι υποχρεωμένοι να σου κάνουν έκπτωση. Τονίζω πως το τι σου είπαν στο τηλέφωνο δεν παίζει κανένα ρόλο και το ότι ηχογραφούνταν είναι εντελώς άσχετο, σημασία έχει τι γράφει στο γραπτό συμβόλαιο. 1
Petros24ath Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Μα για αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν προχώρησα σε φορητότητα. Επειδή θα έστελναν τα συμβόλαια χωρίς να γράφει για περαιτέρω έκπτωση. Πατάνε στο ότι σε 3 μέρες που στα φέρνουν στο σπίτι για υπογραφή, η εταιρεία σου δεν θα χει προλάβει να σε πάρει να σου πει τα πέναλτι. Οπότε εσυ υπογράφεις ότι είπες στο τηλέφωνο και το θα κάνουμε "κάτι καλύτερο" αν σας χρεώσει η vodafone με πέναλτι θα το "ξεχάσουν" έπειτα... Απλό κόλπο που αν πιάσει και πελάτη σε κάνουν και δεν τους ενδιαφέρει που εσύ θα πληρώσεις τα πέναλτι στους άλλους.
gokuthelegend Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Μα για αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν προχώρησα σε φορητότητα. Επειδή θα έστελναν τα συμβόλαια χωρίς να γράφει για περαιτέρω έκπτωση. Πατάνε στο ότι σε 3 μέρες που στα φέρνουν στο σπίτι για υπογραφή, η εταιρεία σου δεν θα χει προλάβει να σε πάρει να σου πει τα πέναλτι. Οπότε εσυ υπογράφεις ότι είπες στο τηλέφωνο και το θα κάνουμε "κάτι καλύτερο" αν σας χρεώσει η vodafone με πέναλτι θα το "ξεχάσουν" έπειτα... Απλό κόλπο που αν πιάσει και πελάτη σε κάνουν και δεν τους ενδιαφέρει που εσύ θα πληρώσεις τα πέναλτι στους άλλους. Εγώ δεν κατάλαβα τώρα, τελικά υπόγραψες ή δεν υπόγραψες συμβόλαιο; Δεν είπες στο αρχικό μήνυμα ότι σου έφερε ρουτεράκι ο τεχνικός και την αμέσως επόμενη ήρθε και ο κούριερ με τα χαρτιά;
zio10 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Προς τον TS. Καταρχήν το τι είπατε στο τηλέφωνο δεν πιάνει μία και ας ηχογραφείται. Βγήκε πρόσφατα νόμος που λέει ότι καταργούνται πλέον τα ηχογραφημένα συμβόλαια, πρέπει να υπάρχει γραπτό συμβόλαιο το οποίο πρέπει να είναι και υπογεγραμμένο. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής, όταν σου έφερε το συμβόλαιο ο κούριερ, το διάβασες πρώτα ή το υπέγραψες χωρίς να το δεις και του το έδωσες αμέσως πίσω; Αν το υπόγραψες χωρίς να το δεις εδώ είναι το πρώτο φάουλ ακόμη και αν το συμβόλαιο ήταν σωστό και έγραφε ότι συμφωνήσατε και στο τηλέφωνο. Δεύτερον, υποθέτω ότι κράτησες αντίγραφο, σωστά; Μπορείς να δεις αν γράφει κάτι για έκπτωση σε περίπτωση που έχεις πέναλντι από τον προηγούμενο πάροχο; Είμαι σίγουρος ότι δεν θα γράφει κάτι τέτοιο, και αν δεν γράφει τότε δεν είναι υποχρεωμένοι να σου κάνουν έκπτωση. Τονίζω πως το τι σου είπαν στο τηλέφωνο δεν παίζει κανένα ρόλο και το ότι ηχογραφούνταν είναι εντελώς άσχετο, σημασία έχει τι γράφει στο γραπτό συμβόλαιο. Χρήσιμο αυτό, δεν το ήξερα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα