Dias Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Τελειως μουφα η συγκεκριμένη μπαταρια. Εχουν βγαλει οι Γιαπωνεζοι μπαταρια η οποια ειναι και πιο φτηνη και πιο οικολογικη και με καλυτερη χωρητηκοτητα και πιο γρηγορες φορτισεις/εκφορτισεις και μεγαλυτερη διαρκεια ζωης Dual Carbon battery http://powerjapanplus.com/battery/
gagarin Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δεν βγάζει πουθενά η αντιπαραθεςη μας εγω θα σου απαντήσω με το αγαπημένο μου ρητό κ σου εύχομαι καλή συνέχεια... Υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν, άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν, άνθρωποι που καταλαβαίνουν οτι δεν κατάλαβαν και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ΠΟΤΕ!!! 1
dimos47ki7 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 πριν 15 χρονια ειχες ενα sony ericsson με το πορτακι και τη θρυλικη νοκιαν παντοφλα με μονοχρωμη dot matrix οθονη που δε μετριοταν καν σε pixel και για να κρατησει σε βαρια χρηση πανω απο μερα επρεπε να αγορασεις εξτρα μπαταρια την οποια φορτιζες και κουβαλουσες στο τσεπακι ναι διαολε με τις συγχρονες μπαταριες εκεινο το κινητο σημερα θα κραταγε 3 βδομαδες με 1 μηνα με μια πληρη φορτιση αν δεν ειχαν εξελιχθει σε υπολογιστες τσεπης προφανως μεγαλωσες σε εποχη οπου τα smarphones ηταν δεδομενα γιαυτο προτου ξαναγκρινιαξεις ξανασκεψου τί ακριβως ειναι τεχνολογικη εξελιξη αντι να περιμενεις καποιοι να κανουν παπαδες μαλλον ξεχνας οτι το ερικσον με το πορτακι (ας πουμε το Τ28) ειχε 500mAh μπαταρια και εβγαζε μερα οπως λες κι εσυ. τα σημερινα εχουν 3000mAh για να πετυχουν την ιδια ή και χειροτερη αυτονομια. δεν μπορεις να κανεις βεβαια αμεση συγκριση, αλλα δεν μπορεις να παιρνεις την αυτονομια σαν βαση για το αν εξελιχθηκαν οι μπαταριες. ειναι σαν να λες οτι ενα suzuki swift 1300 πετρελαιο, βγαζει 500 χλμ με ενα ντεποζιτο, και ενα range rover 4000κυβικα βενζινη βγαζει επισης 500 χλμ με ενα ντεποζιτο...αλλα ξεχνας να υπολογισεις οτι το ενα εχει 40 λιτρα ντεποζιτο και το αλλο 120 λιτρα. αλλα μετρα, αλλα σταθμα 1
Odyss3us Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2015 δεν μπορεις να κανεις βεβαια αμεση συγκριση, αλλα δεν μπορεις να παιρνεις την αυτονομια σαν βαση για το αν εξελιχθηκαν οι μπαταριες. ειναι σαν να λες οτι ενα suzuki swift 1300 πετρελαιο, βγαζει 500 χλμ με ενα ντεποζιτο, και ενα range rover 4000κυβικα βενζινη βγαζει επισης 500 χλμ με ενα ντεποζιτο...αλλα ξεχνας να υπολογισεις οτι το ενα εχει 40 λιτρα ντεποζιτο και το αλλο 120 λιτρα. αλλα μετρα, αλλα σταθμα οπως παρομοιως δε μπορεις να παιρνεις την αυτονομια ως βαση ξεχωρα απο τα 8πυρηνα τερατα με gpu και high def οθονες που καλουνται να φορτισουν σημερα σε σχεση με τα ψιχουλα των περασμενων ετων ειναι σα να βαζεις τη μηχανη του autobianci σε ενα Tuareg περιμενοντας να εχει την ιδια αποδοση! νομιζω ημουν σαφης ως προς αυτο στο προηγουμενο μου ποστ για να επαναλαβεις το ιδιο το αυτο: Σας εχει κακομάθει η μικροηλεκτρονική και θεωρείτε οτι οποιαδήποτε τεχνολογία πρεπει να εχει εκθετική αναπτυξη. Η εξέλιξη των ημιαγωγών ειναι η εξαίρεση, οι τεχνολογίες δεν αυξάνονται συνηθως με τέτοιους ρυθμούς. Απαιτείται εξοντωτική έρευνα, μεγάλες επενδύσεις και πολλές ανθρωποώρες για την τεχνολογική πρόοδο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα