Προς το περιεχόμενο

Γνωμες για 207 RC / Golf 5 GT / Astra GTC 1.6T


Liapisftw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

γιαπωνεζοι πλεον δεν υπαρχουν.ενα καλο ειχαν παλια την αξιοπιστια σε κινητηρες αλλα τωρα βλεπουμε αρκετες βλαβες και σαυτο το κομματι σε toyota κυριως.μονο τα mazda φτιαχονται ιαπωνια ακομα.επισης τα κρατηματα και το πατημα στο δρομο που εχουν τα γερμανικα και τα γαλλικα τα γιαπωνεζικα μανισια δεν τα εχουν με την καμια.

 

αν θες λιγα κυβικα αρκετα αλογα για να εχεις ροπη και γκαζι δεν υπαρχει γιαπωνεζος να στα προσφερει αυτα με τα ατμοσφαιρικα που βγαζουν και εχουν μεινει πισω ενω ολες οι αλλες εταιριες σου δινουν τουρμπο λιγων κυβικων.το fiat το bravo δεν ξερω αν βγαζει ζημιες και ειναι σαν τα παλια fiat αλλα ειναι πολυ καλα στημενο αμαξι.οταν το οδηγησα μου εκανε εντυπωση τρομερη οδηγικη συμπεριφορα.

Του έχει μείνει η ρετσινιά! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και όχι μόνο. Πάντως για τα Toyota που λέτε όντως τα πιο πολλά γίνονται Τουρκία όπως και τα Ford transit. Φίλος πήρε transit καινούριο και είχε πρόβλημα στα ψαλίδια, ανοίγει καπάκι και βλέπει made in turkey. Πλέον όλα είναι έτσι, μπορώ να σας φέρω και kayaba made in turkey. Τα valeo σχεδόν όλα είναι τουρκικά, μόνο τα μπουζί έχουν μείνει Ngk made in Japan για την ώρα κ αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει λόγος να κοιτάει το μέρος της κατασκευής κάποιος. Είναι ηλίθιο. Η τεχνογνωσία είναι ένα κομμάτι που πάει παντού. Το ford fusion κατασκευάζεται από το 0 σε 12-14". Αυτό τι σημαίνει; ότι ο εργάτης επιβλέπει και κάνει κάποιες πολύ συγκεκριμένες εργασίες με μηδενικό περιθώριο λάθους.

 

Τώρα από άποψη κρατίματος, προφανώς και τα γαλλικά υπερτερούν σε πολλά, κρίνοντας στις ίδιες κατηγορίες πάντα. Δεν θα συγκρίνουμε το 207 με το vw fox, ούτε το 108 με το golf και πάει λέγοντας

 

Γενικά στο μυαλό μου τα έχω κάπως έτσι:

Κράτημα;

   108>fox

   207> polo

   308gt> golf

 

Οι γερμανοί ποτέ δε το είχαν και ποτέ δεν θα το έχουν, φτιάχνουν κουμούτσες αυτοκίνητα, με υψηλό κέντρου βάρους, με αποτέλεσμα σε μια στροφή με αρκετή κλίση, εκεί που θα χρειαστείς τα αμορτισέρ, να μην μπορούν τα vw να κάνουν κάτι, λόγο υψηλού κέντρου βάρους.

 

 

Και επίσης κοιτάς και μεταχειριμένο, που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν όλα διαθέσιμα.  ή διαλέγεις το πιο φτηνό, έτσι και αλλιώς οι πιθανόητες να σου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα είναι ισόποσες ή κάθεσαι το σκέφτεσαι και θα καταλήξεις σε κανένα fiat strada 1.3 multijet :P (που πραγματικά είναι ότι καλύτερο έχω δει απο αυτοκινητοβιομηχανία εδώ και χρόνια).

 

 

 

 

Άποψη μου; γκάζι+ κρατημα; τον γάλλο

για κάτι μεγαλύτερο το οπελ.

 

(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙ), παρόλο που το 207 ειναι 4,00μ και έχει μεγάλη διαφορά απόστασης μπροστά άξονα με πίσω, είναι μια κατηγορία μικρότερη απο τα άλλα δυο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙ), παρόλο που το 207 ειναι 4,00μ και έχει μεγάλη διαφορά απόστασης μπροστά άξονα με πίσω, είναι μια κατηγορία μικρότερη απο τα άλλα δυο.

 

Αυτο δεν εχω καταλαβει ακομα. Γιατι το 207 θεωρειται μια κατηγορια κατω απο τα αλλα 2?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη το λες,περηφανος κατοχος ctdi! 8/100@180kmh

8/100 σε diesel καιει τον κωλο του(εννοειται μιλωντας για σταθερη ταχυτητα εκτος)

απο αυτα τα 3 εννοουσα ρε συ

και το golf τον πατο του πινει

για πόσα χιλιόμετρα μιλάμε??? γιατί για κάτω απο 80.000 ζητάνε 10.000, τα χρήματα θα είναι μετρητά?

οι τιμες ανεβοκατεβαινουν συνηχως δεν ξερω για αυτη την στιγμη αλλα φιλος το 1.6Τ προ διετιας με 69.000 το ειχε παρει 6.700 μετρητα πρωτο χερι

 

Εγω προτινω astra ομορφο μεσα ομορφο εξω ανετο για ταξιδια(δεν υπαρχει θορυβος στην καμπινα) χωροι ικανοποιηκοτατοι αποδοσεις πολυ καλες.Σε αρκετα καλη τιμη

 

Duel : Opel Astra GTC 1.6 T vs Peugeot 207 RC

Ποιας χρονιάς s3 έχει τόσο; Πρόσφατα πήρε φίλος μου απλό 1600 a3 του 2007 6.5 χιλιάρικά (όσα λέει να δώσει ο ts δηλαδή)

το απλο δεν ειναι καν στην κατηγορια που μιλαει το αντιστοιχο ειναι το 1800Τ το οποιο δεν παιζει σε αυτα τα λεφτα

To οτι το οπελ κ το γκολφ ανηκουν σε μεγαλυτερη κατηγορια αυτο δεν τα κανει αυτοματα κ καλυτερα στο κρατημα.Τα συγκεκριμενα γκολφ κ οπελ ειναι αμαξια με GT χαρακτηρα ενω το 207 rc εχει GTI χαρακτηρα οπου μαζι με τον αλλο Γαλλο το renault clio rs ειναι απο τα καλυτερα σε αυτην την κατηγορια οσον αφορα το κρατημα..Σαν ποιοτητα κυλισης ναι συμφωνω εχουν καλυτερη !! Αν ο ts θελει κατι πιο σκληροπυρηνικο τοτε κοιταει προς 207rc,αν θελει κατι πιο πολιτισμενο κοιτα προς Γερμανια μερια!!

για κρατηματα δεν εχω ιδεα αλλα ο θορυβος στην καμπινα μου φανηκε απαραδεκτος σε ταξιδι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουν χασει την αξιοπιστια τους τα vw γι αυτο συνεχιζουν να πουλανε ετσι :P

 

Ολα τ αυτοκινητα εχουν προβληματα , ακομα και τα νισαν που καποτε λεγανε "σκυλια" , εχουν πλεον κινητηρες ρενο.

Μεχρι το '08 κοιταξα, η vw μεσα στις 3 πρωτες σε πωλησεις http://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/markes/2008.asp

Εχω Golf GT του 2007 με 130.000km και ειμαι θα ελεγα οχι πολυ ηρεμος οδηγος.

 

Πιστευω το εχω προσεξει μεχρι τωρα σωστα και το παρακολουθω με κινεζικο vcds

 

Ζημιες εχει βγαλει

 

1. Λαδι στον 3ο κυλινδρο σε μπουζι , κολλα στο ψευτοκάπακο και ολα οκ.

2. Βασεις μηχανης 1 φορα κανενα 100αρι

3. Eχει ξεκολλησει λιιιγο ο ουρανος σε ενα σημειο (θηκη κεντρο) , κλασσικο προβλημα δεν το εχω φτιαξει.

 

Πραματα που έχω κανει εκτος βιβλιου

 

1. Αλλαγη λαδια καθε 7500km liqui moly (4lt + oil filter 52 euro)

2. Μπουζί καθε 40Κ και πολλαπλασιαστες καθε 80Κ (46 euro τα NGK 110 euro coils)

3. Καθαρισμό βαλβιδων , πολλαπλης κλαπετου κτλπ καθε 40Κ (50 euro)

4. Βαλβολινες αλλαγη καθε 80Κ και οχι μονο συμπληρωμα που λεει η VW (motul 20 euro )

5. Προληπτικες αλλαγες Ν75(βαλβιδα αλλαγης στις 3000) - Ν249(σκαστρα) και τα 2 κανενα 80αρι

6. Μπαταρια 65αρα απο 42αρα που ειχε

 

Καταναλωση εχω μεσο ορο στα τελευταια 30Κ χλμ 8.1-8.2 λτ/100χλμ

 

 

Τωρα αμα μπαίνεις το πρωί στο αμάξι βαζεις μπροστά και πας τάπα απο το πρωτο μεχρι το τελευταίο μέτρο που θα παρκάρεις ναινθα πάρεις το τούρμπο στο χέρι.

 

Ολα θέλουν ενα ζέσταμα πριν ξεκινήσεις και κρύωμα οταν σταματήσεις ή εστω ηρεμα τα τελευταία 3-4 χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα επέλεγα πάντως πρώτα βάση κατάστασης του αυτοκινήτου (αφού για μεταχειρισμένο μιλάμε) και το επίπεδο εξοπλισμού και έπειτα θα κοιτούσα όλα τα υπόλοιπα. Θα απέφευγα όμως κάτι VW και Audi κυρίως για το κόστος των service και ανταλλακτικών. Θα κοιτούσα σίγουρα κάτι σε ιταλο-γαλλο-ιαπωνα πάντως. Από το πιο καινούργιο μέχρι το πιο παλιό με αυτή τη σειρά, δηλαδή αν πας σε αρκετά παλιό μοντέλο σίγουρα θα κοιτούσα σχεδόν αποκλειστικά τον Ιάπωνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8lt/100km με 180km/h καίει το κώλο του;

 Μήπως κατάλαβες για 100km/h?

εαν πηγαινεις σταθερη ταχυτητα (επειδη τα σκαμπανεβασματα τσακιζουν καπως την καταναλωση) και φανταζομαι σε καποια εθνικη οδο,επισης υποθετω μεγαλου κυβισμου diesel(το οποιο σημαινει οτι στις μεγαλες πηγαινουν αρκετα ανετα) καθως τα μικρα πανε με κοφτες σε αυτην την ταχυτητα.

Λαμβανοντας ολα τα παραπανω υποψην λεω ναι καει πολυ για diesel

 

Αλλα απο την αλλη παιζουν βαρος,δρομος,προσπερασεις οποτε αφηνω και μια επιφυλλαξη

Οταν θα κανω ταξιδι με το δικο μου αυτοκινητο(βενζινη) θα προσπαθησω να βγαλω καταναλωση σε αυτες τις ταχυτητες και θα σου πω με μεγαλυτερη σιγουρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...