Προς το περιεχόμενο

Γνωμες για 207 RC / Golf 5 GT / Astra GTC 1.6T


Liapisftw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

σαφως καλυτερο κρατημα και το opel και το golf.ειναι απλα αλλη κατηγορια.το 207 ανηκει στα μικρα και σιγουρα δεν εχει το ιδιο πατημα στο δρομο με ταλλα 2.η συγκριση για το 207 ειναι το corsa opc το οποιο επισης ειναι πολυ καλα στημενο

 

Σαφώς καλύτερο κιόλας....

Η μανία κάποιων να γράφουν χωρίς να γνωρίζουν με ξεπερνάει...

Για το Opel η αλήθεια είναι οτι δεν γνωρίζω πολλά, αλλά μεταξύ golf και 207, το 207 είναι απλά χρόνια μπροστά σε κρατήματα και οδική συμπεριφορά. Εκεί που το golf πραγματικά ανταγωνίζεται το 207, είναι ποιο θα κάψει το περισσότερο λάδι μηχανής. Και γι'αυτόν τον λόγο, θα απέφευγα και τα 2, και θα πήγαινα στο Opel που δεν έχω ακούσει κάτι αντίστοιχο για τους κινητήρες τους. Το θέμα "ομορφιά" και για τα 3, είναι κάτι το υποκειμενικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

To οτι το οπελ κ το γκολφ ανηκουν σε μεγαλυτερη κατηγορια αυτο δεν τα κανει αυτοματα κ καλυτερα στο κρατημα.Τα συγκεκριμενα γκολφ κ οπελ ειναι αμαξια με GT χαρακτηρα ενω το 207 rc εχει GTI χαρακτηρα οπου μαζι με τον αλλο Γαλλο το renault clio rs ειναι απο τα καλυτερα σε αυτην την κατηγορια οσον αφορα το κρατημα..Σαν ποιοτητα κυλισης ναι συμφωνω εχουν καλυτερη !! Αν ο ts θελει κατι πιο σκληροπυρηνικο τοτε κοιταει προς 207rc,αν θελει κατι πιο πολιτισμενο κοιτα προς Γερμανια μερια!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To οτι το οπελ κ το γκολφ ανηκουν σε μεγαλυτερη κατηγορια αυτο δεν τα κανει αυτοματα κ καλυτερα στο κρατημα.Τα συγκεκριμενα γκολφ κ οπελ ειναι αμαξια με GT χαρακτηρα ενω το 207 rc εχει GTI χαρακτηρα οπου μαζι με τον αλλο Γαλλο το renault clio rs ειναι απο τα καλυτερα σε αυτην την κατηγορια οσον αφορα το κρατημα..Σαν ποιοτητα κυλισης ναι συμφωνω εχουν καλυτερη !! Αν ο ts θελει κατι πιο σκληροπυρηνικο τοτε κοιταει προς 207rc,αν θελει κατι πιο πολιτισμενο κοιτα προς Γερμανια μερια!!

το να κανεις ενα μεγαλο ταξιδι με astra η golf εχει αρκετη διαφορα απο το να το κανεις με 207.πολυ πιο ξεκουραστο το ταξιδι με τα 2 πρωτα.οπως επισης ακομα πιο ξεκουραστο ειναι με αυτοκινητα μεγαλυτερης κατηγοριας απο τα 2 πρωτα.τα μικρα gt οπως ειναι και το opc το corsa το οποιο το εχω οδηγησει πολλες φορες γιατι το εχει φιλος μου ναι μεν ειναι γκαζιαρικα αλλα ειναι τερμα σκληρα.θα μπει σε στροφες ωραια κτλ κτλ αλλα στις ανωμαλιες του δρομου θα τρανταζεσαι μεσα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω οσους εχουν μπει στον κοπο να γραψουν στο νημα!

 

Απο την μια χαιρομαι που υπαρχει συμμετοχη και διαβαζω πολλες αποψεις και απο την αλλη μπερδευομαι περισσοτερο λογω του οτι διαβαζω διαφορετικα πραγματα απο τον καθενα :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ δεν ηταν ευκολη υποθεση η αγορα ενος αυτοκινητου,εμεις ειμαστε χαζοι που πριν αγορασουμε αυτοκινητο το ψαχναμε για μηνες μεσα στο αγχος ;; :P Παντα θα ακους διαφορετικες γνωμες,αυτο γινετε αλλωστε οταν ρωτας πολλα ατομα.Ειδες κατι αλλο εκτος απο αυτα τα 3 ή θες μονο 1 αυτα τα 3;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ δεν ηταν ευκολη υποθεση η αγορα ενος αυτοκινητου,εμεις ειμαστε χαζοι που πριν αγορασουμε αυτοκινητο το ψαχναμε για μηνες μεσα στο αγχος ;; :P Παντα θα ακους διαφορετικες γνωμες,αυτο γινετε αλλωστε οταν ρωτας πολλα ατομα.Ειδες κατι αλλο εκτος απο αυτα τα 3 ή θες μονο 1 αυτα τα 3;;

Μεσα στο budget μου που ειναι αυστηρα εως 7.000( και αυτα μονο αν το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικη περιπτωση ) δεν νομιζω οτι εχω καποια αλλη επιλογη..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι 1800cc ειναι ..Που θα δεις διαφορα;σημα;;ασφαλεια;;δεν νομιζω να ειναι μεγαλη η διαφορα .1800 με 2000 ναι εχει διαφορα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι 1800cc ειναι ..Που θα δεις διαφορα;σημα;;ασφαλεια;;δεν νομιζω να ειναι μεγαλη η διαφορα .1800 με 2000 ναι εχει διαφορα..

Η διαφορα ειναι κυριως αισθητικη,που να τρεχει να το βαφει μπλε να το πεταξει στη θαλασσα! :-) χιουμορ,απλα νομιζω οτι ειναι το πιο ασχημο civic που υπηρξε ποτε,κριμα που το type r βασίστηκε σε αυτο το σκαρι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το λες ωραιο αλλα δεν το λες κ ασχημο.Τα απλα ναι ειναι αχρωμα τελειως αλλα τα type s k type r δεν ειναι κ για πεταμα πιστευω.Γουστα ειναι αυτα κ θεωρω τα japonia δυνατα κ αξιοπιστα αμαξια !! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το λες ωραιο αλλα δεν το λες κ ασχημο.Τα απλα ναι ειναι αχρωμα τελειως αλλα τα type s k type r δεν ειναι κ για πεταμα πιστευω.Γουστα ειναι αυτα κ θεωρω τα japonia δυνατα κ αξιοπιστα αμαξια !! 

οτιδηποτε δεν εχει τουρμπο ειναι πιο αξιοπιστο.οταν οι ιαπωνες βγαλουν τουρμπισια αμαξια με λιγα κυβικα και μεγαλη ροπη και ιπποδυναμη ξαναμιλαμε για αξιοπιστια.πλεον τον κοσμο τον νοιαζει να ειναι λιγα κυβικα το αυτοκινητο να εχει νορμαλ καταναλωση και αρκετη ιπποδυναμη.στον τομεα αυτο οι ιαπωνες εχουν μεινει αρκετα πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά λογικό εδώ μέσα που είμαστε τόσα άτομα να έχεις προφανός ο καθένας την δική του γνώμη δέν το συζητάμε... αλλά ένας δέν βρέθικε απο όλλους εσάς να πεί στον φίλο πού πάει να πα΄ρει αμάξι 10ετίας κοντά τουρμπάτο και με 100.000 φεύγα χιλιόμετρα?

 

δηλαδή άς ξεπεράσουμε στο ποιό θα καταλήξει, θεωρέιτε σωστές τις επιλογές του??θεωρείτε αξιόπιστο ένα αυτοκίνητο τούρμπο με 100.000+ χιλιόμετρα 10ετίας?? εμένα γιατί μου φαίνετε λίγο παράλογο όλο αυτό??? και μάλιστα ενώ τα έχει και μετρητά ο φίλος...

 

θεωρώ οτι θα είναι καλύτερο σε όποιο απο τα 3 καταλήξεις να κοιτάξεις για ποιό καινούριο απο τις χρονολογίες που ψάχνεις καθώς και με τουλάχιστων κάτω απο 100.000 χιλιόμετρα (το ψυχολογικό όριο που λέμε) αλλά όπως και να έχει ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΌ έλεγχο.

 

στο παραπάνω θα σε βοηθήσει πολύ οτι τα χρήματα τα έχεις μετρητά. καταρχάς ψάξε και βρές οχήματα μεταξύ 8.000-9.000 ευρώ. σε αυτά που κατασταλάξεις κλείσε ραντεβού. απο το τηλ θα καταλάβεις άν ο άλλος την συζητάει την τιμή ή ΄ν είναι στραβόξυλο.

 

στο ραντεβού του πιάνεις την πάρλα τον ρωτάς ότι έχεις να τον ρωτήσεις και άν μείνεις ικανοποιημένος απο το όχημα του λές φίλε εγώ έχω 7.000 ευρώ μετρητά. μαζί μου τώρα επιτόπου. άμα σου αρχίσει τα μά και τα μού σήκω και φύγε και στον επόμενο μετά.

 

ξεκαθάρισε οτι έχεις μετρητά και πές τους οτι θα πληρώσεις το αμάξι 7.000 ευρώ και την μεταβίβαση. θεωρώ οτι οι περισότεροι που έχουν τέτοια αμάξια και θέλουν να τα ξαφορτωφούν για προφανείς λόγους θα πέσουν χαλαρά απο τα πχ9.000 στα 7.000.

 

πρίν 3 χρόνια ο πατέρας μου πήγε να δεί ένα ρενώ megane 1.4 sedan. του άρεσε και πρίν το πάνε στον μηχανικό του λέει πόσο θα μου το αφήσεις??? (το είχε αγγελία 4.000 ευρώ) του λέει εκείνος δέν μπορώ να πέσω πολύ τα έχω όλα αλλαγμένα, (πραγματι ο τύπος το είχε απο μεγάλο σέρβις μέχρι μπαταρίες κτλ) του λέει ο πατέρας μου έχω 3.000 ευρώ και ούτε δεκάρα παραπάνω τα βγάζει του τα δείχνει. εκείνος κόμπιασε στην αρχή και του λέει ο πατέρας μου αυτά σου δίνω τα πέρνεις η φεύγω. τελικά το αγόρασε 3.000 και 100 ευρώ την μεταβίβαση.

 

εν κατακλείδι κοίτα ακριβότερα οχήματα με όσο το δυνατόν λιγότερα χιλιόμετρα (τα οποία ούτως η άλλως θα ελέγξεις) και όταν πα΄ς για τα ραντεβού θα τους λές εγώ έχω 7 μεγάλα και ούτε ευρώ παραπάνω. και 9.000 να το δίνει ο άλλος θα το πάρεις.

 

κοίτα ας πούμε

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7104995/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7203271/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6899821/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7206309/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7200123/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6781068/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε δε νομιζω στο γκαζι το συγκεκριμενο αστρα να μενει πισω.190 δυναμομετρημενους ιππους βγαζει το μοτερ και πιανει τα 240 τελικη.και περα απο το γκαζι το πατημα στο δρομο και η στιβαροτητα που εχουν τα 2 γερμανικα το 207 δεν την εχει με τιποτα.

 

Ο μόνος λόγος που θα επαιρνα το opel είναι για το εσωτερικό του και για τα 6 χρόνια εγγύηση.

Μια χαρά είναι τα γαλλάκια εχουν βελτιωθει σημαντικα.  Ειναι οδηγοκεντρικα αυτοκινητα και στριβουν καλυτερα απο τα γερμανικα. Εχω οδηγησει και τα δυο και ξερω. Και  σε κράτημα ειναι σε πολυ καλα επιπεδα για αυτο που πληρωνεις.

Το golf σαν αυτοκίνητο όντως πατάει εξαιρετικά καλά και αυτό στο δρόμο  αλλά μέχρι εκεί. Τωρα φυσικα ο φιλος θα κρινει και αυτος θα αποφασισει τι χρειαζεται.

 

Σε χώρους όντως το 207 υστερεί δεν ειναι ταξιδιαρικο. Επισης επειδη αναφεθηκε το opc\πιστεύω το opc σε γκάζι κερδίζει το 207 rc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι 1800cc ειναι ..Που θα δεις διαφορα;σημα;;ασφαλεια;;δεν νομιζω να ειναι μεγαλη η διαφορα .1800 με 2000 ναι εχει διαφορα..

 

Φυσικά και υπάρχει διαφορά...

 

 

Στο σέτ συμπλέκτη-πεταλιέρα που τρίζει (ελέω κατασκευαστικού λάθους) και κοστολογείται ~250 ευρώ (ΜΟ ζωής 12-15000km μέσα στην πόλη)

Στα πλαστικά χερούλια που σου μένουν στο χέρι (αλλαγή ή epoxy κόλλα)

Στα απαράδεκτα αμορτισέρ της Sach (για τα FN1/FK2)

Στο αναξιόπιστο ρελέ της OMRON,που μπορεί να στείλει τον συμπιεστή του a/c αδιάβαστο (ίσως...ακόμα ψάχνονται)

Στα stone chips που εμφανίζονται απο το πουθενά,ελέω άθλιας ποιότητας χρώματος

Στους προβολείς ομίχλης που σπάνε με το παραμικρό (ιδιαίτερα αλμυρό το κόστος αντικατάστασης)

Στην σκουριά που εμφανίζεται κάτω απο τις τσιμούχες και συγκεκριμένα στις κολλήσεις στα πλαίσια της πόρτας

Στις (άθλιας ποιότητας) ηλεκτρονικές κολλήσεις,που σάν αποτέλεσμα έχουν την απώλεια ενδείξεων απο το radiocd και το ταχύμετρο (888 km/h)

Στον προφυλακτήρα που μπορεί να ξεκουμπώσει σε μεγάλες ταχύτητες (μη σου τύχει) επειδή οι τραβέρσες που στηρίζεται είναι κυριολεκτικά απο βούτυρο.

Στα πλαστικά "φρυδάκια" του θόλου που σίγουρα θα ξεκουμπώσουν

Στα ανεπαρκή φρένα (οριακά επαρκή στην περίπτωση του TypeR)

Στην ανεπάρκεια των μεντεσέδων να κρατήσουν την πόρτα σωστά όταν το οδόστρωμα έχει κλήση.Κλείνεις την πόρτα και "βρίσκει"

Στον ...ιδιαίτερο καταλύτη,που στα ψηλά (5000rpm+),μπαίνει μια ακόμα πιο ιδιαίτερη μυρωδιά καμένου στην καμπίνα.

 

...και πόσα ακόμα που μου διαφεύγουν...αφού πάνε 5 χρόνια που το ξεφορτώθηκα και ηρέμησα.

 

 

Αν θές να κρατήσεις το αμάξι σε μια συγκεκριμένη κατάσταση,θα πρέπει να έχεις μονίμως το χέρι στην τσέπη και το όχημα μέσα-έξω στο συνεργείο.Απο την άλλη,αν θέλεις απλά να τσουλάει η καρούτα,μια χαρά θα σε βγάλει ο κινητήρας.Για το υπόλοιπο αμάξι έχω κάποιους ενδοιασμούς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...