Προς το περιεχόμενο

Γνωμες για 207 RC / Golf 5 GT / Astra GTC 1.6T


Liapisftw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμφωνω σχεδον σε ολα που γραψατε. Ξερω οτι τα τουρμπατα δεν ειναι για καθημερινα απλα ζω σε μικρη επαρχιακη πολη και η διαδρομες ειναι μικρες. Κυριως θελω να μπορω να κανω ενα ανετο ταξιδι.

Τωρα οσο για το λιωσιμο που εχουν υποστει τα συγκεκριμενα οπως ανεφερε και ο βασιλης33 αυτο ειναι που φοβαμαι και εγω μιας και σε καμια περιπτωση δεν το θελω ουτε για να το πειραξω ουτε για να κανω κοντρες ουτε για να το λιωσω στους κοφτες. Θα προσεξω πολυ και θα κοιταξω να μην το εχει κανενας πιτσιρικας και εννοειται θα περασει απο εξονυχιστικο ελεγχο και εννοειται να ειναι εργοστασιακο χωρις μετατροπες και διαφορα καγκουριλικια.

Και τα 3 μου αρεσουν απλα προσπαθω να παρω γνωμες για το πιο αξιοπιστο απο τα 3 καθως δεν ειναι καιροι για εξοδα και συνεργεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

λές επανειλημένα οτι θέλεις να κάνεις άνετο ταξίδι. θα σου κάνω μία ερώτηση. μπορείς να μου πείς τί ποσό θα διαθέσεις για την αγορά ενός εκ των αναφερθέντων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τα 3 μου αρεσουν απλα προσπαθω να παρω γνωμες για το πιο αξιοπιστο απο τα 3 καθως δεν ειναι καιροι για εξοδα και συνεργεια.

 

Αν δεν θέλεις συνεργεία και έξοδα, ψάχνεις σε λάθος κατηγορία αυτοκινήτων. Δεν είναι τυχαίο , που τα συγκεκριμένα, τα ξεφορτώνονται άρον  άρον.

 

Και το σημαντικότερο : για άνετο ταξίδι χρειάζεσαι αξιοπρεπή ισχύ και βαρβάτη ηχομόνωση. Οπότε, πάλι αυτά τα μοντέλα είναι φάουλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λές επανειλημένα οτι θέλεις να κάνεις άνετο ταξίδι. θα σου κάνω μία ερώτηση. μπορείς να μου πείς τί ποσό θα διαθέσεις για την αγορά ενός εκ των αναφερθέντων?

 

6.000. Tο ανωτερο 7.000 αν η περιπτωση ειναι εξαιρετικη. Παιζουν και πιο κατω αυτη την στιγμη. Απλα μου αρεσει το αυτοκινητο να εχει πιο sport εμφανιση και αναλογη ισχυ. Γενικα κατι που να μου αρεσει να οδηγω και οχι να το βλεπω και να βαριεμαι. Καταλαβαινετε τι εννοω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6.000. Tο ανωτερο 7.000 αν η περιπτωση ειναι εξαιρετικη. Παιζουν και πιο κατω αυτη την στιγμη. Απλα μου αρεσει το αυτοκινητο να εχει πιο sport εμφανιση και αναλογη ισχυ. Γενικα κατι που να μου αρεσει να οδηγω και οχι να το βλεπω και να βαριεμαι. Καταλαβαινετε τι εννοω..

για πόσα χιλιόμετρα μιλάμε??? γιατί για κάτω απο 80.000 ζητάνε 10.000, τα χρήματα θα είναι μετρητά?

Αν δεν θέλεις συνεργεία και έξοδα, ψάχνεις σε λάθος κατηγορία αυτοκινήτων. Δεν είναι τυχαίο , που τα συγκεκριμένα, τα ξεφορτώνονται άρον  άρον.

 

Και το σημαντικότερο : για άνετο ταξίδι χρειάζεσαι αξιοπρεπή ισχύ και βαρβάτη ηχομόνωση. Οπότε, πάλι αυτά τα μοντέλα είναι φάουλ.

ακριβώ αυτό τους καιρούς που όχι απλά τα ξεφωρτόνοντε τα σκωτόνουν..... μάλλον ο φίλος μπερδεύει την άνεση με την ταχύτητα. βλέπω τόσα πόστ του απο την αρχή και δέν αναφέρει πουθενά την λέξη ταχύτητα μόνο αξιοπρεπές άνετο κτλ.

 

απο τα παραπάνω ακόμη και το κατά την γνώμη μου κορυφαίο έκ των τριών astra μετά απο τόσα χρόνια δέν θα κάνει άνετο ταξίδι τόσο όσο για την δομή του αυτό κάθε αυτό(σπόρ ανάρτηση εξάτμιση) όσο και για την παλαιότητά του οπότε θα υπάρχουν τριγμοί κτλ...

 

εγώ θα σου πρότεινα κάτι τέτοιο άν υπάρχει η δυνατότητα χρηματοδότησης απο το μηδέν. άν πάλι υπάρχουν τα μετρητά συμπλήρωσε τα υπόλοιπα με δόσεις και είσαι κομπλέ. θα ξεχνάς(κυριολεκτικά) να βάλεις βενζίνη και θα έχεις και άνετα ταξίδια

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7222948/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7068268/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7257261/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7012877/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7088335/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7287048/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6772629/

 

εάν έχεις τα μετρητά και πάς σε κάποιον απο αυτούς και τους πείς τα έχω μετρητά το πιθανότερο να γονατίσουν...... για τα περαιτέρω... οπότε θα πετύχεις τιμές κοντά σε αυτές που ζητάς. και κυρίως θα έχεις αμάξι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ που δέν θα καίει ΤΙΠΟΤΑ. ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΗ και με μικρά αραιά σέρβις.

 

δέν θέλω να σου αλλάξω γνώμη πρός θεού, πές οτι θέλω να σε προστατεύσω απο μελλοντικούς μπελάδες.

 

φιλικά βασίλης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για πόσα χιλιόμετρα μιλάμε??? γιατί για κάτω απο 80.000 ζητάνε 10.000, τα χρήματα θα είναι μετρητά?

ακριβώ αυτό τους καιρούς που όχι απλά τα ξεφωρτόνοντε τα σκωτόνουν..... μάλλον ο φίλος μπερδεύει την άνεση με την ταχύτητα. βλέπω τόσα πόστ του απο την αρχή και δέν αναφέρει πουθενά την λέξη ταχύτητα μόνο αξιοπρεπές άνετο κτλ.

 

απο τα παραπάνω ακόμη και το κατά την γνώμη μου κορυφαίο έκ των τριών astra μετά απο τόσα χρόνια δέν θα κάνει άνετο ταξίδι τόσο όσο για την δομή του αυτό κάθε αυτό(σπόρ ανάρτηση εξάτμιση) όσο και για την παλαιότητά του οπότε θα υπάρχουν τριγμοί κτλ...

Τα χρηματα θα ειναι μετρητα στο χερι. Τα χιλιομετρα κυμενονται απο 90,000 εως 120,000 και παραπανω δεν τα κοιταω καν. Το αυτοκινητο θα ελεγθει πολυ καλα οπως προειπα.

Οσο για την ανεση και τα 3 αυτα αυτοκινητα δεν τα θεωρω αβολα. Δεν εχουν τους τρελους τους χωρους αλλα δεν ειναι και κουβαδες.

Οσο για την ταχυτητα για εμενα μετραει που θα μπορεις να κανεις ευκολες προσπερασεις χωρις να το σκεφτομαι 2-3 φορες. Δεν θα ειναι ολα τα ταξιδια μου σε εθνικες οδους καθως η επαρχιακοι δρομοι ειναι ολο στροφες και στενοι οποτε η εξτρα δυναμη χρειαζεται.

Εννοειται οτι μου αρεσουν κιολας τα συγκεκριμενα αμαξια και δυσκολα θα κοιτουσα κατι με λιγοτερο απο 140-150 αλογα.

εγώ θα σου πρότεινα κάτι τέτοιο άν υπάρχει η δυνατότητα χρηματοδότησης απο το μηδέν. άν πάλι υπάρχουν τα μετρητά συμπλήρωσε τα υπόλοιπα με δόσεις και είσαι κομπλέ. θα ξεχνάς(κυριολεκτικά) να βάλεις βενζίνη και θα έχεις και άνετα ταξίδια

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7222948/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7068268/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7257261/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7012877/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7088335/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7287048/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6772629/

 

εάν έχεις τα μετρητά και πάς σε κάποιον απο αυτούς και τους πείς τα έχω μετρητά το πιθανότερο να γονατίσουν...... για τα περαιτέρω... οπότε θα πετύχεις τιμές κοντά σε αυτές που ζητάς. και κυρίως θα έχεις αμάξι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ που δέν θα καίει ΤΙΠΟΤΑ. ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΗ και με μικρά αραιά σέρβις.

 

δέν θέλω να σου αλλάξω γνώμη πρός θεού, πές οτι θέλω να σε προστατεύσω απο μελλοντικούς μπελάδες.

 

φιλικά βασίλης

Εννοειται και το εκτιμω αφανταστα μονο και μονο που εκατσες και μπηκες στον κοπο ακομα και να μου προτινεις συγκεκριμενα αυτοκινητα. Καταλαβαινω απολύτα τι εννοεις και μου εχει περασει πολλες φορες απο το μυαλο να παρω πετρελαιο μιας και εχω φιλο με clio diesel. Οι καιροι ειναι δυσκολοι για ολους αλλα ελα που θα μου μεινει αποθημενο μετα.. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεταξύ μας είναι και λίγο λαχείο το τι θα προκύψει με ότι αυτοκίνητο πάρεις. Εγώ έχω να σου πω κάτι πιο σοβαρό. Φίλο καλό, που να είναι και μηχανικός, υπάρχει; Γιατί αν δεν έχεις τότε δεν θα είσαι σίγουρος για τίποτε. Και μην ακούς για αντιπροσωπείες. Στις αντιπροσωπίες πάνε συνήθως αυτοί που δεν έχουν και πολλές πολλές σχέσεις με το αυτοκίνητο ή είναι πανάκριβο 50.000€+.

 Για τα αμάξια που λες, από όσο έχω διαβάσει στα opel υπάρχει συχνό φαινόμενο με σασμάν, και συγκεκριμένα στους "δορυφόρους".

Για το Golf, καπάκι και καταλήτη και για το peugeot ηλεκτρικά ( όχι εγκέφαλο), αισθητήρες λ και τον "μπλε" καταλύτη της bmw.

 

Αυτά επειδή ήμουν πιο πριν και τα συζητούσα με το φίλο μου και για να έχεις μια πρώτη γνώση πριν το πας σε μηχανικό. Επίσης, σημαντικό, να ζητήσεις να γίνει το κλασσικό τεστ στον εγκέφαλο να δεις για σφάλματα, καταγράφονται εκεί μερικά αν δεν έχουν σβηστεί, στο γαλλικό group αν βγάλει σφάλματα για κάποια φώτα, συνήθως είναι πειραγμένα τα χιλιόμετρα. Τουλάχιστον μέχρι 2009 παραγωγή που υπάρχει γνώση. Στα άλλα δύσκολα να τα βρείς.

 

Ένας άλλος καλός παράγοντας είναι όταν σηκωθεί το αυτοκίνητο στο αναβατώριο, να κοιτάξεις την εξάτμιση, αν είναι σκουριασμένη σε αρκετό μήκος, σημαίνει (κατα πάσα πιθανότητα) ότι το αυτοκόνητο έκανε συχνά μακρινές αποστάσεις κάτι που είναι καλό.

 

Τέλος, όταν μπεις να το οδηγήσεις, πάλι αν δεν έχεις φίλο μηχανικό να έχεις όλη την προσοχή σου σε θόρυβο-μηχανικο-συγχρονούμενο-σαν να είσαι δίπλα από το ψυγείο του σπιτιού σου και να το ακούς, συνήθως είναι σασμαν. Είναι ένα μέρος του αυτοκινήτου που οι κατασκευαστές συνήθως του δίνουν ανοχή για 150.000. Φαντάσου τώρα σε turbo αυτοκίνητα, όπου από 4η θα μπαίνουν 3η και 2α καρφοτές στο φρενάρισμα.

 

Τέλος καλό θα ήταν να το πας και σε φαναρτζή να δει αν έχει κανένα τρακάρισμα.

 

 

Πάντως, ένα θα σου πω και είναι μεγάλη αλήθεια. Αν τον πας σε κάποιον άγνωστο σου, θα σου πει καλό είναι, εκτός και αν λείπει κανένα τιμόνι (τώρα που το είπα έλενξε και το τιμόνι μην έχει κανένα τζόγο).

 

 

Στα γράφω όλα αυτά γιατί όταν ήταν να πάρω το πρώτο αυτοκίνητο κατάλαβα, πως για να μην χάσω λεφτά πρέπει να μάθω τα πάντα για αυτό, γιατί αλλιώς σε ποιάνουν κότσο που λέμε. Πραγματικά καλή τύχη!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεταξύ μας είναι και λίγο λαχείο το τι θα προκύψει με ότι αυτοκίνητο πάρεις. Εγώ έχω να σου πω κάτι πιο σοβαρό. Φίλο καλό, που να είναι και μηχανικός, υπάρχει; Γιατί αν δεν έχεις τότε δεν θα είσαι σίγουρος για τίποτε. Και μην ακούς για αντιπροσωπείες. Στις αντιπροσωπίες πάνε συνήθως αυτοί που δεν έχουν και πολλές πολλές σχέσεις με το αυτοκίνητο ή είναι πανάκριβο 50.000€+.

Για τα αμάξια που λες, από όσο έχω διαβάσει στα opel υπάρχει συχνό φαινόμενο με σασμάν, και συγκεκριμένα στους "δορυφόρους".

Για το Golf, καπάκι και καταλήτη και για το peugeot ηλεκτρικά ( όχι εγκέφαλο), αισθητήρες λ και τον "μπλε" καταλύτη της bmw.

 

Αυτά επειδή ήμουν πιο πριν και τα συζητούσα με το φίλο μου και για να έχεις μια πρώτη γνώση πριν το πας σε μηχανικό. Επίσης, σημαντικό, να ζητήσεις να γίνει το κλασσικό τεστ στον εγκέφαλο να δεις για σφάλματα, καταγράφονται εκεί μερικά αν δεν έχουν σβηστεί, στο γαλλικό group αν βγάλει σφάλματα για κάποια φώτα, συνήθως είναι πειραγμένα τα χιλιόμετρα. Τουλάχιστον μέχρι 2009 παραγωγή που υπάρχει γνώση. Στα άλλα δύσκολα να τα βρείς.

 

Ένας άλλος καλός παράγοντας είναι όταν σηκωθεί το αυτοκίνητο στο αναβατώριο, να κοιτάξεις την εξάτμιση, αν είναι σκουριασμένη σε αρκετό μήκος, σημαίνει (κατα πάσα πιθανότητα) ότι το αυτοκόνητο έκανε συχνά μακρινές αποστάσεις κάτι που είναι καλό.

 

Τέλος, όταν μπεις να το οδηγήσεις, πάλι αν δεν έχεις φίλο μηχανικό να έχεις όλη την προσοχή σου σε θόρυβο-μηχανικο-συγχρονούμενο-σαν να είσαι δίπλα από το ψυγείο του σπιτιού σου και να το ακούς, συνήθως είναι σασμαν. Είναι ένα μέρος του αυτοκινήτου που οι κατασκευαστές συνήθως του δίνουν ανοχή για 150.000. Φαντάσου τώρα σε turbo αυτοκίνητα, όπου από 4η θα μπαίνουν 3η και 2α καρφοτές στο φρενάρισμα.

 

Τέλος καλό θα ήταν να το πας και σε φαναρτζή να δει αν έχει κανένα τρακάρισμα.

 

 

Πάντως, ένα θα σου πω και είναι μεγάλη αλήθεια. Αν τον πας σε κάποιον άγνωστο σου, θα σου πει καλό είναι, εκτός και αν λείπει κανένα τιμόνι (τώρα που το είπα έλενξε και το τιμόνι μην έχει κανένα τζόγο).

 

 

Στα γράφω όλα αυτά γιατί όταν ήταν να πάρω το πρώτο αυτοκίνητο κατάλαβα, πως για να μην χάσω λεφτά πρέπει να μάθω τα πάντα για αυτό, γιατί αλλιώς σε ποιάνουν κότσο που λέμε. Πραγματικά καλή τύχη!

Σε ευχαριστω πολυ για την κατατοπιστικη απαντηση. Πραγματι εχω διαβασει ορισμενα απο τα προβληματα που μου ανεφερες στα συγκεκριμενα μοντελα.

 

Εννοειται πως υπαρχει δικος μου εμπιστος ανθρωπος για να γινει ο ελεγχος του αυτοκινητου και εννοειται θα περασω και απο την αντιπροσωπεια να δουμε τον εγκεφαλο για τυχον γυρισμενα χιλιομετρα ή σφαλματα και γενικα το ιστορικο του αυτοκινητου. Σιγουρα θα ακολουθησω τις συμβουλες σου.

 

Πραγματι η αγορα μεταχειρισμενου ειναι λαχειο μιας και ποτε δεν μπορεις να ξερεις τι ειναι ο προηγουμενος και ειδικα σε turbo αυτοκινητα που συνηθως εχουν ζοριστει πολυ απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.

 

Ισως κανω λιγο υπομονη με αυτα που ακουω για την συγκεκριμενη γενια αυτοκινητων (2006-2009) και μαζεψω χρηματα για αυτοκινητο 5ετιας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα και δυο φιλες μου που πηραν μεταχειρο , η μια leon & η αλλη c1 , ολο στα συνεργεια ειναι και χωρις να ταν τουρμπατα τ αμαξια, και χωρις να τα χαν πιτσιρικαδες... Και πηγανε και με γνωστους μηχανικους. Ειδικα αυτη με το λεον ολο προβληματα ανακαλυπτει.

 

 

Οπως σου ειπαν ειναι λαχειο το θεμα στα μεταχειρισμενα, οχι οτι και στα καινουρια εισαι σιγουρα σιγουρος.. (Τι ειπα :P )

 

Γνωμη μου δες τα και τα τρια απο κοντα και παρε οποιο σου κανει κλικ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μ αν δεν κανεις πολλααα χιλιομετρα παρε το αμαξακι που θες για να το χαρεις,μην σου μεινει κ αποθημενο.Αν δεν σου βγαλει περιεργα προβληματα δεν θα εχεις μεγαλα εξοδα.Μεχρι το καλοκαιρι ειχα audi s3(1800cc) κ μπορω να πω δεν ειχα μεγαλα εξοδα σε σχεση με αυτα που μου προσφερε το αμαξι.Για να παω για μπανιο πχ εκαιγα περιπου 20 ευρω πηγαινε ελα κ με το κορολλα του πατερα ηθελα 16;;,γλυτωνα μεν 3-4 ευρω αλλα πως με πηγαινε το ενα κ πως το αλλο.Για ασφαλεια εδινα 180 κ ο πατερας 150-160;;,σημα εδινα 300 ο πατερας 240;;Για λαδια σχεδον το ιδια μιας κ τα αγοραζα μονος μ κ εδινα εργατικα στον μαστορα.Εκει π θα δεις διαφορα εινα π.χ. στα λαστιχα που εγω εδινα 480-500 κ ο πατερας 300;350; αλλα εγω επερνα τα τοπ τις pirelli π.χ κ ο πατερας επερνε ενα απλο λαστιχο..ΜΕσα στην πολη σιγουρα επινε αλλα δεν το ειχα για την πολη.Ξανα λεω για αυτα π προσφερε ηταν νορμαλ τα εξοδα αλλα σιγουρα δεν συγκρινετε με ενα 1200cc πετρελαιο σαν αυτα π προτεινε ο φιλος!!Καλες αγορες κ ελπιζω να παρεις αυτο π σου ταιριαζει!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χιλιομετρα πραγματικα δεν προκειτε ποτε να ξερεις σε ενα αμαξι μεταχειρισμενο.ειναι πανευκολο να φλασαρουν οτι νουμερο θελουν στη μνημη του εγεφαλου.μονο η μερσεντες εχει βαλει αναλογο συστημα και στο κλειδι του αυτοκινητου οποτε οσο και να ριξεις βαζωντας το κλειδι τα επαναφερει στα πραγματικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7189800/

τυχαια το στελνω γιατι εχει λιγα 1700 στο καρ και ειναι απο τα φτηνα αλλα πανεμορφο κατα την δικη μου αποψη

και αμα το οδηγησεις δεν νομιζω καν να σκεφτεις να παρεις καποιο απο τα αλλα 

φιλικα παντα καλημερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πραγματικά χιλιόμετρα δεν μπορεί να τα δει μέσω εγκεφάλου;

όχι. οι μόνες λύσεις είναι οι αντιπροσωπείες ή εταιρίες leasing όπου κρατάνε ιστορικό. Δεν είναι βέβαια και σίγουρο ότι και εκεί δεν θα τα αλλάζουν.

 

Ισως κανω λιγο υπομονη με αυτα που ακουω για την συγκεκριμενη γενια αυτοκινητων (2006-2009) και μαζεψω χρηματα για αυτοκινητο 5ετιας..

 

Γιατί ποιος σου είπε ότι θα έχει λιγότερα προβλήματα; Και επίσης πλανάται ένα φάντασμα και λέει σε όλους ιαπωνικά είναι αξιόπιστα και άλλα τέτοια και ότι τα γερμανικά δε χαλάνε και άλλες χίλιες δύο ασυναρτισίες.

 

Τα ιαπωνικά σαν ιαπωνικά αξιόπιστα σταμάτησαν το 2004. Τα γερμανικά στο GOLF έκδοση 2000 (ή 1999) δεν θυμάμαι. Η εταρία που θα φτιάξει το αυτοκίνητο έχει σκοπό να έχει έσοδα από τα ανταλακτικά. και αυτό είναι νόμος. H saab δεν το έκανε και πτώχευσε. H vovlo δε το έκανε και πτώχευσε, πουλήθηκε στη General Motors(Ford για ευρώπη) και αυτοί συζητάνε να την πουλήσουν σε κινέζους (αν δεν το έχουν κάνει ήδη, δεν έχω διαβάσει ακόμη κάτι).

 

Άποψη μου; Τεστ εγκεφάλου, προσοχή μην ακούσεις κάτι από σασμάν, και τέλος τη φτερωτή του turbo. Και πάρε όποιο σου αρέσει και όποιο σου κάνει και ότι γουστάρεις και πιές του το αίμα (με προσοχή πάντα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσο παλιά θεωρούνται αυτοκίνητα 7-8 χρονών ρε παιδιά; Τόσο έχω το δικό μου και ακόμα καινούργιο μου φαίνεται! :)

 

Επίσης, ένα corsa 90 ίππων θα κάνει καλύτερο ταξίδι από τα αυτοκίνητα που γράφει ο φίλος;! Περίεργο μου φαίνεται!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...