Perambulator Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Night Dive Studios κυκλοφόρησε το System Shock: Enhanced Edition. Συγκεκριμένα, η κλασική cyberpunk περιπέτεια, η οποία ενέπνευσε τη σειρά Bioshock της εταιρείας Irrational Games, έλαβε high-definition makeover. Ωστόσο, η εταιρεία Night Dive Studios δεν σκοπεύει να σταματήσει εκεί. Σύμφωνα με τον ίδιο τον Stephen Kick, CEO της εταιρείας, επόμενος στόχος είναι ο ολικός επανασχεδιασμός του παιχνιδιού. Τα δικαιώματα της σειράς System Shock κατείχε αρχικά η εταιρία Looking Glass Studios, η οποία έκλεισε και, ως εκ τούτου, τα παραχώρησε στη Star Insurance Company, η οποία με τη σειρά της παραχώρησε τα δικαιώματα στη Night Dive Studios. Έχοντας δει λοιπόν τις αντιδράσεις αναφορικά με την Enhanced Edition του System Shock, η εταιρεία ετοιμάζει γενικό remake του παιχνιδιού. Μάλιστα, ο Kick δήλωσε ότι έχουν επαφές με τα άτομα που ενεπλάκησαν στο development του αρχικού System Shock, ώστε οι νέοι τίτλοι που θα κυκλοφορήσουν, καθώς και τα επερχόμενα updates στους ήδη υπάρχοντες τίτλους να συμβαδίζουν όσο το δυνατόν περισσότερο με το πνεύμα του αρχικού τίτλου. Η παραπάνω δέσμευση αντικατοπτρίζεται και από τη συμμετοχή του concept artist Robb Waters στο εν λόγω remake, το οποίο μάλιστα θα βασίζεται στη Unity Engine. Οι παρακάτω εικόνες αποτελούν artwork του remake από την ίδια την εταιρεία. Site: Polygon Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
BadIronTree Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Θυμαμαι System shock 2 ...να είμαι κοντά στο τέλος με τους απειρους εχθρούς... να έχω κακό save με μόνο 7 σφαίρες για το πιστόλι, και να κρύβομαι σε ένα δωμάτιο κολλημένος στο τοίχο , καθώς περνούσαν τα "τέρατα" από το παράθυρο ψάχνοντας με ... Τότε τα game είχαν δυσκολία ... Τώρα για τους casual και τα λεφτά, σου πετάνε κάθε χρόνο 6-8 ώρες game για 60 euro :/ 15
Drake27 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Αν το κανουν οπως ηταν καποτε,τοτε θα αξιζει τα λεφτα του :D
xaerialtwistx Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Τότε τα game είχαν δυσκολία ... Τώρα για τους casual και τα λεφτά, σου πετάνε κάθε χρόνο 6-8 ώρες game για 60 euro :/ δεν βρισκαμε και οδηγους στρατηγικης ευκολα τοτε, αν εβαζε κανενα User μόνο :Ρ η συγκεκριμενη εταιρεια λεγανε πως ετοιμαζει και remake του Exhumed / Powerslave. κάποιος εφτιαξε φετος μια αναβαθμισμενη εκδοση του και το κατεβασε μετα απο λιγο λεγοντας πως εχει συζητησεις με την συγκεκριμενη εταιρεια, να το δω στο PSN και δεν θελω κανενα System Shock! Γενικά πάντως προτιμω να παιζω remake αξιολογων τιτλων παρα να περιμενω να εμφανιστει καποιο νέο αξιόλογο όνομα. 3
georgepppo Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 το ρομποτάκι της εικόνας μοιάζει με αυτό των power rangers
e-tic Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Τότε τα game είχαν δυσκολία ... Τώρα για τους casual και τα λεφτά, σου πετάνε κάθε χρόνο 6-8 ώρες game για 60 euro :/ Και εγώ αυτή την εντύπωση έχω. Πραγματικά ευχαριστιέμαι περισσότερο όταν παίζω ένα remake παιχνιδιού των 90's ή αρχών 00's παρά με τις καινούριες υπερπαραγωγές. Να θυμίσω τα "Another World 20th anniversary edition", "Flashback remake", "Baldurs Gate Enhanced edition", "Command & Conquer: The first decade" κτλ. Ακόμα και στο Starcraft 2 ευχαριστήθηκα περισσότερο το "Mass Recall" που δίνει τα campaigns του πρώτου παιχνιδιού παρά τα καινούρια campaign. Και για άλλη μια φορά φτάνω στην παραδοχή οτι μάλλον γέρασα... 1
Bluedive Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Όπως τα λένε οι προλαλησαντες. Σήμερα τα games είναι αντιστρόφως ανάλογα δύσκολα σε σχέση με την αυξημένη αντίληψη των νέων. Είναι πραγματικά απογοητευτικό το πόσο μασημένη τροφή δίνουν σήμερα υπό τον φόβο μην βγει πολύ δύσκολο και πάτωσει η επένδυση. Είναι πολλά τα λεφτά που πάνε στην ανάπτυξη βλέπεις και οι λογιστές ιδρώνουν αναγκάζοντας τους developers να γεμίζουν τα παιχνίδια με βοήθειες και χειραγωγιες. Όσο για το εν λόγο, μακάρι να γίνει καλή δουλειά γιατί το πρωτότυπο ήταν σταθμός.
brotrainer Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Θυμαμαι System shock 2 ...να είμαι κοντά στο τέλος με τους απειρους εχθρούς... να έχω κακό save με μόνο 7 σφαίρες για το πιστόλι, και να κρύβομαι σε ένα δωμάτιο κολλημένος στο τοίχο , καθώς περνούσαν τα "τέρατα" από το παράθυρο ψάχνοντας με ... Τότε τα game είχαν δυσκολία ... Τώρα για τους casual και τα λεφτά, σου πετάνε κάθε χρόνο 6-8 ώρες game για 60 euro :/ Παιξε Killzone 2 maximum difficulty τον Radek και ελα μετα να μου πεις.
trayban Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Μιλάς για μέγιστη δυσκολια.. Τα συστεμ σοκ ήταν πολύ δύσκολα στο φυσιολογικό,πέρα απο την τρομακτική ατμόσφαιρα.. 1
defacer Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Το System Shock, ειδικά εκείνη την εποχή, με είχε αφήσει μ-α-λ-α-κ-α με την ατμόσφαιρα και το immersion που πετύχαινε. Και ήταν σαν αποτέλεσμα για πολύ καιρό "το καλύτερο game που έχω παίξει ποτέ". Δε θα ξεχάσω ποτέ τη φάση που με έκανε να νιώσω τόσο πολύ σα να είμαι εγώ μέσα στο game, αδρεναλίνη and all: Αν θυμάμαι καλά το objective ήταν να μπουρλοτιάσεις 4 antennas στο engineering level από τις οποίες θα έκανε η Shodan download τον εαυτό της στη γη; Ήταν σε 4 διαφορετικά σημεία του ορόφου, σε μικρά δωμάτια. 1, 2... στο τρίτο αν θυμάμαι καλά βάζω τα εκρηκτικά, κάνω arm, και αμέσως κλείνει η πόρτα στη μούρη μου. Shodan communication: "καλά τα έκανες... stay a while να δεις κι απο κοντά". WHAAAAAT πατάω πάνω στο panel ελέγχου της πόρτας, βλέπω ότι έχει μετατραπεί σε hacking puzzle. Αμέσως πατάω reflex medpatch για να πάω σε slow motion και πέφτω πάνω στο hacking puzzle. Το λύνω, ανοίγει η πόρτα, βγαίνω τρέχοντας και κρύβομαι πίσω από μια γωνία λίγο παραπέρα (ενδεικτικό του immersion του ότι όχι απλά κρύφτηκα πίσω από τη γωνία αλλά έκανα και crouch). 2-3 δευτερόλεπτα αργότερα γίνεται η έκρηξη στο δωματιάκι ελέγχου. Το τι καντήλια και ταυτόχρονα το τι απόλαυση απλά δεν περιγράφεται. Χρειάστηκε να περάσουν πολλά χρόνια για να βγει κάποιο game που να μπορεί να ανταγωνιστεί το SS στα δυνατά του σημεία... και να κερδίσει κιόλας. Τα sequels και των δύο πολύ ωραία games, top level, αλλά δεν έφταναν την απόλυτη κορυφή των πρώτων. Μακάρι να φτιάξουν κάτι αντάξιο του ονόματος. Το bioshock χαριτωμένο αλλά δεν άγγιζε. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα