Alex Sv Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Καλησπέρα, εδω και 1 χρόνο που είμαι στην cosmote, σε τρία διαφορετικά iPhone που έχω αλλάξει, ενώ είμαι κανονικά σε δίκτυο 4G, 9 στις 10 φορές δεν έχω δίκτυο, όταν πάω να ανοίξω τον Safari μου βγάζει "δεν ηταν δυνατη η ενεργοποιηση του κινητου δικτυου δεδομενων" "δεν ειστε συνδρομητης σε υπηρεσια δεδομενων κινητου δικτυου" Αυτο μόνο σε 4G, σε 3G κανένα πρόβλημα. Έχω αλλάξει 3 sim, 3 iPhone, έχω κάνει επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου, γενικότερη επαναφορά και set up as new. Ένα s5 που είχα για κανα μήνα δούλευε κανονικά σε όλα τα δίκτυα. Τι μπορώ να κάνω; Έχω απελπίστεί
atheatos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Τι ρυθμίσεις APN έχεις? Συγνώμη αλλά έτσι οπως το παρουσιάζεις, τα iPhone δείχνει να έχουν πρόβλημα με το δικτυο της Cosmote... Στην Cosmote ρώτησες για τις ρυθμίσεις 4G για iPhone?
Alex Sv Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 APN: Internet Username και password κενό...
atheatos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 APN: Internet Username και password κενό... Το έχεις το ίδιο και στο 4G / LTE πεδίο?
Alex Sv Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Δεν υπάρχει ξεχωριστό πεδίο, mobile data γενικότερα υπάρχει.
atheatos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 https://support.apple.com/en-us/HT201699 κανε reset τα settings και ξαναδοκιμασε, αλλά καλύτερα να πάρεις την Cosmote ενα τηλέφωνο.
Alex Sv Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Έχω κάνει άπειρες φορές reset. Είχα πάρει και παλαιότερα την κοσμοτε και πραγματικά δεν έγινε τίποτα, μου είπαν απλώς οτι από αυτούς φαίνονται όλα εντάξει. Τι να πω με έχει κουράσει το θέμα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα