Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε κάτι τέτοια θέματα βγαίνουν πολλοί και γράφουν ποτέ κατάθεση , πάντα αγοράζουμε χερι με χέρι κλπ κλπ...

Μάλλον ξεχνάτε πολλοί οτι Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Εγώ πχ είμαι απο επαρχία και αν περίμενα να βρω απο εδώ απο το μέρος μου άτομο για να κάνω χέρι με χέρι συναλλαγή ακομα θα περίμενα....

Εγώ πχ εχω απτο 2005 με πάνω απο 60+ Θετικές αξιολογήσεις σε συναλλαγές και οι περισσότερες απο αυτές με κατάθεση. Είναι άδικο λοιπόν μαζί με τα ξερά να καίγοντε και τα χλωρά....

Για αυτό υπάρχουν οι αξιολογήσεις για να μπορεί να κρίνει ο καθένας με ποιον έχει να κανει.

Όπως και εγώ φυσικά δεν θα πάω να κάνω κατάθεση σε άτομο με 0-1-2-5 αξιολογήσεις, το ίδιο δεν ανέχομαι να μου στέλνει ο άλλος πμ και ενώ βλέπει οτι είμαι μέλος εδω πάνω απο 12 χρόνια και με τόσες θετικές , να μου λέει μόνο με αντικαταβολή γιατι δεν εμπιστεύομαι την κατάθεση... Λες και ξαφνικά θα τρελαθώ και θα γίνω απατεώνας ...

 

Και ρωτάω εγώ γιατι να στείλω αντικαταβολή σε κάποιον με 0 η λίγες αξιολογήσεις πχ που μου έχει τύχει στο παρελθόν , να μην πάει ποτέ να παραλάβει αυτό που συμφωνήσαμε και να μου γυρίσει πίσω και να χρεώσω και τα μεταφορικά? και στην τελική αν θέλει να σε κοροϊδέψει κάποιος με αντικαταβολή είναι το ίδιο εύκολο γιατι σου στέλνει ένα κουτί και σου βάζει οτι θέλει μέσα, και μην μου πείτε για έλεγχο κατα την παραδώςη γιατι όσες φορές το εχω ζητήσει και στην γενική ταχυδρομική και στην ACS και στην speedex ποτέ δεν το δέχθηκαν , πάντα μου λέγανε αν θέλετε να ανοίξετε το δέμα πρέπει πρώτα να το πληρώσετε.

Τα λέω όλα αυτα για να καταλάβουν επιτέλους κάποιοι οτι δεν είναι όλοι ίδιοι και να κοιτάτε πάντα τις αξιολογήσεις για να βλέπετε με ποιον έχετε να κάνετε. Για εμένα πρέπει να έχει κάποιος τουλάχιστον 10 αξιολογήσεις για να μπορώ να πω οτι τον εμπιστεύομαι.

Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για μένα και προσυπογράφω τα παραπάνω...

Μάλιστα σε μερικές αντικαταβολές που έστειλα , χρεώθηκα εγώ (από επιλογή μου) για να μείνει όσο το δυνατόν ευχαριστημένος ο αγοραστής , αλλά σε πράγματα μικρής αξίας δεν με συμφέρει να χρεώνομαι 5 και 6 ευρώ και προτιμώ κατάθεση.Δεν είναι οτι πουλάω συχνά πράγματα αλλά αυτές τις λίγες φορές με την αντικαταβολή έχω καεί.

Επίσης μια επισήμανση όσον αφορά τον ts:

Προσωπικά πιστεύω οτι ότι κάνεις σου επιστρέφετε.Είτε άμεσα είτε σε βάθος χρόνου.Το να κατέβεις Αθήνα μόνο και μόνο να βγάλεις το (δικιολογημένο) άχτι σου στον συγκεκριμένο , δεν κερδίζεις κάτι.Είμαι βέβαιος οτι ο συγκεκριμένος και όλοι όσοι κινούνται ανάλογα , κάποια στιγμή θα τα φέρει έτσι η ζωή και θα τους επιστραφούν στο πολλαπλάσιο.Οπότε , απλά τα όποια στραβά μας συμβαίνουν , ρίχτε τα πίσω και συνεχίστε...

  • Like 2
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Καλησπέρα 

 

 τις τελευταίες μέρες διαβάζω θέματα συνεχώς για απάτη στις αγγελίες το ερώτημα μου είναι προς το insomnia. Για ποιο λόγο μελή τα οποία έχουν πάνω από μια αρνητική αξιολόγηση που σχετίζεται με οικονομική απάτη δεν αποκλείονται από το orum αλλά συνεχίζουν να εξαπατούν  και αλλά μελή καθώς και οι περισσότεροι δεν έχουν συμμέτοχη ούτε στα θέματα του forum αλλά μόνο στις αγγελίες το οποίο κομμάτι των αγγελιών προσφέρεται στα μέλη χαριστικά   ?

 

 

Άρα η πρόταση μου είναι να αποκλείονται από το Forum όσοι έχουν πάνω από μια αρνητική αξιολόγηση που προέρχεται από οικονομική απάτη .

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Το insomnia δεν μπορεί ούτε να ελέγχει όλες τις αξιολογήσεις που δημοσιεύονται, ούτε να διασταυρώνει τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται σε αυτές.

 

Γι' αυτό και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να επαναλαμβάνουμε τα ίδια πράγματα:

 

Μη βιάζεστε να αξιολογήσετε. Ούτε θυμάμαι πόσες αναφορές έχω χειριστεί από άτομα που αξιολόγησαν με το "σου το στέλνω, αδερφέ", και ήθελαν να αλλάξουν αξιολόγηση όταν παρέλαβαν χρησιμοποιημένες πάνες μωρού (που λέει ο λόγος...)

 

Προσοχή στις εκφράσεις σας: χάνετε το όποιο δίκιο έχετε όταν βρίζετε το μέλος με το οποίο είχατε μια κακή συναλλαγή και, σε τυχόν διαμαρτυρία του άλλου μέλους, μας αναγκάζετε να σβήσουμε την αξιολόγηση.

 

Κοινή λογική στις συναλλαγές σας: αξιολογήστε τα δεδομένα. Αν μια προσοφορά είναι απίστευτα καλή, εξετάστε το ενδεχόμενο να είναι απλά φόλα και όχι η ευκαιρία μιας ζωής, ειδικά όταν ζητάνε αποκλειστικά κατάθεση, δε δίνουν τηλέφωνα, "ξεστοκάρουν" μαγαζιά (ούτως ή άλλως οι επαγγελματίες δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις αγγελίες του insomnia) κτλ.

 

Έχετε πάντα κατά νου πως οι μεγάλες ευκαιρίες εμπεριέχουν, αναλογικά, αντίστοιχο ρίσκο. Θα υπάρξουν και άσχημες εμπειρίες. Στο χέρι του καθενός είναι να τις ελαχιστοποιήσει αλλά, νομοτελειακά, θα υπάρξουν και άσχημες.

  • Like 5
Δημοσ.

Το insomnia δεν μπορεί ούτε να ελέγχει όλες τις αξιολογήσεις που δημοσιεύονται, ούτε να διασταυρώνει τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται σε αυτές.

 

Γι' αυτό και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να επαναλαμβάνουμε τα ίδια πράγματα:

 

Μη βιάζεστε να αξιολογήσετε. Ούτε θυμάμαι πόσες αναφορές έχω χειριστεί από άτομα που αξιολόγησαν με το "σου το στέλνω, αδερφέ", και ήθελαν να αλλάξουν αξιολόγηση όταν παρέλαβαν χρησιμοποιημένες πάνες μωρού (που λέει ο λόγος...)

 

Προσοχή στις εκφράσεις σας: χάνετε το όποιο δίκιο έχετε όταν βρίζετε το μέλος με το οποίο είχατε μια κακή συναλλαγή και, σε τυχόν διαμαρτυρία του άλλου μέλους, μας αναγκάζετε να σβήσουμε την αξιολόγηση.

 

Κοινή λογική στις συναλλαγές σας: αξιολογήστε τα δεδομένα. Αν μια προσοφορά είναι απίστευτα καλή, εξετάστε το ενδεχόμενο να είναι απλά φόλα και όχι η ευκαιρία μιας ζωής, ειδικά όταν ζητάνε αποκλειστικά κατάθεση, δε δίνουν τηλέφωνα, "ξεστοκάρουν" μαγαζιά (ούτως ή άλλως οι επαγγελματίες δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις αγγελίες του insomnia) κτλ.

 

Έχετε πάντα κατά νου πως οι μεγάλες ευκαιρίες εμπεριέχουν, αναλογικά, αντίστοιχο ρίσκο. Θα υπάρξουν και άσχημες εμπειρίες. Στο χέρι του καθενός είναι να τις ελαχιστοποιήσει αλλά, νομοτελειακά, θα υπάρξουν και άσχημες.

όταν όμως κάνουν αναφορά σε άτομο που έχει πολλές αρνητικές αξιολογήσεις για οικονομική απάτη είναι είναι είναι τότε ?

Δημοσ.

Απίστευτο;

λάθος από την διόρθωση το παρατηρώ σήμερα μόλις πατάω διόρθωση ενώ επιλέγω την σωστή λέξη βγάζει άλλη μόλις δημοσιευτεί 

Δημοσ.

Αγαπητοί συνφορουμίτες θα συμφωνήσω με το φίλο ababapanos. Προσωπικά θεωρώ ότι η αντικαταβολή δεν είναι και η καλύτερη δυνατή μέθοδος αν και την έχω χρησιμοποιήσει το παρελθόν, διότι δε σε εξασφαλίζει απόλυτα καθώς ο ενδιαφερόμενος μπορεί τελικά να μη πάει να παραλάβει το προϊόν, οπότε να χρεωθείς 2 φορές τα έξοδα αποστολής αλλά ακόμα και όλα να πάνε καλά, αργείς να πάρεις τα χρήματα σου και κοστίζει και περισσότερο, με αποτέλεσμα ο άλλος να μην θέλει να επιβαρυνθεί το επιπλέον κόστος. Νομίζω το βασικό κριτήριο για να προχωρήσεις ή μη στην όποια συναλλαγή είναι η πληθώρα των θετικών αξιολογήσεων, ο τρόπος που θα επικοινωνήσει ο άλλος μαζί σου και τι θα σου πει, διότι αν έχεις σχετική εμπειρία αντιλαμβάνεσαι λίγο πολύ τη κατάσταση και φυσικά η υποψία ότι κάτι δε πάει καλά όταν το προϊόν που παρουσιάζεται έχει πολύ χαμηλή τιμή, χωρίς εγγύηση, αργεί ο άλλος χαρακτηριστικά να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες κτλ. 

 

Ευχαριστώ θερμά το φίλο Γιώργο (Mydestiny) με τον όποιο συνεργαστήκαμε άριστα πριν καιρό και μπήκε στο κόπο να με ενημερώσει για το συγκεκριμένο θέμα όπως φαντάζομαι και άλλα μέλη ,προκειμένου να μας προστατέψει από παρόμοιες περιπτώσεις, που δυστυχώς όσο πάνε και πληθαίνουν. Είναι μια εξαιρετική ενέργεια αλτρουϊσμού από μέρους του, αποδεικνύει στη πράξη ότι πρόκειται για ένα από τα καλύτερα μέλη του φόρουμ και οφείλουν όλοι οι υπόλοιποι να τον ευχαριστήσουν ομοίως με τη σειρά τους για άλλη μια φορά.

 

Φιλικά :-),

Maximos75

  • Like 4
  • Super Moderators
Δημοσ.

Λοιπόν, επειδή πρέπει να φύγω για δουλειά, να προσθέσω κάποια πράγματα:

 

Γενικά, δε νομίζω ότι έχουμε μέλη με "πολλές" αρνητικές. Συνηθέστατα, όταν έχουμε αναφορές για υπεξαίρεση ποσών, η αντίδραση είναι άμεση.

 

Όμως, επαναλαμβάνω, όπως ισχύει σε ολόκληρο το insomnia, έτσι και στις αγγελίες είναι απαραίτητη η συνδρομή των μελών. Οι συντονιστές είμαστε μια μικρή ομάδα εθελοντών, ό,τι μπορούμε κάνουμε στο χρόνο που ο καθένας μας έχει να διαθέσει.

 

Γι' αυτό και οι αναφορές πρέπει να είναι γραμμένες ψύχραιμα και κατά το δυνατόν πλήρεις, ώστε να διευκολύνετε κι εσείς το έργο μας. 

 

Λ.χ., όταν βλέπω μια αναφορά "διπλός λογαριασμός", σκέτο, πρέπει να μπω στη βάση δεδομένων, να ψάξω, να διασταυρώσω στοιχεία και πάντα να δώσω το πλεονέκτημα της αμφιβολίας στον ελεγχόμενο χρήστη. Θα βοηθούσε πολύ σε μια τέτοια περίπτωση να γράψει το μέλος που στέλνει την αναφορά ποιος υποψιάζεται (ή έχει ενδείξεις) ότι είναι ο διπλός λογαριασμός.

 

Αντίστοιχα, όταν τα μέλη που δραστηριοποιούνται στις αγγελίες εντοπίζουν χρήστη που αρχίζει και "μαζεύει" αρνητικές, ας μας ειδοποιούν να δούμε τι συμβαίνει.

 

Το θέμα είναι πως χρειάζεται από όλους υπευθυνότητα: ήρθε πρόσφατα διαμαρτυρία για μέλος που είχε δεχτεί αβάσιμη αρνητική. Το παράπονο έγινε δεκτό, η αρνητική σβήστηκε. Μαζί της, όμως, σβήστηκαν και τρεις θετικές "αξιολογήσεις" της κατηγορίας "φίλε έχει γεμίσει το inbox σου". Αυτές, όλως περιέργως, δεν τον/την είχαν ενοχλήσει...

 

Kαι γι' αυτό λέμε πάντα, ο αριθμός των θετικών δεν λέει από μόνος του τίποτε: πρέπει να ελέγχει κανείς τι γράφουν αυτές οι αξιολογήσεις, πότε και από ποιους δόθηκαν.

 

Κοινή λογική.

  • Like 7
Δημοσ.

Eίπα να μη μπω στην κουβέντα αυτή, αλλά:

 

Υ.Γ.2. Γενικά, αξιολογήσεις με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται. Και, δεν ξέρω σε ποιο σύμπαν ζείτε εσείς, αλλά "λαμόγιο", "κουμάσι" και "απατεώνας" αποτελλούν ύβρεις. "Μα", θα πει κάποιος, "ο τύπος με εξαπάτησε". Λυπάμαι, θα απαντήσω εγώ, αλλά εμείς που το ξέρουμε; Επειδή το ισχυρίζεσαι εσύ; Απευθυνθείτε στις αρμόδιες αρχές και, εφόσον ζητηθούν τα στοιχεία χρήστη αρμοδίως, σε ό,τι μπορεί το insomnia θα συνδράμει.

 

Προφανώς και δεν αντιλέγω αλλά γιατί να διαγραφεί από την στιγμή που υπάρχουν δεκάδες άλλες παρόμοιες αξιολογήσεις σε μέλη με τις λέξεις "απατεώνας" κλπ ; δεν 'θα πρεπε να διαγραφούν και εκείνες ; 

  • Super Moderators
Δημοσ.

A, το κλασικό "γιατί η δική μου αξιολόγηση και όχι των άλλων;"

 

Όμως, αν είχες διαβάσει λίγο προσεκτικότερα τα προηγούμενα μηνύματά μου, θα έβλεπες ότι υπάρχει μια απλούστατη εξήγηση γι' αυτό και το έχω αναφέρει ήδη:

 

Δεν διαβάζουμε όλες τις αξιολογήσεις. Είναι πρακτικά αδύνατο. Εφόσον σταλεί αναφορά για προσβλητική αξιολόγηση, αυτή θα διαγραφεί. Αλλιώς, είναι πιθανό να παραμείνει.

 

Το ότι έχει γράψει κάποιος όμως μια αξιολόγηση η οποία παραβαίνει τους όρους χρήσης που ορίζουν πως "τα μέλη θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή τόσο στο ύφος όσο και στο περιεχόμενο της αξιολόγησης" σε καμία περίπτωση δε σημαίνει πως αποκτούν δικαίωμα τα μέλη να "κάνουν τα ίδια".

 

Το εξήγησα, άλλωστε: εφόσον σταλεί αναφορά για υβριστική αξιολόγηση, αυτή θα διαγραφεί.

 

Για οποιαδήποτε άλλη απορία σχετικά με την εφαρμογή των όρων χρήσης, με προσωπικό μήνυμα στους αρμόδιους συντονιστές. 

 

Υ.Γ. Παρενθετικά, όλο αυτό το νήμα επίσης παραβιάζει τους όρους χρήσης, που ρητά ορίζουν ότι: "Οποιαδήποτε διένεξη σχετικά με πρόβλημα σε αγοραπωλησία θα πρέπει να αναφέρεται μόνο μέσω της αξιολόγησης χρήστη δίνοντας σύντομη περιγραφή των γεγονότων χωρίς χαρακτηρισμούς αλλιώς η αξιολόγηση θα διαγράφεται".

  • Like 2
Δημοσ.

Καλή φάση .. κάνεις τις απατεωνιές σου ελεύθερα και μόλις σου κάνουν αρνητική αξιολόγηση κάνεις μια αναφορά και τσακ εξαφανίστηκε.. :-D  

Μην σκοτώνετε την επειχειρηματικότητα ρέε   :lol:

  • Like 1
Δημοσ.

Προφανώς και δεν αντιλέγω αλλά γιατί να διαγραφεί από την στιγμή που υπάρχουν δεκάδες άλλες παρόμοιες αξιολογήσεις σε μέλη με τις λέξεις "απατεώνας" κλπ ; δεν 'θα πρεπε να διαγραφούν και εκείνες ; 

Είναι επιχείρημα αυτό τώρα ? 

 

Φυσικά και θα πρεπε να διαγραφούν αλλά δεν είμαστε σε θέση να τις βλέπουμε όλες. Αναρωτιέσαι κιόλας πως διαγράφηκαν "ως δια μαγείας" οι δικές σου λες και δεν υπάρχει το σύστημα των αναφορών, αφήνοντας να εννοηθούν άλλα πράγματα...  Και βλέπω ότι αρκετοί δε γνωρίζετε ένα ακόμη πολυ σημαντικό παράγοντα, ότι μπορείτε κάλιστα να κατηγορηθείτε (και το site) για συκοφαντική δυσφήμιση όταν χρησιμοποιείτε χαρακτηρισμούς τύπου απατεώνας, λαμόγιο, κλέφτης κ.ο.κ. Νομίζετε ότι είναι υπερβολικό σενάριο ? Μπορούν να σας ενημερώσουν σχετικά άλλα μέλη. 

 

Τα έχουμε γράψει και στο παρελθόν, το αναφέρω και τώρα, ο όγκος είναι τεράστιος και όλη η ομάδα κάνει απίστευτη προσπάθεια για να κρατηθούν οι αγγελίες στο επίπεδο που υπάρχει τώρα. Εξίσου απίστευτη είναι και η βοήθεια που μας δίνουν τα μέλη με τις αναφορές τους και αυτό πιστεύω είναι που διαφοροποιεί τις αγγελίες του insomnia. Τέλειο σύστημα αγγελιών δεν υπάρχει πουθενά όμως πιστεύω ακράδαντα ότι με βάση τον όγκο αγγελιών που υπάρχουν σε σύγκριση με άλλα sites αγγελιών, έχουμε το καλύτερο σύστημα καταπολέμησης spam και απατεώνων. Το ποσοστό των προβληματικών συναλλαγών είναι εξαιρετικά μικρό και απόδειξη είναι οι αξιολογήσεις που μπορείτε να δείτε στις αγγελίες. Σίγουρα μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα, αλλά υπάρχουν πολλές δυσκολίες που αργά η γρήγορα θα τις ξεπεράσουμε. 

  • Like 8
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...