Doubt Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Λες να μου σκάσει κι εμένα καμιά ακύρωση; Έχει παραλάβει κανείς κάρτα μετά από εγγραφή με ταυτότητα μόνο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tarantules Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 2 ώρες πριν, Doubt είπε Λες να μου σκάσει κι εμένα καμιά ακύρωση; Έχει παραλάβει κανείς κάρτα μετά από εγγραφή με ταυτότητα μόνο; Εγώ.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theseus Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 με εχουν κουρασει με τα φασον mail τους..μου ειπανε να διαγραψω την εφαρμογη και επανεγκατασταση ωστε να μου βγαλει ξανα τις επιλογες ταυτοποιησης..απαντησα πως το εχω κανει ηδη 5 φορες..δεν μπορω να καταλαβω ρε παιδια πως γινεται να τη διαγραφω (χρησιμοποιω ios),εγκατασταση,και οταν κανω log in να μου δειχνει κατευθειαν ''sorry,your pictures didnt work''...εστειλα ενα mail αν γινεται να διαγραψουν τα στοιχεια μου απο τη βαση δεδομενων τους και να το παω απο την αρχη το θεμα..ιδωμεν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jason0 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 11 λεπτά πριν, theseus είπε με εχουν κουρασει με τα φασον mail τους..μου ειπανε να διαγραψω την εφαρμογη και επανεγκατασταση ωστε να μου βγαλει ξανα τις επιλογες ταυτοποιησης..απαντησα πως το εχω κανει ηδη 5 φορες..δεν μπορω να καταλαβω ρε παιδια πως γινεται να τη διαγραφω (χρησιμοποιω ios),εγκατασταση,και οταν κανω log in να μου δειχνει κατευθειαν ''sorry,your pictures didnt work''...εστειλα ενα mail αν γινεται να διαγραψουν τα στοιχεια μου απο τη βαση δεδομενων τους και να το παω απο την αρχη το θεμα..ιδωμεν εμενα μου εχουν διαγραψει δυο φορες το λογαριασμο(εγω τους ειπα, μηπως φτιαχτει το προβλημα) και δεν εγινε κατι. Κανουν ταυτοποιηση εδω και 2 εβδομαδες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theseus Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, jason0 είπε εμενα μου εχουν διαγραψει δυο φορες το λογαριασμο(εγω τους ειπα, μηπως φτιαχτει το προβλημα) και δεν εγινε κατι. Κανουν ταυτοποιηση εδω και 2 εβδομαδες... γιατι ετσι;τι σου εχουν πει δηλαδη;με ταυτοτητα κανεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jason0 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 23 λεπτά πριν, theseus είπε γιατι ετσι;τι σου εχουν πει δηλαδη;με ταυτοτητα κανεις; Ναι με ταυτοτητα. Ξεκινησα κανονικα την εγγραφη απο την εφαρμογη, ολα καλα, και περιμενα την "εγκριση" για τον λογαριασμο. Περασαν περιπου 15 μερες χωρις να γινει τιποτα. Τους λεω να σβησουν τον λογαριασμο και ετσι εγινε, τα εκανα ολα απο την αρχη και παλι τα ιδια. Απο τοτε περιμένο 2 εδβομαδες. Μου λενε συνεχεια περιμενε λιγο ακομα... Σημερα που μιλησα παλι με το support μου λενε εχουμε πολλες ταυτοποιησεις και πρεπει να περιμενεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theseus Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Μόλις τώρα, jason0 είπε Ναι με ταυτοτητα. Ξεκινησα κανονικα την εγγραφη απο την εφαρμογη, ολα καλα, και περιμενα την "εγκριση" για τον λογαριασμο. Περασαν περιπου 15 μερες χωρις να γινει τιποτα. Τους λεω να σβησουν τον λογαριασμο και ετσι εγινε, τα εκανα ολα απο την αρχη και παλι τα ιδια. Απο τοτε περιμένο 2 εδβομαδες. Μου λενε συνεχεια περιμενε λιγο ακομα... Σημερα που μιλησα παλι με το support μου λενε εχουμε πολλες ταυτοποιησεις και πρεπει να περιμενεις αν το ηξερα,δεν θα εμπαινα καν στη διαδικασια με την ταυτοτητα..οπως προανεφερα,εμενα βαρυα στο 5λεπτο μου ακυρωνει την ταυτοτητα..το σβησιμο του λογαριασμου το ζητησες μεσω mail; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jason0 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 13 λεπτά πριν, theseus είπε αν το ηξερα,δεν θα εμπαινα καν στη διαδικασια με την ταυτοτητα..οπως προανεφερα,εμενα βαρυα στο 5λεπτο μου ακυρωνει την ταυτοτητα..το σβησιμο του λογαριασμου το ζητησες μεσω mail; στο chat που υπαρχει εδω κατω-κατω https://support.n26.com/read/000001250?locale=en , αν και με mail φανταζομαι θα το κανουν * αναλογα ποιον θα τυχεις, μερικοι δεν το κανουν σου λενε να περιμενεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theseus Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 6 λεπτά πριν, jason0 είπε στο chat που υπαρχει εδω κατω-κατω https://support.n26.com/read/000001250?locale=en , αν και με mail φανταζομαι θα το κανουν * αναλογα ποιον θα τυχεις, μερικοι δεν το κανουν σου λενε να περιμενεις... σε ευχαριστω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Στις 22/2/2018 στις 12:06 ΜΜ, 9-11 είπε Ναι. Σου δίνει ωστόσο τη δυνατότητα να παρακάμψεις το στάδιο αυτό προσωρινά. (Αν θυμάμαι καλά, έχεις χρονικό περιθώριο 90 ημερών προκειμένου να το δηλώσεις. Αν το υπερβείς φαντάζομαι θα έχεις πρόβλημα...) Κανένα πρόβλημα δεν έχεις. Προ αρκετών μηνών που ζήτησαν ΑΦΜ ανώ ήμουν ήδη πελάτης τους καιρό, πάτησα την επιλογή "δεν έχω". Και δεν είχα κανένα πρόβλημα ως σήμερα. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theseus Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 μετα απο πολλα πολλα mail,επεσα τελικα σε καποιον που εξυπηρετησε κανοντας unpair το τηελφωνο μου.απλα μου εγραψε οτι καλο ειναι να κανω τη διαδικασια απο αυριο.απλα δε μου απαντησε για πιο συγκεκριμενο λογο κολλησε η διαδικασια και γενικα εγραψε αυτο -I'm going to ask you please to proceed with the new verification process from tomorrow on. Please take into consideration the rejection factor related to the quality of the images- στις φωτογραφίες που τραβηξα τα στοιχεια μου φαινοντουσαν καθαρα χωρις αντανακλασεις.εσεις που κανατε την ταυτοποιηση μεσω της εφαρμογης, πως τραβηξατε τις φωτο; κρατησατε στο χερι την ταυτοτητα,τοποθετημενη σε ενα επιπεδο αντικειμενο και απο πανω; φωτισμος φυσικος η οχι;σορυ που σας ζαλιζω αλλα ισως καποια λεπτομερεια να μου ειναι χρησιμη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 6 minutes ago, theseus said: μετα απο πολλα πολλα mail,επεσα τελικα σε καποιον που εξυπηρετησε κανοντας unpair το τηελφωνο μου.απλα μου εγραψε οτι καλο ειναι να κανω τη διαδικασια απο αυριο.απλα δε μου απαντησε για πιο συγκεκριμενο λογο κολλησε η διαδικασια και γενικα εγραψε αυτο -I'm going to ask you please to proceed with the new verification process from tomorrow on. Please take into consideration the rejection factor related to the quality of the images- στις φωτογραφίες που τραβηξα τα στοιχεια μου φαινοντουσαν καθαρα χωρις αντανακλασεις.εσεις που κανατε την ταυτοποιηση μεσω της εφαρμογης, πως τραβηξατε τις φωτο; κρατησατε στο χερι την ταυτοτητα,τοποθετημενη σε ενα επιπεδο αντικειμενο και απο πανω; φωτισμος φυσικος η οχι;σορυ που σας ζαλιζω αλλα ισως καποια λεπτομερεια να μου ειναι χρησιμη. Μήπως η κάμερα του κινητού σου είναι μικρή ή η ταυτότητα είναι ξεχαρβαλωμένη? Γενικά έχε την ταυτότητα σε επίπεδο μέρος και προσπάθησε η κάμερα να παίρνει ολόκληρη την ταυτότητα και όχι μαζί με το τραπέζι παράδειγμα. Επίσης προσπάθησε να μην υπάρχουν σκιές στην ταυτότητα, δηλαδή να υπάρχει η ίδια καθαρότητα σε ολόκληρη την ταυτότητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theseus Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 7 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Μήπως η κάμερα του κινητού σου είναι μικρή ή η ταυτότητα είναι ξεχαρβαλωμένη? Γενικά έχε την ταυτότητα σε επίπεδο μέρος και προσπάθησε η κάμερα να παίρνει ολόκληρη την ταυτότητα και όχι μαζί με το τραπέζι παράδειγμα. Επίσης προσπάθησε να μην υπάρχουν σκιές στην ταυτότητα, δηλαδή να υπάρχει η ίδια καθαρότητα σε ολόκληρη την ταυτότητα. η ταυτοτητα ειναι σε αριστη κατασταση.τραβηξα απο 6s που αν και παλιο,απο φωτο μια χαρα ειναι.τη φωτο την προσαρμοζεις στο ''καδρο'' της εφαρμογης η οχι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jason0 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 45 λεπτά πριν, theseus είπε μετα απο πολλα πολλα mail,επεσα τελικα σε καποιον που εξυπηρετησε κανοντας unpair το τηελφωνο μου.απλα μου εγραψε οτι καλο ειναι να κανω τη διαδικασια απο αυριο.απλα δε μου απαντησε για πιο συγκεκριμενο λογο κολλησε η διαδικασια και γενικα εγραψε αυτο -I'm going to ask you please to proceed with the new verification process from tomorrow on. Please take into consideration the rejection factor related to the quality of the images- στις φωτογραφίες που τραβηξα τα στοιχεια μου φαινοντουσαν καθαρα χωρις αντανακλασεις.εσεις που κανατε την ταυτοποιηση μεσω της εφαρμογης, πως τραβηξατε τις φωτο; κρατησατε στο χερι την ταυτοτητα,τοποθετημενη σε ενα επιπεδο αντικειμενο και απο πανω; φωτισμος φυσικος η οχι;σορυ που σας ζαλιζω αλλα ισως καποια λεπτομερεια να μου ειναι χρησιμη. και εμενα ακριβως τα ιδια εκαναν(μου ειπε απο αυριο να δοκιμασεις και τα σχετικα) και ακομα περιμενω...πεντακαθαρες φωτογραφιες εβγαλα αλλα τιποτα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2018 Στις 22/2/2018 στις 9:31 ΜΜ, tarantules είπε Εγώ.... Ήρθε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα