karetsos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2016 Πιθανό πρόβλημα που αντιμετωπίζω: μόλις μου έγινε στο Paypal ένα refund από sportsdirect. Είχα πληρώσει όμως με τη συνδεδεμένη Ν26 μου. Το πρόβλημα είναι ότι ήταν ...η παλιά η οποία έχει ακυρωθεί εν τω μεταξύ, γιατί έλαβα και ενεργοποίησα πλέον τη νέα. Τι θα γίνει λέτε σε αυτή την περίπτωση; Το ξέρω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις γενικά οι τράπεζες κάνουν "προώθηση" τα χρήματα με βάση τα νέα δεδομένα, απλά με τη Ν26 περιπλέκεται το θέμα γιατί άλλαξαν και ΙΒΑΝ και τράπεζα και δεν τους έχω και μεγάλη εμπιστοσύνη ότι έχουν προβλέψει άψογα τέτοιες διαδικασίες. Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον άλλον; μου ετυχε ακριβως το ιδιο πριν 3 μερες και σημερα τα λεφτα μπηκαν κανονικα στη "νεα" καρτα... 1
leon00 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Έχει δοκιμάσει κάποιος να κάνει φυσική συναλλαγή με την καινούργια κάρτα; Δοκίμασα δύο φορές στο ίδιο POS, η συναλλαγή δεν πραγματοποιήθηκε (βασικά έκανε restart το POS) και μου χρέωσε το ποσό στον λογαριασμό! Κάνατε κάποια συναλλαγή σε ATM πρώτα; Φοβάμαι να κάνω δοκιμαστική ανάληψη, γιατί μπορεί να μου δώσει τα χρήματα και να μου χρεώσει το ποσό. Με την παλιά κάρτα δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα. Καλησπερα και χρονια πολλα Με pos εχω προβλημα και γω (και ας εχω ζητησει υπολοιπομε τη νεα καρτα απο ατμ Με paypal δεν εχω προβλημα
jonkyr Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Καλημερα και καλη χρονια. Εχω ενα προβλημα, θα ηθελα την αποψη σας. Εκανα μια παραγγελια απο Αμαζον, αλλα σε 1 λεπτο την ακυρωσα. Στο λογαριασμο μου (Αμαζον) δειχνει 0 χρεωση. Στο κινητο ομως η Ν26 δειχνει οτι εχει παρει τα λεφτα και δυστυχως δεν εχω τη δυνατοτητα ΟΥΤΕ να δω αν ειναι pending (που ειναι το πιθανοτερο) οπως δειχνει η Ρεβολουτ ΟΥΤΕ καποιον κωδικο συναλλαγης για να τον δειξω στο Αμαζον ωστε να με "ξεχρεωσουν" ή τελος παντων να τρεξουν αυτοι τις διαδικασιες απο την πλευρα τους. Καμια ιδεα τι να κανω; Εχει παθει καποιος κατι παρομοιο; Support μεσω της εφαρμογης δεν βλεπω να υπαρχει για τη Ν26. Εχετε ιδεα που να στειλω μνμ/μειλ ωστε να συνενοηθω μαζι τους; Ευχαριστω.
Hapatingo Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Μετά από 2-3 μέρες θα τα δεις πίσω στον λογαριασμό. 1
theopan Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Έχει κάποιο e-mail για support τελικά η Ν26; Γιατί δεν είναι δυνατό να είμαστε απίκο τις ώρες που λειτουργεί το chat τους (και είναι και κρυμένο...) ΄για να αναφέρουμε πρόβλημα.
Hapatingo Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Έχει κάποιο e-mail για support τελικά η Ν26; Γιατί δεν είναι δυνατό να είμαστε απίκο τις ώρες που λειτουργεί το chat τους (και είναι και κρυμένο...) ΄για να αναφέρουμε πρόβλημα. Παλαιά τους έστελνα μηνύματα στο [email protected] και πάντα απαντούσαν έως και 3 ημέρες. Δεν ξέρω εάν ισχύει ακόμα αλλά από ότι βλέπω προωθούν τα social media για τρόπο επικοινωνίας. Προσωπικά περιμένω πως και πως να γίνει τράπεζα η revolut με ατομικό iban, ώστε να δω αν θα παραμείνω στην n26 ή όχι.
molot12 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Σήμερα συνδέθηκε και η κάρτα της Ν26 με την Revolut με επιτυχία. Εγινε δοκιμαστική φόρτιση μέσα απο το app της Revolut άμεσα με κόστος 0. Τώρα έχουμε πλέον δυο εναλλακτικές για άμεση φόρτιση δωρεάν της Revolut (N26 & Leupay για κάποιους ''παλιούς'' πελάτες). 2
KarlBenz_Mer Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Σήμερα συνδέθηκε και η κάρτα της Ν26 με την Revolut με επιτυχία. Εγινε δοκιμαστική φόρτιση μέσα απο το app της Revolut άμεσα με κόστος 0. Τώρα έχουμε πλέον δυο εναλλακτικές για άμεση φόρτιση δωρεάν της Revolut (N26 & Leupay για κάποιους ''παλιούς'' πελάτες). Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά !!! Εννοείς ότι μετέφερες χρήματα από το app της REVOLUT στην Ν26 με μηδέν κόστος?
molot12 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά !!! Εννοείς ότι μετέφερες χρήματα από το app της REVOLUT στην Ν26 με μηδέν κόστος?Εχω μια μικρη αμφιβολια...Για να εξηγουμαι: Συνδεσα την Ν26 με τη Revolut, με χρεωσε ενα ευρω για το verification και μετα μου το επεστρεψε. Εκανα ενα top up μεσω της revolut <100 ευρω και τωρα που διαβασα το μηνυμα σου βλεπω οτι μου λειπει 1 ευρω απο την N26 ; Η Revolut δεν χρεωσε τιποτα εξαλου λεει οτι για top up απο debit card ειναι 0 και για credit ειναι 1%. Επομενως η N26 χρεωσε το ευρω;Δοκιμασε καποιος αλλος;
jonkyr Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Εχω μια μικρη αμφιβολια...Για να εξηγουμαι: Συνδεσα την Ν26 με τη Revolut, με χρεωσε ενα ευρω για το verification και μετα μου το επεστρεψε. Εκανα ενα top up μεσω της revolut <100 ευρω και τωρα που διαβασα το μηνυμα σου βλεπω οτι μου λειπει 1 ευρω απο την N26 ; Η Revolut δεν χρεωσε τιποτα εξαλου λεει οτι για top up απο debit card ειναι 0 και για credit ειναι 1%. Επομενως η N26 χρεωσε το ευρω; Δοκιμασε καποιος αλλος; Δε σου χρεωσε τπτ. Αυριο θα το δεις. Ειναι καποιο bug του συστηματος, σου λεει οτι "σου επεστρεψα Χ ευρω" αλλα δεν φαινεται αμεσα. Το επαθα κι εγω. Διαβασε και παρακατω: Καλημερα και καλη χρονια. Εχω ενα προβλημα, θα ηθελα την αποψη σας. Εκανα μια παραγγελια απο Αμαζον, αλλα σε 1 λεπτο την ακυρωσα. Στο λογαριασμο μου (Αμαζον) δειχνει 0 χρεωση. Στο κινητο ομως η Ν26 δειχνει οτι εχει παρει τα λεφτα και δυστυχως δεν εχω τη δυνατοτητα ΟΥΤΕ να δω αν ειναι pending (που ειναι το πιθανοτερο) οπως δειχνει η Ρεβολουτ ΟΥΤΕ καποιον κωδικο συναλλαγης για να τον δειξω στο Αμαζον ωστε να με "ξεχρεωσουν" ή τελος παντων να τρεξουν αυτοι τις διαδικασιες απο την πλευρα τους. Καμια ιδεα τι να κανω; Εχει παθει καποιος κατι παρομοιο; Support μεσω της εφαρμογης δεν βλεπω να υπαρχει για τη Ν26. Εχετε ιδεα που να στειλω μνμ/μειλ ωστε να συνενοηθω μαζι τους; Ευχαριστω. Εγινε οπως τα ειπε ο συμφορουμιτης παραπανω, σε 2-3 μερες γυρισαν τα χρηματα. ΔΕΝ φανηκαν ομως αμεσα! Δλδ, εδειχνε οτι επεστρεψε το ποσο στο λογαριασμο μου αλλα τα χρηματα ηταν κοντα στο 0 (κατι ψιλα ειχα μεσα). Αυτο εγινε χθες το απογευμα, σημερα το μεσημερι τσεκαρα και ηταν διαθεσιμα κανονικα.
molot12 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δε σου χρεωσε τπτ. Αυριο θα το δεις. Ειναι καποιο bug του συστηματος, σου λεει οτι "σου επεστρεψα Χ ευρω" αλλα δεν φαινεται αμεσα. Το επαθα κι εγω. Διαβασε και παρακατω: Εγινε οπως τα ειπε ο συμφορουμιτης παραπανω, σε 2-3 μερες γυρισαν τα χρηματα. ΔΕΝ φανηκαν ομως αμεσα! Δλδ, εδειχνε οτι επεστρεψε το ποσο στο λογαριασμο μου αλλα τα χρηματα ηταν κοντα στο 0 (κατι ψιλα ειχα μεσα). Αυτο εγινε χθες το απογευμα, σημερα το μεσημερι τσεκαρα και ηταν διαθεσιμα κανονικα. Πραγματικά @jonkyr είναι bug του συστήματος της Ν26, σήμερα πιστώθηκε πίσω το 1 ευρώ, συνεπώς όλα οκ (άμεση δωρεάν φόρτιση της Revolut απο Ν26). 1
lakis21 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Καλημέρα σε όλους, έχετε παρατήρησει και εσείς ότι δεν έρχονται ποια ενημέρωσεις για είσερχομενα εμβάσματα, αγορές με κάρτα κτλ, ούτε με email ούτε στο app? Ή μόνο σε μένα το κάνει; είναι ενεργοποιημένα αλλά ποια δεν έχονται..
flyer Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Έρχονται κανονικά. Δοκίμασες επανεκκίνηση σε εφαρμογή και τηλέφωνο?
theopan Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Καλημέρα σε όλους, έχετε παρατήρησει και εσείς ότι δεν έρχονται ποια ενημέρωσεις για είσερχομενα εμβάσματα, αγορές με κάρτα κτλ, ούτε με email ούτε στο app? Ή μόνο σε μένα το κάνει; είναι ενεργοποιημένα αλλά ποια δεν έχονται.. Δεν έχει αλλάξει τίποτα. Κανονικότατα έρχονται τα email. Για να σου έρθει και push από την εφαρμογή, πρέπει να είσαι λογκαρισμένος (να την έχειςς αφήσει να τρέχει συνεχώς δηλαδή). Αν δεν σου συμβαίνει εσένα ούτε το πρώτο, έχεις πειράξει τις ρυθμίσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα