Προς το περιεχόμενο

Number26: Τραπεζική Startup - Γερμανικός Λογαριασμός και Mastercard


djuan1988

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε molot, πολλες φορες σε διαβαζω σε διαφορα νηματα και τα λες καλα. Ωστοσο, εχεις ενα crush με τη leupay (που ΔΕΝ εχω χρησιμοποιησει) και σε παρακαλω μην το αμφισβητησεις. Οκ, κανε το αλλα δεν θα απαντησω. Η ερωτηση μου ειναι απλη:

 

Εκτος απο το οτι περιμενεις 10 μερες για μια καρτα (περιμενα περισσοτερο διαστημα τη δικη μου απο τη Eurobank, ηταν ΑΤΜ και παρεληφθη τελικα αφου πρωτα επαψε να λειτουργει η προηγουμενη, δλδ μετα τη ληξη της προηγουμενης), ποιο αλλο "τρομερο" προβλημα εχεις εντοπισει στη Ν26;

 

Ειλικρινα, απορω μερικες φορες οταν ψαχνουμε το παραμικρο bug για να στηλιτευσουμε τα κακως κειμενα (μην το παρεις επι προσωπικου, γενικα μιλαω), ειδικα σε δωρεαν υπηρεσιες. Πραγματικα, απαντησε μου αν μπορεις οχι επειδη με κοφτει, αλλα διοτι ειμαι περιεργος να δω ποσο ελαστικος ειμαι εγω τελικα με την εκαστοτε υπηρεσια. Ισως πρεπει να γινω αυστηροτερος.

 

Ε αν δεν θεωρείς σημαντικό το να μη λογκάρει καν στην εφαρμογή της μια υπηρεσία που όπως λέει κι ο molot12 διαφημίζεται ως "online τράπεζα", τότε θα σου πω ότι ναι πρέπει να γίνεις πολύ πιο αυστηρός. Και δεν είναι η 1η φορά που συμβαίνει. Και δείχνει έλειμμα σοβαρότητας να "αναβαθμίζουν" κάτι και από αβλεψία να δουλεύει αυτό μόνο με τη γλώσσα στα Γερμανικά (ή Αγγλικά). Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να μην έχει κάποιος desktop υπολογιστή για να διαχειριστεί τα λεφτά του (για τα οποία δεδομένου ότι βρίσκονται στη Γερμανία) δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος; Είσαι πολύ περισσότερο "ελαστικός" από όσο θα έπρεπε λοιπόν.

 

Α και "δωρεάν" δεν υφίσταται. Μην τρελλαθούμε! Σιγά μην μας κάνουν και χάρη! Τα λεφτά μας τους καταθέτουμε και προμήθειες από τις συναλλαγές μας με την κάρτα τους εισπράττουν! Από κι ως που είναι "δωρεάν" αυτό;

Τραγικο αυτό που έγινε με τον αλλο συνφορουμιτη αλλά εχεις λαβει ποτε καρτα με συστημενο στην Ελλαδα; Την ειχες λαβει απο την Εθνικη; Την ειχες λαβει απο την alpha; (Στην πειραιως την επαιρνες επι τοπου)

 

Άσχετο και άστοχο. Εθνική, Alpha και Πειραιώς, υπάρχουν στο απέναντι οικοδομικό τετράγωνο από τα σπίτια μας. Περνάς την πόρτα του καταστήματος και λύνεις όποιο ζήτημα χρειαστεί (αν χαθεί π.χ. μια κάρτα). Από τη Γερμανία --> όλο τον κόσμο, θα έπρεπε να στέλνουν ασφαλώς σαν συστημένες επιστολές. Όλοι τους, όχι μόνο η Ν26.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δε θελω να σπαμαρω το νημα, βαζω ενα σποιλερ και νομιζω οτι θα κλεισω την παρεμβαση μου διοτι επεσημανα αυτα που ηθελα να επισημανω.

 

 

@molot και @theopan

Ισως υπαρχουν προβληματα με τη Ν26, αλλα σορι: εγω ΔΕΝ εχω κανενα προβλημα με την εφαρμογη. Το εχω αναφερει μαλιστα μερικα ποστ πιο πισω, μολις πριν λιγες ωρες. Οποτε γιατι να γινω αυστηροτερος; Επειδη καποιοι, καπου, καποτε ειπαν οτι εχουν προβλημα (don't get me wrong, εννοω οτι οπως εσεις ετσι κι εγω κρινω με την προσωπικη εμπειρια κι αυτη λεει οτι ΔΕΝ εχω προβλημα ;)). "Κοιταξτε τα κινητα σας" θα ελεγε καποιος κακεντρεχης, "το δικο μου δουλευει τελεια". Και ΔΕΝ θα τον πιστευατε φυσικα, διοτι η δικη σας προσωπικη εμπειρια θα ηταν διαφορετικη :)

 

Ελπιζω να καταλαβαινετε που το παω: δεν ειναι σωστο να βγαλει κανεις συνολικο συμπερασμα/συγκριση (οπως ο molot, που ηταν φυσικα μια αφορμη) επειδη η ΔΙΚΗ του εμπειρια δεν ειναι καλη. Δεν εχω κατι προσωπικο με κανεναν σας, ισα-ισα που και με τους δυο σας εχω συμφωνησει εγγραφως σε καποια θεματα και στο νημα της Ρεβ. Προσωπικα παρακολουθω ολα τα νηματα, αλλα προσπαθω να μην υπερθεματιζω οτι κατι δουλευει σωστα και να μην βγαζω αχρηστα τα παντα οταν κατι δεν παει καλα. Λαθη γινονται παντου και παντα, ο αλλος ο αγροτης ειδε περυσι το ποσο για ολον τον κρατικο προϋπολογισμο της αγροτικης παραγωγης στο λογαριασμο του, τι να λεμε τωρα; Ανθρωποι χειριζονται τα παντα.

 

@molot, οπως λεει ο runner δε θυμαμαι ποτε ελαβα τελευταια φορα καρτα με συστημενη επιστολη απο τραπεζικο ιδρυμα. Επιβεβαιωνω στον @runner οτι γινοταν παλια, αλλα ηταν οταν δεναμε τα σκυλια με τα λουκανικα. Και, οπως κι εσυ, εχω κανει πολλες συνεργασιες με τραπεζες στο παρελθον, οπως επισης εχω αλλαξει και δεκαδες καρτες στα χρονια της ζωης μου. Περαν αυτου ομως, το "προσωπικα" που γραφεις κανει πολυ πιο σωστες τις παρατηρησεις σου στο τελευταιο σου ποστ εν συγκρισει με το αρχικο μνμ που πηρα ως αφορμη. Παρεμπιπτοντως, ειχα διαβασει το κειμενο σου για τις δυο ελληνικες τραπεζες και γελουσα. Μια χαρα τα περιεγραψες, σε καποιο αλλο νημα με "ευτραπελα τραπεζων" θα γραψω ενα σεντονι μονος μου :)

 

@theopan, το γεγονος οτι υπαρχουν τραπεζες σε καθε τετραγωνο τις κανει περισσοτερο αξιοπιστες; Εκεινες ομως κλεινουν στις 14.30, αν χασεις την καρτα στις 14.35 θα βρεις ανοικτο καταστημα; Ή ας χανουμε τις καρτες που δεν ερχονται συστημενες επειδη εχουμε "καταστημα απεναντι"; Τι ειδους συγκριση ειναι αυτη σε σχεση με την (οποια) ξενη τραπεζα; Σορι, αλλα αστοχο και ατοπο ηταν το δικο σου παραδειγμα νομιζω (ασχετο δεν ηταν απο τον @runner, απολυτα σχετικο ηταν). Επισης με το "ολοι τους, οχι μονο η Ν26" απλα δειχνεις να επιβεβαιωνεις οτι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ το κανουν. Αυτη ειναι η κοινη πρακτικη, αν θελεις να μιλησουμε ουτοπικα για το τι ΘΑ επρεπε να συμβαινει, ειναι αλλη ιστορια.

 

Οσο για το "δωρεαν", εχεις δικιο στην ουσια. Στην θεωρια ομως, ολες οι τραπεζες "δωρεαν" σου προσφερουν τις υπηρεσιες, αλλα εχεις δικιο σε αυτο. Mea culpa.

 

 

Καλο βραδυ και καλη συνεχεια σε ολους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο και άστοχο. Εθνική, Alpha και Πειραιώς, υπάρχουν στο απέναντι οικοδομικό τετράγωνο από τα σπίτια μας. Περνάς την πόρτα του καταστήματος και λύνεις όποιο ζήτημα χρειαστεί (αν χαθεί π.χ. μια κάρτα). Από τη Γερμανία --> όλο τον κόσμο, θα έπρεπε να στέλνουν ασφαλώς σαν συστημένες επιστολές. Όλοι τους, όχι μόνο η Ν26.

 

Εκτιθεσαι. Τουλαχιστον μεχρι και πριν τα cc, η Εθνικη σου εστελνε την καρτα σπιτι και δεν μπορουσες να την παρεις απο το απεναντι οικοδομικο τετραγωνο γιατι απλουστατα εφευγε απο Αθηνα και δεν την εξεδιδε το τοπικο καταστημα. Δεν ξερω τι κανει τωρα λογω cc.

 

Στα υπολοιπα με καλυψε ο jonkyr.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μόνος που εκτίθεται, είναι όποιος κάθεται και γράφει ένα κατεβατό με παραλογισμούς για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Προφανώς επανήλθατε τα "fanboys" των διαφόρων υπηρεσιών/εταιριών... Αν δεν είσαι σε θέση να αντιληφθείς ότι είναι ασύγκριτα πιο πιθανό να χαθεί με απλό ταχυδρομείο μια κάρτα στη διαδρομή μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας παρά μεταξύ Λεωφ. Συγγρού και Αμαρουσίου και ότι ακόμα κι αν αυτό συμβεί, επιλύεται συνήθως  ευκολότερα και γρηγορότερα μιλώντας με τον υπάλληλο στο τραπεζικό κατάστημα της γειτονιάς σου παρά ανταλλάσοντας 10 e-mail με κάποιο αγνώστου στελέχωσης και -διαπιστωμένα- αμφιβόλου αποτελεσματικότητας support περιμένοντας τελικά άλλο 1 μήνα για κάρτα αντικατάστασης, δεν μπορώ και δεν σκοπεύω να κάνω κάτι άλλο για να σε πείσω. Δικαίωμά σου να είσαι "βολικός" πελάτης και δικό μου δικαίωμά να κριτικάρω ό,τι βλέπω λάθος. Ειδικά όταν έχω εμπειρία από τις περισσότερες υπηρεσίες του είδους που συζητούνται τουλάχιστον εδώ στο φόρουμ και από 3 εκ των 4 μεγάλων ντόπιων τραπεζών. Η συζήτηση θα τελειώσει εδώ. Αλληλοκαλυφθείτε μεταξύ σας οι συμφωνούντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόμοιο θέμα είχα πριν κάνα τρίμηνο.

Διορθώθηκε υστερα από 2-3 logout-login..

 

Δεν φαινεται να ειναι τοσο απλά γιατι μου το εμφανίζει και από το web, οχι μονο μέσω του app.

Αναμένω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή βλέπω φαγομάρα στο τοπικ, να ενημερώσω πως και η εφαρμογή ειναι μια χαρα, και τα κινητά σας επίσης μια χαρα.  Το πρόβλημα ειναι στο μυαλο αυτών πίσω απο την N26. Οποτε οσοι χάσατε πρόσβαση μέσα απο το κινητο σας, βάλτε ενα GhostVPN επιλέξτε σαν χώρα την Γερμανία και μετά κάντε login κανονικά στην εφαρμογή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωω και το σκεφτηκα αλλα δεν το επραξα. Μολις το τεσταρα και δουλευει με Germany.

Παραμενουν ομως ασοβαροι σε αυτο το κομματι .

αρα κανουν ban Ip διαφορετικες απο γερμανια? για ποιο λογο το κανουν αυτο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μόνος που εκτίθεται, είναι όποιος κάθεται και γράφει ένα κατεβατό με παραλογισμούς για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Προφανώς επανήλθατε τα "fanboys" των διαφόρων υπηρεσιών/εταιριών... Αν δεν είσαι σε θέση να αντιληφθείς ότι είναι ασύγκριτα πιο πιθανό να χαθεί με απλό ταχυδρομείο μια κάρτα στη διαδρομή μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας παρά μεταξύ Λεωφ. Συγγρού και Αμαρουσίου και ότι ακόμα κι αν αυτό συμβεί, επιλύεται συνήθως  ευκολότερα και γρηγορότερα μιλώντας με τον υπάλληλο στο τραπεζικό κατάστημα της γειτονιάς σου παρά ανταλλάσοντας 10 e-mail με κάποιο αγνώστου στελέχωσης και -διαπιστωμένα- αμφιβόλου αποτελεσματικότητας support περιμένοντας τελικά άλλο 1 μήνα για κάρτα αντικατάστασης, δεν μπορώ και δεν σκοπεύω να κάνω κάτι άλλο για να σε πείσω. Δικαίωμά σου να είσαι "βολικός" πελάτης και δικό μου δικαίωμά να κριτικάρω ό,τι βλέπω λάθος. Ειδικά όταν έχω εμπειρία από τις περισσότερες υπηρεσίες του είδους που συζητούνται τουλάχιστον εδώ στο φόρουμ και από 3 εκ των 4 μεγάλων ντόπιων τραπεζών. Η συζήτηση θα τελειώσει εδώ. Αλληλοκαλυφθείτε μεταξύ σας οι συμφωνούντες.

 

Επειδη εμμεσως με παιρνει η μπαλα με το παραπανω κειμενο σου, αναγκαζομαι να επανελθω για να απαντησω.

 

EDΙT: Ηδη μετανιωσα για οσα εγραψα, κανω επεξεργασια και αφηνω καθε ξερολα με τις περιφημες εμπειριες του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκαν πάτημα πάλι τα παπαγαλάκια της Leupay. Συστημένη κάρτα λέει ο άλλος που σημαίνει ότι δεν έχει λάβει ποτέ κάρτα από τράπεζα. Ποτέ δεν έχει έρθει κάρτα συστημένη από τράπεζα εσωτερικού. Άντε πες και χάθηκε της Ν26. Τι θα την κάνει αυτός που θα την βρει; Δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί. 

Άρα, τι συζητάμε. Δεν έχει τι να κάνει ο braker1 και η παρέα του και σπαμάρουν. Άντε λοιπόν στην υπηρεσία σας.

 

Και για να μην είμαι εντελώς εκτός, ούτε εγώ έχω θέμα με την εφαρμογή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γνωριζω, δεν νομιζω οτι ειναι intentional αποκλεισμος οσο τεχνικο προβλημα.

 

Σε επιπεδο server προφανώς έχει γίνει και ειναι intentional (δεν φιλτραρεις IP κατα λάθος). Το γιατί μετα απο τόσες μέρες συνεχίζει να έχει αυτο τον αποκλεισμό και να δημιοργουν εν γνώση τους προβλήματα στους πελατες τους, δεν ξερω. Δηλαδή αν κανεις πελατης της N26 τολμήσει να βγει στο εξωτερικό, αυτοματως δεν θα έχει πρόσβαση (αναλογα με την χώρα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Link.png Site: N26expands its bank of the future to 17 European countries

 

Εξελίξεις σήμερα, επέκταση σε πολλές χώρες. Ελπίζω να έχουν κάνει κινήσεις ώστε να αντέξουν την κίνηση. Πρέπει να καταλάβουν ότι η υποστήριξη είναι το α και το ω για να είναι ευχαριστημένος ο πελάτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε επιπεδο server προφανώς έχει γίνει και ειναι intentional (δεν φιλτραρεις IP κατα λάθος). Το γιατί μετα απο τόσες μέρες συνεχίζει να έχει αυτο τον αποκλεισμό και να δημιοργουν εν γνώση τους προβλήματα στους πελατες τους, δεν ξερω. Δηλαδή αν κανεις πελατης της N26 τολμήσει να βγει στο εξωτερικό, αυτοματως δεν θα έχει πρόσβαση (αναλογα με την χώρα)

Eιμαι εκτος Ελλαδας εδω και 2 μηνες, σε χωρα που δεν υποστηριζει η N26 και μεχρι να αλλαξω την καρτα δεν ειχα κανενα θεμα. Τωρα μπορω να κανω online αγορες αλλα λογω του οτι δεν κανει register το reset pin, δεν μπορω να αγορασω σε φυσικα καταστηματα.

Μεγαλα λογια μην λες, τιποτα δεν ειναι προφανες, ο χρονος θα δειξει.

 

Edit: εβγαλε update στο Google Play και δουλευει κανονικα χωρις VPN.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...