Kapatsos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Ενημέρωσε μας,θα είναι πολύ ενδιαφερων νομιζω η απαντηση που θα παρεις . Ναι συμφωνουμε απολυτα, αμα τιθεται θέμα αξιοπιστιας τις τραπεζας ως προς τις συναλλαγες... εχουμε μεγαλο θεμα τοτε!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Κάτι αντίστοιχο με το μήνυμα του Φρειδερίκου στο facebook. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alphaleader Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δύο σχόλια βλέπω όλα κι όλα στο Play μετά τις 2/12 που έπεσε το update. Πως γέμισαν μοναστερώματα; Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα αυτή τη φορά σου λέω με android 6.0. Κάτι δεν πάει καλά με το κινητό σου μάλλον. Βγάλτην-ξαναβάλτην. Όχι ότι δεν έχει βαρύνει βέβαια στις τελευταίες εκδόσεις. Το "ό,τι δουλεύει δεν το πειράζουμε" το υποστηρίζω πάντως κι εγώ. Η Leupay είναι ζήτημα αν έχει δώσει πάνω από 3-4 updates όλα κι όλα στο app της στον 1 περίπου χρόνο που την έχω και μια χαρά δουλεύει... Αν δεν βλεπεις σχολια, αλλαξε χώρα στο Google play τοτε.... Το κινητό μου ειναι μια χαρα 200%. Αλλωστε δεν ειναι δυνατον την μια στιγμη να λειτουργει μια χαρά και μετα το update να φταιει το τηλεφωνο. Τέσπα... θα ρίξω μια επανεγκατάσταση, μηπως και νοιωσει, αλλα δεν νομιζω και δεν θα επρεπε να λειτουργει ετσι το πραγμα. update: και φυσικα δεν αλλαξε κάτι με την επανεγκατασταση.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prometheas Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Εννοείται οτι θα ενημερωσω, γιατι βλέπω σοβαρό συστημικό θεμα. Ενας λογαριασμος ταμιευτηριου δεν θα πρέπει να μεταβαινει σε αρνητικό υπολοιπο για κανένα λογο. Ειναι πολύ σοβαρό θεμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pOLoS Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 τα εισερχόμενα και εξερχομενα εμβάσματα είναι ακόμα δωρεάν ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jonkyr Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δεν ειχα μπει τις τελευταιες ημερες, μολις εκανα προσπαθεια να κανω λογκιν και μπηκε με λιγο ζορι (βαρια εφαρμογη). Μου ειπε οτι "η εφαρμογη δεν ανταποκρινεται", πατησα "αναμονη" αλλα δεν σκαλωσε πουθενα εκτοτε. Ευτυχως τα χρηματα ειναι ακομα εκει ή ετσι λεει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sistah Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Και εγω εκανα uninstall αλλα δεν αλλαξε κατι, (android 6).Kανει μπαμ οτι φταει το app γιατι εκανα επιτηδες το update οταν το διαβασα εδω μεσα οτι ειναι broken και οντως μετα τα επαιξε.Εντωμεταξυ το transfer το εκανα 3 φορες μεχρι να πιασει την νεα καρτα, και οταν πηγα να πληρωσω στο s/m, εβγαζε λαθος το PIN.Δεν το πατησα 3η φορα και ευτυχως ειχα μετρητα πανω μου, γυρναω σπιτι και κανω reset το PIN, πηγα παλι s/m και ελεγε οτι εχω αλλη μια τελευταια προσπαθεια, εβαλα το PIN και παλι δεν το δεχθηκε.Θα μπω στην ουρα του customer support.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Αν δεν βλεπεις σχολια, αλλαξε χώρα στο Google play τοτε.... Το κινητό μου ειναι μια χαρα 200%. Αλλωστε δεν ειναι δυνατον την μια στιγμη να λειτουργει μια χαρά και μετα το update να φταιει το τηλεφωνο. Τέσπα... θα ρίξω μια επανεγκατάσταση, μηπως και νοιωσει, αλλα δεν νομιζω και δεν θα επρεπε να λειτουργει ετσι το πραγμα. update: και φυσικα δεν αλλαξε κάτι με την επανεγκατασταση.... Απευθύνσου στο support τότε για να λύσουν το πρόβλημά σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sistah Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 To live customer support με ενημερωσε πως γνωριζουν για τα προβληματα σε Android logins και το ψαχνουν το θεμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
djuan1988 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 To live customer support με ενημερωσε πως γνωριζουν για τα προβληματα σε Android logins και το ψαχνουν το θεμα. Πόσο καιρό θα το ψάχνουν το θέμα; Τράπεζα είναι, όχι fart application και το κυριότερο διαφημίζει συνεχώς το mobile κομμάτι της. Για τον φίλο που έχει πρόβλημα με ψεύτικη ανάληψη γράψε τους στο Twitter. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flyer Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Σε εμένα εχει δημιουργηθει ενα θέμα το οποίο θα δείξει τελικά και το βαθμό ανταπόκρισης τους σε σοβαρά προβληματα Να πω οτι ειμαι πελάτης τους περιπου ενα χρόνο, χωρις κανενα προβλημα μεχρι στιγμής. Εχω κάνει και την διαδικασία για αλλαγή λογαριασμου και αναμένω την νεα καρτα Προχτές μπαινοντας στην εφαρμογή, επαθα ενα σοκ καθότι ειδα οτι το υπολοιπό μου ειναι αρνητικό (-190 Ευρώ!!) Αμέσως συνειδητοποιησα οτι κατι τέτοιο δεν θα μπορουσε να γινει καθοτι ο λογαριασμος που εχω ειναι απλος και οχι overdraft συνεπώς δεν θα έπρεπε το συστημα να επιτρέψει κατι τετοιο Κοιτάζοντας τις κινήσεις βλεπω μια συναλλαγη αναληψης μετρητων στις 29/11 στο Χαλάνδρι αργά το βράδυ. Η συναλλαγή αυτή δεν υφισταται καθοτι σπο τις 28-30 Νοεμβρίου ημουν εκτός Αθηνών, ειχα την κάρτα μαζί μου και δεν την χρησιμοποιησα πουθενά. Εχω ανοιξει 2 tickets στο support τους και ειμαι πολύ προβληματισμένος για το τι θα μου πούν.. Παρόμοιο θέμα είχα πριν κάνα τρίμηνο. Διορθώθηκε υστερα από 2-3 logout-login.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
molot12 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Eγω έχω κάνει όλα τα update με ρουταρισμένο κινητό με android 4.4.2 και δουλεύει μια χαρά. Αυτή η ρημάδα η κάρτα πότε θα έρθει; Δέκα ημέρες και counting .... απαράδεκτοι να τις στέλνουν με απλό ταχυδρομείο ! Το αστείο της υπόθεσης είναι επειδή έχω και τις τρεις υπηρεσίες Leupay-Revolut-N26 για αγορές απο εξωτερικό (ας όψονται τα cc) οτι σε βάθος χρόνου πιο αξιόπιστη και απροβλημάτιστη στη χρήση της αποδείχθηκε (όσο επιφοβο και επικίνδυνο φαινόταν στην αρχή) η Βουλγάρικη Leupay !!! Μιλάω για το τεχνικό κομμάτι την εφαρμογή, για το πως τρέχει στα κινητά,...άψογοι οι γείτονες, πρέπει να έχουν καλούς προγραμματιστές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jonkyr Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Ρε molot, πολλες φορες σε διαβαζω σε διαφορα νηματα και τα λες καλα. Ωστοσο, εχεις ενα crush με τη leupay (που ΔΕΝ εχω χρησιμοποιησει) και σε παρακαλω μην το αμφισβητησεις. Οκ, κανε το αλλα δεν θα απαντησω. Η ερωτηση μου ειναι απλη: Εκτος απο το οτι περιμενεις 10 μερες για μια καρτα (περιμενα περισσοτερο διαστημα τη δικη μου απο τη Eurobank, ηταν ΑΤΜ και παρεληφθη τελικα αφου πρωτα επαψε να λειτουργει η προηγουμενη, δλδ μετα τη ληξη της προηγουμενης), ποιο αλλο "τρομερο" προβλημα εχεις εντοπισει στη Ν26; Ειλικρινα, απορω μερικες φορες οταν ψαχνουμε το παραμικρο bug για να στηλιτευσουμε τα κακως κειμενα (μην το παρεις επι προσωπικου, γενικα μιλαω), ειδικα σε δωρεαν υπηρεσιες. Πραγματικα, απαντησε μου αν μπορεις οχι επειδη με κοφτει, αλλα διοτι ειμαι περιεργος να δω ποσο ελαστικος ειμαι εγω τελικα με την εκαστοτε υπηρεσια. Ισως πρεπει να γινω αυστηροτερος. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
molot12 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Ρε molot, πολλες φορες σε διαβαζω σε διαφορα νηματα και τα λες καλα. Ωστοσο, εχεις ενα crush με τη leupay (που ΔΕΝ εχω χρησιμοποιησει) και σε παρακαλω μην το αμφισβητησεις. Οκ, κανε το αλλα δεν θα απαντησω. Η ερωτηση μου ειναι απλη: Εκτος απο το οτι περιμενεις 10 μερες για μια καρτα (περιμενα περισσοτερο διαστημα τη δικη μου απο τη Eurobank, ηταν ΑΤΜ και παρεληφθη τελικα αφου πρωτα επαψε να λειτουργει η προηγουμενη, δλδ μετα τη ληξη της προηγουμενης), ποιο αλλο "τρομερο" προβλημα εχεις εντοπισει στη Ν26; Ειλικρινα, απορω μερικες φορες οταν ψαχνουμε το παραμικρο bug για να στηλιτευσουμε τα κακως κειμενα (μην το παρεις επι προσωπικου, γενικα μιλαω), ειδικα σε δωρεαν υπηρεσιες. Πραγματικα, απαντησε μου αν μπορεις οχι επειδη με κοφτει, αλλα διοτι ειμαι περιεργος να δω ποσο ελαστικος ειμαι εγω τελικα με την εκαστοτε υπηρεσια. Ισως πρεπει να γινω αυστηροτερος. Aγαπητέ συμφορουμίτη jonkyr ακριβώς επειδή χρησιμοποιώ και τις 3 υπηρεσίες και επειδή επαγγελματικά έχω κάποια σχέση με τις νέες τεχνολογίες μπορώ και να συγκρίνω επίτρεψέ μου πιο αντικειμενικά ως προς το τεχνικό κομμάτι όπως προανέφερα. Δεν γίνεται να ξεκινάς ως επίσημη τράπεζα αποκλειστικά μέσω κινητού και η εφαρμογή σου όπως έχουν αναφέρει κάποιοι χρήστες να σέρνεται στο log in, να βγάζεις update καθε τρεις και λίγο το οποίο update αντι να λύνει το πρόβλημα, να το χειροτερεύει. Δεν γίνεται να εμφανίζεται σε μη overdraft λογαριασμό αρνητικό υπόλοιπο όπως ανέφεραν άλλοι χρήστες (εκτός αν υπονοείς οτι όλοι αυτοί οι χρήστες τρολλάρουν την υπηρεσία ! οπότε πάω πάσο). Προσωπικά ΔΕΝ μου αρέσει η αποστολή της κάρτας με απλό ταχυδρομείο (θα έπρεπε αν ήταν σοβαροί να δίναν την δυνατότητα της συστημένης αποστολής με χρέωση...δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία σε αυτό το θέμα). Εδώ μέσα έχουν αναφέρει χρήστες ότι παραλάβαν την κάρτα άλλου και αγνοούν μετά απο πολλές ημέρες σε τίνος τα χέρια έχει καταλήξει η δικιά τους...έλεος! ΔΕΝ μου αρέσει η ΜΗ δυνατότητα βιντεο ταυτοποίησης απο ξεκλείδωτο κινητό ! Δεν είναι θέμα ασφάλειας, ενα ξεκλειδωτο κινητό δεν είναι υποχρεωτικά μολυσμένο με λογισμικό υποκλοπής, απλώς ταλαιπωρούν τον κόσμο (αν διαβάσεις το παρέκαμψα αυτό το στάδιο πολύ εύκολα με "δανεικό" κλειδωμένο κινητό). Αυτά για την ώρα.... Μόλις πάρω στα χέρια μου και την κάρτα τους και την χρησιμοποιήσω (φυσικά σε mypos στο εξωτερικό αλλά και εικονικά για αγορές online) θα σε ενημερώσω αν όλα είναι οκ. Πάντως ενημερωτικά οι άλλες δύο Revolut-Leupay περάσαν τα stress test (πληρωμές σε mypos, αναλήψεις συναλλάγματος απο ATM, σύνδεση με PayPal, online αγορές, μεταφορά χρημάτων άμεσα απο Leupay σε Revolut δωρεάν) ΥΓ. Για την Eurobank....σοβαρή τράπεζα Σου παραθέτω ένα απόσπασμα απο το ποστ #758 "...Ελληνικές Τράπεζες Προσπαθώ σήμερα να στείλω έμβασμα ενα μικρό ποσό (έτσι για "σεφτέ") στο νέο λογαριασμό της Ν26 ενω περιμένω την κάρτα τους μέσω μιας Ελληνικής τράπεζας που το όνομά της αρχίζει από Ε ......(Eurobank, ή ETE ; ) μιας και η Πειραιώς έχει φτάσει στα οριά της (απο το Δεκέμβριο ξανά). Ψάχνω λοιπόν να βρω το ΒΙC της νέας τράπεζας (της Ν26) απο το winbanking και ψάχνω, ψάχνω....τίποτα ! Καλώ την εξυπηρέτηση πελατών, η πρώτη υπάλληλος με "πασάρει" σε άλλη (προφανώς πιο έμπειρη). Ψάχνει και η δεύτερη και διαπιστώνει και η ίδια οτι δεν υπάρχει στη λίστα τους το ΒΙC της νέας τράπεζας της Ν26. Προφανώς δεν μας το έχει στείλει η νέα τράπεζα (αρα αυτοί φταίνε) είναι η απάντησή της και δεν βλέπει κάποιο προμότιον νέας τράπεζας (όπως ακριβώς το είπε) να υπάρχει για το νέο μήνα. Μα η Πειραιώς το έχει προσθέσει το νεο BIC της τράπεζας στο winbanking της εσεις γιατί όχι; Απάντηση - μας δεν μας το έστειλαν !...." 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
runner69 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Προσωπικά ΔΕΝ μου αρέσει η αποστολή της κάρτας με απλό ταχυδρομείο (θα έπρεπε αν ήταν σοβαροί να δίναν την δυνατότητα της συστημένης αποστολής με χρέωση...δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία σε αυτό το θέμα). Τραγικο αυτό που έγινε με τον αλλο συνφορουμιτη αλλά εχεις λαβει ποτε καρτα με συστημενο στην Ελλαδα; Την ειχες λαβει απο την Εθνικη; Την ειχες λαβει απο την alpha; (Στην πειραιως την επαιρνες επι τοπου) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα