Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και σημερα η Πειραιως μου απέρριπτε το iban της n26. Εστειλα mail στην εξυπηρέτηση πελατών να δω τι θα μου πούνε.

 

Το bic που βάζεις είναι αυτό NTSBDEB1XXX ?

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Την Παρασκευή φτάνω τις 3 εβδομάδες αναμονή για την καινούργια κάρτα.

 

Σήμερα ήρθε και αυτόματο mail από το support τους που ανέφερε ότι δεν πρέπει να ανησυχώ με την καθυστέρηση που έχει η κάρτα.

 

Απαράδεκτοι χρόνοι όπως και να έχει.

Δημοσ.

Απαραδεκτοι χρονοι το να στειλουν "ταυτοχρονα", ακα την ιδια περιοδο, σε πανω απο 200.000 πελατες τις καινουριες καρτες; Χαλαρωστε ρε παιδια...

Δημοσ.

Παρέλαβα χτες την κάρτα. Η μετάβαση στη Ν26 γίνεται μέσα από την εφαρμογή στο κινητό μέσα σε 2 λεπτά. Όλα μια χαρά, αρκεί να μην αρχίσει τις χρεώσεις και στους υφιστάμενους πελάτες....

Δημοσ.

Παρέλαβα χτες την κάρτα. Η μετάβαση στη Ν26 γίνεται μέσα από την εφαρμογή στο κινητό μέσα σε 2 λεπτά. Όλα μια χαρά, αρκεί να μην αρχίσει τις χρεώσεις και στους υφιστάμενους πελάτες....

Πιστευω οτι αναγκαστηκά καποιες χρεώσεις θα γίνουν στο μέλλον, αλλά σε λογικά πλαίσια, πχ η Mastercard θα παραμείνει δωρεάν. Οπως κ να εχει απο τις ελληνικές τράπεζες θα ειναι καλητερα.

Δημοσ.

σαφως και το αναγνωριζει κανονικα ως N26. Ειτε βαλεις ΧΧΧ ειτε οχι....

 

με quotaro... σήμερα τις πρωτες πρωινες ωρες, ξαναεκανα αποπειρα εμβάσματος και αναγνωρισε το χαφτεν-χουφτεν iban κανονικα η Πειραιως. Αυριο λογικά θα φανει το ποσο.

 

Οποτε ηθελε κανα 2 μερες να γίνει visible ο λογαριασμος. 

 

Τώρα ξεκινά η αναμονη για την κάρτα... οπου διαβάζω απογοητευτικους χρόνους.

Δημοσ.

Παιδιά είναι απλό το πράγμα: όταν στέλνουν εκείνο το χαζοχαρούμενο e-mail που λέει "Your N26 card is on its way!" απλά λένε ψέματα. Αργούν πολύ να στείλουν τις κάρτες στην πραγματικότητα. Δεν είναι θέμα καθυστερήσεων ταχυδρομείου. Σε 5 μέρες το πολύ οι επιστολές έρχονται σχεδόν από οπουδήποτε στην Ευρώπη.

Κι έλεγα ότι καθυστερεί η δική μου επειδή συμπλήρωσα σήμερα 14 μέρες...

  • Like 1
Δημοσ.

Eπιτέλους ήρθε η πρόσκληση  http://prntscr.com/dbdkzo   :-)

 

Το θέμα είναι πως το λινκ για signup πριν λίγο που δοκίμασα είναι ανενεργό λόγω φόρτου εργασίας (έτσι λέει τουλάχιστον).  

Μάλλον πρέπει να ξαναπροσπαθήσω μέχρι να τους πετύχω διαθέσιμους;  Ξέρεις κανείς ωράριο; ή ποιές ώρες είναι ποιό εύκολο να επικοινωνήσεις μαζί τους; 

Δημοσ.

Την πρωτη φορα εκανε 1 βδομαδα να ερθει και τωρα ηρθε σε 2μιση. Ειναι απολυτα λογικο και παιζουν πολλα ρολο, μην γκρινιαζετε για ανουσια πραγματα ειδικα απο την στιγμη που η παλια λειτουργει κανονικα.

Στο εξωτερικο, για καρτα της ιδιας χωρας περιμενω 3 βδομαδες...

  • Like 1
Δημοσ.

Την πρωτη φορα εκανε 1 βδομαδα να ερθει και τωρα ηρθε σε 2μιση. Ειναι απολυτα λογικο και παιζουν πολλα ρολο, μην γκρινιαζετε για ανουσια πραγματα ειδικα απο την στιγμη που η παλια λειτουργει κανονικα.

Στο εξωτερικο, για καρτα της ιδιας χωρας περιμενω 3 βδομαδες...

 

Ρε φίλε γκρινιάζουμε γιατί βάζουν γελοίες προθεσμίες λες και μας κάνουν χάρη! Όποιοι πατήσουν για τη μετάβαση στις 30/11, είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα έχουν λάβει καν τη νέα κάρτα ως τις 20/12 που θέτουν ως προθεσμία ενεργοποίησής της για να μην κλείσει το account. Θεωρώ βέβαιο ότι δεν πρόκειται να ισχύσει καμία προθεσμία και θα τις ανακαλέσουν όλες τελικά, αλλά είναι κάπως ενοχλητικό να κάνεις τον ζόρικο και τον τυπικό στους ...πελάτες σου. Δεν νομίζεις;

  • Like 1
Δημοσ.

Αν και ειναι μικρο το οριο, σε 2 βδομαδες επρεπε να φτασει το γραμμα για οντως κανει λιγοτερο απο 2 υπο νορμαλ συνθηκες. Εαν μας κανανε ignore και ηταν πολυ αυστηροι τοτε ναι να τους κραξουμε. Αλλα γινεται το αντιθετο, περα του οτι κανουν συχνα email updates περι του θεματος, αναφερανε στο τελευταιο οτι αναγνωριζουν την καθυστερηση. Νομιζω οτι εαν τα κανεις ολα στην ωρα τους, δεν θα εχεις θεμα.

Δημοσ.

Αν και ειναι μικρο το οριο, σε 2 βδομαδες επρεπε να φτασει το γραμμα για οντως κανει λιγοτερο απο 2 υπο νορμαλ συνθηκες. Εαν μας κανανε ignore και ηταν πολυ αυστηροι τοτε ναι να τους κραξουμε. Αλλα γινεται το αντιθετο, περα του οτι κανουν συχνα email updates περι του θεματος, αναφερανε στο τελευταιο οτι αναγνωριζουν την καθυστερηση. Νομιζω οτι εαν τα κανεις ολα στην ωρα τους, δεν θα εχεις θεμα.

 

Έχουμε μια κάρτα (και άρα και μια σύμβαση), η οποία έληγε υπό κανονικές συνθήκες σε 3 χρόνια. Μας βάζουν (όλους και τους υπάρχοντες!) πελάτες τους σε λιγότερο από 1 έτος σε μια διαδικασία άνευ προφανούς λόγου, αιτίας και οφέλους (το κυριότερο, γιατί πραγματικά στους πελάτες εξωτερικού δεν υπάρχει κανένα όφελος με τα μέχρι τώρα δεδομένα από τη νέα κατάσταση) που δεν θα έπρεπε να είμαστε υποχρεωμένοι να υποστούμε. Θεωρώ ότι είναι απόλυτα δικαιολογημένο να διαμαρτυρόμαστε...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...