Hapatingo Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Και σημερα η Πειραιως μου απέρριπτε το iban της n26. Εστειλα mail στην εξυπηρέτηση πελατών να δω τι θα μου πούνε. Το bic που βάζεις είναι αυτό NTSBDEB1XXX ?
Alphaleader Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Το bic που βάζεις είναι αυτό NTSBDEB1XXX ? σαφως και το αναγνωριζει κανονικα ως N26. Ειτε βαλεις ΧΧΧ ειτε οχι....
djuan1988 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Την Παρασκευή φτάνω τις 3 εβδομάδες αναμονή για την καινούργια κάρτα. Σήμερα ήρθε και αυτόματο mail από το support τους που ανέφερε ότι δεν πρέπει να ανησυχώ με την καθυστέρηση που έχει η κάρτα. Απαράδεκτοι χρόνοι όπως και να έχει.
runner69 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Απαραδεκτοι χρονοι το να στειλουν "ταυτοχρονα", ακα την ιδια περιοδο, σε πανω απο 200.000 πελατες τις καινουριες καρτες; Χαλαρωστε ρε παιδια...
inel Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Την Παρασκευή φτάνω τις 3 εβδομάδες αναμονή για την καινούργια κάρτα. Παρομοίως..
kakofonixx Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Παρέλαβα χτες την κάρτα. Η μετάβαση στη Ν26 γίνεται μέσα από την εφαρμογή στο κινητό μέσα σε 2 λεπτά. Όλα μια χαρά, αρκεί να μην αρχίσει τις χρεώσεις και στους υφιστάμενους πελάτες....
Kapatsos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Παρέλαβα χτες την κάρτα. Η μετάβαση στη Ν26 γίνεται μέσα από την εφαρμογή στο κινητό μέσα σε 2 λεπτά. Όλα μια χαρά, αρκεί να μην αρχίσει τις χρεώσεις και στους υφιστάμενους πελάτες.... Πιστευω οτι αναγκαστηκά καποιες χρεώσεις θα γίνουν στο μέλλον, αλλά σε λογικά πλαίσια, πχ η Mastercard θα παραμείνει δωρεάν. Οπως κ να εχει απο τις ελληνικές τράπεζες θα ειναι καλητερα.
Alphaleader Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 σαφως και το αναγνωριζει κανονικα ως N26. Ειτε βαλεις ΧΧΧ ειτε οχι.... με quotaro... σήμερα τις πρωτες πρωινες ωρες, ξαναεκανα αποπειρα εμβάσματος και αναγνωρισε το χαφτεν-χουφτεν iban κανονικα η Πειραιως. Αυριο λογικά θα φανει το ποσο. Οποτε ηθελε κανα 2 μερες να γίνει visible ο λογαριασμος. Τώρα ξεκινά η αναμονη για την κάρτα... οπου διαβάζω απογοητευτικους χρόνους.
theopan Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Παιδιά είναι απλό το πράγμα: όταν στέλνουν εκείνο το χαζοχαρούμενο e-mail που λέει "Your N26 card is on its way!" απλά λένε ψέματα. Αργούν πολύ να στείλουν τις κάρτες στην πραγματικότητα. Δεν είναι θέμα καθυστερήσεων ταχυδρομείου. Σε 5 μέρες το πολύ οι επιστολές έρχονται σχεδόν από οπουδήποτε στην Ευρώπη. Κι έλεγα ότι καθυστερεί η δική μου επειδή συμπλήρωσα σήμερα 14 μέρες... 1
fastnq2 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Σε 5 μέρες το πολύ οι επιστολές έρχονται σχεδόν από οπουδήποτε στην Ευρώπη. +1
molot12 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Eπιτέλους ήρθε η πρόσκληση http://prntscr.com/dbdkzo Το θέμα είναι πως το λινκ για signup πριν λίγο που δοκίμασα είναι ανενεργό λόγω φόρτου εργασίας (έτσι λέει τουλάχιστον). Μάλλον πρέπει να ξαναπροσπαθήσω μέχρι να τους πετύχω διαθέσιμους; Ξέρεις κανείς ωράριο; ή ποιές ώρες είναι ποιό εύκολο να επικοινωνήσεις μαζί τους;
sistah Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Την πρωτη φορα εκανε 1 βδομαδα να ερθει και τωρα ηρθε σε 2μιση. Ειναι απολυτα λογικο και παιζουν πολλα ρολο, μην γκρινιαζετε για ανουσια πραγματα ειδικα απο την στιγμη που η παλια λειτουργει κανονικα. Στο εξωτερικο, για καρτα της ιδιας χωρας περιμενω 3 βδομαδες... 1
theopan Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Την πρωτη φορα εκανε 1 βδομαδα να ερθει και τωρα ηρθε σε 2μιση. Ειναι απολυτα λογικο και παιζουν πολλα ρολο, μην γκρινιαζετε για ανουσια πραγματα ειδικα απο την στιγμη που η παλια λειτουργει κανονικα. Στο εξωτερικο, για καρτα της ιδιας χωρας περιμενω 3 βδομαδες... Ρε φίλε γκρινιάζουμε γιατί βάζουν γελοίες προθεσμίες λες και μας κάνουν χάρη! Όποιοι πατήσουν για τη μετάβαση στις 30/11, είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα έχουν λάβει καν τη νέα κάρτα ως τις 20/12 που θέτουν ως προθεσμία ενεργοποίησής της για να μην κλείσει το account. Θεωρώ βέβαιο ότι δεν πρόκειται να ισχύσει καμία προθεσμία και θα τις ανακαλέσουν όλες τελικά, αλλά είναι κάπως ενοχλητικό να κάνεις τον ζόρικο και τον τυπικό στους ...πελάτες σου. Δεν νομίζεις; 1
sistah Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Αν και ειναι μικρο το οριο, σε 2 βδομαδες επρεπε να φτασει το γραμμα για οντως κανει λιγοτερο απο 2 υπο νορμαλ συνθηκες. Εαν μας κανανε ignore και ηταν πολυ αυστηροι τοτε ναι να τους κραξουμε. Αλλα γινεται το αντιθετο, περα του οτι κανουν συχνα email updates περι του θεματος, αναφερανε στο τελευταιο οτι αναγνωριζουν την καθυστερηση. Νομιζω οτι εαν τα κανεις ολα στην ωρα τους, δεν θα εχεις θεμα.
theopan Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Αν και ειναι μικρο το οριο, σε 2 βδομαδες επρεπε να φτασει το γραμμα για οντως κανει λιγοτερο απο 2 υπο νορμαλ συνθηκες. Εαν μας κανανε ignore και ηταν πολυ αυστηροι τοτε ναι να τους κραξουμε. Αλλα γινεται το αντιθετο, περα του οτι κανουν συχνα email updates περι του θεματος, αναφερανε στο τελευταιο οτι αναγνωριζουν την καθυστερηση. Νομιζω οτι εαν τα κανεις ολα στην ωρα τους, δεν θα εχεις θεμα. Έχουμε μια κάρτα (και άρα και μια σύμβαση), η οποία έληγε υπό κανονικές συνθήκες σε 3 χρόνια. Μας βάζουν (όλους και τους υπάρχοντες!) πελάτες τους σε λιγότερο από 1 έτος σε μια διαδικασία άνευ προφανούς λόγου, αιτίας και οφέλους (το κυριότερο, γιατί πραγματικά στους πελάτες εξωτερικού δεν υπάρχει κανένα όφελος με τα μέχρι τώρα δεδομένα από τη νέα κατάσταση) που δεν θα έπρεπε να είμαστε υποχρεωμένοι να υποστούμε. Θεωρώ ότι είναι απόλυτα δικαιολογημένο να διαμαρτυρόμαστε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα