flyer Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Τώρα είναι οκ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Εγώ έχω ακόμα πρόβλημα. Θα είναι το διάστημα της μετάβασης μάλλον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Εγώ έλαβα το mail το μεσημέρι και έκανα τη διαδικασία για τη μετάβαση και την αποστολή της νέας κάρτας πριν μισή ώρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Πρέπει να γίνει το αργότερο μέχρι 30/11 η μετάβαση υποχρεωτικά τελικά, αλλιώς δρομολογείται η κατάργηση του λογαριασμού και αυτός κλείνει στις 17/1/2017. Ας ελπίσουμε με το νέο καθεστώς να μην αρχίσουν να ζητάνε διάφορα "δικαιολογητικά" γιατί τότε μετά λύπης μου θα αναγκαστώ να τους αποχαιρετήσω. Α και όσο αφορά το "business" account, συνιστώ να μην ζητάτε τέτοιο όσοι μένετε και εργάζεστε στην Ελλάδα. Δεν εντόπισα απολύτως καμία επιπλέον -αξιοποιήσιμη εδώ- λειτουργία και κανένα πλεονέκτημα σε σχέση με το απλό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Από την στιγμή που μεταβείς στην ν26 σου δίνουν 30 ημέρες για να ενεργοποιήσεις την καινούργια κάρτα και όχι μέχρι την αλλαγή του μήνα. Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί δεν έβαλαν την Ελλάδα στον ασφαλιστικό λογαριασμό. Από τα λίγα που είδα χρησιμοποιούν την allianz, η οποία υπάρχει και στην Ελλάδα με παρόμοιο πακέτο από την Vodafone, που δίνει ασφάλεια σε κινητό, διαβατήρια κοκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Από την στιγμή που μεταβείς στην ν26 σου δίνουν 30 ημέρες για να ενεργοποιήσεις την καινούργια κάρτα και όχι μέχρι την αλλαγή του μήνα. Κι όμως εδώ: https://n26.com/transfer-account/?utm_source=crm&utm_medium=newsletter&utm_content=support&utm_campaign=n26-bank_Migration_Start_en λέει "Transfer your account by 30 Nov". Τώρα τι ακριβώς σημαίνει αυτό δεν ξέρω, αλλά ίσως έχει να κάνει με τις μηνιαίες χρεώσεις που έχουν πει ότι θα ισχύουν μετά από τότε. Μάλλον ισχύουν για όλους -και για τους ήδη ενεργούς χρήστες-. Και αν είναι αυτό, μάλλον πρέπει να βιαστούν να πατήσουν το κουμπάκι για τη μετάβαση όσοι θέλουν να συνεχίσουν στη Ν26 οπωσδήποτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Το μέχρι 30 Νοεμβρίου είναι για τους πελάτες wirecard bank. Όταν μεταβείς σε n26 σου δίνει άλλες 30 ημέρες για να ενεργοποιήσεις την καινούργια κάρτα. Σε αυτό το στάδιο θεωρείσαι ακόμα πελάτης της wirecard bank. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Το μέχρι 30 Νοεμβρίου είναι για τους πελάτες wirecard bank. Όταν μεταβείς σε n26 σου δίνει άλλες 30 ημέρες για να ενεργοποιήσεις την καινούργια κάρτα. Σε αυτό το στάδιο θεωρείσαι ακόμα πελάτης της wirecard bank. Δεν πολυκαταλαβαίνω τι εννοείς. Στη Wirecard έχουμε αυτή τη στιγμή τον λογαριασμό μας όλοι όσοι έχουμε ήδη Number26. Εγώ πατάω στο link που έχει το e-mail που μου έστειλαν και βλέπω αυτό το "by 30 Nov". Εν τω μεταξύ κάνοντας τη διαδικασία μετάβασης από το application, σχημάτισα την εντύπωση ότι "μετάβαση" θεωρούν ότι έγινε μόλις ενεργοποιηθεί η νέα κάρτα. Όχι πριν, δηλαδή σήμερα που πάτησα το κουμπάκι να αποσταλλεί απλά αυτή. Και το 30 Νοε δεν είναι μακριά. Πάνω από 10-12 μέρες είχε κάνει να φτάσει η πρώτη μου κάρτα από όσο θυμάμαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δεν πολυκαταλαβαίνω τι εννοείς. Στη Wirecard έχουμε αυτή τη στιγμή τον λογαριασμό μας όλοι όσοι έχουμε ήδη Number26. Εγώ πατάω στο link που έχει το e-mail που μου έστειλαν και βλέπω αυτό το "by 30 Nov". Εν τω μεταξύ κάνοντας τη διαδικασία μετάβασης από το application, σχημάτισα την εντύπωση ότι "μετάβαση" θεωρούν ότι έγινε μόλις ενεργοποιηθεί η νέα κάρτα. Όχι πριν, δηλαδή σήμερα που πάτησα το κουμπάκι να αποσταλλεί απλά αυτή. Και το 30 Νοε δεν είναι μακριά. Πάνω από 10-12 μέρες είχε κάνει να φτάσει η πρώτη μου κάρτα από όσο θυμάμαι. Δεν ξέρω τι κινητό έχεις αλλά σε ios με το που πεις να σου στείλουν την νέα κάρτα σου λέει ότι πρέπει να την ενεργοποιήσεις ως 30 από την ημέρα που έκανες την αίτηση. Επίσης υπάρχει μια μπάρα που δίχνει αντίστροφα τις μέρες. Σήμερα μου ήρθε email ως 30 Νοεμβρίου να γίνει η αίτηση και αφού την έκανα, μου βγάζει να την περάσω στο σύστημα μέχρι 10 Δεκεμβρίου. Νομίζω το μέχρι 30 Νοεμβρίου είναι παράλογο μιας και σου λέει εξ αρχής ότι η κάρτα θα παραδοθεί μέσα σε 2 εβδομάδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flyer Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δεν πολυκαταλαβαίνω τι εννοείς. Στη Wirecard έχουμε αυτή τη στιγμή τον λογαριασμό μας όλοι όσοι έχουμε ήδη Number26. Εγώ πατάω στο link που έχει το e-mail που μου έστειλαν και βλέπω αυτό το "by 30 Nov". Εν τω μεταξύ κάνοντας τη διαδικασία μετάβασης από το application, σχημάτισα την εντύπωση ότι "μετάβαση" θεωρούν ότι έγινε μόλις ενεργοποιηθεί η νέα κάρτα. Όχι πριν, δηλαδή σήμερα που πάτησα το κουμπάκι να αποσταλλεί απλά αυτή. Και το 30 Νοε δεν είναι μακριά. Πάνω από 10-12 μέρες είχε κάνει να φτάσει η πρώτη μου κάρτα από όσο θυμάμαι. Μετά τη διαδικασία μετάβασης με ενημέρωσαν μέσω email πως πρέπει να ενεργοποιήσω τη νέα κάρτα μέχρι της 20 Δεκ, για να συνεχίσω να χρησιμοποιώ της υπηρεσίες τους. Hey ........ You have successfully ordered your MasterCard and completed the first step in transferring your account from Wirecard Bank to N26 Bank. Your card should arrive within the next two weeks, and it has been sent to the following address: ........... Open the app and activate your card as soon as you receive it. Reminder: you must activate your card by 20 December 2016 to continue using N26. Your entire in-app experience will remain the same. See you again when you activate your card. Your N26 Team Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostakiss Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Εχει αναφερθεί επανηλειμμένα στο θέμα η video - πιστοποίηση με χρήση διαβατηρίου, για τους κατοίκους εκτος Γερμανίας. Δυστυχώς ετσι γίνεται εκτος και αν στο νεο email που θα στείλουν μέσα στην εβδομάδα για την διαδικασία εγγραφής σε όσους είναι σε λίστα αναμονής υποχωρήσουν και κάνουν πλέον και δεκτές ταυτότητες με λατινικούς χαρακτήρες όπως σε κάποιες άλλες χώρες....οψόμεθα. Mα που έχω βάλει το ρημάδι το διαβατήριο ; εχω δεχθει το αντιστοιχο email ...μηπως μπορει να γινει παρακαμψη και να γινει τωρα με ταυτοτητα?μαθαμε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Μετά τη διαδικασία μετάβασης με ενημέρωσαν μέσω email πως πρέπει να ενεργοποιήσω τη νέα κάρτα μέχρι της 20 Δεκ, για να συνεχίσω να χρησιμοποιώ της υπηρεσίες τους. Hey ........ You have successfully ordered your MasterCard and completed the first step in transferring your account from Wirecard Bank to N26 Bank. Your card should arrive within the next two weeks, and it has been sent to the following address: ........... Open the app and activate your card as soon as you receive it. Reminder: you must activate your card by 20 December 2016 to continue using N26. Your entire in-app experience will remain the same. See you again when you activate your card. Your N26 Team Κι εγώ το ίδιο e-mail έλαβα αλλά δεν είναι ξεκάθαρο το τι θα συμβεί. Το να ενεργοποιήσω την κάρτα μέχρι 20 Δεκ. διασφαλίζει μόνο το ότι δεν θα διαγραφεί το account μου στις 17/1/2017. Αν δεν το κάνω θα διαγραφεί 17/1/2017 και θα μπορώ μόνο να μεταφέρω τυχόν υπόλοιπο που θα έχει απομείνει με έμβασμα σε κάποίον άλλον λογαριασμό μου στέλνοντας e-mail σε μια διεύθυνση που δίνει. Αυτό είναι το μόνο ξεκάθαρο. Δεν αναφέρει όμως τίποτα για τους όρους υπό τους οποίους θα συνεχίσει να υφίσταται το account (με τυχόν μηνιαία χρέωση ας πούμε) αν ενεργοποιήσω την κάρτα μεταξύ 30 Νοε. και 20 Δεκ και όχι πριν τις 30 Νοε. όπως μας προτρέπει από την αρχική σελίδα της μετάβασης κιόλας. Αυτή είναι η ανησυχία μου και η ασάφεια. Το πρόβλημα είναι ότι οι προθεσμίες που δίνουν είναι απαράδεκτα "σφιχτές"! Εδώ και 4-5 μήνες το τρενάρουν από βδομάδα σε βδομάδα και ξαφνικά αποφάσισαν βιαστικά και με το ζόρι να μας μεταφέρουν σε ένα νέο καθεστώς δίνοντας προθεσμία ουσιαστικά 15 μέρες όσο μπορεί να κάνει να φτάσει η νέα κάρτα! Δεν δείχνει ιδιαίτερη σοβαρότητα αυτή η πρακτική... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
runner69 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Τα ευκολα δυσκολα κανετε. Δεν υπαρχει καμια ασαφεια. Οποιος ειναι ηδη πελατης της number26 (wirecard) και θελει να χρησιμοποιει τις υπηρεσιες της θα πρεπει να κανει την αιτηση μεταφορας πριν τις 30/11. Αν δεν την κανει τοτε στις 10/1 θα κλεισει ο λογαριασμος του. Οποιος την κανει, θα πρεπει μεχρι τις 20/12 να ενεργοποιησει την καρτα που θα του εχει ερθει. Τελεία εδώ για τους ηδη πελατες. Τωρα για τους νεους πελατες που μπαινουν απευθειας στην n26 θα πρεπει να περασουν την βιντεοσυνομιλια μεχρι τις 30/11 για να μην πληρωνουν καθε μηνα συνδρομη για την mastercard. Αυτο δεν εχει καμια σχεση με τους παλιους πελατες της number26. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Τα ευκολα δυσκολα κανετε. Δεν υπαρχει καμια ασαφεια. Οποιος ειναι ηδη πελατης της number26 (wirecard) και θελει να χρησιμοποιει τις υπηρεσιες της θα πρεπει να κανει την αιτηση μεταφορας πριν τις 30/11. Αν δεν την κανει τοτε στις 10/1 θα κλεισει ο λογαριασμος του. Οποιος την κανει, θα πρεπει μεχρι τις 20/12 να ενεργοποιησει την καρτα που θα του εχει ερθει. Τελεία εδώ για τους ηδη πελατες. Τωρα για τους νεους πελατες που μπαινουν απευθειας στην n26 θα πρεπει να περασουν την βιντεοσυνομιλια μεχρι τις 30/11 για να μην πληρωνουν καθε μηνα συνδρομη για την mastercard. Αυτο δεν εχει καμια σχεση με τους παλιους πελατες της number26. Εμένα που δεν είμαι πελατης στο email που έστειλαν δε φαίνεται ότι μπορώ να κάνω άμεσα τη διαδικασία εγγραφής αλλά πρέπει να περιμένω νεώτερο μήνυμα τους.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
runner69 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Εμένα που δεν είμαι πελατης στο email που έστειλαν δε φαίνεται ότι μπορώ να κάνω άμεσα τη διαδικασία εγγραφής αλλά πρέπει να περιμένω νεώτερο μήνυμα τους.... Ναι δεν διαφωνω, δεν εγραψα οτι προχωρας αμεσα τη διαδικασια εγγραφης, τουλαχιστον προς το παρον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexiko Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2016 Ο τσάμπας πεθαίνει 1 Δεκεμβρίου 2016. Και ναι alexiko μια χαρά στα καλά τους είναι. Εφόσον έχουν ζήτηση απόλυτα φυσιολογικό να το εκμεταλλεύονται. Γράψου πριν τη 1/12... Άλλες "καινοτομίες" μην εισάγουν είναι που φοβάμαι εγώ... Υ.Γ. Εν τω μεταξύ πλάκα έχει αυτό το "exactly what you wanted when you first joined our waiting list" σε ήδη ενεργούς πελάτες τους όπως εγώ. Δεν το περίμενα ομολογουμένως, αλλά πρέπει να έχουν ζήτηση όπως λες. Περιμένω το μέιλ μήπως προσθέσουν και ταυτότητα και το γλυτώσουμε το μπουγιουρντί αλλά δεν το βλέπω οπότε θα δρομολογήσω άμεσα το διαβατήριο. Ξέρουμε λεπτομέρειες από άποψη διαδικασίας και χρόνου περισσότερο; Κόστος είμαστε ~85€ για το 5ετες, κάνα 10άρικο οι φωτογραφίες και κάτι λεπτά κάνα χαρτόσημο. Με μια 100άρα καθαρίζουμε δηλαδή, τζάμπα πράγμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα