Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εμβασμα χτές το πρωί από Πειραιώς στις 11.30 και σήμερα 12.00 μνμ ότι μπήκαν, Ακριβώς στον ίδιο χρόνο με προηγούμενη φορά δικιά μου και από άλλη τράπεζα (εθνική). Αψογα.

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα παίδες, είμαι στην αναμονή δημιουργίας Number26, και ήθελα να ρωτήσω αν μαζί με την MasterCard πλέον δίνουν και Maestro. Επειδή ταξιδεύω αρκετά στη Γερμανία, τις MasterCard δε τις δέχονται σχεδόν πουθενά (οι άρρωστοι), ευτυχώς έχουμε και κάτι τραπεζικότέτοιο που μπορούμε να πούμε ότι είμαστε πιο σύγχρονοι από τους Γερμανούς... στο υπόλοιπο 99.97% δε το 'χουμε. :*

Δημοσ.

Καλησπέρα παίδες, είμαι στην αναμονή δημιουργίας Number26, και ήθελα να ρωτήσω αν μαζί με την MasterCard πλέον δίνουν και Maestro. Επειδή ταξιδεύω αρκετά στη Γερμανία, τις MasterCard δε τις δέχονται σχεδόν πουθενά (οι άρρωστοι), ευτυχώς έχουμε και κάτι τραπεζικότέτοιο που μπορούμε να πούμε ότι είμαστε πιο σύγχρονοι από τους Γερμανούς... στο υπόλοιπο 99.97% δε το 'χουμε. :*

Μόνο σε κατοικους Γερμανίας, Αυστρίας δίνουν και Maestro. Δεν εχει αλλάξει κάτι.

Δημοσ.

Καλησπέρα παίδες, είμαι στην αναμονή δημιουργίας Number26, και ήθελα να ρωτήσω αν μαζί με την MasterCard πλέον δίνουν και Maestro. Επειδή ταξιδεύω αρκετά στη Γερμανία, τις MasterCard δε τις δέχονται σχεδόν πουθενά (οι άρρωστοι), ευτυχώς έχουμε και κάτι τραπεζικότέτοιο που μπορούμε να πούμε ότι είμαστε πιο σύγχρονοι από τους Γερμανούς... στο υπόλοιπο 99.97% δε το 'χουμε. :*

 

Οφ τοπικ, αλλα μου κανει εντυπωση: δυο φορες εχω παει Βερολινο την τελευταια τριετια. Με μαστερκαρντ μια χαρα βολευτηκα, ειδικα το προηγουμενο καλοκαιρι με τα καπιταλ κοντρολ η Σκριλ καρτα μου ηταν το πορτοφολι μου. Τι εχει αλλαξει στους αρρωστους (καλα τα λες εσυ);;;;;

 

Δημοσ.

Κι εγω δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα στην Γερμανια, χρησιμοποιωντας mastercard. Και σε εστιατοριο(που δεχονταν mastercard) δοκιμασα την number26 και εγινε δεκτη. Σιγουρα ομως δεν δεχονται παντου στην Γερμανια mastercard,  εχει δικιο ο φιλος.

Δημοσ.

Ενημερωτικά, μόλις γύρισα από ταξίδι στις ΗΠΑ, όπου τόσο η Number26 όσο και η Revolut μου πέρασαν χωρίς πρόβλημα σε δεκάδες συναλλαγές. Two thumbs up και στις δύο υπηρεσίες από μένα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Σταμάτησαν πλεον να δέχονται αιτήσεις από την Ελλάδα και από μερικές ακόμη χώρες επειδή ο ρυθμός σχεδόν τετραπλασιάστηκε. Δεν μπορεί πλέον να προωθηθεί αίτηση από την Ελλάδα μέχρι νεοτέρας.

 

Επίσης απο προχθές η Πειραιώς δεν εκτελεί ΚΑΝΕΝΑ έμβασμα προς το εξωτερικό μέχρι στις 30/4 μιας και η τράπεζα συμπλήρωσε το μηνιαίο όριο των συναλλαγών προς το εξωτερικό...

 

""Σας ενημερώνουμε πως η αποστολή χρημάτων στο εξωτερικό, έως το ύψος του ορίου των €1.000, δεν είναι δυνατή μέχρι και την 30/4/2016. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις για τις οποίες προηγουμένως έχει εισαχθεί τουλάχιστον ισόποσο κεφάλαιο από την αλλοδαπή."

Δημοσ.

Σταμάτησαν πλεον να δέχονται αιτήσεις από την Ελλάδα και από μερικές ακόμη χώρες επειδή ο ρυθμός σχεδόν τετραπλασιάστηκε. Δεν μπορεί πλέον να προωθηθεί αίτηση από την Ελλάδα μέχρι νεοτέρας.

Αυτό που αναφέρεις είναι ήδη γνωστό από την 1η του μήνα και έχει γραφτεί στο topic αμέσως μόλις έγινε γνωστό.

Όμως, η αρχική ανακοίνωση έλεγε ότι θα κλείσουν οι αιτήσεις για πολίτες εκτός Γερμανίας-Αυστρίας προσωρινά και για διάστημα περίπου 1-2 βδομάδες.

Τώρα όμως γράφεις ότι θα παραμείνουν κλειστές επ' αόριστον και μέχρι νεοτέρας.

Υπάρχει λοιπόν κάποια νεότερη ανακοίνωση από τη Number26;

Δημοσ.

Δεν μου αρέσουν αυτά. Τι πάει να πει "αναστέλλουμε τις αιτήσεις μόνο από Ελλάδα"; Γνωρίζει από σύνορα το χρήμα ή μήπως τους δημιουργεί κάποια επιπλέον επιβάρυνση το ηλεκτρονικό άνοιγμα accounts από την Ελλάδα σε σχέση με π.χ. την Ιταλία;  Αν δεν μπορούν να διαχειριστούν τον όγκο των αιτήσεων, μπορούσαν να βάλουν μια χρονοκαθυστέρηση 2-3-όσων ημερών χρειάζεται σε όλα τα ανοίγματα λογαριασμών μέχρι να αυξήσουν το προσωπικό τους και να αναβαθμίσουν τα συστήματά τους. Εκτός αν μας θεωρούν εντελώς "ψιλικατζήδες" εμάς τους Έλληνες και προτιμούν πελάτες άλλων χωρών που τους χώνουν περισσότερα (αμφιβάλλω βέβαια πολύ αν ισχύει αυτό, γιατί οι άλλες χώρες δεν έχουν ανάγκη τη N26 προς το παρόν και έχουν και άλλες εναλλακτικές). Θα έχει μεγάλη πλάκα να μας έρθει τελικά από εκεί που θεωρούσαμε ότι υπάρχει "μεγαλύτερη αξιοπιστία"...

Δημοσ.

ανανεώνουν τα συστήματα τους, συν ότι είχαν κάποια προβλήματα ασυμβατότητας με την transferwise, συν ότι η mondo χρησιμοποιεί και αυτή την wirecard με αποτέλεσμα να γίνει σύγχυση, καθώς επεδίωκε να επεκταθεί και στην αγγλια.

Δημοσ.

Δεν μου αρέσουν αυτά. Τι πάει να πει "αναστέλλουμε τις αιτήσεις μόνο από Ελλάδα"; Γνωρίζει από σύνορα το χρήμα ή μήπως τους δημιουργεί κάποια επιπλέον επιβάρυνση το ηλεκτρονικό άνοιγμα accounts από την Ελλάδα σε σχέση με π.χ. την Ιταλία;  Αν δεν μπορούν να διαχειριστούν τον όγκο των αιτήσεων, μπορούσαν να βάλουν μια χρονοκαθυστέρηση 2-3-όσων ημερών χρειάζεται σε όλα τα ανοίγματα λογαριασμών μέχρι να αυξήσουν το προσωπικό τους και να αναβαθμίσουν τα συστήματά τους. Εκτός αν μας θεωρούν εντελώς "ψιλικατζήδες" εμάς τους Έλληνες και προτιμούν πελάτες άλλων χωρών που τους χώνουν περισσότερα (αμφιβάλλω βέβαια πολύ αν ισχύει αυτό, γιατί οι άλλες χώρες δεν έχουν ανάγκη τη N26 προς το παρόν και έχουν και άλλες εναλλακτικές). Θα έχει μεγάλη πλάκα να μας έρθει τελικά από εκεί που θεωρούσαμε ότι υπάρχει "μεγαλύτερη αξιοπιστία"...

 

Δεν ειναι μονο απο Ελλαδα. Ειναι απο ολες τις χωρες πλην Γερμανιας και Αυστριας.

Δημοσ.

Εδώ ένα πρόσφατο σχετικά άρθρο σχετικά με την πορεία της εταιρείας.

 

http://uk.businessinsider.com/interview-number26-valentin-stalf-2016-04

 

160.000 πελάτες στις αρχές Απριλίου. Λέει και άλλα ενδιαφέροντα.

 

Βέβαια και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην μπορούν να δεχτούν καινούργιους πελάτες. Δεν τους βάζουν στην πλάτη τους.

Δημοσ.

Βέβαια και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην μπορούν να δεχτούν καινούργιους πελάτες. Δεν τους βάζουν στην πλάτη τους.

 

Ενα ποσοστο των πελατων θα χρησιμοποιησει το support. Οταν μεσα σε 3 μηνες εχεις 60% αυξηση στην πελατεια, τοτε πρεπει να κοιταξεις να αυξησεις και το προσωπικο σου για να μην καταντησεις να εχεις κακο support. Αλλο πχ θεμα server και ογκου κινησεων. Πολλοι λογοι μπορει να παιζουν.

Δημοσ.

Προφανώς δεν περίμεναν έντονη ανάπτυξη της υπηρεσίας και δε μπορούν, πλέον, να την υποστηρίξουν επαρκώς.

Εκτός αν το πάνε για φούντο.

Δημοσ.

Ενα ποσοστο των πελατων θα χρησιμοποιησει το support. Οταν μεσα σε 3 μηνες εχεις 60% αυξηση στην πελατεια, τοτε πρεπει να κοιταξεις να αυξησεις και το προσωπικο σου για να μην καταντησεις να εχεις κακο support. Αλλο πχ θεμα server και ογκου κινησεων. Πολλοι λογοι μπορει να παιζουν.

Ναι, έχεις δίκιο για το support.

 

Άλλωστε το λέει και στο άρθρο ο ceo τους, ότι κάνουν προσεκτικές κινήσεις και προσέχουν που ξοδεύουν τα χρήματα τους, σε αντίθεση με άλλες fintech startups που έχουν ξοδέψει δεκάδες εκατομμύρια πριν κάνουν καν launch.

 

Ελπίζω να μαζέψουν αρκετά χρήματα στο νέο γύρο χρηματοδότησης και να βελτιωθούν.

 

Αυτό που προσωπικά φοβάμαι είναι ότι θα τους εξαγοράσει κάποια μεγάλη τράπεζα (αυτός είναι ο στόχος όλων των startups, ) και θα χαθούν οι υπηρεσίες χωρίς προμήθειες. Βέβαια αυτό δε φαίνεται ότι θα γίνει στο άμεσο μέλλον, αλλά νομίζω είναι αναπόφευκτο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...