Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εμένα μετά από 3-4 καταθέσεις που έκανα μέσω bazaar μου κλείσαν το ακκουντ και είπα αμάν για να παρω τα χρήματα μου πίσω,  διαβάζω επίσης στα σχόλια σε app/play store ότι κλείνουν ακκουντ και κρατάνε τα χρήματα, όποτε προσοχή.

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 hours ago, BMXakias said:

Εμένα μετά από 3-4 καταθέσεις που έκανα μέσω bazaar μου κλείσαν το ακκουντ και είπα αμάν για να παρω τα χρήματα μου πίσω,  διαβάζω επίσης στα σχόλια σε app/play store ότι κλείνουν ακκουντ και κρατάνε τα χρήματα, όποτε προσοχή.

Περιεργο, ενδιαφερον και επικινδυνο, εχουμε καποια σχετικα λινκς?

Δημοσ.

Όντως, στις 12 Γενάρη υπήρχε θέμα με το Cash26, όπως και με όλες τις τραπεζικές μεταφορές, από το μεσημέρι μέχρι το απόγευμα, για 2 ώρες περίπου.

Αν έπεσες σε εκείνο το χρονικό διάστημα, μπορείς να δοκιμάσεις πάλι.

Κατά τ'άλλα δεν υπάρχουν αναφορές για γενικότερο θέμα και αυτό είναι κάτι που θα έλεγε ένας υπάλληλος για να σε ξεφορτωθεί.

Στις 12/1/2024 στις 8:46 ΜΜ, Kalahaan είπε

Καλησπέρα. Αντιμετωπίζει κανένας άλλος πρόβλημα εδώ και πολλές μέρες στο να κάνει ανάληψη με viacash στα σούπερ μάρκετ bazaar; Πληκτρολογεί η υπάλληλος το barcode και της βγάζει μηδενικό ποσό. Από ό,τι μου λένε είναι γενικότερο το πρόβλημα και δεν έχουν καμία ενημέρωση πότε θα αποκατασταθεί. Έχω στείλει και στο support αλλά δε με έχει βοηθήσει.

 

Δημοσ.
Στις 22/1/2024 στις 2:25 ΜΜ, ekkli είπε

Όντως, στις 12 Γενάρη υπήρχε θέμα με το Cash26, όπως και με όλες τις τραπεζικές μεταφορές, από το μεσημέρι μέχρι το απόγευμα, για 2 ώρες περίπου.

Αν έπεσες σε εκείνο το χρονικό διάστημα, μπορείς να δοκιμάσεις πάλι.

Κατά τ'άλλα δεν υπάρχουν αναφορές για γενικότερο θέμα και αυτό είναι κάτι που θα έλεγε ένας υπάλληλος για να σε ξεφορτωθεί.

 

Όχι φίλε μου, σε όποιο κατάστημα έχω πάει μου έχουν πει ότι έχουν σταματήσει να κάνουν αναλήψεις, μόνο καταθέσεις. Εσύ κάνεις αναλήψεις κανονικά; Έχω ρωτήσει σε 5 διαφορετικά καταστήματα διαφορετικές μέρες.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκανα καταθεση στο bazaar  πριν 3 ωρες και δεν φανηκαν ακομα / ειναι λογικο?

Επεξ/σία από ramolimento
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια μέρα μετά και ακόμη δεν φάνηκαν.Πηρα τηλεφωνο την viacash στο  21 1198 56 78  και μου ειπαν να στειλω email στο info ( at ) paysafecard .com

Για να δούμε...

 

Επεξ/σία από ramolimento
  • Like 1
Δημοσ.

δε ξέρω αν έχει γραφτεί αλλά εγώ τώρα το πήρα χαμπάρι. Στο free πακέτο έχουνε κόψει πλέον την φυσική κάρτα και την πληρώνεις με 10€ αν τη ζητήσεις; Στην αρχή νομίζω την παίρναμε δωρεάν; Έχουνε περάσει και χρόνια και δε θυμάμαι. Η κάρτα που έχω λήγει τον Αύγουστο, Άρα δε θα μου ανανεωθεί; Γράφουν όμως ότι στο δωρεαν έχεις virtual, αλλά δε μπορώ να δω πως βγαίνει.

Άντε θα αρχίσουν κι αυτοί να κόβουν από το δωρεάν πακέτο

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Bitbit είπε

δε ξέρω αν έχει γραφτεί αλλά εγώ τώρα το πήρα χαμπάρι. Στο free πακέτο έχουνε κόψει πλέον την φυσική κάρτα και την πληρώνεις με 10€ αν τη ζητήσεις; Στην αρχή νομίζω την παίρναμε δωρεάν; Έχουνε περάσει και χρόνια και δε θυμάμαι. Η κάρτα που έχω λήγει τον Αύγουστο, Άρα δε θα μου ανανεωθεί; Γράφουν όμως ότι στο δωρεαν έχεις virtual, αλλά δε μπορώ να δω πως βγαίνει.

Άντε θα αρχίσουν κι αυτοί να κόβουν από το δωρεάν πακέτο

Λογικα εμεις που την εχω ηδη, θα την παρουμε κανονικα δωρεαν. Πριν 2 χρονια μου ανανεωθηκε με δωρεαν κάρτα για τα επομενα 5.

Δημοσ.

Εδώ και αρκετό καιρό η Ν26 έχει μπλοκάρει [αδικαιολογήτως;] τον λογαριασμό μου. Κάθε φορά που ανοίγω το app, εμφανίζεται μήνυμα υποχρεωτικής διόρθωσης ή επικαιροποίησης στοιχείων που έχει ως εξής:

Quote

Confirm your information
Restrictions have been applied to your account. To remove them, confirm your details

Υπάρχουν 3 κατηγορίες:
Personal Information
Address
Additional Information

Στις δύο τελευταίες υποτίθεται πως υπάρχουν εκκρεμότητες. Και λέω υποτίθεται γιατί η διεύθυνσή μου δεν έχει αλλάξει.
Παρά το γεγονός πως δεν έχει υπάρξει καμία μεταβολή τόσο στη Legal όσο και στη Shipping address (είναι κοινές), το πεδίο κοκκινίζει και η ενημέρωση απορρίπτεται:

Quote

Please provide a valid address

Αν επιχειρήσω και 2η φορά να προχωρήσω εμφανίζεται το παρακάτω:

Quote

Unable to update your address .
If the problem persists, contact us via chat for support

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο;
Πρέπει να έχει περάσει ένα 6μηνο από τη φραγή αλλά δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αφού για τις λιγοστές συναλλαγές σε ξένα νομίσματα χρησιμοποιώ τη Revolut.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Bitbit είπε

δε ξέρω αν έχει γραφτεί αλλά εγώ τώρα το πήρα χαμπάρι. Στο free πακέτο έχουνε κόψει πλέον την φυσική κάρτα και την πληρώνεις με 10€ αν τη ζητήσεις; Στην αρχή νομίζω την παίρναμε δωρεάν; Έχουνε περάσει και χρόνια και δε θυμάμαι. Η κάρτα που έχω λήγει τον Αύγουστο, Άρα δε θα μου ανανεωθεί; Γράφουν όμως ότι στο δωρεαν έχεις virtual, αλλά δε μπορώ να δω πως βγαίνει.

Άντε θα αρχίσουν κι αυτοί να κόβουν από το δωρεάν πακέτο

 

4 ώρες πριν, runner69 είπε

Λογικα εμεις που την εχω ηδη, θα την παρουμε κανονικα δωρεαν. Πριν 2 χρονια μου ανανεωθηκε με δωρεαν κάρτα για τα επομενα 5.

Πριν από λίγες μέρες μου έστειλαν καινούρια κάρτα δωρεάν. Ήμουν απ'τους πρώτους που είχε ανοίξει λογαριασμό όταν ήταν και τότε δωρεάν.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, 9-11 είπε

Εδώ και αρκετό καιρό η Ν26 έχει μπλοκάρει [αδικαιολογήτως;] τον λογαριασμό μου. Κάθε φορά που ανοίγω το app, εμφανίζεται μήνυμα υποχρεωτικής διόρθωσης ή επικαιροποίησης στοιχείων που έχει ως εξής:

Υπάρχουν 3 κατηγορίες:
Personal Information
Address
Additional Information

Στις δύο τελευταίες υποτίθεται πως υπάρχουν εκκρεμότητες. Και λέω υποτίθεται γιατί η διεύθυνσή μου δεν έχει αλλάξει.
Παρά το γεγονός πως δεν έχει υπάρξει καμία μεταβολή τόσο στη Legal όσο και στη Shipping address (είναι κοινές), το πεδίο κοκκινίζει και η ενημέρωση απορρίπτεται:

Αν επιχειρήσω και 2η φορά να προχωρήσω εμφανίζεται το παρακάτω:

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο;
Πρέπει να έχει περάσει ένα 6μηνο από τη φραγή αλλά δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αφού για τις λιγοστές συναλλαγές σε ξένα νομίσματα χρησιμοποιώ τη Revolut.

Μου ειχαν βγαλει και εμενα ειδοποιηση να επικαιροποιησω την διευθυνση μου , πριν κανα χρονο νομιζω. Μιλησα με το support και ανεβασα αντιγραφο λογαριασμου της revolut εχοντας γυρισει την γλωσσα προηγουμενως στα αγγλικα για να βγαλω αγγλικο report και το δεχτηκαν.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...