BMXakias Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Εμένα μετά από 3-4 καταθέσεις που έκανα μέσω bazaar μου κλείσαν το ακκουντ και είπα αμάν για να παρω τα χρήματα μου πίσω, διαβάζω επίσης στα σχόλια σε app/play store ότι κλείνουν ακκουντ και κρατάνε τα χρήματα, όποτε προσοχή.
nek4d Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2 hours ago, BMXakias said: Εμένα μετά από 3-4 καταθέσεις που έκανα μέσω bazaar μου κλείσαν το ακκουντ και είπα αμάν για να παρω τα χρήματα μου πίσω, διαβάζω επίσης στα σχόλια σε app/play store ότι κλείνουν ακκουντ και κρατάνε τα χρήματα, όποτε προσοχή. Περιεργο, ενδιαφερον και επικινδυνο, εχουμε καποια σχετικα λινκς?
stefanidisg Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Μέχρι πόσα χρήματα μπορούμε να σηκώσουμε από Bazar ? Και είναι προτιμότερη σαν μέθοδος η μεταφορά σε ελληνική τράπεζα;
ekkli Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Όντως, στις 12 Γενάρη υπήρχε θέμα με το Cash26, όπως και με όλες τις τραπεζικές μεταφορές, από το μεσημέρι μέχρι το απόγευμα, για 2 ώρες περίπου. Αν έπεσες σε εκείνο το χρονικό διάστημα, μπορείς να δοκιμάσεις πάλι. Κατά τ'άλλα δεν υπάρχουν αναφορές για γενικότερο θέμα και αυτό είναι κάτι που θα έλεγε ένας υπάλληλος για να σε ξεφορτωθεί. Στις 12/1/2024 στις 8:46 ΜΜ, Kalahaan είπε Καλησπέρα. Αντιμετωπίζει κανένας άλλος πρόβλημα εδώ και πολλές μέρες στο να κάνει ανάληψη με viacash στα σούπερ μάρκετ bazaar; Πληκτρολογεί η υπάλληλος το barcode και της βγάζει μηδενικό ποσό. Από ό,τι μου λένε είναι γενικότερο το πρόβλημα και δεν έχουν καμία ενημέρωση πότε θα αποκατασταθεί. Έχω στείλει και στο support αλλά δε με έχει βοηθήσει.
Kalahaan Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Στις 22/1/2024 στις 2:25 ΜΜ, ekkli είπε Όντως, στις 12 Γενάρη υπήρχε θέμα με το Cash26, όπως και με όλες τις τραπεζικές μεταφορές, από το μεσημέρι μέχρι το απόγευμα, για 2 ώρες περίπου. Αν έπεσες σε εκείνο το χρονικό διάστημα, μπορείς να δοκιμάσεις πάλι. Κατά τ'άλλα δεν υπάρχουν αναφορές για γενικότερο θέμα και αυτό είναι κάτι που θα έλεγε ένας υπάλληλος για να σε ξεφορτωθεί. Όχι φίλε μου, σε όποιο κατάστημα έχω πάει μου έχουν πει ότι έχουν σταματήσει να κάνουν αναλήψεις, μόνο καταθέσεις. Εσύ κάνεις αναλήψεις κανονικά; Έχω ρωτήσει σε 5 διαφορετικά καταστήματα διαφορετικές μέρες.
Doubt Δημοσ. 25 Ιανουαρίου Δημοσ. 25 Ιανουαρίου Υποψιάζομαι τραπεζικό δάκτυλο, μπορεί και εφοριακό δάκτυλο (το μεσαίο)
ramolimento Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Εκανα καταθεση στο bazaar πριν 3 ωρες και δεν φανηκαν ακομα / ειναι λογικο? Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου από ramolimento
ramolimento Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Μια μέρα μετά και ακόμη δεν φάνηκαν.Πηρα τηλεφωνο την viacash στο 21 1198 56 78 και μου ειπαν να στειλω email στο info ( at ) paysafecard .com Για να δούμε... Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου από ramolimento 1
Bitbit Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου δε ξέρω αν έχει γραφτεί αλλά εγώ τώρα το πήρα χαμπάρι. Στο free πακέτο έχουνε κόψει πλέον την φυσική κάρτα και την πληρώνεις με 10€ αν τη ζητήσεις; Στην αρχή νομίζω την παίρναμε δωρεάν; Έχουνε περάσει και χρόνια και δε θυμάμαι. Η κάρτα που έχω λήγει τον Αύγουστο, Άρα δε θα μου ανανεωθεί; Γράφουν όμως ότι στο δωρεαν έχεις virtual, αλλά δε μπορώ να δω πως βγαίνει. Άντε θα αρχίσουν κι αυτοί να κόβουν από το δωρεάν πακέτο
runner69 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 4 ώρες πριν, Bitbit είπε δε ξέρω αν έχει γραφτεί αλλά εγώ τώρα το πήρα χαμπάρι. Στο free πακέτο έχουνε κόψει πλέον την φυσική κάρτα και την πληρώνεις με 10€ αν τη ζητήσεις; Στην αρχή νομίζω την παίρναμε δωρεάν; Έχουνε περάσει και χρόνια και δε θυμάμαι. Η κάρτα που έχω λήγει τον Αύγουστο, Άρα δε θα μου ανανεωθεί; Γράφουν όμως ότι στο δωρεαν έχεις virtual, αλλά δε μπορώ να δω πως βγαίνει. Άντε θα αρχίσουν κι αυτοί να κόβουν από το δωρεάν πακέτο Λογικα εμεις που την εχω ηδη, θα την παρουμε κανονικα δωρεαν. Πριν 2 χρονια μου ανανεωθηκε με δωρεαν κάρτα για τα επομενα 5.
9-11 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Εδώ και αρκετό καιρό η Ν26 έχει μπλοκάρει [αδικαιολογήτως;] τον λογαριασμό μου. Κάθε φορά που ανοίγω το app, εμφανίζεται μήνυμα υποχρεωτικής διόρθωσης ή επικαιροποίησης στοιχείων που έχει ως εξής: Quote Confirm your information Restrictions have been applied to your account. To remove them, confirm your details Υπάρχουν 3 κατηγορίες: Personal Information ✅ Address ⏳ Additional Information ⏳ Στις δύο τελευταίες υποτίθεται πως υπάρχουν εκκρεμότητες. Και λέω υποτίθεται γιατί η διεύθυνσή μου δεν έχει αλλάξει. Παρά το γεγονός πως δεν έχει υπάρξει καμία μεταβολή τόσο στη Legal όσο και στη Shipping address (είναι κοινές), το πεδίο κοκκινίζει και η ενημέρωση απορρίπτεται: Quote Please provide a valid address Αν επιχειρήσω και 2η φορά να προχωρήσω εμφανίζεται το παρακάτω: Quote Unable to update your address . If the problem persists, contact us via chat for support Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο; Πρέπει να έχει περάσει ένα 6μηνο από τη φραγή αλλά δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αφού για τις λιγοστές συναλλαγές σε ξένα νομίσματα χρησιμοποιώ τη Revolut.
yazidis Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 8 ώρες πριν, Bitbit είπε δε ξέρω αν έχει γραφτεί αλλά εγώ τώρα το πήρα χαμπάρι. Στο free πακέτο έχουνε κόψει πλέον την φυσική κάρτα και την πληρώνεις με 10€ αν τη ζητήσεις; Στην αρχή νομίζω την παίρναμε δωρεάν; Έχουνε περάσει και χρόνια και δε θυμάμαι. Η κάρτα που έχω λήγει τον Αύγουστο, Άρα δε θα μου ανανεωθεί; Γράφουν όμως ότι στο δωρεαν έχεις virtual, αλλά δε μπορώ να δω πως βγαίνει. Άντε θα αρχίσουν κι αυτοί να κόβουν από το δωρεάν πακέτο 4 ώρες πριν, runner69 είπε Λογικα εμεις που την εχω ηδη, θα την παρουμε κανονικα δωρεαν. Πριν 2 χρονια μου ανανεωθηκε με δωρεαν κάρτα για τα επομενα 5. Πριν από λίγες μέρες μου έστειλαν καινούρια κάρτα δωρεάν. Ήμουν απ'τους πρώτους που είχε ανοίξει λογαριασμό όταν ήταν και τότε δωρεάν.
runner69 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, 9-11 είπε Εδώ και αρκετό καιρό η Ν26 έχει μπλοκάρει [αδικαιολογήτως;] τον λογαριασμό μου. Κάθε φορά που ανοίγω το app, εμφανίζεται μήνυμα υποχρεωτικής διόρθωσης ή επικαιροποίησης στοιχείων που έχει ως εξής: Υπάρχουν 3 κατηγορίες: Personal Information ✅ Address ⏳ Additional Information ⏳ Στις δύο τελευταίες υποτίθεται πως υπάρχουν εκκρεμότητες. Και λέω υποτίθεται γιατί η διεύθυνσή μου δεν έχει αλλάξει. Παρά το γεγονός πως δεν έχει υπάρξει καμία μεταβολή τόσο στη Legal όσο και στη Shipping address (είναι κοινές), το πεδίο κοκκινίζει και η ενημέρωση απορρίπτεται: Αν επιχειρήσω και 2η φορά να προχωρήσω εμφανίζεται το παρακάτω: Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο; Πρέπει να έχει περάσει ένα 6μηνο από τη φραγή αλλά δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αφού για τις λιγοστές συναλλαγές σε ξένα νομίσματα χρησιμοποιώ τη Revolut. Μου ειχαν βγαλει και εμενα ειδοποιηση να επικαιροποιησω την διευθυνση μου , πριν κανα χρονο νομιζω. Μιλησα με το support και ανεβασα αντιγραφο λογαριασμου της revolut εχοντας γυρισει την γλωσσα προηγουμενως στα αγγλικα για να βγαλω αγγλικο report και το δεχτηκαν. 1
Bitbit Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Και μετά χρησιμοποίησε ένα ρεπορτ της N26 για να κάνεις επικαιροποιηση στη revolut. 😛
ProponitisTouKanape Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Κι εμένα μου έχει βγει ειδοποίηση για επικαιροποίηση της διεύθυνσης αλλά όταν πατάω υποβολή πετάει Error...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα