Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, dimitrisOS είπε

Καλησπερα για να κανω καθεση χρημάτων πως γινεται? Μπορω να παω σε καποια τραπεζα και να δωσω το iban ? 

θα στείλεις εμβασμα μέσω ebanking για να εχεις τη μικρότερη προμήθεια. Απο το ταμείο είναι ακριβότερη η προμήθεια

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν λέτε ρε παίδες οτι μεταφέρατε μεγάλα πόσα και σας κλείδωσαν, για τι ποσά μιλάτε; άνω των 2000-3000 ευρώ;

όποιος δεν θέλει να πει δημοσια, ας στειλει ενα pm

Επεξ/σία από Re4cTiV3
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μια απορία παιδιά: Ενώ την κάρτα την έχω από την Άνοιξη, με μηδενικό ποσό στο λογαριασμό, μου ήρθε ξανά email τώρα ότι μέχρι τις 4/9 θα πρέπει να ξανά κάνω ταυτοπροσωπία. Εν τω μεταξύ την πρώτη φορά μου βγήκε η ψυχή να περιμένω να γίνει η βιντεοκλήση. Και μετά να μη βλέπει ο άνθρωπος τα υδατογραφήματα στο διαβατήριο, να μου λέει να ανοίξω το φλας στο κινητό που δεν έχει φλας, να βγω στον ήλιο, να σφάξω έναν κόκορα και να προσευχηθώ να βρέξει κτλ κτλ.. 

Συμβαίνει συχνά να ξανά ζητάνε ταυτοπροσωπία; Ειλικρινά σκέφτομαι να κλείσω το λογαριασμό, παρά να περάσω την ίδια διαδικασία. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Pavlos79_ είπε

Μια απορία παιδιά: Ενώ την κάρτα την έχω από την Άνοιξη, με μηδενικό ποσό στο λογαριασμό, μου ήρθε ξανά email τώρα ότι μέχρι τις 4/9 θα πρέπει να ξανά κάνω ταυτοπροσωπία. Εν τω μεταξύ την πρώτη φορά μου βγήκε η ψυχή να περιμένω να γίνει η βιντεοκλήση. Και μετά να μη βλέπει ο άνθρωπος τα υδατογραφήματα στο διαβατήριο, να μου λέει να ανοίξω το φλας στο κινητό που δεν έχει φλας, να βγω στον ήλιο, να σφάξω έναν κόκορα και να προσευχηθώ να βρέξει κτλ κτλ.. 

Συμβαίνει συχνά να ξανά ζητάνε ταυτοπροσωπία; Ειλικρινά σκέφτομαι να κλείσω το λογαριασμό, παρά να περάσω την ίδια διαδικασία. 

Ε δεν θα σου ζητάνε κάθε μήνα αλλά λογικά 1 φορά ανά χρόνο/2 χρόνια μπορεί να ζητάνε.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, user2163 είπε

Ε δεν θα σου ζητάνε κάθε μήνα αλλά λογικά 1 φορά ανά χρόνο/2 χρόνια μπορεί να ζητάνε.

Σε μένα πάντως δεν ξαναζήτησαν. Κάτι άλλο συμβαίνει

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Pavlos79_ είπε

Μια απορία παιδιά: Ενώ την κάρτα την έχω από την Άνοιξη, με μηδενικό ποσό στο λογαριασμό, μου ήρθε ξανά email τώρα ότι μέχρι τις 4/9 θα πρέπει να ξανά κάνω ταυτοπροσωπία. Εν τω μεταξύ την πρώτη φορά μου βγήκε η ψυχή να περιμένω να γίνει η βιντεοκλήση. Και μετά να μη βλέπει ο άνθρωπος τα υδατογραφήματα στο διαβατήριο, να μου λέει να ανοίξω το φλας στο κινητό που δεν έχει φλας, να βγω στον ήλιο, να σφάξω έναν κόκορα και να προσευχηθώ να βρέξει κτλ κτλ.. 

Συμβαίνει συχνά να ξανά ζητάνε ταυτοπροσωπία; Ειλικρινά σκέφτομαι να κλείσω το λογαριασμό, παρά να περάσω την ίδια διαδικασία. 

Aφου δεν έχεις υπόλοιπο να υποθέσω ότι δεν την χρησιμοποιείς;Τι την θες τότε;

Δημοσ.

Εντάξει καλά κάνουν, εδώ οι δικές μας ζητάνε έγγραφα του Θεού τα μάτια, ακόμα δεν έχουν ζητήσει πόσες φορές πάμε τουαλέτα την ημέρα.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, stefanidisg είπε

Εντάξει καλά κάνουν, εδώ οι δικές μας ζητάνε έγγραφα του Θεού τα μάτια, ακόμα δεν έχουν ζητήσει πόσες φορές πάμε τουαλέτα την ημέρα.

Το χειρότερο είναι το αποδεικτικό διεύθυνσης, αν μένει μια οικογένεια  με φοιτητές π.χ. πρέπει να βάζει ο καθένας κι ένα λογαριασμό στο όνομα του για να έχουν να δίνουν στις τράπεζες να κάνουν επικαιροποίηση

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το χειρότερο είναι το αποδεικτικό διεύθυνσης, αν μένει μια οικογένεια  με φοιτητές π.χ. πρέπει να βάζει ο καθένας κι ένα λογαριασμό στο όνομα του για να έχουν να δίνουν στις τράπεζες να κάνουν επικαιροποίηση

Δίνεις bank statement και τελειώνει η υπόθεση. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Aφου δεν έχεις υπόλοιπο να υποθέσω ότι δεν την χρησιμοποιείς;Τι την θες τότε;

Κυρίως χρησιμοποιώ τη Revolut. Επειδή όμως θα απουσιάσω για μερικούς μήνες στο εξωτερικό, πέρα από τη Revolut, θέλω και τη Ν26 για καβάτζα. Αν είναι όμως να μου ζητάνε κάθε τρεις και λίγο ταυτοπροσωπία επειδή δεν βλέπουν κινήσεις, ή για τους Χ, Ψ λόγους.. είπαμε!

Σας στέλνω και το email που μου έστειλαν:

Hey Pavlos,

We’re writing to inform you that you’ll be required to re-verify your identity by 04 09 2019. As a licensed bank, N26 is legally obligated to verify our customers at regular intervals. Rest assured that this is a routine procedure that all banks have to follow. The process will only take a couple of minutes.

Once you start the re-verification process you’ll be able to use your account as normal, with some exceptions, that we’ve listed below. Please be prepared for this in advance of starting your re-verification.

Here is what you will and will not be able to do during the re-verification process until the process is complete:

You will continue to be able to…

  • Receive money into your account
  • Use your N26 card to make purchases and withdrawals
  • Receive credit transfers
  • Perform direct debits
  • Have the full benefits of your overdraft, insurance, and credit services

You will not be able to…

  • Log into the N26 app or website to see your transactions list or current balance
  • Initiate any MoneyBeam or other debit transfers
  • Manage any of your services through the app, such as modifying, adding, or canceling overdraft, credit, insurance, or investment services
  • Divest from your investment account

For customers re-verifying through video, you’ll regain full access immediately after you’ve re-verified your identity with an agent.

For customers re-verifying by submitting documents via the N26 app, you’ll regain full access once your submitted documents have been reviewed. This could take as little as one day, but could take up to five days or longer. We aim to process your re-verification as quickly as possible.

As soon as your account is re-verified, you’ll be able to return using it as normal. Please re-verify your identity by 04 09 2019, otherwise we will cancel and close your account.

Prior to redoing verification, make sure you’ve downloaded the latest version of the N26 app and have a valid ID at hand. Open the N26 mobile app and click on the banner at the top of the screen to initiate the process.

You can reach out to our customer service at any time, if you have questions about re-verification.

Best regards,
Your N26 Team

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Pavlos79_ είπε

Κυρίως χρησιμοποιώ τη Revolut. Επειδή όμως θα απουσιάσω για μερικούς μήνες στο εξωτερικό, πέρα από τη Revolut, θέλω και τη Ν26 για καβάτζα. Αν είναι όμως να μου ζητάνε κάθε τρεις και λίγο ταυτοπροσωπία επειδή δεν βλέπουν κινήσεις, ή για τους Χ, Ψ λόγους.. είπαμε!

Σας στέλνω και το email που μου έστειλαν:

Hey Pavlos,

We’re writing to inform you that you’ll be required to re-verify your identity by 04 09 2019. As a licensed bank, N26 is legally obligated to verify our customers at regular intervals. Rest assured that this is a routine procedure that all banks have to follow. The process will only take a couple of minutes.

Once you start the re-verification process you’ll be able to use your account as normal, with some exceptions, that we’ve listed below. Please be prepared for this in advance of starting your re-verification.

Here is what you will and will not be able to do during the re-verification process until the process is complete:

You will continue to be able to…

  • Receive money into your account
  • Use your N26 card to make purchases and withdrawals
  • Receive credit transfers
  • Perform direct debits
  • Have the full benefits of your overdraft, insurance, and credit services

You will not be able to…

  • Log into the N26 app or website to see your transactions list or current balance
  • Initiate any MoneyBeam or other debit transfers
  • Manage any of your services through the app, such as modifying, adding, or canceling overdraft, credit, insurance, or investment services
  • Divest from your investment account

For customers re-verifying through video, you’ll regain full access immediately after you’ve re-verified your identity with an agent.

For customers re-verifying by submitting documents via the N26 app, you’ll regain full access once your submitted documents have been reviewed. This could take as little as one day, but could take up to five days or longer. We aim to process your re-verification as quickly as possible.

As soon as your account is re-verified, you’ll be able to return using it as normal. Please re-verify your identity by 04 09 2019, otherwise we will cancel and close your account.

Prior to redoing verification, make sure you’ve downloaded the latest version of the N26 app and have a valid ID at hand. Open the N26 mobile app and click on the banner at the top of the screen to initiate the process.

You can reach out to our customer service at any time, if you have questions about re-verification.

Best regards,
Your N26 Team

Πόσο καιρό είχες το λογαριασμό ανενεργό ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...