Razer_greece Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Καλησπέρα, Αρχικά ακόμα δεν έχω δώσει για δίπλωμα έχω κάνει προς το παρών 10 ώρες οδήγησης αλλά έχω κάποιες απορίες που χρήζουν απάντησης. 1) Όταν επιτέλους πάρω το δίπλωμα αξίζει να βάλω το χαρακτηριστικό "Ν" στο αμάξι που θα οδηγώ? Ο νόμος φυσικά ορίζει 1 χρόνο υποχρεωτικά. Ποια είναι όμως η συμπεριφορά των οδηγών όταν βλέπουν αυτό το σηματάκι (Γιατί έχω ακούσει πολλά) και γενικά είμαι τύπος που θα αγχωθώ ιδιαίτερα αν κάνω καμιά "ομορφιά". 2) Είμαι 1.70 και γενικά το κάθισμα το έχω αρκετά κοντά στο τιμόνι για να μπορώ να πατάω τον συμπλέκτη τέρμα. Μήπως πρέπει να το βάλω πιο ψηλά για να προστατευτώ καλύτερα σε περίπτωση που ανοίξει ο αερόσακος 3) Εμπειρικά πόσο καιρό χρειάζεται (πάνω-κάτω) για να τυποποιηθούν οι κινήσεις των ποδιών μου στα πετάλια. Όπως είπα είμαι στις 10 ώρες και μέχρι στιγμής ακόμα κοιτάω τον μοχλό της ταχύτητας για να σιγουρευτώ ότι έχω την κατάλληλη σχέση. Με τον συμπλέκτη έχω ακόμα λίγο πρόβλημα στο ξεκίνημα σε ανηφόρα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 1.Το Ν προστατευει και τον νεο οδηγο και τους αλλους να τον προσεχουν πιο πολυ .Ολοι υπηρξαμε νεοι και ειναι βλακας οποις το κοροϊδευει . 2.Εχω το ιδιο υψος και βαζω το καθισμα οπως με βολευει αρκει να μπορω να παταω τερμα τον συμπελεκτη .Ουτε πολυ ψηλα ουτε και στο πατωμα . 3. Θα το συνηθισεις σιγα σιγα και θα γινεται αυτοματα σε λιγο χρονο που ειναι σχετικος με καθε ατομο .Μια καλη λυση ειναι το αυτοματο κιβωτιο ειδικα για νεο οδηγο αν εχει σοβαρο προβλημα .Βεβαια μετα θα δυσκολευτει λιγο να παει σε μηχανικο αλλα θα εχει ηδη εμεπιρια στην οδηγηση. 3
Razer_greece Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 1.Το Ν προστατευει και τον νεο οδηγο και τους αλλους να τον προσεχουν πιο πολυ .Ολοι υπηρξαμε νεοι και ειναι βλακας οποις το κοροϊδευει . 2.Εχω το ιδιο υψος και βαζω το καθισμα οπως με βολευει αρκει να μπορω να παταω τερμα τον συμπελεκτη .Ουτε πολυ ψηλα ουτε και στο πατωμα . 3. Θα το συνηθισεις σιγα σιγα και θα γινεται αυτοματα σε λιγο χρονο που ειναι σχετικος με καθε ατομο .Μια καλη λυση ειναι το αυτοματο κιβωτιο ειδικα για νεο οδηγο αν εχει σοβαρο προβλημα .Βεβαια μετα θα δυσκολευτει λιγο να παει σε μηχανικο αλλα θα εχει ηδη εμεπιρια στην οδηγηση. Δεν θέλω να πάρω πρώτο αυτοκίνητο αυτόματο. Όσο χρόνο κι αν μου πάρει πιστευώ είναι το καλύτερο να μάθω σε μηχανικό. Αν μάθω έτσι το αυτόματο θα το θεωρώ παιχνιδάκι. Εντάξει ακόμα έχω άλλες 15 ώρες πρακτικής εξάσκησης απλώς την συγκεκριμένη στιγμή θεωρώ αδύνατον να ελέγχω τα πόδια μου, να κοιτάω το δρόμο μπροστά μου, την σήμανση και τους καθρέφτες και άλλα τόσα που μπορεί να ξέχασα 1
cococrops Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 μην φοβασαι ολοι εχουμε κανει λαθη στην οδηγηση!εγω εχω κανει και με τη μηχανη 17 χρονια που οδηγαω!!ουδεις αλανθαστος!οσο για το καθισμα οπου σε βολευει βαλτο και η γυναικα μου ιδιο υψος εχει με εσενα και ετσι το βαζει(αν και δεν την εμπιστευομαι γενικα στην οδηγηση....χαχαχαχα οχι για το υψος αλλα για την ικανοτητα ) 2
Thanos1972 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 βαλε το Ν.περα απο το οτι το οριζει ο νομος,θα ελεγα οτι δεν θα σου κορναρουν.αυτος που κορναρει ειδικα σε αυτοκινητο με Ν ειναι για εμενα το λιγοτερο βλακας.σορρυ κιολας.εαν δεν εχει την υπομονη στον δρομο με τουςνεους οδηγους ας μην οδηγαει καλυτερα. (προσωπικα το Ν το ειχα για πλακα για ενα διαστημα σε καποια φαση υστερα απο 7 χρονια που οδηγουσα για να βλεπω συμπεριφορες οδηγων). 3
mphxths Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Καλησπέρα, Αρχικά ακόμα δεν έχω δώσει για δίπλωμα έχω κάνει προς το παρών 10 ώρες οδήγησης αλλά έχω κάποιες απορίες που χρήζουν απάντησης. 1) Όταν επιτέλους πάρω το δίπλωμα αξίζει να βάλω το χαρακτηριστικό "Ν" στο αμάξι που θα οδηγώ? Ο νόμος φυσικά ορίζει 1 χρόνο υποχρεωτικά. Ποια είναι όμως η συμπεριφορά των οδηγών όταν βλέπουν αυτό το σηματάκι (Γιατί έχω ακούσει πολλά) και γενικά είμαι τύπος που θα αγχωθώ ιδιαίτερα αν κάνω καμιά "ομορφιά". 2) Είμαι 1.70 και γενικά το κάθισμα το έχω αρκετά κοντά στο τιμόνι για να μπορώ να πατάω τον συμπλέκτη τέρμα. Μήπως πρέπει να το βάλω πιο ψηλά για να προστατευτώ καλύτερα σε περίπτωση που ανοίξει ο αερόσακος 3) Εμπειρικά πόσο καιρό χρειάζεται (πάνω-κάτω) για να τυποποιηθούν οι κινήσεις των ποδιών μου στα πετάλια. Όπως είπα είμαι στις 10 ώρες και μέχρι στιγμής ακόμα κοιτάω τον μοχλό της ταχύτητας για να σιγουρευτώ ότι έχω την κατάλληλη σχέση. Με τον συμπλέκτη έχω ακόμα λίγο πρόβλημα στο ξεκίνημα σε ανηφόρα. 1.Επειδη οπως ειπες θα κανεις καμμια "ομορφια" καλυτερα να χεις το Ν , ωστε να σε περιμενουν οι αλλοι να την κανεις 2.Οταν μπαινω σε καινουργιο/αλλου αμαξι αυτα που ρυθμιζω ειναι α) καθισμα , να πατιεται ο συμπλεκτης τερμα αλλα το ποδι να μην ειναι τελειως τεντωμενο αλλα ουτε και α-τεντωτο...θεμα συνηθειας του καθενος ειναι και αφετερου τα χερια στο τιμονι να φτανουν κανοντας μικρη γωνια στους αγκωνες..παλι θεμα συνηθειας του καθενος..ειχα θειο που οδηγουσε με τεντωμενα χερια ... β) καθρεπτες..μεσα εξω.. και εισαι ετοιμος να φυγεις... 3. Στην αρχη ειναι λογικο να κοιτας τον λεβιε...τα παντα μπροστα , δεξια αριστερα αυτοκινητα πεζους περιπτερα..παρκαρισμενα....να σκεφτεσαι δυο φορες τι πενταλ να πατησεις... Με τον καιρο , θα ξερεις που πρεπει να δωσεις προσοχη μπροστα σου και σε τι οχι..και τα ποδια στα πενταλ θα πηγαινουν μηχανικα..Μετα απο ποσο καιρο?υποκειμενικο..οσο περισσοτερο οδηγας..προφανως τοσο γρηγοροτερα. Οσο για το ξεκινημα στην ανηφορα..ειναι θεμα συνηθειας στο "που" αποσυμπλεκτιζει η 1η...ωστε να κανεις γρηγορα την εναλλαγη συμπλεκτη-φρενο-1η-αφηνω συμπλεκτη-κραταω συμπλεκτη-αφηνω φρενο-γκαζωνω ΤΟΣΟ ωστε να φυγεις χωρις να πας πολυ πισω. Σε μεγαλες ανηφορες..χεστηκες..τραβας χειροφρενο και παιζεις εκ του ασφαλους 2
Nanagm Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Εγώ έδωσα πριν ένα μήνα ακριβώς.ακόμα δν μ έχει έρθει το δίπλωμα βέβαια αλλά συνιστώ να βάλεις το ν κ απλά μην ασχολείσαι με οποιον πάει να κοροϊδέψει μαθημένος δν γεννήθηκε κανείς κ αυτοί ήταν κάποτε στη θέση μας. 1
saleit Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Βασικά καλησπέρα σας!!! Το "Ν", είναι καλό να το βάλεις. Καλύτερο είναι να βάλεις ένα μικρό Ν, για να μην σε εμποδίζει και στο παρκάρισμα αλλά και γενικά στην ορατότητα. Όσο το να σε κορνάρουν και τέτοια, άσε, μόνο ένας στους δέκα χωριαταρέους, που θα σκάσουν στην πόλη με το μισοσάπιο 4χ4 τους, και την κομμένη- τρύπια εξάτμιση να κάνει σαν τρακτέρ...Εκεί άπλα, αφήνεις τον Ζητά που βρίσκεται εκεί γύρω να κάνει την δουλεία του!!! Καλά χιλιόμετρα!!! 1
dimitrisOP Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Σπανια βλεπω rage κατα νεων οδηγων με Ν, στην αθηνα ειδικα δεν το εχω δει ποτε , στην επαρχια απο την αλλη επικρατει ο νομος της ζουγκλας οποτε εκει οτι και αν εχεις το κραξιμο θα το φας Καλα χιλιομετρα και με προσοχη , μην δινεις σημασια σε κορναρισματα η αν πηγαινεις σιγα κτλπ , οσο σε καλυπτει ο νομος εισαι κομπλε
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2015 Στην Αθήνα μια χαρά συμπεριφερετε ο κόσμος οταν βλέπει Ν Η γυναικά μου πρέπει να το ειχε 3-4 χρόνια μεχρι που της το πεταξα. :D
xpera_x Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2015 Εγώ νομίζω πως ίσα ίσα βλέπεις από μακριά το Ν και προσπερνάς αναμένεις το αναπάντεχο, προετοιμάζεσαι γενικώς είσαι περισσότερο επιεικής. Πρέπει ο άλλος να είναι νοητικά ανάπηρος ή τέρμα κομπλεξικός που θα δει τον νέοπα για να εκτονωθεί. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα