teo20net Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2015 Εδώ κ μια βδομάδα έχω περάσει τη γραμμή μου στον ΟΤΕ. Όλα καλά, καλή ταχύτητα και 0 αποσυνδέσεις. Χρησιμοποιώ δικό μου router (Asus N14U) εδώ κ αρκετό καιρό και δεν χρειάστηκε ποτέ να περάσω τα username/password που δίνει ο εκάστοτε ISP (ήμουν στην Hol και στην Wind ένα φεγγάρι). Σήμερα παρέλαβα το δωρεάν εξοπλισμό του ΟΤΕ από την εταιρία courier και στα σχετικά έγγραφα που υπήρχαν μαζί, είδα οτι αναγραφόταν το user και το pass της σύνδεσής μου, οπότε είπα να τα βάλω στο interface του router, αν και δεν χρειαζόταν. Από την στιγμή που πάτησα apply, δεν έχω internet. Η ένδειξη adsl του router ανάβει κανονικά αλλα η ένδειξη internet όχι. Η γραμμή φαίνεται να συγχρονίζει αλλα δεν παίρνω ip. Έλεγξα τους κωδικούς στο σχετικό site του Ote και είναι σωστοί ενώ δοκίμασα κ με νέο password (αφού άλλαξα το παλιό) χωρίς αποτέλεσμα. Επίσης δοκίμασα και τα default του ΟΤΕ ([email protected]/otenet). Όλα τα παραπάνω τα δοκίμασα με 3 διαφορετικά router και με 3-4 διαφορετικα καλώδια. Η εξυπ.πελατών του ΟΤΕ το προώθησε για βλάβη ενώ μου είπαν ότι η γραμμή δείχνει να μην συγχρονίζει καθόλου (ενώ εγώ βλέπω συγχρονισμό και με τα 3 router). Το troubleshooting των routers μου βγάζει : Authentication error username/password ή Ppoa/Ppoe authentication fail ή και "Remote server not responding ενώ το troubleshooting των windows ότι δεν αποκρίνεται ο Dns. Έχω δοκιμάσει reset, restore factory defaults, επανεκκινήσεις και άλα τέτοια γιατροσόφια χωρίς αποτέλεσμα. Ο Ότε εκτιμά ότι θα έχει απάντηση σε 4 μέρες. Έχει κάποιος καμμιά ιδέα για το τι συμβαίνει για να μην χρειαστεί να περιμένω 10 μέρες;
mitsus Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Το τηλέφωνό σου δουλεύει κανονικά? Είναι το σωστό νούμερο?
poulinos Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 ενα απο τα δυο μπορω να σκεφτω. το πρωτο ειναι να εισαι sync no ip ειτε επειδη εχει κολλησει οι καρτες ειτε λογω ρυθμισεων. το δευτερο να σε εχουν ριξει σε αλλο οριο για αυτο να μην σε βλεπουν συγχρονισμενο καν οποτε και να μην εχει ετοιμαστει το αλλο οριο για να παιξει. 1
teo20net Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Το σταθερό όταν το συνδέω στην πρίζα μόνο του δεν ακούγεται τίποτα. Αν το συνδέσω στην υποδοχή για τηλέφωνο που έχει το router, τότε κάνει ένα τριπλό τόνο ανά 5 sec αλλά όχι τον συνηθισμένο τόνο σφάλματος. Προσπαθήσαν από τον ΟΤΕ να με πάρουν στο σταθερό και ενώ ακούγαν ότι καλεί, το δικό μου τηλ δεν χτυπάει. Και όλα αυτά γίναν τη στιγμή που προσπάθησα να βάλω τους κωδικούς μου. Υπάρχει τρόπος/λύση ώστε να κάνω κάτι εγώ ή να τους πάρω και να προτείνω λύση για να επιταχύνω τις διαδικασίες;
poulinos Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 δεν μπορεις να κανεις κατι.επειδη δεν εχεις παρει ip μαλλον δεν εχει σεταριστει και το Voip για αυτο δεν παιζει.
teo20net Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Στον ΟΤΕ η γραμμή έιναι περίπου 10 μέρες χωρίς πρόβλημα. Δεν είναι περίεργο που όλα ξεκίνησαν την μέρα που παρέλαβα τον εξοπλισμό κ έβαλα τα σωστά username/password;
poulinos Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 μπορει απλα να ετυχε να κολλησει το port στο dslam στην καρτα Data.και εγω το εχω παθει 1
teo20net Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Οπότε απλά περιμένω; Είναι απλή διαδικασία να επισκευαστεί ή θα περιμένω κανένα μήνα;
poulinos Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 κανονικα φτιαχνεται γρηγορα.δεν χρειαζεται να βγει τεχνικος εξω.ειτε γινεται software reset ειτε hardware reset αντε στην χειροτερη αλλαγη οριου ή καρτας.οποτε κανονικα πρεπει να στο φτιαξουν.μπορει και με ενα απλο Lock unlock να φτιαξει απο την πλευρα του οτε παντα 1
teo20net Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 3η μέρα σήμερα, δεν βλέπω φως. Αναμονή λοιπόν. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
poulinos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 τριτη μερα για αυτο το θεμα?παρε τον οτε να σου πει τι εχει κανει γιατι δεν παιζει 3 μερες για sync no ip.εκτος αν το πανε χαλαρααααααα
teo20net Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Μου λένε ότι έχει ενημερωθεί το αντίστοιχο τεχνικό τμήμα. Δεν ξέρω τι άλλο να τους προτείνω.
Silverage Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Εμάς χθες πάντως που ήταν νεκρό το τηλέφωνο το απόγευμα το φτιάξανε. Ξαναπάρτους.
teo20net Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Εννοείς ότι τους πήρες την ώρα που διαπίστωσες τη βλάβη και στο έφτιαξαν άμεσα εκείνη τη στιγμή;
Silverage Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Μετά απο 3-4 ώρες. Ζήτα τους να σου κάνουν reset το password
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα