Προς το περιεχόμενο

Αγορά SLT SONY A58 ή A77 για φακούς Minolta AF DYNAX7000I


NickSyk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος φωτογραφικής μηχανής Minolta AF DYNAX7000I και σκέφτομαι να μπω στη ψηφιακή εποχή μετά από χρόνια αδράνειας. Από σχετική έρευνα, έμαθα πως οι φακοί που έχω ταιριάζουν μόνο στις μηχανές SLT SONY A58 ή A77. Θεωρείτε πως αξίζει η αγορά μιας τέτοιας μηχανής, κυρίως όσον αφορά την πρώτη, ή θα ήταν καλύτερα να αγοράσω μιας DSLR εξ αρχής; Αν αποφάσιζα να αγοράσω την SONY θα το έκανα περισσότερο λόγω ύπαρξης ενός APO 70-210 f-3.5-4.5 και ενός 50mm 1:1.7. Να σημειώσω πως δεν είμαι αρχάριος και θεωρώ υπερβολές τα διάφορα gadgets (GPS, πολλούς τρόπους φωτομέτρησης και τους αυτοματισμούς). Τα θέματά μου έχουν σχέση με τη φύση καθ' όλη τη διάρκεια των εποχών, πορτρέτα κι άλλα, ενώ έχω στην κατοχή μου και κάποιον εξοπλισμό studio. Μου φάνηκε ενδιαφέρουσα η PENTAX K-50, σαν ποιότητα κατασκευής και στεγάνωσης. Τέλος, δε θα ήθελα να ξοδέψω περισσότερα από 500 ευρώ σε καινούριο σώμα ή και ίσως σε μια μεταχειρισμένη φωτογραφική μηχανή, με έμφαση στην ποιότητα φωτογραφίας (αδιάφορο το βίντεο). Σας ευχαριστώ. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ποιοτητα που δινουν οι δυο αισθητηρες ειναι παραπλησια.αν δεν ενδιαφερουν τα εξτραδακια της 77,γιατι να δωσεις περισοτερα χρηματα;μεινε στην 58.αν και φακοι που εχεις,δεν ειναι κατο το εξεζητημενο......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξερεις πως η προοπτικη που θα εχεις με τον 50αρη θα ειναι ιση με 75αρη στην μινολτα που ηδη εχεις.Οποτε ουτως η αλλως ισως χρειαστεις κατι πιο ευρυγωνιο.

Προσωπικα μαλλων θα εβαζα τον εξοπλισμο που ηδη εχεις αγγελια και εαν εφευγαν σε ικανοποιητικη τιμη θα πηγαινα ειτε σε nikon,ειτε σε sony mirrorles(ειτε στην pentax που λες αλλα δεν ξερω τι ισχυει εκει).

Εαν δεν επιανα τα χρηματα που ηθελα μονο τοτε θα πηγαινα σε sony dslt μιας και θεωρω οτι πλεων ειναι νεκρο συστημα.