mubadala Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Αργά ξυπνάνε στην Airbus, Ρώσικη είναι η πατέντα, του 2009 https://www.youtube.com/watch?v=4rpb2g-8n6c
chrisauto Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Είναι υλοποιήσιμο αλλά για μικρό αριθμό επιβατών και με τεράστιο κόστος. Η πατέντα (ιδέα) υπάρχει από το 1950.
georgetsl Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 από τη στιγμή που η καμπίνα εξετάζουν να γίνει αποσπώμενη ,πλέον είναι ζήτημα χρόνου να προσαρμοστεί σύστημα με αλεξίπτωτα ....η όλη δυσκολία ήταν το αποσπώμενο ,εφόσον μπήκε σε διαδικασία μελέτης πιστεύω θα προσανατολιστούν και στο σωστικό κομμάτι .....εδώ πέντε άτομα που διάβασαν τον τίτλο τους πέρασε η ιδέα αυτή ....λέτε οι μηχανολογοι που το μελετάνε να μην το έχουν σκεφτεί;αδύνατο μου φαίνεται. 3
bobos73 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Το θέμα είναι πως ενδιαφέρει η ασφάλεια των επιβατών τις αεροπορικές εταιρείες?
fsbmaniac Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Το θέμα είναι πως ενδιαφέρει η ασφάλεια των επιβατών τις αεροπορικές εταιρείες? Το μεγιστο !!! Γιαυτο ειναι και το πιο ασφαλες μεσο ! 1
mike299 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Το θέμα είναι πως ενδιαφέρει η ασφάλεια των επιβατών τις αεροπορικές εταιρείες? Η αποζημίωση που πρέπει να πληρώσουν και κυρίως η απώλεια εμπιστοσύνης σε μια εταιρία μετά από σοβαρό αεροπορικό ατύχημα τους ενδιαφέρει πάρα μα πάρα πολύ. Πολύ περισσότερο από το κόστος υλοποίησης (που φαντάζομαι θα απαιτεί και νέο μοντέλο αεροσκάφους και δεν θα γίνεται με τροποποίηση στα υπάρχων. Άρα μπορεί και να γίνει σταδιακά και στα πλαίσια αγοράς νέου). Ειδικά αν μπορούν να το διαφημίζουν σαν feature και προσελκύουν πελάτες. Μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι τα αεροδρόμια να υποστηρίξουν μια τέτοια δυνατότητα παρά οι αεροπορικές. 2
go.george Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Οσοι ειστε απογοητευμενοι με την ασφαλεια και οτι το αρθρο δεν ειναι για αλεξιπτωτα, με την μαλεσιαν πετατε? Τα αεροπλανα περα απο τα κακοσυντηρημενα και αυτα που τα ριχ νουν τρομοκρατες, τουλαχιστον στην Ευρωπη σπανια γινονται ατυχυματα....
stas2021 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Πραγματικα το καλητερο θα ηταν να εκτηνασοταν με αλςξηπτοτα σε περιπτωση αναγξης για να σωθουν ζωες και οχι χρωνος!!
Regulus Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Λύσεις για αύξηση κερδών στις εταιρείες βρίσκουν. Δεν βλέπω την ίδια προθυμία και για λύσεις για να γλυτώνει ο κόσμος από τα ατυχήματα. Εκεί μπαίνει αυτόματα ο παράγοντας κόστος.
Questioner Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Και η έλλειψη ασφάλειας προκαλεί κόστος όμως. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις αποζημιώσεις σε περίπτωση ατυχήματος. Η "φήμη" που μπορεί να χτιστεί από μια εταιρεία δεν εξαγοράζεται ούτε με πολλά εκατομμύρια $$. Δεν νομίζω πως δεν εξετάζουν και θέματα εκτινασσόμενης καμπίνας κλπ. Σίγουρα θα τα δούμε στο μέλλον. 1
pournaras Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Λύσεις για αύξηση κερδών στις εταιρείες βρίσκουν. Δεν βλέπω την ίδια προθυμία και για λύσεις για να γλυτώνει ο κόσμος από τα ατυχήματα. Εκεί μπαίνει αυτόματα ο παράγοντας κόστος. Τι ακριβως εκαναν για να μειωσουν κοστος και δε γλυτωνει ο κοσμος απο τα ατυχηματα;
Crystallization Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό τον σχεδιασμό -με μπαλόνια και αλεξίπτωτα- για αύξηση των μέτρων ασφαλείας σε προσθαλάσσωση ή αναγκαστική προσγείωση;
papars Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Κάτι σαν τα κοντέινερ ένα πράγμα. Η ιδέα είναι τρομερή με την έννοια ότι θα μπορείς να αλλάξεις την διαρρύθμιση της καμπίνας σε χρόνο μηδέν. Από επιβατικό σε cargo, και πίσω ακόμα και σε κάθε ταξίδι. Ειδικά σε cargo, οι καμπίνες θα είναι έτοιμες φορτωμένες και θα περιμένουν να φορτωθούν. Όσο για τα αλεξίπτωτα, σίγουρα υπάρχει τρόπος να προστεθούν στα υπάρχον αεροπλάνα κάτι που βέβαια απαιτεί μετατροπές μεγάλης έκτασης. Το θέμα βέβαια είναι ότι οι λύσεις με τα αλεξίπτωτα προϋποθέτουν η καμπίνα να είναι ένα κομμάτι κάτι μάλλον απίθανο μετά από τρο μοκρατική ενέργεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα