Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

από τη στιγμή που η καμπίνα εξετάζουν να γίνει αποσπώμενη ,πλέον είναι ζήτημα χρόνου να προσαρμοστεί σύστημα με αλεξίπτωτα ....η όλη δυσκολία ήταν το αποσπώμενο ,εφόσον μπήκε σε διαδικασία μελέτης πιστεύω θα προσανατολιστούν και στο σωστικό κομμάτι .....εδώ πέντε άτομα που διάβασαν τον τίτλο τους πέρασε η ιδέα αυτή ....λέτε οι μηχανολογοι που το μελετάνε να μην το έχουν σκεφτεί;αδύνατο μου φαίνεται.

  • Like 3
Δημοσ.

Το θέμα είναι πως ενδιαφέρει η ασφάλεια των επιβατών τις αεροπορικές εταιρείες?

 Το μεγιστο !!! Γιαυτο ειναι και το πιο ασφαλες μεσο !

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα είναι πως ενδιαφέρει η ασφάλεια των επιβατών τις αεροπορικές εταιρείες?

Η αποζημίωση που πρέπει να πληρώσουν και κυρίως η απώλεια εμπιστοσύνης σε μια εταιρία μετά από σοβαρό αεροπορικό ατύχημα τους ενδιαφέρει πάρα μα πάρα πολύ. Πολύ περισσότερο από το κόστος υλοποίησης (που φαντάζομαι θα απαιτεί και νέο μοντέλο αεροσκάφους και δεν θα γίνεται με τροποποίηση στα υπάρχων. Άρα μπορεί και να γίνει σταδιακά και στα πλαίσια αγοράς νέου).

Ειδικά αν μπορούν να το διαφημίζουν σαν feature και προσελκύουν πελάτες.

 

Μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι τα αεροδρόμια να υποστηρίξουν μια τέτοια δυνατότητα παρά οι αεροπορικές.

  • Like 2
Δημοσ.

Οσοι ειστε απογοητευμενοι με την ασφαλεια και οτι το αρθρο δεν ειναι για αλεξιπτωτα, με την μαλεσιαν πετατε? Τα αεροπλανα περα απο τα κακοσυντηρημενα και αυτα που τα ριχ νουν τρομοκρατες, τουλαχιστον στην Ευρωπη σπανια γινονται ατυχυματα....

Δημοσ.

Πραγματικα το καλητερο θα ηταν να εκτηνασοταν με αλςξηπτοτα σε περιπτωση αναγξης για να σωθουν ζωες και οχι χρωνος!!

Δημοσ.

Λύσεις για αύξηση κερδών στις εταιρείες βρίσκουν.

Δεν βλέπω την ίδια προθυμία και για λύσεις για να γλυτώνει ο κόσμος από τα ατυχήματα. Εκεί μπαίνει αυτόματα ο παράγοντας κόστος. :mad:

Δημοσ.

Και η έλλειψη ασφάλειας προκαλεί κόστος όμως. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις αποζημιώσεις σε περίπτωση ατυχήματος. Η "φήμη" που μπορεί να χτιστεί από μια εταιρεία δεν εξαγοράζεται ούτε με πολλά εκατομμύρια $$.

 

Δεν νομίζω πως δεν εξετάζουν και θέματα εκτινασσόμενης καμπίνας κλπ. Σίγουρα θα τα δούμε στο μέλλον.

  • Like 1
Δημοσ.

Λύσεις για αύξηση κερδών στις εταιρείες βρίσκουν.

Δεν βλέπω την ίδια προθυμία και για λύσεις για να γλυτώνει ο κόσμος από τα ατυχήματα. Εκεί μπαίνει αυτόματα ο παράγοντας κόστος. :mad:

 

Τι ακριβως εκαναν για να μειωσουν κοστος και δε γλυτωνει ο κοσμος απο τα ατυχηματα;

Δημοσ.

Δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό τον σχεδιασμό -με μπαλόνια και αλεξίπτωτα- για αύξηση των μέτρων ασφαλείας σε προσθαλάσσωση ή αναγκαστική προσγείωση;

Δημοσ.

Κάτι σαν τα κοντέινερ ένα πράγμα. Η ιδέα είναι τρομερή με την έννοια ότι θα μπορείς να αλλάξεις την διαρρύθμιση της καμπίνας σε χρόνο μηδέν. Από επιβατικό σε cargo, και πίσω ακόμα και σε κάθε ταξίδι. Ειδικά σε cargo, οι καμπίνες θα είναι έτοιμες φορτωμένες και θα περιμένουν να φορτωθούν. 

 

Όσο για τα αλεξίπτωτα, σίγουρα υπάρχει τρόπος να προστεθούν στα υπάρχον αεροπλάνα κάτι που βέβαια απαιτεί μετατροπές μεγάλης έκτασης. Το θέμα βέβαια είναι ότι οι λύσεις με τα αλεξίπτωτα προϋποθέτουν η καμπίνα να είναι ένα κομμάτι κάτι μάλλον απίθανο μετά από τρο μοκρατική ενέργεια. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...