Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντα σκεφτόμουν την αποσπόμενη καμπίνα (σε περίπτωση ατυχήματος) των επιβατών.

 

Όμως... στα 20.000 πόδια (και άνω), πρέπει να φοράς και ΑΝΑΛΟΓΗ στολή/κράνος και οξυγόνο χειριστή μαχητικού (όχι την "σαπίλα" που πέφτει από πάνω απ' το κεφάλι σου στη θέση σου).

 

Δεν ξέρω εάν ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ - αλλιώς... θα το 'χαν κάνει τόσα χρόνια.

Δημοσ.

Μπορουν να κανουν το ιδιο απλα το αποσπωμενο μερος να εχει αλεξιπτωτα οποτε σε περιπτωση πτωσης του αεροπλανου να υπαρχει ασφαλης προσγειωση.

Δημοσ.

Αυτή την σκέψη ακριβώς είχα....

χεχεχε και γω το ίδιο είπα. για την ασφάλεια των επιβατών. αλλά αυτοί μόνο το δικό τους συμφέρον. ίσως λέω εγώ τώρα μια εκτινασσόμενη καμπίνα επιβατών θα έσωζε πολλές ζωούλες. 

Δημοσ.

Εντελως ανουσιο.λες κ οι 150-200 επιβατες πανε ολοι μαζι μεσω ανταποκρισεων στο ιδιο μερος.

Οταν ειδα το σχεδιο νομισα οτι προκειται για εκτινασσομενη καμπινα που επισης την ειχα δει προ ημερων καπου αλλου στο νετ.

αυτο θα ηταν σοβαρη ειδηση καθως οι μηχανικες βλαβες κλπ λαθη πιλοτων δεν συγχωρουνται.

Δημοσ.

Πάντα σκεφτόμουν την αποσπόμενη καμπίνα (σε περίπτωση ατυχήματος) των επιβατών.

 

Όμως... στα 20.000 πόδια (και άνω), πρέπει να φοράς και ΑΝΑΛΟΓΗ στολή/κράνος και οξυγόνο χειριστή μαχητικού (όχι την "σαπίλα" που πέφτει από πάνω απ' το κεφάλι σου στη θέση σου).

 

Δεν ξέρω εάν ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ - αλλιώς... θα το 'χαν κάνει τόσα χρόνια.

 

ας ειναι να πεφτεις προς τα κατω με αλεξιπτωτο κ τα βρισκουμε τα υπολοιπα..

Δημοσ.

Ο Fresco από το Venus Project το έχει πει και σχεδιάσει αυτό το σύστημα εδω και χρόνια,(να μην πω δεκαετίες) αλλα οχι για αεροπλάνα, αλλα για Mag-Lev τραίνα,(τα οποία είναι πολύ πιο ασφαλή και αποτελεσματικά από τα αεροπλάνα για μετακινήσεις ανθρώπων)  και που θα κινούνται διαρκώς χωρίς σταση, με τις καμπινες επιβατών να αλλάζουν ενω το τραίνο βρίσκεται σε κίνηση.

Δημοσ.

Λύσεις για αύξηση κερδών στις εταιρείες βρίσκουν.

Δεν βλέπω την ίδια προθυμία και για λύσεις για να γλυτώνει ο κόσμος από τα ατυχήματα. Εκεί μπαίνει αυτόματα ο παράγοντας κόστος. :mad:

 

το ξερεις φανταζομαι οτι σε καθε ατυχημα που συμβαινει, το πορισμα σχεδον παντα επιβαλλει βελτιωσεις σε ολο τον στολο των αεροσκαφων του ιδιου τυπου. το ζητουν και οι ιδιες οι εταιρειες, οι οποιες πολλες φορες καθηλωνουν τον στολο τους απο φοβο καποιου νεου ατυχηματος.

 

η προθυμια των αεροπορικων εταιρειων αλλα και των κατασκευαστων ειναι τεραστια, και συμμετεχουν ενεργα στις ερευνες προσφεροντας καθε βοηθεια, γιατι και οι ιδιες δεν θελουν την δικη τους δυσφημιση.

 

τα παραδειγματα πολλα.

η Malaysian airlines ειναι στα ορια της χρεοκοπιας.

η Boeing ειχε δεχτει τεραστιο πληγμα με τα Dreamliner που επιαναν φωτια στον θαλαμο των ηλεκτρονικων κατω απο την καμπινα.

η Rolls-Royce επισης δυσφημιστικε φοβερα με την αστοχια κινητηρων σε Α380.

 

και φυσικα να μην ξεχναμε οτι το αεροπλανο ηταν και παραμενει αδιαφιλονικητος ηγετης στην ασφαλεια συγκριτικα με αλλα μεσα.

απλα θα αναφερω 2 νουμερα.

ΣΥΝΟΛΟ θανατων απο αεροπορικα δυστυχηματα απο το 1922: 54.700 (συμπεριλαμβανομενων περιπου 2.500 στους διδυμους πυργους)

θανατοι σε τροχαια για το 2012-2013 μονο στις ΗΠΑ: 64.000

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...