vairass Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Οταν καθεται ενα αυτοκινητο η φθορα σε καποια μερη του ειναι μεγαλυτερη απο οτι αν ηταν σε κινηση. Πχ αμα αφησεις τα ελαστικα επανω και δεν το κινεις για μεγαλο χρονικο διαστημα αυτα στραβωνουν και θελουν αλλαγη ενω αν το κινουσες δεν θα ειχαν παθει τιποτα, περα βεβαια της φθορας λογω της τριβης τους με το δρομο. Αυτο που λετε παιδια για την αντλια νερου οτι θελει αλλαγη καθε καποια χρονια πρωτη φορα το ακουω. Στα 12 ετη που ειναι το δικο μου δεν εχει αλλαχθει ποτε και δεν αναφερει τιποτα σχετικο το μανιουαλ ή το βιβλιο σερβις. Εκτος και αν αυτο αφορα μονο το συγκεκριμενο μοντελο Εξαρτάται την μάρκα... Αν μιλάμε για Ιάπωνα δνε θέλει αλλαγή σίγουρα..Αν μιλάμε Ευρώπη καλύτερα να την αλλάζεις ταυτόχρονα γιατί θα τρέχεις... Παντως το κόστος δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο, αντλία νερού αφτερ μάρκετ από 15 ευρώ και βγάζει άνετα κάποια χρόνια. Για να συγκρίνεις... Κορολα 1992 δεν άλλαξε ποτέ αντλία νερού και τώρα χάλασε έπειτα από τόσα χρόνια... Δεν δεν χάλασε εντελώς απλά κάνει θόρυβο ( αλλαγή θέλει εννοείται αλλά δουλεύει). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LouCi4er Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Οταν καθεται ενα αυτοκινητο η φθορα σε καποια μερη του ειναι μεγαλυτερη απο οτι αν ηταν σε κινηση. Πχ αμα αφησεις τα ελαστικα επανω και δεν το κινεις για μεγαλο χρονικο διαστημα αυτα στραβωνουν και θελουν αλλαγη ενω αν το κινουσες δεν θα ειχαν παθει τιποτα, περα βεβαια της φθορας λογω της τριβης τους με το δρομο. Αυτο που λετε παιδια για την αντλια νερου οτι θελει αλλαγη καθε καποια χρονια πρωτη φορα το ακουω. Στα 12 ετη που ειναι το δικο μου δεν εχει αλλαχθει ποτε και δεν αναφερει τιποτα σχετικο το μανιουαλ ή το βιβλιο σερβις. Εκτος και αν αυτο αφορα μονο το συγκεκριμενο μοντελο Οι Ιαπωνες κατασκευαστες συνηθως(θα ελεγα παντα αλλα δεν μου ερχονται ολα τα μοντελα στο μυαλο αυτη τη στιγμη) δινουν κινηση στην αντλια νερου απο τον ιμαντα δυναμου.Ετσι οτι και να συμβει πχ να φρακαρει η αντλια δεν θα παθει κατι ο κινητηρας.Στα ευρωπαικα(οχι σε ολα αλλα στα περισσοτερα) οι αντλιες νερου παιρνουν κινηση απο τον ιμαντα χρονισμου.Σκεψου τωρα για τον α ή β λογο να φρακαρει η αντλια.Θα κοψει ιμαντα και θα παρεις τις βαλβιδες (μπορει και κανενα πιστονι) στο χερι,κοινως μεγαλη ζημια.Ετσι για να ειναι καλυμενοι προτεινουν με καθε αλλαγη στον χρονισμο,αλλαγη της αντλιας νερου επισης.Απλο νομιζω. Τωρα το τι επιλεγει να κανει ο καθενας ειναι αλλο καπελο.Εγω στο Rallye πρωτη φορα αντλια νερου ειχα αλλαξει στις 210.000 χλμ.Δυο φορες που ειχα αλλαξει σετ χρονισμου,μια στις 110.000 και μια στις 170.000,κανενα απο τα δυο συνεργεια που το ειχα παει δεν μου ειχε πει οτι ο κατασκευαστης προτεινει και αλλαγη τις αντλιας νερου.Δεν ειχε θεμα,και 100.000 ακομα αντεχε.Βασικα οι κατασκευαστες προληπτικα προτεινουν αλλαγη,δεν σημαινει οτι χαλαει. Τωρα για τα λαδια που λετε ειναι μεγαλη ιστορια.Εχουν κανει διαφοροι (ακομα και επιστημονες) παρα πολλα τεστ και συγκριτικα και ακρη δεν εβγαλαν.Υπαρχουν στο νετ αρθρα για διαβασμα ενα σωρο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα