Expertr Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Κυριολεκτικά ότι νάναι... Tι σημαίνει "4 γενιές πίσω"? Ποιο από όλα όσα έγραψα δεν ισχύει? Αλλαγή στα λάδια κάθε 5.000 χλμ χρειαζόταν η πρώτη γενιά ibiza του 1984, που φορούσε ίδιο κινητήρα με αυτόν του seat 127 του 1971(8βάλβιδος με ωστήρια στο πλάι). Τα λάδια έπρεπε να ήταν προδιαγραφών τουλάχιστον SF. Το δικό σου που είναι του 2011, πιστεύεις ότι είναι μία από τα ίδια? Τα ίδια υλικά έχουν χρησιμοποιήσει στις τριβόμενες επιφάνειες? Πιστεύεις πως κακώς ο κατασκευαστής ζητάει λάδια προδιαγραφών τουλάχιστον SM(υπόψιν από την εποχή του SF μέχρι τώρα έχουν περάσει οι SG, SH, SJ και SL) και αλλαγή κάθε 15.000χλμ? Χωρίς να λαμβάνει υπόψιν ότι μέχρι τις 80.000 χλμ θα είναι υπόλογος για όποια ζημιά λόγω εγγύησης? Δικό σου είναι το αμάξι, μπορείς να αλλάζεις λάδια και μπουζί όσο συχνά θέλεις, αλλά μην προσπαθείς να μας πείσεις ότι έτσι πρέπει. Την τσέπη σου αδειάζεις μόνο. 2015 έχουμε και οδηγείς ibiza πέμπτης γενιάς, όχι seat 127 Σου ειπε κανεις οτι το καθε ποτε αλλαζεις λαδια παει με τις προδιαγραφες που πρεπει να εχουν τα λαδια για το εκαστοτε μοτερ και οχι με τα ποσα καθαριστικα εχει? Οπως ειπες και εσυ ο κατασκευαστης σε καλυπτει για αρκετα μικρο διαστημα με την εγγυηση του. Οτι και να κανεις μεχρι τοτε το μοτερ δεν προκειται να παθει τιποτα...μετα ξεκινανε τα "δυσκολα".
Joshua21 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Σου ειπε κανεις οτι το καθε ποτε αλλαζεις λαδια παει με τις προδιαγραφες που πρεπει να εχουν τα λαδια για το εκαστοτε μοτερ και οχι με τα ποσα καθαριστικα εχει? Οπως ειπες και εσυ ο κατασκευαστης σε καλυπτει για αρκετα μικρο διαστημα με την εγγυηση του. Οτι και να κανεις μεχρι τοτε το μοτερ δεν προκειται να παθει τιποτα...μετα ξεκινανε τα "δυσκολα". Ναι, οι κατασκευαστές το λένε. Όσο περνάνε τα χρόνια φτιάχνουν όλο και καλύτερους κινητήρες, με μεγαλύτερες αντοχές στις τριβές, οι οποίοι φυσικά απαιτούν λιπαντικά καλύτερων προδιαγραφών. Το "αρκετά μικρό διάστημα" πως προκύπτει? Αν τα λάδια στο συγκεκριμένο κινητήρα γίνονται ακατάλληλα σε 5.000 χλμ, και ο κατασκευαστής σου λέει άλλαζε τα κάθε 15.000, λίγα είναι τα 80.000 χλμ της εγγύησης? Ή τα 150.000 και 180.000 που δίνουν άλλες μάρκες?
Expertr Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Ναι, οι κατασκευαστές το λένε. Όσο περνάνε τα χρόνια φτιάχνουν όλο και καλύτερους κινητήρες, με μεγαλύτερες αντοχές στις τριβές, οι οποίοι φυσικά απαιτούν λιπαντικά καλύτερων προδιαγραφών. Το "αρκετά μικρό διάστημα" πως προκύπτει? Αν τα λάδια στο συγκεκριμένο κινητήρα γίνονται ακατάλληλα σε 5.000 χλμ, και ο κατασκευαστής σου λέει άλλαζε τα κάθε 15.000, λίγα είναι τα 80.000 χλμ της εγγύησης? Ή τα 150.000 και 180.000 που δίνουν άλλες μάρκες? τα bolt ΔΕΝ ισχυουν απαραιτητα. Βεβαια αν πας και μου συγκρινεις αυτοκινητο 2015 με αυτοκινητο του 70-80 προφανως και θα ισχυει. Την δεκαετια του 90 ομως βγηκαν ΠΟΛΛΟΙ κινητηρες σκυλια που πλεον οι κατοχοι τους παρακαλανε να ξαναβγαλουν οι εταιριες . Ειτε απλα ειτε πιο γρηγορα. Και ξαναλεω, οι προδιαγραφες που αναφερεις ειναι αλλο κουστουμι, δεν εχουν καμια σχεση με την αντοχη στα χιλιομετρα που λες. Εστω οτι στον ταδε κινητηρα ο κατασκευαστης θελει προδιαγραφη sm... Υπαρχουν λαδια long life που ειναι τιγκα στα καθαρτικα μεσα και βγαζουν 20000+. Επισης παλι με προδιαγραφες sm υπαρχουν λαδια 100% συνθετικα και εστερικα με ελαχιστα καθαρτικα εως καθολου που ειναι για τα μισα και λιγοτερα χιλιομετρα. Οι προδιαγραφες που λες ειναι για να καλυπτουν τις απαιτουμενες τριβες που εχει ο κινητηρας και να τον προστατεψουν. Απο εκει κια περα ομως πολλα καθαριστικα στο λαδι για να αντεξει πολλα χιλιομετρα = λιγοτερη λιπανση και καθολου καθαριστικα στο λαδι = η καλυτερη λιπανση αλλα για λιγα χιλιομετρα. ΑΠλα τα πραγματα.
normal40 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 ποια εγγυηση ;;; Δεν εχει καν εγγυηση ! ειχα μονο 2 χρονια . παπαλα ...η Σεατ σου λεει " φιλε αντεχει μεχρι 2 χρονια " μετα κοψε το λαιμο σου !!!
Joshua21 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 τα bolt ΔΕΝ ισχυουν απαραιτητα. Βεβαια αν πας και μου συγκρινεις αυτοκινητο 2015 με αυτοκινητο του 70-80 προφανως και θα ισχυει. Την δεκαετια του 90 ομως βγηκαν ΠΟΛΛΟΙ κινητηρες σκυλια που πλεον οι κατοχοι τους παρακαλανε να ξαναβγαλουν οι εταιριες . Ειτε απλα ειτε πιο γρηγορα. Κατά τη γνώμη σου δηλαδή υπήρχε εξέλιξη στους κινητήρες μέχρι τη δεκαετία του 90, αλλά την τελευταία εικοσαετία σταμάτησε? Μάλιστα... Και ξαναλεω, οι προδιαγραφες που αναφερεις ειναι αλλο κουστουμι, δεν εχουν καμια σχεση με την αντοχη στα χιλιομετρα που λες. Μα πως γίνεται αυτό? Τι σκτα είναι οι προδιαγραφές? Δεν έχουν να κάνουν με αντοχή στην καταπόνηση, με την ικανότητα πρόσφυσης στις επιφάνειες που λιπαίνουν, με τη χημική σταθερότητα τους? Όλα λάθος τα έχω καταλάβει? Εστω οτι στον ταδε κινητηρα ο κατασκευαστης θελει προδιαγραφη sm... Υπαρχουν λαδια long life που ειναι τιγκα στα καθαρτικα μεσα και βγαζουν 20000+. Επισης παλι με προδιαγραφες sm υπαρχουν λαδια 100% συνθετικα και εστερικα με ελαχιστα καθαρτικα εως καθολου που ειναι για τα μισα και λιγοτερα χιλιομετρα. Οι προδιαγραφες που λες ειναι για να καλυπτουν τις απαιτουμενες τριβες που εχει ο κινητηρας και να τον προστατεψουν. Απο εκει κια περα ομως πολλα καθαριστικα στο λαδι για να αντεξει πολλα χιλιομετρα = λιγοτερη λιπανση και καθολου καθαριστικα στο λαδι = η καλυτερη λιπανση αλλα για λιγα χιλιομετρα. ΑΠλα τα πραγματα. Αυτό στα bold δεν λέγεται προδιαγραφές λιπαντικών, λέγεται ιξώδες. Επίσης τα καθαριστικά που περιέχει το λιπαντικό, δεν έχουν σχέση με τις προδιαγραφές του. Τη συχνότητα αλλαγής λαδιών την ορίζουν οι κατασκευαστές των οχημάτων, όχι οι κατασκευαστές των λιπαντικών. Το σημαντικότερο πάντως απέφυγες να το σχολιάσεις. Πως είναι δυνατόν οι κατασκευαστές να δίνουν εγγύηση καλής λειτουργίας για τους κινητήρες τους 80 και 100 και 180.000 χλμ με την προϋπόθεση να αλλάζεις τα λάδια κάθε 15.000 χλμ, ενώ ξέρουν πολύ καλά ότι τα λάδια ΔΕΝ λιπαίνουν σωστά μετά τις 5.000 χλμ? ποια εγγυηση ;;; Δεν εχει καν εγγυηση ! ειχα μονο 2 χρονια . παπαλα ...η Σεατ σου λεει " φιλε αντεχει μεχρι 2 χρονια " μετα κοψε το λαιμο σου !!! Δεν θυμάσαι καλά, είχες δύο χρόνια ή 80.000 χιλιόμετρα, όποιο έρθει πρώτο.
Expertr Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Κατά τη γνώμη σου δηλαδή υπήρχε εξέλιξη στους κινητήρες μέχρι τη δεκαετία του 90, αλλά την τελευταία εικοσαετία σταμάτησε? Μάλιστα... Μα πως γίνεται αυτό? Τι σκτα είναι οι προδιαγραφές? Δεν έχουν να κάνουν με αντοχή στην καταπόνηση, με την ικανότητα πρόσφυσης στις επιφάνειες που λιπαίνουν, με τη χημική σταθερότητα τους? Όλα λάθος τα έχω καταλάβει? Αυτό στα bold δεν λέγεται προδιαγραφές λιπαντικών, λέγεται ιξώδες. Επίσης τα καθαριστικά που περιέχει το λιπαντικό, δεν έχουν σχέση με τις προδιαγραφές του. Τη συχνότητα αλλαγής λαδιών την ορίζουν οι κατασκευαστές των οχημάτων, όχι οι κατασκευαστές των λιπαντικών. Το σημαντικότερο πάντως απέφυγες να το σχολιάσεις. Πως είναι δυνατόν οι κατασκευαστές να δίνουν εγγύηση καλής λειτουργίας για τους κινητήρες τους 80 και 100 και 180.000 χλμ με την προϋπόθεση να αλλάζεις τα λάδια κάθε 15.000 χλμ, ενώ ξέρουν πολύ καλά ότι τα λάδια ΔΕΝ λιπαίνουν σωστά μετά τις 5.000 χλμ? Δεν θυμάσαι καλά, είχες δύο χρόνια ή 80.000 χιλιόμετρα, όποιο έρθει πρώτο. Fail Ειχα σκοπο να απαντησω αλλα μετα απο αυτο ειναι σαν να μιλαω σε ασχετο. ο κατασκευαστης σου λεει την συχνοτητα αλλαγης με τα συγκεκριμενα λαδια που προτεινει και εταιρεια. Υπαρχουν και αλλες εταιριες εξω στο εμποριο επισης . Δεν ειπα πουθενα οτι μετα τις 5000 σταματανε να λιπαινουν τα λαδια και επισης ποιος κατασκευαστης δινει μεχρι τα 180.000 εγγυηση?
Dare-Devil Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δεν ειπα πουθενα οτι μετα τις 5000 σταματανε να λιπαινουν τα λαδια και επισης ποιος κατασκευαστης δινει μεχρι τα 180.000 εγγυηση? Hyundai 5 ετής απεριόριστα χιλιόμετρα ! Σαφώς και μπορείς στα 5 έτη να κάνεις άνετα πάνω απο 200000 χλμ αν είσαι ταρίφας και σκέψου ότι η αλλαγή λαδιών στους diesel της hyundai είναι ανα 30000 χλμ ή 2 έτη (όποιο έρθει πρώτο) ΚΙΑ 7ετής με περιορισμό χιλιομέτρων στα 150000 χλμ (για τα 3 πρώτα έτη χωρίς περιορισμό ) HYUNDAI USA 10 χρόνια 160934 χλμ (100000 miles)
Joshua21 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2015 Fail Ειχα σκοπο να απαντησω αλλα μετα απο αυτο ειναι σαν να μιλαω σε ασχετο. ο κατασκευαστης σου λεει την συχνοτητα αλλαγης με τα συγκεκριμενα λαδια που προτεινει και εταιρεια. Υπαρχουν και αλλες εταιριες εξω στο εμποριο επισης . Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά. Ο κάθε κατασκευαστής του οχήματος επιβάλλει την αλλαγή λαδιών έως τόσα χιλιόμετρα/μήνες, επιβάλλει λάδια κάποιας συγκεκριμένης προδιαγραφής ή καλύτερα, επιβάλλει τη χρήση λαδιών συγκεκριμένου ιξώδες ανάλογα τη θερμοκρασία περιβάλλοντος που δουλεύει το αυτοκίνητο, και προτείνει κάποια/ες μάρκα/ες λαδιών. Η διαφορά στο "επιβάλλει" και στο "προτείνει" είναι ότι την εγγύηση την χάνεις μόνο αν δεν κάνεις αυτά που επιβάλλει, δεν την χάνεις αν δεν κάνεις αυτά που προτείνει. Το τι καθαριστικά έχει μέσα κάθε λάδι είναι αδιάφορο, το μόνο που αρκεί είναι οι προδιαγραφές του. Αν βάλεις "long life" λάδι και το αφήσεις μέσα για 20.000 ενώ ο κατασκευαστής απαιτεί αλλαγή στις 15.000, πάπαλα η εγγύηση. Δεν ειπα πουθενα οτι μετα τις 5000 σταματανε να λιπαινουν τα λαδια και επισης ποιος κατασκευαστης δινει μεχρι τα 180.000 εγγυηση? Ε τότε τι ακριβώς είπες? Η διαφορά μας είναι πως ο ts υποστηρίζει πως τα λάδια στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο λιπαίνουν σωστά μόνο για 5.000km, ενώ εγώ υποστηρίζω ότι λιπαίνουν σωστά για 15.000km όπως λέει ο κατασκευαστής του οχήματος. Από τη στιγμή που ισχυρίζεσαι πως εγώ κάνω λάθος, τι ακριβώς εννοούσες? Επίσης η toyota είναι αυτή που δίνει εγγύηση για 180.000km.
sam75 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2015 Ο ts υποστηρίζει ότι καλύτερα είναι οι αλλαγές να γίνονται το πολύ ανά 8.000km,απο ότι διάβασα... <br> Είμαι και εγώ μαζί του, ειδικά αν το αυτοκίνητο δουλεύει μέσα στη πόλη . <br><br> Αν δουλεύει εκτός πόλεως η αλλαγή μπορεί να γίνει και στις 15.000. Εφόσον όμως μιλάμε για γερμανικό αυτοκίνητο θέλει ιδιαίτερη προσοχή, αυτά από εμένα.
normal40 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Μάλλον θα αλλάξω ιμάντα τώρα γιατί σε 3 μήνες θα κλείσει 5 χρόνια. Δεν θέλω να τον φτάσω στα άκρα κ να πάθει ζημιά.
Nick22ink Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Παιδιά έχω ένα Honda Civic 1600 ex αμερικανικό Από το 2001 και έχει 30.000χλμ ειναι καινούργιο ειναι 16 χρόνον και δεν έχει αλλάξει ποτέ ιμάντα χρονισμού ήταν πάντα σε γκαράζ!!τι να κάνω ο μάστορας είπε ότι πέρνει παρατάση
GeorgeSmirlis Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Να τον αλλαξεις! Συντομα μαλιστα. 15 χρονια καθισιο δεν ειναι και λιγα. 1
vairass Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Παιδιά έχω ένα Honda Civic 1600 ex αμερικανικό Από το 2001 και έχει 30.000χλμ ειναι καινούργιο ειναι 16 χρόνον και δεν έχει αλλάξει ποτέ ιμάντα χρονισμού ήταν πάντα σε γκαράζ!!τι να κάνω ο μάστορας είπε ότι πέρνει παρατάση Παράταση; σε μάστορα πήγες ρε φίλε η σε γυναικολόγο; άλλαξε τα όλα φίλε όλα.. Ιμάντες και ρουλεμάν... Το πουλάς το Honda;
meletis_m Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Παιδιά έχω ένα Honda Civic 1600 ex αμερικανικό Από το 2001 και έχει 30.000χλμ ειναι καινούργιο ειναι 16 χρόνον και δεν έχει αλλάξει ποτέ ιμάντα χρονισμού ήταν πάντα σε γκαράζ!!τι να κάνω ο μάστορας είπε ότι πέρνει παρατάση Να κάνεις γενικό Service, και άλλαξε και την αντλία νερού αφου θα αλλαχτεί ο ιμάντας. Για Honda μαγαζι με ανταλλακτικά θυμάμαι είναι 1 κοντά στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Δέν είναι ανάγκη να βάλεις γνήσια , υπάρχουν εξίσου καλά εμπορίου
teddy71 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Οταν καθεται ενα αυτοκινητο η φθορα σε καποια μερη του ειναι μεγαλυτερη απο οτι αν ηταν σε κινηση. Πχ αμα αφησεις τα ελαστικα επανω και δεν το κινεις για μεγαλο χρονικο διαστημα αυτα στραβωνουν και θελουν αλλαγη ενω αν το κινουσες δεν θα ειχαν παθει τιποτα, περα βεβαια της φθορας λογω της τριβης τους με το δρομο. Αυτο που λετε παιδια για την αντλια νερου οτι θελει αλλαγη καθε καποια χρονια πρωτη φορα το ακουω. Στα 12 ετη που ειναι το δικο μου δεν εχει αλλαχθει ποτε και δεν αναφερει τιποτα σχετικο το μανιουαλ ή το βιβλιο σερβις. Εκτος και αν αυτο αφορα μονο το συγκεκριμενο μοντελο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα