Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή ιμάντα χρονισμου


normal40

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο χρήστης Expertr είπε:
Εαν εισαι μηχανικος η εστω εχεις δει αρκετα μοτερ λυμμενα μετα απο αλλαγες στα 15-20000 και μετα απο αλλαγες στα 5-7000 τοτε δεν θα χρειαζοσουν εξηγηση.
Η εμπειρια και αυτα που εχει δει ο καθενας δυστυχως δεν μεταφερονται.

Συνεπώς αυτό που ανέφερες παραμένει θεωρία.

Δεν προσπαθω να πεισω κανεναν.Αλλαζε τα οσο πιο αργα μπορεις, κακο δικο σου καλο των μηχανικων.
Καλη συνεχεια
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Από μηχανικούς φίλε Νίκο. Δεν ξερω τι αυτοκινητο εχεις,ποσα κυβικα κλπ.

ΕΓω μιλαω για το δικο μου απλο 1,4  ΔΕΝ υπαρει περιπτωση να του αλλαξω λαδια στα 15 η 20 χιλιαρικα.

Στα 100 χιλιαρικα η τελικη του θα ειναι το πολυ 140. Εχω 5 ετιας αυτοκινητο και αν το τερματισεις το γκαζι πεταει και αυτο ειναι χαρη στις αλλαγες λαδιων που κανω. Ανα  5 χιλιαδες αντε το πολυ 8 χιλιαδες φουλ συνθετικα !!

Δεν ειναι καλο να καιγεται το λαδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το πράγμα που γνωρίζουν όλοι (όλοι όμως!),παρ' ολα αυτά συνεχίζουμε να κάνουμε του κεφαλιού μας.

-Τα γερμανικά χαλάνε.

-Αλλαγές στα 5,6,7,8,9k km

-insert coin to continue

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από μηχανικούς φίλε Νίκο. Δεν ξερω τι αυτοκινητο εχεις,ποσα κυβικα κλπ.

ΕΓω μιλαω για το δικο μου απλο 1,4  ΔΕΝ υπαρει περιπτωση να του αλλαξω λαδια στα 15 η 20 χιλιαρικα.

Στα 100 χιλιαρικα η τελικη του θα ειναι το πολυ 140. Εχω 5 ετιας αυτοκινητο και αν το τερματισεις το γκαζι πεταει και αυτο ειναι χαρη στις αλλαγες λαδιων που κανω. Ανα  5 χιλιαδες αντε το πολυ 8 χιλιαδες φουλ συνθετικα !!

Δεν ειναι καλο να καιγεται το λαδι.

Εννοείς ότι δεν θα πιάνει την εργοστασιακή τελική του το αμάξι αν π.χ για 100 000 χλμ κάνεις αλλαγές λαδιών στα 15000 χλμ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φίλε δεν θα έχει απόδοση καλή. Λοιπόν εσείς κάντε αλλαγές όποτε θέλετε αλλά όχι ειρωνεία μάγκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φίλε δεν θα έχει απόδοση καλή. Λοιπόν εσείς κάντε αλλαγές όποτε θέλετε αλλά όχι ειρωνεία μάγκες.

Α δεν κυριολεκτούσες σε αυτό που πες . Κοίτα φίλε κατά κανόνα η πιο τεκμηριωμένη άποψη είναι αυτή του κατασκευαστή και κανενός μηχανικού . Χωρίς μελέτες υπολογιστικής ρευστομηχανικής κτλ να εμπιστευτώ την άποψη του μηχανικού ; 

Οι κατασκευαστές κινητήρων επενδύουν ολόκληρα ποσά στην έρευνα των τριβόμενων επιφανειών . 

Βέβαια θα μπορούσαν να σου λένε σε περισσότερα χιλιόμετρα απο όσο πρέπει για να υπάρχει και ένα όφελος χρηματικό κατά το after sales Support . Σίγουρα το να αλλάζεις λάδια νωρίτερα κακό δεν κάνει . 

Απο κει και πέρα δεν ξέρω για όλους του κατασκευαστές αλλα για μένα τουλάχιστον για το hyundai accent που χω ναι μεν το service manual ή το book service λένε αλλαγές στα 15000 χλμ ΑΛΛΑ  υπάρχει πίνακας μέσα στο εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου που αναλυτικά λέει ότι αναλογα το ποσοστο χρήσης του αυτοκινήτου (πόσα χιλιόμετρα μεσα σε πόλη και πόσα σε ανοιχτους δρόμους σε τι θερμοκρασίες περιβάλλοντος αλλά και τί τύπου λάδια συνθετική ή ημισυνθετικά) τότε τα χιλιόμετρα αλλαγής μπορεί να είναι ακόμα και 6000 χλμ σε ακραίες καταστάσεις λειτουργίας του κινητήρα.

 

Οπότε όσοι λένε για νωρίτερες αλλαγές δεν λένε απαραίτητα ότι τους κατεύει . Για μένα λένε επιπόλαιες απόψεις όταν δεν λαμβάνουν υποψιν τον κατασκευαστή αλλά το τι θα πει ο κάθε μηχανικός της γειτονιάς ο οποίος δεν νομίζω να έχει κάνει καμία έρευνα επιστημονική και έχει αποδείξει ότι η άποψη του κατασκευαστή είναι λανθασμένη . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ κάνω τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη γιαυτό αλλάζω συχνά.

Επίσης χειμώνα βάζω 5w30 και καλοκαίρι 5w40.

Ακόμα και Mercedes να Είχα δεν θα Άλλαζα λάδια στις 15.000. Το θεωρώ καταστροφή.

Μηχανικός της audi 50 χρόνια μου είπε σε Γερμανό το πολύ 8.000 χιλιόμετρα. Τώρα αν εσύ τον θεωρείς μηχανικό της γειτονιάς δικαίωμα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα ξέρει καλύτερα από τους μηχανικούς της εταιρείας που φτιάχνει τα αυτοκίνητα?

Ή αυτούς που φτιάχνουν τα λαδια?

Δούλευε στο τμήμα εξέλιξης της εταιρείας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

80 είναι αλλά παίζει ρόλο; στη Γερμανία ήταν όχι Ελλάδα. Καθένας κάνει ότι θέλει στο αυτοκίνητο του, ειδικά αν το πήρε με δικά του χρήματα :)

Μηχανικός της εταιρίας ήταν audi λέμε.

Σύνταξη δεν έχω ιδέα. Ένας φίλος βγήκε στα 58.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

80 είναι αλλά παίζει ρόλο; στη Γερμανία ήταν όχι Ελλάδα. Καθένας κάνει ότι θέλει στο αυτοκίνητο του, ειδικά αν το πήρε με δικά του χρήματα :)

Μηχανικός της εταιρίας ήταν audi λέμε.

Σύνταξη δεν έχω ιδέα. Ένας φίλος βγήκε στα 58.

Έχε υπόψιν ότι η τεχνολογία προχωράει, οι κινητήρες εξελίσσονται, τα λιπαντικά το ίδιο. Κάποτε ένας κινητήρας ζήτημα να έβγαζε 80-100.000 χλμ πριν χρειαστεί ρεκτιφιέ, οι σύγχρονοι κινητήρες αντέχουν πολύ περισσότερο. Οι αλλαγές λαδιών κάθε 5 ή 7.500 χλμ ίσχυαν για κινητήρες της δεκαετίας του 80, οι σύγχρονοι έχουν μεγαλύτερες αντοχές και απαιτούν λάδια με πολύ καλύτερες προδιαγραφές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχε υπόψιν ότι η τεχνολογία προχωράει, οι κινητήρες εξελίσσονται, τα λιπαντικά το ίδιο. Κάποτε ένας κινητήρας ζήτημα να έβγαζε 80-100.000 χλμ πριν χρειαστεί ρεκτιφιέ, οι σύγχρονοι κινητήρες αντέχουν πολύ περισσότερο. Οι αλλαγές λαδιών κάθε 5 ή 7.500 χλμ ίσχυαν για κινητήρες της δεκαετίας του 80, οι σύγχρονοι έχουν μεγαλύτερες αντοχές και απαιτούν λάδια με πολύ καλύτερες προδιαγραφές.

καλα η τεχνολογικα του Σεατ ειναι 4 γεννιες πισω οποτε δνε ισχυει αυτο που λες..δεν εχω TSΙ αν ειχα TSI αντε να αλλαζα λαδια στις 8.000 αντι για 5.000 που αλλαζω τωρα...ενα απλο 16V εχω το οποιο θελω να το κρατησω για χρονια και να δουλευει ρολοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα η τεχνολογικα του Σεατ ειναι 4 γεννιες πισω οποτε δνε ισχυει αυτο που λες..δεν εχω TSΙ αν ειχα TSI αντε να αλλαζα λαδια στις 8.000 αντι για 5.000 που αλλαζω τωρα...ενα απλο 16V εχω το οποιο θελω να το κρατησω για χρονια και να δουλευει ρολοι.

Κυριολεκτικά ότι νάναι... Tι σημαίνει "4 γενιές πίσω"? Ποιο από όλα όσα έγραψα δεν ισχύει?

 

Αλλαγή στα λάδια κάθε 5.000 χλμ χρειαζόταν η πρώτη γενιά ibiza του 1984, που φορούσε ίδιο κινητήρα με αυτόν του seat 127 του 1971(8βάλβιδος με ωστήρια στο πλάι). Τα λάδια έπρεπε να ήταν προδιαγραφών τουλάχιστον SF.

 

Το δικό σου που είναι του 2011, πιστεύεις ότι είναι μία από τα ίδια? Τα ίδια υλικά έχουν χρησιμοποιήσει στις τριβόμενες επιφάνειες? Πιστεύεις πως κακώς ο κατασκευαστής ζητάει λάδια προδιαγραφών τουλάχιστον SM(υπόψιν από την εποχή του SF μέχρι τώρα έχουν περάσει οι SG, SH, SJ και SL) και αλλαγή κάθε 15.000χλμ? Χωρίς να λαμβάνει υπόψιν ότι μέχρι τις 80.000 χλμ θα είναι υπόλογος για όποια ζημιά λόγω εγγύησης?

 

Δικό σου είναι το αμάξι, μπορείς να αλλάζεις λάδια και μπουζί όσο συχνά θέλεις, αλλά μην προσπαθείς να μας πείσεις ότι έτσι πρέπει. Την τσέπη σου αδειάζεις μόνο. 2015 έχουμε και οδηγείς ibiza πέμπτης γενιάς, όχι seat 127 :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...