Dare-Devil Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Απο ποτε το φρεσκο λαδι κανει κακο σε ενα κινητηρα? Αφου λεμε και τη γνωμη μας.. μπουζι καθε 15.000 και λαδια καθε 10-12 αναλογα.. Hyundai Accent 1997 1.3 (G4EH) με 198.000χλμ και τσιμπαω 300ml ανα αλλαγη.. κοινως τιποτα! Αccent 2003 1.3 (G4EA) μπουζί ανα 2 έτη ή 30.000 χλμ .Λάδια ανά έτος ή 15000 χλμ. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή πάντα ! 1
Thanos1972 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 το καθε αυτοκινητο ειναι διαφορετικο με τα λαδια.προσωπικα εγω ειμαι της σχολης οτι λεει ο κατασκευαστης -2500 χιλιομετρα. 7500 λεει ο κατασκευαστης,5000 εγω.10000 λεει ο κατασκευαστης,7500 εγω.τωρα για τα 20000 και 30000 χιλιομετρα προσωπικα δεν εχω τετοιο αυτοκινητο αλλα και να ειχα σιγουρα θα τα αλλαζα οταν περνουσε ενας χρονος γιατι κατα πασα πιθανοτητα δεν θα ειχα κανει τοσα πολλα χιλιομετρα.αντε να κανω 10000 τον χρονο.
normal40 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Θανάση εγώ κάνω 10 το χρόνο και κάνω αλλαγές δύο σε λάδια μια μπουζί. Φυσικά παίζει ρόλο ότι τα αγοράζω μισό τιμής αλλά σε καινούριο αυτοκίνητο έτσι θέλει. Για να το κρατήσεις φρέσκο έως τα γεράματα προσέχεις για να έχεις.
meletis_m Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Καλησπέρα, Όταν αλλάζεις ιμάντα χρονισμού πάει σέτ και το ρουλεμάν. Να προτιμάς λουριά του κατασκευαστή. Eάν δεν βρείς τότε ρουλεμάν(SKF) και ιμάντες Continedal , βέβαια διαφέρει ανα μοντέλο αυτοκινητού. Προσωπικά εγω τωρα θα αλλάξω και αντλία νερού μαζί με ιμάντες και ρουλεμάν. Εδω και 320.000 χλμ η αντλία δεν έχει βγάλει το παραμικρό. Προσωπικά εγω αλλάζω Λάδια 8.500 και φίλτρο Μπουζί 15.000 Φίλτρα υπόλοιπα στις 30.000 χλμ. Ιμάντες ανα 40.000.εκτός απο του A/C που αλλάζω κάθε 80.000
samaras400 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2015 από samaras400
normal40 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Καλησπέρα, Όταν αλλάζεις ιμάντα χρονισμού πάει σέτ και το ρουλεμάν. Να προτιμάς λουριά του κατασκευαστή. Eάν δεν βρείς τότε ρουλεμάν(SKF) και ιμάντες Continedal , βέβαια διαφέρει ανα μοντέλο αυτοκινητού. Προσωπικά εγω τωρα θα αλλάξω και αντλία νερού μαζί με ιμάντες και ρουλεμάν. Εδω και 320.000 χλμ η αντλία δεν έχει βγάλει το παραμικρό. Προσωπικά εγω αλλάζω Λάδια 8.500 και φίλτρο Μπουζί 15.000 Φίλτρα υπόλοιπα στις 30.000 χλμ. Ιμάντες ανα 40.000.εκτός απο του A/C που αλλάζω κάθε 80.000 320 χιλιαδες εισαι με την ιδια αντλια ; Τι αυτοκινητο εχεις φιλε ; Για τα λαδια φιλτρο συμφωνω αν ειναι φουλ συνθετικα τα λαδια αλλιως αλλαγη στα 5000. Μπουζι εννοειται 15000. Αυτο με τον ιμαντα χρονισμου ομως το εψαξα. Ο κατασκευαστης ( ΣΕΑΤ) δινει αλλαγη στις 90.000. Τα βιβλια μας στην εταιρια δινουν 60.000 και ο μηχανικος στην ΣΕΑΤ μου ειπε πριν τα 5 χρονια αλλαγη η ακομα και στα 42.000 που εχω τωρα. Αντε βγαλε ακρη τωρα. Λεω να το παω για αλλαγη λαδιων το Σαββατο και να βαλω τον μηχανικο να το δει μηπως και βγαλει ακρη . Αν και σαν κοστος εμενα θα μου βγει μαζι με τα περαστικα κατω απο 100 ευρω ( αγοραζω χονδρικη).
Joshua21 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Ο κατασκευαστης ( ΣΕΑΤ) δινει αλλαγη στις 90.000. Τα βιβλια μας στην εταιρια δινουν 60.000 και ο μηχανικος στην ΣΕΑΤ μου ειπε πριν τα 5 χρονια αλλαγη η ακομα και στα 42.000 που εχω τωρα. Αντε βγαλε ακρη τωρα. Λεω να το παω για αλλαγη λαδιων το Σαββατο και να βαλω τον μηχανικο να το δει μηπως και βγαλει ακρη . Αν και σαν κοστος εμενα θα μου βγει μαζι με τα περαστικα κατω απο 100 ευρω ( αγοραζω χονδρικη). Ο κατασκευαστής ΠΟΤΕ δεν προτείνει αλλαγή μόνο βάση χιλιομέτρων, πάντα προτείνει αλλαγή ανά τόσα χιλιόμετρα ή τόσους μήνες(όποιο έρθει πρώτο). Δεν υπάρχει καμιά άκρη για να βγει, αγνοείς "εταιρεία" και "μηχανικό", και κάνεις αυτό που συνιστά ο κατασκευαστής. Τόσο απλά...
normal40 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2015 Ο κατασκευαστής ΠΟΤΕ δεν προτείνει αλλαγή μόνο βάση χιλιομέτρων, πάντα προτείνει αλλαγή ανά τόσα χιλιόμετρα ή τόσους μήνες(όποιο έρθει πρώτο). Δεν υπάρχει καμιά άκρη για να βγει, αγνοείς "εταιρεία" και "μηχανικό", και κάνεις αυτό που συνιστά ο κατασκευαστής. Τόσο απλά... ναι στα 5 χρονια ειναι η αλλαγη φιλε οντως. Αρα τον Μαιο η αλλαγη σιγουρα.
meletis_m Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2015 320 χιλιαδες εισαι με την ιδια αντλια ; Τι αυτοκινητο εχεις φιλε ; Για τα λαδια φιλτρο συμφωνω αν ειναι φουλ συνθετικα τα λαδια αλλιως αλλαγη στα 5000. Μπουζι εννοειται 15000. Αυτο με τον ιμαντα χρονισμου ομως το εψαξα. Ο κατασκευαστης ( ΣΕΑΤ) δινει αλλαγη στις 90.000. Τα βιβλια μας στην εταιρια δινουν 60.000 και ο μηχανικος στην ΣΕΑΤ μου ειπε πριν τα 5 χρονια αλλαγη η ακομα και στα 42.000 που εχω τωρα. Αντε βγαλε ακρη τωρα. Λεω να το παω για αλλαγη λαδιων το Σαββατο και να βαλω τον μηχανικο να το δει μηπως και βγαλει ακρη . Αν και σαν κοστος εμενα θα μου βγει μαζι με τα περαστικα κατω απο 100 ευρω ( αγοραζω χονδρικη). Honda Accord Μοντέλο 2002
normal40 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2015 Εντάξει μιλάμε για αυτοκίνητο θηρίο και κινητήρα γιαπωνέζο. Καμία σχέση με τα απλά αυτοκίνητα.
liopyr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Απο ποτε το φρεσκο λαδι κανει κακο σε ενα κινητηρα? Υπάρχει μία θεωρία που λέει πως τα καινούρια λάδια χρειάζονται κάμποσα χιλιόμετρα για να φτάσουν στο επιθυμητό βαθμό λίπανσης και καθαρισμού. Αν τα αλλάζεις συνέχεια, μπορεί να είναι και χειρότερο από το να αργείς λίγο να τα αλλάζεις. 1
Expertr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Ο χρήστης nick#18 είπε:Απο ποτε το φρεσκο λαδι κανει κακο σε ενα κινητηρα? Υπάρχει μία θεωρία που λέει πως τα καινούρια λάδια χρειάζονται κάμποσα χιλιόμετρα για να φτάσουν στο επιθυμητό βαθμό λίπανσης και καθαρισμού.Αν τα αλλάζεις συνέχεια, μπορεί να είναι και χειρότερο από το να αργείς λίγο να τα αλλάζεις. Ας μεινει θεωρια...Η πραξη που μας αφορα κιολας εχει δειξει τα αντιθετα αποτελεσματα
Joshua21 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Ας μεινει θεωρια...Η πραξη που μας αφορα κιολας εχει δειξει τα αντιθετα αποτελεσματα Καλό θα ήταν να μας έλεγες σε ποια πράξη ακριβώς αναφέρεσαι, αλλιώς θεωρία είναι και αυτό που λες. 1
Expertr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Ο χρήστης Expertr είπε:Ας μεινει θεωρια...Η πραξη που μας αφορα κιολας εχει δειξει τα αντιθετα αποτελεσματα Καλό θα ήταν να μας έλεγες σε ποια πράξη ακριβώς αναφέρεσαι, αλλιώς θεωρία είναι και αυτό που λες. Εαν εισαι μηχανικος η εστω εχεις δει αρκετα μοτερ λυμμενα μετα απο αλλαγες στα 15-20000 και μετα απο αλλαγες στα 5-7000 τοτε δεν θα χρειαζοσουν εξηγηση.Η εμπειρια και αυτα που εχει δει ο καθενας δυστυχως δεν μεταφερονται.
Joshua21 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Εαν εισαι μηχανικος η εστω εχεις δει αρκετα μοτερ λυμμενα μετα απο αλλαγες στα 15-20000 και μετα απο αλλαγες στα 5-7000 τοτε δεν θα χρειαζοσουν εξηγηση. Η εμπειρια και αυτα που εχει δει ο καθενας δυστυχως δεν μεταφερονται. Συνεπώς αυτό που ανέφερες παραμένει θεωρία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα