ermis1964 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Παιδιά... Θα τα πάρω από την εταιρία μου τα ανταλλακτικά δεν τίθεται θέμα. Δουλεύω σε ανταλλακτικά. Το θέμα είναι ποιος λέει αλήθεια... Θα βάλω skf ιμάντα και ρουλεμαν. Αντλία νερού θα δω, έχουμε δύο μάρκες. Το αυτοκίνητο είναι σε τέλεια κατάσταση πάντως. Λάδια ανά 5.000 αλλαγή και μπουζί ανά 10.000, εννοείται ngk ( φοράω πανάκριβα μπουζί). Το θέμα είναι να τα αλλάξω τώρα η τον Μάιο που κλείνει 5 χρόνια; Απογειώνεις τό κόστος χρήσης καί συντήρησης τού οχήματος στά ύψη,άνευ λόγου καί αιτίας.Τά σύγχρονα λιπαντικά,πρέπει νά αλλάζονται ανά 7.500χλμ (ημισυνθετικά) η ανά 15.000 (συνθετικά) ή ετησίως ακόμη καί άν δέν έχουν συμπληρωθεί τά αναφερόμενα χλμ.Τά μπουζί ακόμη καί τά απλά,αλλάζονται ανά 30.000χλμ.Μέ τήν συχνή αναιτίως αλλαγή τών αναλωσίμων ανταλλακτικών,ο μόνος πού κερδίζει είναι ο έμπορος πού τά πωλεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
normal40 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Απογειώνεις τό κόστος χρήσης καί συντήρησης τού οχήματος στά ύψη,άνευ λόγου καί αιτίας.Τά σύγχρονα λιπαντικά,πρέπει νά αλλάζονται ανά 7.500χλμ (ημισυνθετικά) η ανά 15.000 (συνθετικά) ή ετησίως ακόμη καί άν δέν έχουν συμπληρωθεί τά αναφερόμενα χλμ.Τά μπουζί ακόμη καί τά απλά,αλλάζονται ανά 30.000χλμ.Μέ τήν συχνή αναιτίως αλλαγή τών αναλωσίμων ανταλλακτικών,ο μόνος πού κερδίζει είναι ο έμπορος πού τά πωλεί. ρε φιλε ΤΙ ΛΕΣ ;;;;; τα μπουζι ειναι ανα 15.000 ανταλλακτικα πουλαμε ελεος. Τα λαδια οντως στα 15 χιλιαρικα αλλα ΔΕΝ ειναι ΣΩΣΤΟ λεμε. Ειδικα για το δικο μου αυτοκινητο το οποιο τα κανει ΜΟΝΟ στην πολη !!! Τα μπουζι που φτανουν τα 30 χιλιαρικα κοστιζουν γυρω στα 40 με 50 ευρω αναλογα το μοντελο . Δεν συμφερει σε εμενα διοτι το δικο μου φοραει απλα μπουζι με 17 ευρω τα παιρνω . Οποτε...κανω και οικονομια και κραταω "ζωντανο " το αυτοκινητο! Τωρα για εσας που ΔΕΝ δουλευεται σε ανταλλακτικα εγω θα προτεινα αλλαγη λαδιων στις 7000,τα μπουζι 15 το πολυ. Το θεμα βασικα το ανοιξα για τον ιμαντα επειδη στη δουλεια μου τα βιβλια γραφουν οτι η πρωτη αλλαγη γινεται στις 80 χιλιαδες...μου φανηκε περιεργο οτι ενας απο seat μηχανικος μου ειπε στα 5 χρονια η στις 45 χιλιαδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefan123 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Εγω παντως που το βασανιζω το αυτοκινητο και ψαχνω τα ορια του αλλαξα ιμμαντες και αντλια στα 90000 χιλιομετρα,μονο που τα επιασα σε 9 χρονια οποτε εχουν αντοχες τα σκασμενα!!!!!Οσο για λαδια αλλαζω καθε 10000 χιλιομετρα --- περιπου στον εναμισυ χρονο --- και μπουζι εχω ακομα τα μαμα!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
normal40 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Εγω παντως που το βασανιζω το αυτοκινητο και ψαχνω τα ορια του αλλαξα ιμμαντες και αντλια στα 90000 χιλιομετρα,μονο που τα επιασα σε 9 χρονια οποτε εχουν αντοχες τα σκασμενα!!!!!Οσο για λαδια αλλαζω καθε 10000 χιλιομετρα --- περιπου στον εναμισυ χρονο --- και μπουζι εχω ακομα τα μαμα!!!! ενταξει ειναι αναλογα το μοντελο αδερφε μου,εγω τωρα με Seat κλαφτα χαραλαμπε...αν το αφησεις θα σε αφησει ΧΑΛΑΡΑ ! Επειτα οπως εγραψα παιζει ρολο πως γινονται τα χιλιομετρα,εγω δουλευω μονο πολη,1-2 αντε και 3 ταχυτητα...βασανιζω το αυτοκινητο συνεχεια καθε ημερα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ermis1964 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Ποιό μπουζί είναι γιά 15.000 χλμ?Στό Primera P10 πού είχα η Nissan έδινε αλλαγη μπουζί ανα 30.000χλμ.NGK BKR5ESII φορούσε τό Primera.Σέ Kia Pride πού είχα η Kia εδινε αλλαγή μπουζί ανά 30.000 χλμ.Στό Honda Civic πού εχω τώρα η Honda δινει αλλαγή μπουζί ανά 120.000χλμ.Τά συνθετικά λάδια ανάλογα με τήν εταιρεία κατασκευής λιπαντικών τά δίνουν κατά μέσο όρο γιά 20.000 μίλια.Γιατί δέν είναι σωστό?Θέλει η κάθε εταιρεία νά καταστρέψει κινητήρες γιά νά δυσφημιστεί?Τό πρώτο αυτοκίνητο τής οικογένειας ήταν ενα Nissan Datsun 100A-FII.Μέ τόν εργοστασιακό κινητήρα φορούσε NGK BPR5ES καί τά αλλάζαμε κάθε 20.000χλμ.Λάδια Mobil 15W-50 απλά μέ αλλαγές κάθε 3.000 χλμ.Ο κινητήρας κράτησε 250.000χλμ (αρχισε και εκαιγε λάδια) καί τόν αλλαξα μέ Α14.Τά ίδια μπουζί καί λάδια Mobil 1 15w-50 συνθετικά μέ αλλαγές κάθε 15.000χλμ.Εκανε ο κινητήρας 350.000χλμ.Αυτά.Τώρα εσυ πουλάς ανταλλακτικά καί θέλεις νά πουλάς.Θεμιτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
normal40 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Ποιό μπουζί είναι γιά 15.000 χλμ?Στό Primera P10 πού είχα η Nissan έδινε αλλαγη μπουζί ανα 30.000χλμ.NGK BKR5ESII φορούσε τό Primera.Σέ Kia Pride πού είχα η Kia εδινε αλλαγή μπουζί ανά 30.000 χλμ.Στό Honda Civic πού εχω τώρα η Honda δινει αλλαγή μπουζί ανά 120.000χλμ.Τά συνθετικά λάδια ανάλογα με τήν εταιρεία κατασκευής λιπαντικών τά δίνουν κατά μέσο όρο γιά 20.000 μίλια.Γιατί δέν είναι σωστό?Θέλει η κάθε εταιρεία νά καταστρέψει κινητήρες γιά νά δυσφημιστεί?Τό πρώτο αυτοκίνητο τής οικογένειας ήταν ενα Nissan Datsun 100A-FII.Μέ τόν εργοστασιακό κινητήρα φορούσε NGK BPR5ES καί τά αλλάζαμε κάθε 20.000χλμ.Λάδια Mobil 15W-50 απλά μέ αλλαγές κάθε 3.000 χλμ.Ο κινητήρας κράτησε 250.000χλμ (αρχισε και εκαιγε λάδια) καί τόν αλλαξα μέ Α14.Τά ίδια μπουζί καί λάδια Mobil 1 15w-50 συνθετικά μέ αλλαγές κάθε 15.000χλμ.Εκανε ο κινητήρας 350.000χλμ.Αυτά.Τώρα εσυ πουλάς ανταλλακτικά καί θέλεις νά πουλάς.Θεμιτό. ενταξει εσυ καντο οπως θες εγω λεω την αποψη μου !! Δεν πουλαω αδερφε μου απλα δουλευω...! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ermis1964 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Εγώ δέν λέω απλά τήν αποψή μου.Παραθέτω στοιχεία.Δίνω τύπους οχημάτων,τύπους μπουζί καί οδηγίες κατασκευαστών.Αφού εργάζεσαι σέ ανταλλακτικά,άνοιξε τό βιβλία τής NGK καί διάβασε.Οπως επίσης καί τό manual τού οχηματός σου μπορείς να διαβάσεις.Σαφώς καί κάνω αυτό πού θέλω,όπως καί εσύ κάνεις αυτό πού θέλεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
normal40 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Εγώ δέν λέω απλά τήν αποψή μου.Παραθέτω στοιχεία.Δίνω τύπους οχημάτων,τύπους μπουζί καί οδηγίες κατασκευαστών.Αφού εργάζεσαι σέ ανταλλακτικά,άνοιξε τό βιβλία τής NGK καί διάβασε.Οπως επίσης καί τό manual τού οχηματός σου μπορείς να διαβάσεις.Σαφώς καί κάνω αυτό πού θέλω,όπως καί εσύ κάνεις αυτό πού θέλεις. Συμφωνα με τα βιβλια και την SEAT τα λαδια πρεπει να τα αλλαζεις 1 φορα τον χρονο η καθε 15. Τα μπουζι καθε 15. Ομως σου ειπα εχω Γερμανικο και ΔΕΝ το εμπιστευομαι φιλε,αν ειχα toyota θα μιλουσα αλλιως. Επισης με ενδιαφερει για τον ιμαντα οπως σου ειπα,εφοσον ξερεις κατατοπισε με. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ermis1964 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Ο κατασκευαστής τού οχήματός σου ξέρει,δέν ξέρω εγώ.Αυτό πού ξέρω εγώ είναι ότι αυτοκίνητο πού δέν εμπιστεύομαι,δέν τό αγοράζω.Γιά τόν ιμάντα εκκεντροφόρου ακολουθείς τίς οδηγίες του κατασκευαστή τού οχήματος σου καί όχι τίς αερολογίες τού καθενός. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
normal40 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Ο κατασκευαστής τού οχήματός σου ξέρει,δέν ξέρω εγώ.Αυτό πού ξέρω εγώ είναι ότι αυτοκίνητο πού δέν εμπιστεύομαι,δέν τό αγοράζω.Γιά τόν ιμάντα εκκεντροφόρου ακολουθείς τίς οδηγίες του κατασκευαστή τού οχήματος σου καί όχι τίς αερολογίες τού καθενός. ρε φιλε αυτα τα λεφτα ειχα αυτο πηρα..τι ειναι αυτα που λες τωρα ; Ποσο χρονων εισαι ; ειχα 12 χιλιαρικα και το πηρα προσφορα καινουριο( απο 15.600 και μαλιστα το πηρα full extra)...ελεος δηλαδη. Σου ειπα ο κατασκευαστης γραφει στα 70 εως 90 . Μηχανικος στην Seat μου ειπε προχτες οτι χρειαζεται εως τον μαιο που κλεινει τα 5 χρονια του . Ποιος να πιστεψω αυτο λεμε....οποτε θελω καποιον που να εχει seat η ακομα και το ιδιο αυτοκινητο ( 2011, 1,4 85ps 16v ). http://www.ibizaclub.gr/community/topic/19411-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AE-%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5-%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B5-%CE%B7elp/ εδω λεει ανα 4 χρονια η 60 χιλιαρικα...αρα για αλλαγη ειμαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ermis1964 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Ο κατασκευαστής αποκλείεται νά γράφει 70 εως 90.Θά γράφει έλεγχος στά 70.000χλμ η χ μήνες καί αντικατάσταση στά 90.000 ή χ μήνες,όποιο ερθει πρώτο (μήνες η χιλιόμετρα).Διάβασα τό manual τού οχήματος σου στήν παράγραφο συντήρηση.Δέν κρίνω εγώ τί αυτοκίνητο πήρες.Καλά εκανες καί πήρες ότι πήρες.Εσύ είπες πώς δέν τό εμπιστεύεσαι καί σού είπα πώς εγώ δέν αγοράζω αυτοκίνητο πού δέν εμπιστεύομαι.Τόσο απλά.Οσο γιά τήν ηλικία μου,δές τό nickname μου καί θά καταλάβεις πόσων ετών είμαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
normal40 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Ο κατασκευαστής αποκλείεται νά γράφει 70 εως 90.Θά γράφει έλεγχος στά 70.000χλμ η χ μήνες καί αντικατάσταση στά 90.000 ή χ μήνες,όποιο ερθει πρώτο (μήνες η χιλιόμετρα).Διάβασα τό manual τού οχήματος σου στήν παράγραφο συντήρηση.Δέν κρίνω εγώ τί αυτοκίνητο πήρες.Καλά εκανες καί πήρες ότι πήρες.Εσύ είπες πώς δέν τό εμπιστεύεσαι καί σού είπα πώς εγώ δέν αγοράζω αυτοκίνητο πού δέν εμπιστεύομαι.Τόσο απλά.Οσο γιά τήν ηλικία μου,δές τό nickname μου καί θά καταλάβεις πόσων ετών είμαι. θα διαβασω οκ. ναι εννοω δεν εμπιστευομαι Γερμανικο αυτοκινητο να του φερομαι οπως Γιαπωνεζο. Δεν τιθεται θεμα ποια αυτοκινητα ειναι τα καλυτερα στον κοσμο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expertr Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2015 Ποιό μπουζί είναι γιά 15.000 χλμ?Στό Primera P10 πού είχα η Nissan έδινε αλλαγη μπουζί ανα 30.000χλμ.NGK BKR5ESII φορούσε τό Primera.Σέ Kia Pride πού είχα η Kia εδινε αλλαγή μπουζί ανά 30.000 χλμ.Στό Honda Civic πού εχω τώρα η Honda δινει αλλαγή μπουζί ανά 120.000χλμ.Τά συνθετικά λάδια ανάλογα με τήν εταιρεία κατασκευής λιπαντικών τά δίνουν κατά μέσο όρο γιά 20.000 μίλια.Γιατί δέν είναι σωστό?Θέλει η κάθε εταιρεία νά καταστρέψει κινητήρες γιά νά δυσφημιστεί?Τό πρώτο αυτοκίνητο τής οικογένειας ήταν ενα Nissan Datsun 100A-FII.Μέ τόν εργοστασιακό κινητήρα φορούσε NGK BPR5ES καί τά αλλάζαμε κάθε 20.000χλμ.Λάδια Mobil 15W-50 απλά μέ αλλαγές κάθε 3.000 χλμ.Ο κινητήρας κράτησε 250.000χλμ (αρχισε και εκαιγε λάδια) καί τόν αλλαξα μέ Α14.Τά ίδια μπουζί καί λάδια Mobil 1 15w-50 συνθετικά μέ αλλαγές κάθε 15.000χλμ.Εκανε ο κινητήρας 350.000χλμ.Αυτά.Τώρα εσυ πουλάς ανταλλακτικά καί θέλεις νά πουλάς.Θεμιτό. Σωστος.Επειδη αλλαζες νωριτερα λαδια ο κινητηρας αρχισε να καιει λαδια πιο γρηγορα σε σχεση με τον επομενο που αργουσες παραπανω..Λογικοτατο θα ελεγα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
normal40 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2015 Αυτό ειλικρινά δεν το κατάλαβα. Για κάνε ανάλυση φίλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nick#18 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Απο ποτε το φρεσκο λαδι κανει κακο σε ενα κινητηρα? Αφου λεμε και τη γνωμη μας.. μπουζι καθε 15.000 και λαδια καθε 10-12 αναλογα.. Hyundai Accent 1997 1.3 (G4EH) με 198.000χλμ και τσιμπαω 300ml ανα αλλαγη.. κοινως τιποτα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα