kostpap Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Είμαι στην Q και έχω την παλιά SIM (την λευκή)Σήμερα παρέλαβα το καινούριο μου κινητό το οποίο υποστηρίζει 4G.Είδα στο site πως χρειάζεται να αλλάξω την παλιά κάρτα (την λευκή) με νέα η οποία να υποστηρίζει υπηρεσίες 4G και η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν σε ένα κατάστημα wind. https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/kalupsi/diktuo-prosvasis-kinitis/4g/ Πήγα σήμερα το πρωί 27/12/2015 και ώρα 11:30 περίπου στο κατάστημα wind Αλεξανδρούπολης και ζήτησα αντικατάσταση της παλιάς μου κάρτας με νέα 4G κάρτα. Η υπάλληλος με ενημέρωσε πως δεν υπάρχει 4G στην περιοχή. Της εξήγησα πως επιθυμώ την αντικατάσταση της κάρτας καθώς η συσκευή μου υποστηρίζει την υπηρεσία 4G και εγώ μπορεί να βρεθώ σε περιοχή που υπάρχει 4G (πχ Θεσσαλονίκη) Μου ζήτησε τον αριθμό κλήσης της παλιάς κάρτας, την ταυτότητά μου για να κάνει ταυτοποίηση και έβγαλε μία πορτοκαλί κάρτα για να κάνει την αντικατάσταση.Δίνοντας την ταυτότητά μου στην υπάλληλο της είπα πως σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στο site της wind η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν. Άμεσα επενέβη μία άλλη κυρία η οποία είναι η υπεύθυνη του καταστήματος και μου είπε πως η αντικατάσταση χρεώνεται 5 ευρώ. Άμεσα (11:41) τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών (1222) για να ρωτήσω εάν χρεώνεται ή όχι η αντικατάσταση. Στο τηλέφωνο η υπάλληλος μου είπε πως δεν χρεώνεται. Ζήτησε μάλιστα να μιλήσει με την υπεύθυνη. Έδωσα το τηλέφωνο μου στην υπεύθυνη του καταστήματος και μετά από περίπου 30 δευτερόλεπτα μου το επέστρεψε. Η υπάλληλος στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπε πως η υπεύθυνη του καταστήματος της είπε πως δεν έχουν στο κατάστημα κάρτες 4G γιατί στην περιοχή δεν υπάρχει σήμα 4G. Ενημέρωσα την υπάλληλο πως την κάρτα SIM 4G (την πορτοκαλί) την είχε στα χέρια της η υπάλληλος του καταστήματος και η διαδικασία αντικατάστασης σταμάτησε μόλις ανέφερα πως γίνεται δωρεάν.Μετά μου ζήτησε η υπάλληλος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών λίγο χρόνο για να ρωτήσει και μετά από λίγα λεπτά ζητήθηκε να δώσω πάλι το τηλέφωνό μου στην υπεύθυνη του καταστήματος.Αφού μίλησαν περίπου 2 με 3 λεπτά μου επέστρεψε το τηλέφωνό μου με κλειστή την γραμμή και μου είπε πως πρέπει να μιλήσει με κάποιον άλλο υπεύθυνο, πως έχει πολύ δουλειά και να πάω ξανά από την επόμενη εβδομάδα.
Gas74 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Πηγαινε αλλου......οτι ναναι..εγω προχτες γυρισα την μιση θεσσαλονικη για να παρω μια καινουργια καρτα (ετοιμη για 3 μεγεθη) και επειδη ειναι free2go δεν ειχε κανεις.....και φυσικα την πληρωσα......και ακουγα και οτι ναναι!Μη δινεις σημασια.....πηγαινε σε ενα αλλο καταστημα,λες και θα τους δωσουμε λογαριασμο σε ποιες περιοχες θα κινηθουμε για να εχουμε 4g.....πρεπει να εχουν ολα τα καταστηματα τα παντα!!
The Lord K. Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Απίστευτο μου φαίνεται, το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει είναι αντικατάσταση χωρίς χρέωση. Απόλυτη ασυνεννοησία στο εμπορικό τους τμήμα.
kostpap Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Πηγαινε αλλου......οτι ναναι..εγω προχτες γυρισα την μιση θεσσαλονικη για να παρω μια καινουργια καρτα (ετοιμη για 3 μεγεθη) και επειδη ειναι free2go δεν ειχε κανεις.....και φυσικα την πληρωσα......και ακουγα και οτι ναναι!Μη δινεις σημασια.....πηγαινε σε ενα αλλο καταστημα,λες και θα τους δωσουμε λογαριασμο σε ποιες περιοχες θα κινηθουμε για να εχουμε 4g.....πρεπει να εχουν ολα τα καταστηματα τα παντα!! Είμαι σε πόλη που έχει μόνο 1 κατάστημα (Αλεξανδρούπολη). Το εξοργιστικό ήταν πως ενώ είχαν την κάρτα στα χέρια τους και η αντικατάσταση θα γίνονταν κανονικά αν πλήρωνα 5 ευρώ, είπαν στην εξυπηρέτηση πελατών πως δεν έχουν κάρτες. Πάντως δεν θα το αφήσω έτσι. Ήδη έστειλα στο Facebook της Q και της wind το παραπάνω μήνυμα ζητώντας τους να μεσολαβήσουν ώστε να μην ζητά το κατάστημα χρήματα για υπηρεσίες που διαφημίζουν δωρεάν. Απίστευτο μου φαίνεται, το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει είναι αντικατάσταση χωρίς χρέωση. Απόλυτη ασυνεννοησία στο εμπορικό τους τμήμα. Δεν είναι θέμα ασυνεννοησίας. Προσπαθούν κάποια καταστήματα να πάρουν χρήματα για υπηρεσίες που διαφημίζονται ΔΩΡΕΑΝ. Κοινώς ότι προλάβουν και πάρουν.
corsair04 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δεν υπάρχει καμία κοροϊδία όταν κάνεις αντικατάσταση στο κατάστημα πληρώνεις 4,99€ έχεις και επιλογή να την παραγγείλεις από εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση και να έρθει με courier σε τέτοιες περιπτώσεις δεν κάθεσαι να σκεφτείς τα 5€ σιγά το ποσό το δίνεις για να κάνεις την δουλειά σου για να μπορέσεις να αλλάξεις την sim σου δωρεάν πρέπει να είναι εντός εγγύησης δηλαδή 3 μήνες από την ημερομηνία ενεργοποιήσεις
kostpap Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δεν υπάρχει καμία κοροϊδία όταν κάνεις αντικατάσταση στο κατάστημα πληρώνεις 4,99€ έχεις και επιλογή να την παραγγείλεις από εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση και να έρθει με courier σε τέτοιες περιπτώσεις δεν κάθεσαι να σκεφτείς τα 5€ σιγά το ποσό το δίνεις για να κάνεις την δουλειά σου για να μπορέσεις να αλλάξεις την sim σου δωρεάν πρέπει να είναι εντός εγγύησης δηλαδή 3 μήνες από την ημερομηνία ενεργοποιήσεις Εν αναμονή. Πάντως μέσα στο κατάστημα ήμουν όταν πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών. Δεν μου είπαν πως η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν ΜΟΝΟ με courier. Η δε υπεύθυνη του καταστήματος είπε στην υπάλληλο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών πως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΡΤΕΣ 4G ενώ η κάρτα ήταν μπροστά μου και εάν πλήρωνα τα 5 ευρώ θα προχωρούσαν στην αντικατάσταση. Δηλαδή ΔΟΥΛΕΜΑ ΧΟΝΔΡΟ.
corsair04 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Εν αναμονή. Πάντως μέσα στο κατάστημα ήμουν όταν πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών. Δεν μου είπαν πως η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν ΜΟΝΟ με courier. Η δε υπεύθυνη του καταστήματος είπε στην υπάλληλο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών πως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΡΤΕΣ 4G ενώ η κάρτα ήταν μπροστά μου και εάν πλήρωνα τα 5 ευρώ θα προχωρούσαν στην αντικατάσταση. Δηλαδή ΔΟΥΛΕΜΑ ΧΟΝΔΡΟ. μάλλον δεν κατάλαβες είπα πως υπάρχει και η πιθανότητα να στην στείλει η εταιρία courier χωρίς επιπλέον χρέωσή (4,99 €) για να μπορέσεις να πάρεις την κάρτα χωρίς χρέωση πρέπει να είναι εντός εγγύησης (3 μήνες) τώρα μπορείς είτε να την πάρεις την κάρτα από το κατάστημα είτε από την εξυπηρέτηση της wind έχω κάνει χρήση άπειρες φορές την συγκεκριμένη υπηρεσία
kostpap Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 μάλλον δεν κατάλαβες είπα πως υπάρχει και η πιθανότητα να στην στείλει η εταιρία courier χωρίς επιπλέον χρέωσή (4,99 €) για να μπορέσεις να πάρεις την κάρτα χωρίς χρέωση πρέπει να είναι εντός εγγύησης (3 μήνες) τώρα μπορείς είτε να την πάρεις την κάρτα από το κατάστημα είτε από την εξυπηρέτηση της wind έχω κάνει χρήση άπειρες φορές την συγκεκριμένη υπηρεσία Το δούλεμα πως σου φάνηκε; Έχουμε την κάρτα αλλά μόλις ανέφερα πως η αντικατάσταση γράφει πως είναι δωρεάν, δεν μου είπαν για courier. Είπαν ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.
The_Judas Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 4G SIM Κάρτα Πελάτες Καρτοκινητής / Mobile Broadband με κάρτα: Για ΟΛΟΥΣ τους πελάτες καρτοκινητής ή Mobile Broadband με κάρτα, θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση SIM κάρτας η οποία θα γίνεται χωρίς χρέωση. Πελάτες Συμβολαίου / ΚαρτοΣυνδεσης: Η πλειοψηφία των καρτών SIM υποστηρίζουν το 4G δίκτυο. (όλες οι SIM περίπου από το 2004 και μετά υποστηρίζουν 4G δίκτυο ενώ οι πιο παλιές θα χρειαστούν αντικατάσταση η οποία θα γίνεται με χρέωση). Απ'ότι κατάλαβα, αν έχεις παλιά κάρτα χωρίς 4g η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν. Αν έχεις κάρτα 4g και θέλεις καινούργια χρεώνεσαι. 1
kostpap Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Απ'ότι κατάλαβα, αν έχεις παλιά κάρτα χωρίς 4g η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν. Αν έχεις κάρτα 4g και θέλεις καινούργια χρεώνεσαι. Ακριβώς. Σε κάθε περίπτωση αυτό που με εξόργισε είναι το δούλεμα. Ενώ είχε κάρτες 4G είπε στην υπάλληλο της εξυπηρέτησης πελατών πως δεν μου έδωσε γιατί δεν είχε.
corsair04 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 τώρα το θέμα είναι ή πληρώνεις τα 5€ και παίρνεις την κάρτα ή αλλάζεις παροχο άπλα η πολίτικη της εταιρίες είναι αυτή δεν αλλάζει πιθανόν μπερδεύτηκε ο υπάλληλος δεν άξιζε να το κανείς θέμα για 5€ . ποιο κινητό έχεις πάρει?
kostpap Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 τώρα το θέμα είναι ή πληρώνεις τα 5€ και παίρνεις την κάρτα ή αλλάζεις παροχο άπλα η πολίτικη της εταιρίες είναι αυτή δεν αλλάζει πιθανόν μπερδεύτηκε ο υπάλληλος δεν άξιζε να το κανείς θέμα για 5€ . ποιο κινητό έχεις πάρει? Δεν παίζει να μπερδεύτηκε η ΥΠΕΥΘΥΝΗ του καταστήματος. Όπως είπα η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ είχε στα χέρια της την κάρτα sim 4G και μου ζήτησε την ταυτότητα για την αντικατάσταση. Μόλις είπα πως στο site γράφει πως είναι ΔΩΡΕΑΝ επενέβη η ΥΠΕΥΘΥΝΗ και μου είπε πως κοστίζει 5 ευρώ. Μιλώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης η υπάλληλος μου επιβεβαίωσε πως είναι ΔΩΡΕΑΝ και ζήτησε να μιλήσει στην ΥΠΕΥΘΥΝΗ του καταστήματος. Όταν μου έδωσε η υπεύθυνη το τηλέφωνό μου η υπάλληλος του τμήματος εξυπηρέτησης μου είπε πως δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν γιατί της είπαν πως το κατάστημα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΡΤΕΣ SIM 4g. Δούλεμα χονδρό που δεν μπορώ να το αφήσω έτσι. Ούτε μισό ευρώ δεν θα έδινα με αυτόν τον τρόπο. Πήρα το Jiayu S3
corsair04 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δεν παίζει να μπερδεύτηκε η ΥΠΕΥΘΥΝΗ του καταστήματος. Όπως είπα η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ είχε στα χέρια της την κάρτα sim 4G και μου ζήτησε την ταυτότητα για την αντικατάσταση. Μόλις είπα πως στο site γράφει πως είναι ΔΩΡΕΑΝ επενέβη η ΥΠΕΥΘΥΝΗ και μου είπε πως κοστίζει 5 ευρώ. Μιλώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης η υπάλληλος μου επιβεβαίωσε πως είναι ΔΩΡΕΑΝ και ζήτησε να μιλήσει στην ΥΠΕΥΘΥΝΗ του καταστήματος. Όταν μου έδωσε η υπεύθυνη το τηλέφωνό μου η υπάλληλος του τμήματος εξυπηρέτησης μου είπε πως δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν γιατί της είπαν πως το κατάστημα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΡΤΕΣ SIM 4g. Δούλεμα χονδρό που δεν μπορώ να το αφήσω έτσι. Ούτε μισό ευρώ δεν θα έδινα με αυτόν τον τρόπο. Πήρα το Jiayu S3 τηλέφωνο στην wind και ζήτα να στην στείλουν με courier
kostpap Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 τηλέφωνο στην wind και ζήτα να στην στείλουν με courier Έχω γράψει στο facebook στον λογαριασμό της Q και της wind το συμβάν ζητώντας μεσολάβηση για να αντικατασταθεί η παλιά μου κάρτα 3G με αντίστοιχη που υποστηρίζει 4G. Έχουν προωθήσει το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα. Πάντως εξοργίστηκα που η υπεύθυνη του καταστήματος προσπάθησε να με εξαπατήσει. Εάν η αντικατάσταση γίνεται ΜΟΝΟ μέσω courier δεν θα έλεγε ΨΕΥΔΩΣ πως δεν έχει κάρτες sim.
kostpap Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Την Τετάρτη το πρωί πήγα ξανά στο μοναδικό κατάστημα που έχει η wind στην Αλεξανδρούπολη καθώς την Παρασκευή η υπεύθυνη μου είχε πει να ξαναπεράσω την επόμενη εβδομάδα.Με εξυπηρέτησε ένας υπάλληλος, ο οποίος σε αντίθεση με την υπεύθυνη φάνηκε να θέλει να εξυπηρετήσει.Κατόπιν επικοινωνίας του υπαλλήλου με την υπεύθυνη του καταστήματος ο υπάλληλος πήρε τηλέφωνο στον ιδιοκτήτη του καταστήματος και μου μετέφερε το τι συμβαίνει.Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, όπως μου τα μετέφερε ο υπάλληλος, τις κάρτες SIM που η WIND αναγράφει πως δίνονται δωρεάν σε χρήστες καρτοκινητής που έχουν τις παλιές 3G το κατάστημα τις έχει αγοράσει και δεν έχει έρθει ενημέρωση με ποιο τρόπο θα πιστωθεί το ποσό στο κατάστημα.Σήμερα το μεσημέρι με πήρε ο υπάλληλος του καταστήματος WIND Αλεξανδρούπολης και με ενημέρωσε πως μπορώ να πάω και να αντικαταστήσω τις παλιές κάρτες SIM που έχω με αντίστοιχες 4G.Κατόπιν αυτού πήγα και εξυπηρετήθηκα.Ευχαριστώ πολύ τον υπάλληλο του καταστήματος που έδειξε έμπρακτα ενδιαφέρον και με εξυπηρέτησε, σε αντίθεση με την υπεύθυνη του καταστήματος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα