akis_supernatural Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Όπως ήδη έγραψα, κάλεσα στο Europhone. Κατάλαβε ο υπάλληλος τι διαδικασία θέλω να κάνω (σαν του paypal όπως μου είπε), μου είπε ότι εργάζεται 10 χρόνια σε τράπεζα και ξέρει ότι σε αυτές τις περιπτώσεις θα έπρεπε να έβλεπε τον κωδικό στην αιτιολογία πράγμα το οποίο δεν συνέβαινε και ότι δεν υπήρχε κάποιο άλλο νούμερο που να βλέπει για να μου πει. Τέλος πάντων δε νομίζω να έχει και μεγάλη σημασία καθώς η κάρτα δεν περνάει σε καμία περίπτωση (ούτε για 10€ φόρτιση πράγμα το οποίο από όσο κατάλαβα θα έπρεπε να είναι εφικτό ακόμα και ως unverified). Ίσως να φταίει το όνομά μου όπως εμφανίζεται πάνω της αλλά δεν με πολυνοιάζει καθώς μου αρκεί το έμβασμα. να συ απαντησω οτι τελικα δε μου το εμφανισε στο ebanking εστειλα mail στο support και μου εστειλαν με mail τον κωδικο να τον εισαγω... εμενα παντως λειτουργει κανονικοτατα η mastercard της eurobank 1
panicx Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 κατω κατω αριστερα που γραφει reference τι γραφουμε?το ζηταει 2 φορες. επισης δεξια την διευθ/ση του δικαιουχου εμεις την γραφουμε?
Papakitou Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Σήμερα παρέλαβα την φυσική κάρτα, μετά από 10 μέρες παραδόξως...
sunnyboy66 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Σήμερα παρέλαβα την φυσική κάρτα, μετά από 10 μέρες παραδόξως... 10 εργασιμες?
scarface5323 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπερα παιδια, παρελαβα την καρτα leupay απο την ελληνικη αντιπροσωπεια και την συνδεσα και την ενεργοποιησα με τον λογαριασμο μου, αλλα για να κανω verify τον λογαριασμο μου χρειαζετε εκτως απο ταυτοτητα κτλπα να ξαναπαραγγειλω καρτα, και ρωταω, ποια η χρηση της παραγγελια απο την ελληνικη αντιπροσωπεια οπως εκανα εγω? δεν γινετε να ταυτοποιησω τον λογαριασμο χωρισ παραγγελια εκ νεου καρτασ? ευχαριστω
Papakitou Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Οχι 10 ημερολογιακες... Και μενα μου εκανε μεγαλη εντυπωση. Δεν ζητησα courier ουτε χρεωθηκα
sunnyboy66 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Οχι 10 ημερολογιακες... Και μενα μου εκανε μεγαλη εντυπωση. Δεν ζητησα courier ουτε χρεωθηκα Ισχυει οτι ερχεται απο Ολλανδια?
sahanaki4 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπερα παιδια, παρελαβα την καρτα leupay απο την ελληνικη αντιπροσωπεια και την συνδεσα και την ενεργοποιησα με τον λογαριασμο μου, αλλα για να κανω verify τον λογαριασμο μου χρειαζετε εκτως απο ταυτοτητα κτλπα να ξαναπαραγγειλω καρτα, και ρωταω, ποια η χρηση της παραγγελια απο την ελληνικη αντιπροσωπεια οπως εκανα εγω? δεν γινετε να ταυτοποιησω τον λογαριασμο χωρισ παραγγελια εκ νεου καρτασ? ευχαριστω 1. Αφου λες πως εχεις συνδεσει την καρτα και την εχεις ενεργοποιησει με το λογαριασμο σου, για ποιο verify λογαριασμου μιλας; 2. Εχεις δωσει φωτοτυπια ταυτοτητας και λογαριασμου δεκο; 3. Επισης, ποιος σου ειπε πως πρεπει να βγαλεις ξανα καρτα; 4.Αφου πηρες την καρτα απο καποια αντιπροσωπεια, ενημερωσε αυτους που διαβαζουν τι σου ειπαν εκει που την πηρες.(αν τυχον δεν παρελαβες προσωπικα, παρα ταχυδρομικα, ενημερωσε με ποιο τροπο ηρθες σε επικοινωνια με αντιπροσωπεια για οποιον ενδιαφερεται)
Papakitou Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Ισχυει οτι ερχεται απο Ολλανδια? Ναι..
scarface5323 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 1. Αφου λες πως εχεις συνδεσει την καρτα και την εχεις ενεργοποιησει με το λογαριασμο σου, για ποιο verify λογαριασμου μιλας; 2. Εχεις δωσει φωτοτυπια ταυτοτητας και λογαριασμου δεκο; 3. Επισης, ποιος σου ειπε πως πρεπει να βγαλεις ξανα καρτα; 4.Αφου πηρες την καρτα απο καποια αντιπροσωπεια, ενημερωσε αυτους που διαβαζουν τι σου ειπαν εκει που την πηρες.(αν τυχον δεν παρελαβες προσωπικα, παρα ταχυδρομικα, ενημερωσε με ποιο τροπο ηρθες σε επικοινωνια με αντιπροσωπεια για οποιον ενδιαφερεται) "και την ενεργοποιησα με τον λογαριασμο μου " εγραψα, την καρτα την παρελαβα απλα στελνοντας email με τα στοιχεια μου στην αντιπροσωπεια ελλαδος δεν μου ειπαν κατι αλλο απο εκει, και το οτι πρεπει να ξαναπαραγγειλω καρτα το αναγραφει και στην σελιδα της leupay και ηταν απαντηση απο το support, εκτος και αν δεν καταλαβαν τι τους ρωτησα,οχι ταυτοτητα και δεκο δεν εχω στηλει, αυτο ακριβως θελω να κανω αλλα χωρις παλι παραγγελια καρτασ
sahanaki4 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 "και την ενεργοποιησα με τον λογαριασμο μου " εγραψα, την καρτα την παρελαβα απλα στελνοντας email με τα στοιχεια μου στην αντιπροσωπεια ελλαδος δεν μου ειπαν κατι αλλο απο εκει, και το οτι πρεπει να ξαναπαραγγειλω καρτα το αναγραφει και στην σελιδα της leupay και ηταν απαντηση απο το support, εκτος και αν δεν καταλαβαν τι τους ρωτησα,οχι ταυτοτητα και δεκο δεν εχω στηλει, αυτο ακριβως θελω να κανω αλλα χωρις παλι παραγγελια καρτασ Θα ειναι αδικο να σου ζητανε να βγαλεις δευτερη καρτα. Υποθεση κανω βεβαια, μονο απο την πλευρα της leupay θα παρεις εγκυρη απαντηση. Υποθετω πως αυτο που σου ζητανε ειναι να στειλεις σε mail η με upload στην ιστοσελιδα τους ταυτοτητα/λογ δεκο. Κανε πρωτα μονο αυτο. Αν δεν κανει η leupay αναβαθμιση τον λογαριασμο σου σε standard (2 εργασιμες μετα απο την στιγμη που θα δωσεις τα στοιχεια) , στειλε mail ρωτωντας αυτα που λες κι εδω. Ελπιζω να ξεμπερδεψεις συντομα. Εισαι ο πρωτος χρηστης που διαβαζω με προσωπικη εμπειρια απο παραγγελια καρτας σε αντιπροσωπεια.
pedrojay Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Εισαι ο πρωτος χρηστης που διαβαζω με προσωπικη εμπειρια απο παραγγελια καρτας σε αντιπροσωπεια. Αδιάβαστος,έχει αναφερθεί ξανά το ίδιο πρόβλημα με τις κάρτες της αντιπροσωπείας δημοσιεύσεις, αριθμός 149 και αριθμός 150 http://www.insomnia.gr/topic/590606-leupay-mastercard-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-leupost/page-10?do=findComment&comment=54487074 και η συνέχεια δημοσίευση, αριθμός 156 http://www.insomnia.gr/topic/590606-leupay-mastercard-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-leupost/page-11?do=findComment&comment=54487469 Συμπέρασμα,μην ασχολείστε με τις generic ανώνυμες κάρτες που προσπαθεί να σας πουλήσει 5 ευρώ ο εδώ αντιπρόσωπος.Δεν κερδίζετε τίποτα και υπολείπονται λειτουργικότητας.
molot12 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 scarface5323 Eνημέρωσε σε παρακαλώ αν η κάρτα που πήρες απο την ελληνική αντιπροσωπεία είναι ανώνυμη, ή έχει χαραγμένο ανάγλυφα το ονομά σου με λατινικούς χαρακτήρες γιατι υποψιάζομαι πως είναι μια απλή ανώνυμη προπληρωμένη κάρτα που κακώς κάποιοι τοπικοί αντιπρόσωποι πλασάρουν και για αυτό το επίσημο site της leupay σου ζητάει για να επικαιροποιήσει τα στοιχεία σου και την έκδοση της κανονικής επώνυμης κάρτας. Αν ισχύουν τα παραπάνω και ήμουν στη θέση σου θα διαμαρτυρόμουν εντονότατα στην εταιρεία για την πολιτική διάθεσης των ανώνυμων καρτών του τοπικού αντιπρόσωπου και θα ζητούσα να σταματήσει η διάθεσή τους. Πουθενά στον ιστότοπο της εταιρείας δεν αναφέρεται σε ανώνυμες κάρτες mastercard ! Εκτος, αν παίζει και το σενάριο ο τοπικός αντιπροσωπος (προφανώς για τα μηχανάκια mypos και όχι για τις κάρτες) να εκμεταλλεύεται οικονομικά κάποιες ανώνυμες προωθητικές κάρτες της εταιρείας (promotion) για να την κάνει γνωστή, με δυστυχώς αρνητικά αποτελέσματα.
scarface5323 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 scarface5323 Eνημέρωσε σε παρακαλώ αν η κάρτα που πήρες απο την ελληνική αντιπροσωπεία είναι ανώνυμη, ή έχει χαραγμένο ανάγλυφα το ονομά σου με λατινικούς χαρακτήρες γιατι υποψιάζομαι πως είναι μια απλή ανώνυμη προπληρωμένη κάρτα που κακώς κάποιοι τοπικοί αντιπρόσωποι πλασάρουν και για αυτό το επίσημο site της leupay σου ζητάει για να επικαιροποιήσει τα στοιχεία σου και την έκδοση της κανονικής επώνυμης κάρτας. Αν ισχύουν τα παραπάνω και ήμουν στη θέση σου θα διαμαρτυρόμουν εντονότατα στην εταιρεία για την πολιτική διάθεσης των ανώνυμων καρτών του τοπικού αντιπρόσωπου και θα ζητούσα να σταματήσει η διάθεσή τους. Πουθενά στον ιστότοπο της εταιρείας δεν αναφέρεται σε ανώνυμες κάρτες mastercard ! Εκτος, αν παίζει και το σενάριο ο τοπικός αντιπροσωπος (προφανώς για τα μηχανάκια mypos και όχι για τις κάρτες) να εκμεταλλεύεται οικονομικά κάποιες ανώνυμες προωθητικές κάρτες της εταιρείας (promotion) για να την κάνει γνωστή, με δυστυχώς αρνητικά αποτελέσματα. Η κάρτα είναι χωρίς το ονομά μου, έχει απλά ένα 11ψήφιο αριθμό στην θέση του ονόματος,και χρησιμοποιείτε για την ενεργοποίηση της στο site της leupay, οπου την εμφανίζει non personalized
sahanaki4 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Αδιάβαστος,έχει αναφερθεί ξανά το ίδιο πρόβλημα με τις κάρτες της αντιπροσωπείας δημοσιεύσεις, αριθμός 149 και αριθμός 150 http://www.insomnia.gr/topic/590606-leupay-mastercard-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-leupost/page-10?do=findComment&comment=54487074 και η συνέχεια δημοσίευση, αριθμός 156 http://www.insomnia.gr/topic/590606-leupay-mastercard-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-leupost/page-11?do=findComment&comment=54487469 Συμπέρασμα,μην ασχολείστε με τις generic ανώνυμες κάρτες που προσπαθεί να σας πουλήσει 5 ευρώ ο εδώ αντιπρόσωπος.Δεν κερδίζετε τίποτα και υπολείπονται λειτουργικότητας. Δεν ειχα προσεξει τις δημοσιευσεις 149, 150, 156, αλλα πηγα και τις διαβασα τωρα. Εσυ σαν διαβασμενος που εισαι μπορουσες καλοπροαιρετα να αναφερεις πως ο χρηστης που παρηγγειλε καρτα απο αντιπροσωπεια στη δημοσιευση 149 βαρεθηκε να περιμενει να του φτασει η καρτα που παραγγελνουμε (και ειχε και εκεινος παραγγειλει). Αφου δεν ηθελες να το κανεις εσυ, το εκανα εγω. Εσυ χρησιμοποιεις προσωπικα leupay η number 26 η revolut η οχι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα