Επισκέπτης Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 λογικά ναι. πρέπει να είναι ολα ΟΚ τώρα με τα SEPA. έστειλαν ενημέρωση και σε όσους έχουν myPOS λογαριασμούς. περισσότερα στο σχετικό topic.
patrickdrd Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 σημερα δεν ειπαν οτι θα μεταφερομασταν στην icard; μπηκα το βραδυ, αλλα δεν ειδα τιποτα, εστειλα και mail, τποτα κι εκει,.. μου ρθε κι ενα αυματοποιημενο που ελεγε εχουμε φορτο θα αργησουμε λιγο να απαντησουμε κλπ
molot12 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δηλαδή @patrickdrd σου ήρθε μύνημα ότι μεταφέρεται ο λογαριασμός σου από τη Leopay στην iCard ; Περίεργο...εγώ δεν έχω πάρει τέτοιο μύνημα. Τελικά αποκαταστάθηκε η μεταφορά χρημάτων σε ευρώ με sepa; Δοκίμασε κάποιος; Με ποια τράπεζα συνεργάζονται; Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2018 από molot12
patrickdrd Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) ναι, μου ηρθε περιπου μειλ στις 6 περιπου οτι στις 17/12 θα μεταφερθουμε σε icard και εγραφε αν δεν θελω μπορω να το δηλωσω και να μου στειλουν τα λεφτα Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2018 από patrickdrd
spartak1 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, patrickdrd είπε ναι, μου ηρθε περιπου μειλ στις 6 περιπου οτι στις 17/12 θα μεταφερθουμε σε icard και εγραφε αν δεν θελω μπορω να το δηλωσω και να μου στειλουν τα λεφτα Δεν έγραφε στις 17/12/18. Ελεγε μετά τις 17/12/18. Δηλαδή θα το ενεργοποιήσουν κάποια στιγμή μετά τις 17/12. Προφανως δεν είναι έτοιμοι ακόμα 1
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 22 λεπτά πριν, molot12 είπε Τελικά αποκαταστάθηκε η μεταφορά χρημάτων σε ευρώ με sepa; Δοκίμασε κάποιος; Με ποια τράπεζα συνεργάζονται; Ναι είναι ΟΚ, τα ανέλαβε όλα η iCard (SWIFT / BIC: INTFBGSF).
patrickdrd Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 ok, αρα, αντε να μεταφερθουμε και ειμαστε κομπλε
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Έκανα χθες μεταφορά SEPA στο iCard IBAN από τη Eurobank.. όλα ΟΚ: Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2018 από Επισκέπτης
patrickdrd Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 On 17/12/2018 at 15:31, patrickdrd said: ok, αρα, αντε να μεταφερθουμε και ειμαστε κομπλε απαντησαν: Due to technical reasons, we are postponing the migration to Icard for around 1 more week. We will advise you when it will happen.
antikinsor Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Τώρα που, όπως γράφτηκε, ομαλοποιείται το θέμα με τις SEPA μεταφορές, θέλω να μου λύσετε την εξής απορία. Πριν πολύ καιρό, όταν τα IBAN μας είχαν μετατραπεί από Satabank σε βουλγάρικα Intercard Finance Ad, είχα προσθέσει το λογαριασμό στο PayPal μου (μέσα από τη σελίδα και όχι από την εφαρμογή), αλλά ποτέ δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία. Δηλαδή, ποτέ δεν έστειλε το PayPal τα 2 μικρά ποσά (έως 1 ευρώ) στο λογαριασμό μου και παράλληλα αν πατήσω "Confirm" ποτέ δεν εμφανίζει τα αντίστοιχα 2 κουτάκια που θα πρέπει να βάλω τα υποτιθέμενα ποσά που θα έπρεπε να έχουν στείλει για να επιβεβαιώσω το λογαριασμό και να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Είχε εμφανιστεί μόνο 1 μήνυμα για Direct Debit Mandate το οποίο και έχει γίνει accepted και τίποτα άλλο. Είχα διαβάσει τότε στο forum ότι έχει συμβεί και σε άλλους και η απάντηση ήταν ότι έχει αλλάξει η διαδικασία του PayPal και να μην δώσουμε σημασία, γιατί έχει καταχωρηθεί σωστά ο λογαριασμός. Όλο αυτό το διάστημα δεν είχε χρειαστεί να βγάλω λεφτά από το PayPal στο λογαριασμό μου στην LeoPay και δεν είχα ασχοληθεί περαιτέρω. Σύντομα όμως θα το χρειαστώ κι εφόσον επανέρχονται οι SEPA μεταφορές σκέφτηκα να τσεκάρω το Withdraw funds πάνελ στο PayPal, όπου δεν εμφανίζεται καθόλου η επιλογή για τον Intercard Finance Ad λογαριασμό μου, που σημαίνει ότι ποτέ δεν ολοκληρώθηκε σωστά η διαδικασία. Γνωρίζετε πώς μπορώ να το διορθώσω αυτό; Να αφαιρέσω το λογαριασμό και να τον προσθέσω ξανά από την αρχή; Τώρα που θα γίνει migration με την Icard, θα πάρουμε άλλο IBAN? Γιατί αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε να περιμένω μέχρι να ολοκληρωθεί το migration για να προσθέσω το νέο που θα δημιουργηθεί.
spartak1 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 40 λεπτά πριν, antikinsor είπε Τώρα που, όπως γράφτηκε, ομαλοποιείται το θέμα με τις SEPA μεταφορές, θέλω να μου λύσετε την εξής απορία. Πριν πολύ καιρό, όταν τα IBAN μας είχαν μετατραπεί από Satabank σε βουλγάρικα Intercard Finance Ad, είχα προσθέσει το λογαριασμό στο PayPal μου (μέσα από τη σελίδα και όχι από την εφαρμογή), αλλά ποτέ δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία. Δηλαδή, ποτέ δεν έστειλε το PayPal τα 2 μικρά ποσά (έως 1 ευρώ) στο λογαριασμό μου και παράλληλα αν πατήσω "Confirm" ποτέ δεν εμφανίζει τα αντίστοιχα 2 κουτάκια που θα πρέπει να βάλω τα υποτιθέμενα ποσά που θα έπρεπε να έχουν στείλει για να επιβεβαιώσω το λογαριασμό και να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Είχε εμφανιστεί μόνο 1 μήνυμα για Direct Debit Mandate το οποίο και έχει γίνει accepted και τίποτα άλλο. Είχα διαβάσει τότε στο forum ότι έχει συμβεί και σε άλλους και η απάντηση ήταν ότι έχει αλλάξει η διαδικασία του PayPal και να μην δώσουμε σημασία, γιατί έχει καταχωρηθεί σωστά ο λογαριασμός. Όλο αυτό το διάστημα δεν είχε χρειαστεί να βγάλω λεφτά από το PayPal στο λογαριασμό μου στην LeoPay και δεν είχα ασχοληθεί περαιτέρω. Σύντομα όμως θα το χρειαστώ κι εφόσον επανέρχονται οι SEPA μεταφορές σκέφτηκα να τσεκάρω το Withdraw funds πάνελ στο PayPal, όπου δεν εμφανίζεται καθόλου η επιλογή για τον Intercard Finance Ad λογαριασμό μου, που σημαίνει ότι ποτέ δεν ολοκληρώθηκε σωστά η διαδικασία. Γνωρίζετε πώς μπορώ να το διορθώσω αυτό; Να αφαιρέσω το λογαριασμό και να τον προσθέσω ξανά από την αρχή; Τώρα που θα γίνει migration με την Icard, θα πάρουμε άλλο IBAN? Γιατί αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε να περιμένω μέχρι να ολοκληρωθεί το migration για να προσθέσω το νέο που θα δημιουργηθεί. To migration αφορά μόνο τη Leupay wallet Υπηρεσία. Αναφέρεσαι σε αυτην;
antikinsor Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 35 λεπτά πριν, spartak1 είπε To migration αφορά μόνο τη Leupay wallet Υπηρεσία. Αναφέρεσαι σε αυτην; Όχι, αναφέρομαι σε κανονικό λογαριασμό LeoPay και όχι στο wallet. Ποτέ δεν είχα wallet. Άρα, εφόσον δεν υπάρχει migration σε αυτή την περίπτωση (προφανώς μπερδεύτηκα με τα τελευταία σχόλια παραπάνω), παραμένει η πρώτη μου ερώτηση. Τι πρέπει να κάνω με το PayPal για να ολοκληρωθεί η διαδικασία (confirmation) του Βουλγάρικου IBAN (Intercard Finance Ad) που μας έχει δώσει η LeoPay εδώ και πάρα πολύ καιρό, ώστε να μπορέσω μετά να κατεβάσω λεφτά από το PayPal στον LeoPay λογαριασμό μου; Γιατί, προφανώς, δεν ισχύει αυτό που είχε γραφτεί στο forum πριν καιρό ότι ο λογαριασμός καταχωρείται σωστά στο PayPal, ακόμα και χωρίς τη διαδικασία με τα 2 μικροποσά, που ποτέ δεν στέλνονται.
stefanidisg Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 Δηλαδή για να καταλάβω όσοι έχουμε λογαριασμό στην leopay και έχουμε φτιάξει και icard θα συνχωνευτουν και θα έχουμε δύο Iban η θα επικρατήσει μόνο το iban στην icard.
Doubt Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, stefanidisg είπε Δηλαδή για να καταλάβω όσοι έχουμε λογαριασμό στην leopay και έχουμε φτιάξει και icard θα συνχωνευτουν και θα έχουμε δύο Iban η θα επικρατήσει μόνο το iban στην icard. Αυτό θα συγχωνευθεί στην εφαρμογή icard και θα μεταφερθεί εκεί τυχόν υπόλοιπο. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eu.leupost&hl=el&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dwallet+leupay&pcampaignid=APPU_1_SeMcXMrpB8bOrgTMr6_4DA
stefanidisg Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 46 λεπτά πριν, Doubt είπε Αυτό θα συγχωνευθεί στην εφαρμογή icard και θα μεταφερθεί εκεί τυχόν υπόλοιπο. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eu.leupost&hl=el&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dwallet+leupay&pcampaignid=APPU_1_SeMcXMrpB8bOrgTMr6_4DA Ποιο από τα δύο Iban θα επικρατήσει σε ευρώ; της leopay η της icard
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα