xakou Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Καλησπέρα σας, για κάποιο διάστημα (3-4 μήνες) θα λαμβάνω χρήματα (ευρώ) από το εξωτερικό για κάποια δουλειά που θα κάνω. Σκέφτομαι Leupay. Τα χρήματα θα τα τραβάω από ελληνικό ΑΤΜ. Ερώτηση: Αυτά τα χρήματα με το τράβηγμα από το ελληνικό ΑΤΜ φαίνονται (ξέρετε που...) και θα πρέπει να δηλωθούν ή δεν φαίνονται και είναι "μαύρα και άραχνα";
Blacktan Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δεν φαινονται ... Μην χρησιμοποιεις το ιδιο ατμ και της ιδιας τραπεζας.. Κανε διασπορα αναληψεων.. 1
theopan Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Προσπάθησα πριν λίγο να ενεργοποιήσω τις νέες VISA για USD και GBP που μου έστειλαν ως ανανέωση. Η πρώτη σε USD ενεργοποιήθηκε μέσω του application από το κινητό και αφού έστειλα το SMS με τα 6 τελευταία ψηφία του αριθμού της μου ήρθε το SMS με το PIN κανονικά. Τη 2η όμως την ενεργοποίησα κανονικά μέσω του ebanking από desktop PC, αλλά στέλνοντας το SMS για το ΡΙN δεν έλαβα τίποτα. edit: Εντάξει λύθηκε. Έστελνα το sms στο +393387982231 που έγραφε το φυλλάδιο της κάρτας και δεν έπαιρνα απάντηση ενώ μόλις έστειλα στο +359886170011 που βρήκα στο site της leupay έλαβα το ΡΙΝ. Το περίεργο είναι ότι για την 1η κάρτα έλαβα κανονικά ΡΙΝ στέλνοντας στο 1ο νούμερο. Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2018 από theopan
geofak Δημοσ. 2 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2018 Ο κωδικός για να γίνει επιβεβαίωση κάρτας Eurobank φαίνεται κάπου διαφορετικά μεσα στο ebanking; Μονο τη χρέωση του 1€ βλεπω.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Απο τη σελιδα τους στο FB: We are keen to always improve our services. This is the reason we would like to inform you that this Saturday (03/03) at 05:00 AM (CET), there will be scheduled maintenance for approximately 5 hours. We’ll be using this time to ensure the stability of the platform and to improve the overall quality of LeuPay. Please be aware that during the maintenance period some services, incl. card payments, may be temporary unavailable. Thank you for your understanding! If you have any questions, don’t hesitate to contact us at [email protected]
alfeios Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 6 ώρες πριν, VICKR είπε Απο τη σελιδα τους στο FB: We are keen to always improve our services. This is the reason we would like to inform you that this Saturday (03/03) at 05:00 AM (CET), there will be scheduled maintenance for approximately 5 hours. We’ll be using this time to ensure the stability of the platform and to improve the overall quality of LeuPay. Please be aware that during the maintenance period some services, incl. card payments, may be temporary unavailable. Thank you for your understanding! If you have any questions, don’t hesitate to contact us at [email protected] Εστειλαν και mail προχθες
spartak1 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, geofak είπε Ο κωδικός για να γίνει επιβεβαίωση κάρτας Eurobank φαίνεται κάπου διαφορετικά μεσα στο ebanking; Μονο τη χρέωση του 1€ βλεπω. Θα πάρεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών να στο δώσουν Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2018 από spartak1 1
alfeios Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, spartak1 είπε Θα πάρεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών να στο δώσουν Και αν η καρτα ειναι χρεωστική θα επιμεινεις να κοιταξουν στις κινήσεις της καρτας και οχι στις κινήσεις του λογαριασμού 1
Moebius Fields Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 να σας ρωτήσω σχετικά με Ν26 θέλω, 1) Αν κάποιος έχει λογαριασμό business account μαζί τους τι χρήση επιτρέπει η N26 με τη mastercard που δίνει...ποια είναι τα έξοδα που δέχεται να γίνονται με την Mastercard δηλαδή; 2) Πως για παράδειγμα μπορεί ένα γραφείο να πληρώσει από τον business account της N26 ένα λογαριασμό ΔΕΗ ας πούμε ή κινητού; Γίνεται ή χρειάζεται κάποια άλλου είδους ρύθμιση; 3) Μπορεί να κάνει κάποιος πληρωμή δόσης εφορίας για παράδειγμα από Ν26 ; 4) Για έναν freelancer που κόβει παραστατικά και δεν έχει POS αλλά όλα είναι μέσα τραπεζών και οι πληρωμές που δέχεται στην N26 μπορούν να καλύπτουν και τα business εξοδα και τα προσωπικά (ένα super market για παράδειγμα) πως γίνεται; Λέει ότι δίνει και μια Maestro, ισχύει; Ευχαριστώ τους γνώστες.
alfeios Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) για εναν χρόνο και παραπανω εκανα Log in στο site της leupay με τον τροπο που φαινεται στην πρωτη εικονα, δινοντας ονομα χρηστη και pass καποια στιγμη, χωρις να αλλαξω κατι στις ρυθμισεις μου βγαζει την δευτερη εικονα και μου στελνει sms με προσωρινο κωδικο στο κινητο μου Εγινε σε ολους αυτο ; μπορω να το απενεργοποιησω ; (Οσο κι αν εψαξα δεν βρηκα καποια σχετικη ρυθμιση) Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2018 από alfeios
Blacktan Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Και εμενα ετσι ... Προφανως προκειται για αλλαγη ασφαλειας 1
theopan Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, alfeios είπε για εναν χρόνο και παραπανω εκανα Log in στο site της leupay με τον τροπο που φαινεται στην πρωτη εικονα, δινοντας ονομα χρηστη και pass καποια στιγμη, χωρις να αλλαξω κατι στις ρυθμισεις μου βγαζει την δευτερη εικονα και μου στελνει sms με προσωρινο κωδικο στο κινητο μου Εγινε σε ολους αυτο ; μπορω να το απενεργοποιησω ; (Οσο κι αν εψαξα δεν βρηκα καποια σχετικη ρυθμιση) Εγώ από την αρχή που έκανα εγγραφή στη Leupay τη 2η εικόνα έβλεπα κατευθείαν. Πριν λίγο που δοκίμασα με έβγαλε αρχικά στην 1η που παραθέτεις και μόλις πάτησα το "enter" με πήγε στη 2η για να εισάγω τον κωδικό του SMS. Πως γίνεται να σε έβαζε στο ebanking κατευθείαν εσένα με την 1η εικόνα χωρίς να σου ζητήσει κωδικό 2ου σταδίου ταυτοποίησης; Υ.Γ. Παλιότερα είχα gatekeeper, πρόσφατα το γύρισα σε ταυτοποίηση με SMS για να γλυτώσω ένα ακόμα app στο κινητό και εφόσον δεν έχω πρόβλημα πλέον με την αποστολή SMS αλλά και τότε παλιά με τους κωδικούς από το gatekeeper μόνο τη 2η εικόνα θυμάμαι. Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2018 από theopan
alfeios Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 4 λεπτά πριν, theopan είπε . Πως γίνεται να σε έβαζε στο ebanking κατευθείαν εσένα με την 1η εικόνα χωρίς να σου ζητήσει κωδικό 2ου σταδίου ταυτοποίησης; Δεν μπορω να σου απαντησω "πώς γινεται". Σημασια εχει οτι εκει με εβγαζε
theopan Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Να επαναδιατυπώσω την ερώτηση: δεν σου ζητούσε ποτέ κωδικό 2ου σταδίου ταυτοποίησης (ΟΤP) είτε με SMS ή με Gatekeeper; Γιατί πλήρως απανεργοποιημένο δεν υπάρχει επιλογή να είναι το OTP. Αν σου ζητούσε (όπως συμβαίνει με όλους μας) σε κάποιο πεδίο θα έπρεπε να τον γράψεις άρα δεν γίνεται να έμπαινες κατευθείαν μόνο με το username και το password. Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2018 από theopan
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα