Προς το περιεχόμενο

LeuPay MasterCard και LeuPost


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ασφαλώς και γίνεται και μπορείς να το διασταυρώσεις και στην τράπεζα σου. Σε ποιά τράπεζα είσαι αν επιτρέπεται.

Φιλε μου επιβεβαιωσα συτο που γραφεις. Δεν ρωτησα. Δεν εχω κανει εγω την ερωτηση άλλωστε
  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Φιλε μου επιβεβαιωσα συτο που γραφεις. Δεν ρωτησα. Δεν εχω κανει εγω την ερωτηση άλλωστε

Καλησπέρα με συγχωρείς δικό μου το λάθος.
Δημοσ.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και πραγματοποιούμε σχετικές αλλαγές στους Γενικούς όρους και προϋποθέσεις και στην Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Η ενημέρωση θα τεθεί σε ισχύ το αργότερο στις 01.02.2018. Μπορείτε να δείτε τις τροποποιήσεις εδώ, καθώς επίσης στο λογαριασμό σας LeuPay κατά τη σύνδεσή σας.

Τι πρέπει να κάνετε;

Ρίξτε μια ματιά στις ενημερωμένες Νομικές συμφωνίες και στην πολιτική πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων. Δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα καθώς οι αλλαγές θα τεθούν αυτόματα σε ισχύ.

Σε περίπτωση ερωτήσεων, επικοινωνήστε μαζί μας πριν από τις 01.02.2018 στο [email protected]

Μετά τιμής,
Η Ομάδα του LeuPay

 

https://leupay.eu/en/landing-legal

Δημοσ.

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους Δευτέρα θα μάθω όμως για σιγουριά στην Πειραιώς έχω λογαριασμό που είμαι μαζί με άλλο άτομο!

Δημοσ.

Δοκίμασα σε ΑΤΜ της Euronet και δεν αλλάζει το PIN αλλά σε ATM της HSBC (Βουκουρεστίου 15, Αθήνα 10671) αλλάζει. Άρα δεν είναι πρόβλημα της LeuPay VISA αλλά των Ελληνικών ΑΤΜ.

post-419087-0-16555600-1512323648_thumb.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκίμασα σε ΑΤΜ της Euronet και δεν αλλάζει το PIN αλλά σε ATM της HSBC (Βουκουρεστίου 15, Αθήνα 10671) αλλάζει. Άρα δεν είναι πρόβλημα της LeuPay VISA αλλά των Ελληνικών ΑΤΜ.

ειναι η μονη τραπεζα που δεν δοκιμασα οποτε να το ξερω οταν βρεθω στο κεντρο να αλλαξω σε 3 καρτες που εχω τα pin .. ευχαριστω φιλαρακι

Επεξ/σία από dimitris49
Δημοσ.

Είχα μια περίεργη εμπειρία με Leupay πρόσφατα αλλά τέλος καλό. Έκανα 2 πληρωμές με Paypal οι οποίες άδειασαν τον λογαριασμό (σχεδόν). Η κάρτα μου είναι περασμένη στο paypal και επιβεβαιωμένη εδώ και καιρό. Μετά από 3 ημέρες, βρίσκω στο κινητό 2 ειδοποιήσεις για τις ίδιες συναλλαγές. Ανοίγω την εφαρμογή και βρίσκω ολόιδια χρέωση από το paypal ξανά τα ίδια ποσά και ο λογαριασμός μου να έχει περάσει σε αρνητικό υπόλοιπο. Στο paypal δεν φαινότανε δεύτερη χρέωση. 

 

Μιλάω με leupay στο τηλέφωνο και λένε ο πωλητής χρησιμοποίησε μια λειτουργία που έχει το Paypal τα offline payments και σε χρέωσε διπλά και επειδή είχε προ-εγκριθεί η συναλλαγή, μπόρεσε και πήγε το υπόλοιπο σε αρνητικό. Μου προτέινουν να επικοινωνήσω με τον πωλητή και να ζητήσω να αποδεσμεύσει την δεύτερη χρέωση. Ο πωλητής δεν είχε ιδέα για offline payments κτλ και μου είπε ότι δεν έχω πληρώσει 2 φορές και είναι λάθος της τράπεζας. Μιλάω με την Paypal μου λέει το ίδιο, το activity σου δείχνει να έχουν γίνει μόνο μια φορά οι συναλλαγές. 

 

Χωρίς να προλάβω να μιλήσω ξανά με Leupay, μου στέλνουν από μόνοι τους ότι έχω αρνητικό υπόλοιπο και πρέπει να το καλύψω άμεσα. Τους παραθέτω τις απαντήσεις από πωλητή και Paypal και τους εξηγώ με ωραίο τρόπο ότι όχι μόνο δεν θα βάλω χρήματα στο λογαριασμό αλλά θα σταματήσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία αν δεν διαγραφούν αυτές οι 2πλες συναλλαγές από το λογαριασμό.  

 

Την άλλη μέρα το πρωί μου απάντησαν ότι ευχαριστούν για τα στοιχεία και το πρόβλημα διευθετήθηκε. 

 

Δεν μπορώ να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση αλλά με φόβισε το γεγονός ότι αν είχα υπόλοιπο προφανώς δεν θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω για όσο καιρό κρατούσε το μπέρδεμα. Υπόψιν ο λογαριασμός είχε φτάσει -180 ευρώ.

Δημοσ.

Είχα μια περίεργη εμπειρία με Leupay πρόσφατα αλλά τέλος καλό. Έκανα 2 πληρωμές με Paypal οι οποίες άδειασαν τον λογαριασμό (σχεδόν). Η κάρτα μου είναι περασμένη στο paypal και επιβεβαιωμένη εδώ και καιρό. Μετά από 3 ημέρες, βρίσκω στο κινητό 2 ειδοποιήσεις για τις ίδιες συναλλαγές. Ανοίγω την εφαρμογή και βρίσκω ολόιδια χρέωση από το paypal ξανά τα ίδια ποσά και ο λογαριασμός μου να έχει περάσει σε αρνητικό υπόλοιπο. Στο paypal δεν φαινότανε δεύτερη χρέωση. 

 

Μιλάω με leupay στο τηλέφωνο και λένε ο πωλητής χρησιμοποίησε μια λειτουργία που έχει το Paypal τα offline payments και σε χρέωσε διπλά και επειδή είχε προ-εγκριθεί η συναλλαγή, μπόρεσε και πήγε το υπόλοιπο σε αρνητικό. Μου προτέινουν να επικοινωνήσω με τον πωλητή και να ζητήσω να αποδεσμεύσει την δεύτερη χρέωση. Ο πωλητής δεν είχε ιδέα για offline payments κτλ και μου είπε ότι δεν έχω πληρώσει 2 φορές και είναι λάθος της τράπεζας. Μιλάω με την Paypal μου λέει το ίδιο, το activity σου δείχνει να έχουν γίνει μόνο μια φορά οι συναλλαγές. 

 

Χωρίς να προλάβω να μιλήσω ξανά με Leupay, μου στέλνουν από μόνοι τους ότι έχω αρνητικό υπόλοιπο και πρέπει να το καλύψω άμεσα. Τους παραθέτω τις απαντήσεις από πωλητή και Paypal και τους εξηγώ με ωραίο τρόπο ότι όχι μόνο δεν θα βάλω χρήματα στο λογαριασμό αλλά θα σταματήσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία αν δεν διαγραφούν αυτές οι 2πλες συναλλαγές από το λογαριασμό.  

 

Την άλλη μέρα το πρωί μου απάντησαν ότι ευχαριστούν για τα στοιχεία και το πρόβλημα διευθετήθηκε. 

 

Δεν μπορώ να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση αλλά με φόβισε το γεγονός ότι αν είχα υπόλοιπο προφανώς δεν θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω για όσο καιρό κρατούσε το μπέρδεμα. Υπόψιν ο λογαριασμός είχε φτάσει -180 ευρώ.

φιλε μου ακριβως το ιδιο επαθα με ην viva master πριν 2 χρονια περιπου σε αγορες μου super market στην ελλαδα .... αμεσα βρεθηκε το προβλημα και το φτιαξανε

  • Like 1
Δημοσ.

Είχα μια περίεργη εμπειρία με Leupay πρόσφατα αλλά τέλος καλό. Έκανα 2 πληρωμές με Paypal οι οποίες άδειασαν τον λογαριασμό (σχεδόν). Η κάρτα μου είναι περασμένη στο paypal και επιβεβαιωμένη εδώ και καιρό. Μετά από 3 ημέρες, βρίσκω στο κινητό 2 ειδοποιήσεις για τις ίδιες συναλλαγές. Ανοίγω την εφαρμογή και βρίσκω ολόιδια χρέωση από το paypal ξανά τα ίδια ποσά και ο λογαριασμός μου να έχει περάσει σε αρνητικό υπόλοιπο. Στο paypal δεν φαινότανε δεύτερη χρέωση. 

 

Μιλάω με leupay στο τηλέφωνο και λένε ο πωλητής χρησιμοποίησε μια λειτουργία που έχει το Paypal τα offline payments και σε χρέωσε διπλά και επειδή είχε προ-εγκριθεί η συναλλαγή, μπόρεσε και πήγε το υπόλοιπο σε αρνητικό. Μου προτέινουν να επικοινωνήσω με τον πωλητή και να ζητήσω να αποδεσμεύσει την δεύτερη χρέωση. Ο πωλητής δεν είχε ιδέα για offline payments κτλ και μου είπε ότι δεν έχω πληρώσει 2 φορές και είναι λάθος της τράπεζας. Μιλάω με την Paypal μου λέει το ίδιο, το activity σου δείχνει να έχουν γίνει μόνο μια φορά οι συναλλαγές. 

 

Χωρίς να προλάβω να μιλήσω ξανά με Leupay, μου στέλνουν από μόνοι τους ότι έχω αρνητικό υπόλοιπο και πρέπει να το καλύψω άμεσα. Τους παραθέτω τις απαντήσεις από πωλητή και Paypal και τους εξηγώ με ωραίο τρόπο ότι όχι μόνο δεν θα βάλω χρήματα στο λογαριασμό αλλά θα σταματήσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία αν δεν διαγραφούν αυτές οι 2πλες συναλλαγές από το λογαριασμό.  

 

Την άλλη μέρα το πρωί μου απάντησαν ότι ευχαριστούν για τα στοιχεία και το πρόβλημα διευθετήθηκε. 

 

Δεν μπορώ να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση αλλά με φόβισε το γεγονός ότι αν είχα υπόλοιπο προφανώς δεν θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω για όσο καιρό κρατούσε το μπέρδεμα. Υπόψιν ο λογαριασμός είχε φτάσει -180 ευρώ.

Για να καταλήξουμε σε ενα συμπέρασμα, το πρόβλημα αφορούσε την Leupay και οχι τον πωλητή ή το παυπαλ. σωστά?

  • Like 1
Δημοσ.

Για να καταλήξουμε σε ενα συμπέρασμα, το πρόβλημα αφορούσε την Leupay και οχι τον πωλητή ή το παυπαλ. σωστά?

 

Ναι ακριβώς. Η ίδια η PayPal αλλά και κατ επέκταση ο πωλητής δεν έλαβαν 2 φορές το ποσό σε καμία περίπτωση, δεν υπήρχε κάποιο αρχείο που να το επιβεβαιώνει την διπλή συναλλαγή και προφανώς για να επιστράφηκαν λεφτά τόσο γρήγορα μπορώ να πω με σιγουριά ότι ήταν σίγουρα πρόβλημα της Leupay, γιατί προπληρωμένη κάρτα και αρνητικό υπόλοιπο δεν πάνε μαζί ειδικά με 3 μέρες μεσοδιάστημα στις συναλλαγές.  

 

PS. Συνεχίζω και χρησιμοποιώ κανονικά την υπηρεσία προφανώς γιατί στα 2 χρόνια που είμαι πελάτης δεν έχει συμβεί κάποιο άλλο περιστατικό απλά αν φορτώσω λεφτά που δεν έχω σκοπό να χρησιμοποιήσω άμεσα μπλοκάρω την κάρτα μέσω της εφαρμογής για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα ξαναγίνει κάτι αντίστοιχο. Τραβηγμένο αλλά better safe than sorry που λένε και δεν κοστίζει κάτι. 

Δημοσ.

Είχα μια περίεργη εμπειρία με Leupay πρόσφατα αλλά τέλος καλό. Έκανα 2 πληρωμές με Paypal οι οποίες άδειασαν τον λογαριασμό (σχεδόν). Η κάρτα μου είναι περασμένη στο paypal και επιβεβαιωμένη εδώ και καιρό. Μετά από 3 ημέρες, βρίσκω στο κινητό 2 ειδοποιήσεις για τις ίδιες συναλλαγές. Ανοίγω την εφαρμογή και βρίσκω ολόιδια χρέωση από το paypal ξανά τα ίδια ποσά και ο λογαριασμός μου να έχει περάσει σε αρνητικό υπόλοιπο. Στο paypal δεν φαινότανε δεύτερη χρέωση. 

 

Μιλάω με leupay στο τηλέφωνο και λένε ο πωλητής χρησιμοποίησε μια λειτουργία που έχει το Paypal τα offline payments και σε χρέωσε διπλά και επειδή είχε προ-εγκριθεί η συναλλαγή, μπόρεσε και πήγε το υπόλοιπο σε αρνητικό. Μου προτέινουν να επικοινωνήσω με τον πωλητή και να ζητήσω να αποδεσμεύσει την δεύτερη χρέωση. Ο πωλητής δεν είχε ιδέα για offline payments κτλ και μου είπε ότι δεν έχω πληρώσει 2 φορές και είναι λάθος της τράπεζας. Μιλάω με την Paypal μου λέει το ίδιο, το activity σου δείχνει να έχουν γίνει μόνο μια φορά οι συναλλαγές. 

 

Χωρίς να προλάβω να μιλήσω ξανά με Leupay, μου στέλνουν από μόνοι τους ότι έχω αρνητικό υπόλοιπο και πρέπει να το καλύψω άμεσα. Τους παραθέτω τις απαντήσεις από πωλητή και Paypal και τους εξηγώ με ωραίο τρόπο ότι όχι μόνο δεν θα βάλω χρήματα στο λογαριασμό αλλά θα σταματήσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία αν δεν διαγραφούν αυτές οι 2πλες συναλλαγές από το λογαριασμό.  

 

Την άλλη μέρα το πρωί μου απάντησαν ότι ευχαριστούν για τα στοιχεία και το πρόβλημα διευθετήθηκε. 

 

Δεν μπορώ να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση αλλά με φόβισε το γεγονός ότι αν είχα υπόλοιπο προφανώς δεν θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω για όσο καιρό κρατούσε το μπέρδεμα. Υπόψιν ο λογαριασμός είχε φτάσει -180 ευρώ.

Εμένα μου το έχουν κάνει αυτό 2 φορές μέσα σε ένα μήνα , άρα απότι καταλαβαίνω έχουν κάποιο θέμα.

Και τις 2 φορές τους έστειλα mail και τους ξέχεσα αλλά δεν ιδρώνει το αφτί τους.Σκέφτομαι σοβαρά να μεταβώ σε revolut.Δεν μπορώ να είμαι συνέχεια στην τσίτα για να ελέγχω να μην μου κάνουν διπλοχρεώσεις.Η μια μάλιστα από τις διπλές χρεώσεις ήταν από ελληνικό κατάστημα.

Δημοσ.

Παιδια μια έρωτηση μπας και δεν έχω καταλάβει κατι εγώ καλα.
Μου έστειλε ένας φίλος από τον Αμερικάνικο του λογαριασμό κάποια χρήματα στον USD account μου στο leupay. 

To  ποσό που κατατέθηκε είναι κατά 50$ λιγότερο από αυτό που έστειλε αρχικά ο φίλος μου. Στα fee σε μένα λέει 0, ενώ εκείνος πλήρωσε κανονικά τα αντίστοιχα δικα του έξοδα. Εχει κανείς καμιά ιδέα για ποιο λόγο αυτή η διαφορά; Τους έστειλα και email αλλά δεν έχουν απαντήσει.

Δημοσ.

Παιδια μια έρωτηση μπας και δεν έχω καταλάβει κατι εγώ καλα.

Μου έστειλε ένας φίλος από τον Αμερικάνικο του λογαριασμό κάποια χρήματα στον USD account μου στο leupay.

To ποσό που κατατέθηκε είναι κατά 50$ λιγότερο από αυτό που έστειλε αρχικά ο φίλος μου. Στα fee σε μένα λέει 0, ενώ εκείνος πλήρωσε κανονικά τα αντίστοιχα δικα του έξοδα. Εχει κανείς καμιά ιδέα για ποιο λόγο αυτή η διαφορά; Τους έστειλα και email αλλά δεν έχουν απαντήσει.

Μπερδεύεστε επειδή σας δείχνει λογαριασμό δολαρίου, δεν έχει καμία σχέση με λογαριασμό Αμερικής. Ο δικός σου λογαριασμός είναι ένας απλός κοινός ΙΒΑΝ λογαριασμός εντός ΕΕ που αντί γι ευρώ έχει δολάρια. Ο φίλος σου χρεώθηκε με έμβασμα και προμήθεια εξωτερικού.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...