Προς το περιεχόμενο

LeuPay MasterCard και LeuPost


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορει καποιος να μας απαντησει εμενα κ το μελος sahanaki4 που ακριβως θα βαλουμε τον 4ψηφιο confirmation code;

 

Ελαβα 2 sms, το 1ο: το pin για χρηση σε ATM και το 2ο: 4ψηφιο confirmation code.

 

Εστειλα και email στην εταιρεια αλλα απαντηση θα παρω ισως και απο την νεα χρονια. Οποτε οποιο μελος περασε την ιδια διαδικασια ας μας απαντησει.

  • Like 1
  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μπορει καποιος να μας απαντησει εμενα κ το μελος sahanaki4 που ακριβως θα βαλουμε τον 4ψηφιο confirmation code;

 

Ελαβα 2 sms, το 1ο: το pin για χρηση σε ATM και το 2ο: 4ψηφιο confirmation code.

 

Εστειλα και email στην εταιρεια αλλα απαντηση θα παρω ισως και απο την νεα χρονια. Οποτε οποιο μελος περασε την ιδια διαδικασια ας μας απαντησει.

μηπως το 4ψηφιο δεν εχει να κανει με τη LeuPay καρτα αλλα για να συνδεσεις καρτα αλλης τραπεζας ωστε να χρηματοδοτειται ο λογαριασμος ;;;

Δημοσ.

Δεν το νομιζω. Αφου το γραφρει ξεκαθαρα "confirmation code", αρα πρεπει τυπικα ο κωδικος αυτος να επιβεβαιωσει την καρτα.

Εσυ πως την ενεργοποιησες μολις την ελαβες, τι βηματα ακολουθησες;

Δημοσ.

Δεν το νομιζω. Αφου το γραφρει ξεκαθαρα "confirmation code", αρα πρεπει τυπικα ο κωδικος αυτος να επιβεβαιωσει την καρτα.

Εσυ πως την ενεργοποιησες μολις την ελαβες, τι βηματα ακολουθησες;

που να θυμαμαι, εχω την καρτα σχεδον απο αρχες του ετους.

Δημοσ.

Μπορει καποιος να μας απαντησει εμενα κ το μελος sahanaki4 που ακριβως θα βαλουμε τον 4ψηφιο confirmation code;

 

Ελαβα 2 sms, το 1ο: το pin για χρηση σε ATM και το 2ο: 4ψηφιο confirmation code.

 

Εστειλα και email στην εταιρεια αλλα απαντηση θα παρω ισως και απο την νεα χρονια. Οποτε οποιο μελος περασε την ιδια διαδικασια ας μας απαντησει.

Το pin της κάρτας είναι τετραψήφιος κωδικός, αυτός για την ενεργοποίηση νομίζω ήταν 6 ψηφιος. Οταν σου ήρθε η φυσική κάρτα δεν έστειλες sms στο νούμερο που είχε το χαρτάκι 003933******31 με τα τελευταία 6 ψηφία της φυσικής κάρτας σου; Δεν σου εστειλαν με sms ενα 6 ψηφιο κωδικό ενεργοποίησης; Μπες στον ιστοτοπό τους επελεξε την κάρτα σου και κάνε ενεργοποίηση. Ισως να σου ζητάει μετά να βάλεις και το ccv της φυσικής κάρτας (τον τριψήφιο αριθμό στο πίσω μέρος) δεν θυμάμαι. 

  • Like 1
Δημοσ.

Anyway... Θα περιμενω την επισημη απαντηση της εταιρειας.

Παρ'ολα αυτα βρηκα κ αυτο το λινκ αλλα δεν το δοκιμασα:

 

https://leupay.eu/hun/en/activation/step1

Το pin της κάρτας είναι τετραψήφιος κωδικός, αυτός για την ενεργοποίηση νομίζω ήταν 6 ψηφιος. Οταν σου ήρθε η φυσική κάρτα δεν έστειλες sms στο νούμερο που είχε το χαρτάκι 003933******31 με τα τελευταία 6 ψηφία της φυσικής κάρτας σου; Δεν σου εστειλαν με sms ενα 6 ψηφιο κωδικό ενεργοποίησης; Μπες στον ιστοτοπό τους επελεξε την κάρτα σου και κάνε ενεργοποίηση. Ισως να σου ζητάει μετά να βάλεις και το ccv της φυσικής κάρτας (τον τριψήφιο αριθμό στο πίσω μέρος) δεν θυμάμαι. 

Εστειλα sms κ ηρθε το pin.

Μετα απο 3+ ωρες ηρθε κ το confirmation code που ειναι 4ψηφιο.

Παταω activation αλλα δεν εμφανιζει πεδιο να εισαγω το κωδικο αυτο.

Δημοσ.

Anyway... Θα περιμενω την επισημη απαντηση της εταιρειας.

Παρ'ολα αυτα βρηκα κ αυτο το λινκ αλλα δεν το δοκιμασα:

 

https://leupay.eu/hun/en/activation/step1

Εστειλα sms κ ηρθε το pin.

Μετα απο 3+ ωρες ηρθε κ το confirmation code που ειναι 4ψηφιο.

Παταω activation αλλα δεν εμφανιζει πεδιο να εισαγω το κωδικο αυτο.

 

εγώ αυτό με το sms δεν το έκανα, μπήκα στο site βρήκα την κάρτα και πάτησα activation ήρθε αυτόματα στο κινητό o κωδικός και τον οποίο καταχώρισα στο site. μετά από 3 ώρες είχε γίνει standard

Δημοσ.

Αν το κανω αυτο, μου ζηταει ολα τα νουμερα της καρτας. Τα βαζω κ ερχεται εκ νεου νεος κωδικος επιβεβαιωσης αλλα δεν ανοιγει καποιο πεδιο να τον εισαγω. Ισως αυτο επειδη την ενεργοποιησα με το αρχικο sms που εγραφαν οι οδηγιες οταν την παρελαβα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν το κανω αυτο, μου ζηταει ολα τα νουμερα της καρτας. Τα βαζω κ ερχεται εκ νεου νεος κωδικος επιβεβαιωσης αλλα δεν ανοιγει καποιο πεδιο να τον εισαγω. Ισως αυτο επειδη την ενεργοποιησα με το αρχικο sms που εγραφαν οι οδηγιες οταν την παρελαβα.

αν η καρτα σου ειναι ηδη ενεργη (δες το μεσα στο cards - πρεπει να λεει "active") βαλε την στην ακρη και μην αρχολεισαι αλλο με αυτη.

 

το θεμα ειναι το verification.

 

αν εχεις ανεβασει τα εγγραφα και σου γραφει "verification request pending" τοτε περιμενε και αν δεις οτι αργει 2-3-4 μερες επικοινωνησε μαζι τους.

 

αν εχεις ανεβασει το εγγραφα, εχεις πατησει και το "sent request for verification" και δεν σου γραφει "pending" ισως κατι εχει κολλησει στη διαδικασια και επικοινωνησε μαζι τους

 

παντα στην επικοινωνια να αναφερεις το account number σου (οχι το IBAN) ωστε να σε βρισκουν κατευθειαν.

  • Like 1
Δημοσ.

Στην ιδια θεση βρισκομαι με τον φιλο "greekparot".

Αυτα που προσπαθησα επιπλεον ηταν 

1. να δοκιμασω διαδικασια "activate your card με firefox , internet explorer αντι google chrome

2. να δοκιμασω διαδικασια "activate your card με την εφαρμογη για κινητα

3. να στειλω sms σε τηλεφωνο που μου στελνει το  pin της καρτας που εχω

σε ολες τις προσπαθειες αποτυγχανει η ενεργοποιηση

Λαμβανω 4-ψηφια (ποτε 6-ψηφια) νουμερα κωδικους επιβεβαιωσης που δεν μπορω να εισαγω πουθενα στην ιστοσελιδα

Δηλαδη, αφου δωσω τον 16-ψηφιο πληρη αριθμο της καρτας μου, εμφανιζεται ενδειξη error

και μεσω pc και μεσω android smartphone

 

Για την leupay, δεν επεξεργαζονται τα στοιχεια που τους ανεβασα πριν 22 μερες. Αντιθετα, περιμενουν να ενεργοποιησω την καρτα, για να ξεκινησουν να επεξεργαζονται τα προσωπικα στοιχεια που τους ανεβασα Και ενω η καρτα φαινεται σαν active και στην ιστοσελιδα τους και στην εφαρμογη τους για κινητα, η δικια μου "verification request" ειναι ακομα "waiting for card activation αντι να ειναι "pending".

Το υποκειμενικο μου συμπερασμα ειναι πως λειτουργουν το ιδιο ερασιτεχνικα, οπως και στην revolut.

Εκει το σημειο της verification για καποιον χωρις διαβατηριο ειναι θεμα καλης διαθεσης υπαλληλων.

Εδω το να επεξεργαστουν προσωπικα δεδομενα ειναι θεμα καλης λειτουργιας των τεχνικων μεσων τους για να ενεργοποιουν πιο πριν καρτες.

 

Προσωπικα, το μονο που θα κανω ακομα ειναι να στειλω mail η να παρω τηλ στο support μετα τις αργιες.

Αν ενεργοποιησουν κτην καρτα μου και ενημερωσουν τον λογαριασμο μου σε standard, εχει καλως. Αν οχι, δεν προκειται να κανω εμβασμα ουτε ενα σεντ.

Το ιδιο εκανα και με την revolut, και οταν μου εκαναν απο μονοι τους verification, εστειλα με επιτυχια εμβασματα και την χρησιμοποιω σαν εναλλακτικη μια χαρα μεχρι τωρα.

Αυτα απο μενα. Θα ενημερωσω μονο, οταν εχω οριστικα επιτυχια η αποτυχια με verification

  • Like 1
Δημοσ.

το είχα γράψει και σε προηγούμενο post. η διαδικασία εγγραφής γίνετε σε 2 χρόνους. ο πρώτος τα πιστοποιητικά τα οποία επεξεργάζονται δυο μέρες τότε είναι που σου στέλνουν την κάρτα, διαφορετικά η κάρτα δεν στέλνετε. ο δεύτερος με το που περάσεις την κάρτα στο σύστημα. όπως είπα και στο φιλο πιο πάνω μέσω του site έκανα την ενεργοποίηση και από ότι θυμάμαι μου είχε ζητήσει μόνο τα 4 τελευταία ψηφία της κάρτας. στη συνέχεια περίμενα μερικές ώρες έως ότου αναβαθμιστεί ο λογαριασμούς μου.

 

επίσης εάν σε ενδιαφέρει δες και την number26

ίσως η καλύτερη.

  • Like 1
Δημοσ.

....

 

επίσης εάν σε ενδιαφέρει δες και την number26

ίσως η καλύτερη.

Η διαφωνια μου με την number 26 ειναι πως απαιτει διαβατηριο, το οποιο δεν ειμαι διατεθειμενος να εκδωσω στο κοντινο μελλον.

Οταν πρωτοακουστηκε η number 26 εκανα βιντεοκληση και μιλησα στα Γερμανικα αρκετη ωρα με ενα υπαλληλο τους.

Οταν τους ειπα πως Γερμανια δεν χρειαζομαι ποτε διαβατηριο, οποτε πηγαινω, χρειαστηκε την βοηθεια καποιου συνεργατη του.

Μετα απο μισο λεπτο που συνομιλουσε μου ειπε πως αλλο η εισοδος και παραμονη στην Γερμανια, αλλο τα δικαιολογητικα για τραπεζες.

Για αυτο το λογο, δεν θα δοκιμασω περαιτερω με number 26, αν και ακουω καλα λογια για οσους την χρησιμοποιουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα μου ήρθε η κάρτα την Τετάρτη.

 

Όπως έλεγε η συσκευασία έστειλα SMS "leupay xxxxxxxxxxx" και άμεσα μου ήρθε μήνυμα ότι ενεργοποιήθηκε η κάρτα και το 4ψήφιο pin για συναλλαγές σε ΑΤΜ.

 

Δεν σκέφτηκα να κοιτάξω αν ο λογαριασμός άλλαξε από basic σε standard

αλλά τώρα που πήγα στο site τους λέει standard.

Δημοσ.

Εμένα μου ήρθε η κάρτα την Τετάρτη.

 

Όπως έλεγε η συσκευασία έστειλα SMS "leupay xxxxxxxxxxx" και άμεσα μου ήρθε μήνυμα ότι ενεργοποιήθηκε η κάρτα και το 4ψήφιο pin για συναλλαγές σε ΑΤΜ.

 

Δεν σκέφτηκα να κοιτάξω αν ο λογαριασμός άλλαξε από basic σε standard

αλλά τώρα που πήγα στο site τους λέει standard.

Εχω κανει την ιδια διαδικασια, οταν παρελαβα την καρτα

Και σε μενα στελνει μηνυμα με 4ψηφιο για atm

και μαλιστα μου λεει card status:active

int:yes, web:yes,atm:yes, pin:xxxx, wallet no:xxxxxxxxxxx

 

Το προβλημα ειναi πως στην ιστοσελιδα δεν αναβαθμιζομαι σε standard

Και δεν ειναι θεμα χρονου επεξεργασιας(pending)

Ειναι πως με εχει ακομα σε (verification request: waiting for card activation), ενω και στην ιστοσελιδα και στο κινητο με εχει σαν (card:active)

Ειναι τεχνικο το προβλημα τους, οχι λαθος συνεννοησης.

 

Δεν ξεκινουν δηλαδη ουτε να επεξεργαστουν στοιχεια ταυτοτητας , φωτογραφιες, λογαριασμους δεκο που εχω στειλει λεγοντας μου πως θα περιμενουν την ενεργοποιηση της καρτας. Και απο την αλλη πλευρα, στην ιδια ιστοσελιδα μου εχουν την καρτα σαν ενεργη.

Δημοσ.

Εχω κανει την ιδια διαδικασια, οταν παρελαβα την καρτα

Και σε μενα στελνει μηνυμα με 4ψηφιο για atm

και μαλιστα μου λεει card status:active

int:yes, web:yes,atm:yes, pin:xxxx, wallet no:xxxxxxxxxxx

 

Το προβλημα ειναi πως στην ιστοσελιδα δεν αναβαθμιζομαι σε standard

Και δεν ειναι θεμα χρονου επεξεργασιας(pending)

Ειναι πως με εχει ακομα σε (verification request: waiting for card activation), ενω και στην ιστοσελιδα και στο κινητο με εχει σαν (card:active)

Ειναι τεχνικο το προβλημα τους, οχι λαθος συνεννοησης.

 

Δεν ξεκινουν δηλαδη ουτε να επεξεργαστουν στοιχεια ταυτοτητας , φωτογραφιες, λογαριασμους δεκο που εχω στειλει λεγοντας μου πως θα περιμενουν την ενεργοποιηση της καρτας. Και απο την αλλη πλευρα, στην ιδια ιστοσελιδα μου εχουν την καρτα σαν ενεργη.

 

Προφανώς και είναι τεχνικό το πρόβλημα, μίλα μαζί τους (καλύτερα να τους πάρεις τηλ) και θα στο λύσουν.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...